Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

7,2
Erg gunstig
FooTLoverS4 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Sinds jaren weer een stukje geschreven.
Wat een positieve ervaring.
Een smsje na reserveren
jassen aangenomen bij binnenkomst
echt heel goed gegeten
mooie wijn gedronken (amarone)
Haast ouderwets goed, kom je niet vaak meer tegen
gav .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wij hebben met 4 personen echt heerlijk gegeten. Voorgerecht carpaccio was bijna goed, klein beetje balsamico en olijfolie miste ik, maar de truffeldressing maakte dit weer goed.
Hoofdgerecht zou kogelbiefstuk zijn en doet zeker niet onder voor een haasbiefstuk, makkelijk voorgesneden en mooi opgediend. De combinatie van knolselderij met mosterd uit de oven was erg apart. Het nagerecht dame blance had een verrassende draai met bavarois erbij. De parfait was een plaatje om te zien en smaakte ook zo. Kopje koffie na en wij hebben heerlijk gegeten (komen hier vaker) Zeker een aanrader om naartoe te gaan.
boyelanghorst .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heel goed eten. Leuk opgemaakt en vriendelijk geholpen. Dit in een leuke, ontspannen ambiance. Kwaliteit voor een zeer goede prijs.

Echt aan te bevelen.
roza.assenberg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Prima sfeer, vriendelijk en goed personeel. Mooie inrichting, gezellig en modern. Prima eten. Alles perfect, zeker een aanrader. Is in het verleden wel eens anders geweest, blij dat de keek weer goed is!!!
anouk_de_bie1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Aardige bediening, eten was super! niet te veel en niet te weinig. Het lekkerste vond ik de biefstuk. Gezellige sfeer bij de Duinrand.
prinsgarcia P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een beetje een AHa erlebnis. Wij aten een AH menu. Nou, dat was erg goed. En goed is goed. We hebben er van genoten! Dank u wel.
dagmar.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
De ontvangst was allerartelijkst, en het menu was uitstekend samengesteld. Na een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht, mochten we zelf een lekker toetjes van de kaart kiezen. Al met al een geslaagde avond voor een vriendelijke prijs!
Mvantilburg46 V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
de biefstuk vonden wij alle vier het lekkerst.de andere gerechten waren ook erg lekker en hebben we van genoten.Wij komen zeker terug.
karin07 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Gisteren bij de Duinrand gegeten. Het was fantastisch. Het eten was zeer verzorgd en met mooie smaakcombinaties. Bij het hoofdgerecht een extra salade besteld wat een aanrader is! Deze was ook al zo verzorgd en lekker. Je hebt voldoende privacy rondom je eigen tafel en je krijgt genoeg aandacht van de gastheer en het bedienend personeel. De zaak was helemaal in de kerstsfeer incl kerstmuziek. Kortom de Duinrand is een echte aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Heel lekker eten! Vooral voor gerecht van zalm was verrukkelijk. Mooie opmaak van de borden en goede formaat van de porties. Bediening zou iets meer aanwezig kunnen zijn maar het was ook vrij druk. Erg gezellig ingericht met grote kerstbomen.
moniquedelange .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten met de AH actie. De porties leken wat klein, maar toch hadden we genoeg! Alles wordt mooi opgemaakt geserveerd. Voor ons was dit eens wat exclusiever dan we normaal gewend zijn. De bediening was zeer attent! Aanrader
rich2311 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het is een sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel ,de carpaccio was heerlijk en wij wilden extra groenten en die waren erg gevarieerd en erg lekker.
jslotboom .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We werden gast vrij ontvangen dus dat is al een goede binnen komer. De tafel waren heel netjes gedekt. Ook de bediening had kennis van zaken. Het restaurant zag er heel schoon en netjes uit. De gerechten zijn zeker aanteraden vooral de kogelbiefstuk was om tesmullen. Wij komen zeker vaker terug in dit restaurant.
arieroskam .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Prima samengesteld diner. Goede witte wijn en attente bediening. Wat wil een mens nog meer ? Een prima prijs -kwaliteit verhouding. Aanrader !
arja L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten was heerlijk, de wijn paste bij de gerechten. Mooie ambiance , heerlijke stoelen; bank. Top avond gehad met vrienden .
wagn .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Cijfers spreken zich voldoende uit. Het eten was lekker en verzorgd. Zowel de carpaggio als de kogelbiefstuk waren uitstekend. De bediening is vriendelijk en voorkomend. Het decor is eenvoudig maar gezellig.
Yvonnne S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Lopend warm en koud buffet van uitstekende kwaliteit. Meer dan voldoende eten voor 62 personen dus ook voor grote gezelschappen een uitstekende locatie. Personeel is professioneel en zeer vriendelijk. Ligging van het restaurant is bijzonder.
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Keurig ontvangen in het goed en modern ingerichte restaurant. Het AH menu gaf voldoende keus. De carpaccio was mals en smakelijk met de verse kappertjes, de vis en het vlees waren goed bereid en een lekker toetje. Rekening was correct.
Barbara-M .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hebben zeer goed gegeten met een hele sympathieke en behulpzame bediening. Het eten was goed verzorgd en werd op tijd opgediend zonder gehaast te zijn. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
pepper71 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het was heerlijk eten bij de Duinrand. Wat een zalig menu van AH. Maar ook de rat van de kaart zag eruit om hier nog wel een keer terug te komen.
De bediening was super. Wat opviel is dat de bediening je echt alles konden vertellen over de vragen die ik had over de gerechten die zij serveerde. (Hoefde dat niet eerst aan kok te vragen)
Bij binnenkomst bleek er een hoge tafel voor ons te zijn gereserveerd die zij zonder dat wij dit vroegen meteen omzetten naar een lage tafel omdat er iemand bij was die slecht ter been was. Super!!
Entourage was mooi en netjes.
Echt een restaurant om weer te komen.