Over het restaurant de Duinrand

Romantisch genieten aan het groene strand

Paviljoen De Duinrand is de ideale plek om te genieten van de natuur van het strand aan het Oostvoornse Meer. Het uitgestrekte romantische strand is een veelzijdig recreatiegebied. Begin bij De Duinrand met een kop koffie met appelgebak voordat je begint aan een wandeltocht. Of sluit een dagje natuurbezoek af met een smakelijk diner bij het restaurant.

Meer informatie over restaurant de Duinrand

Jouw recensie over het restaurant de Duinrand

Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige admosfeer en omgeving. Heerlijk geluncht.
Uitsekende kwaliteit voor juiste prijs.
Tip top in orde. We komen graag eens terug.
Dannik .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vorige week probeerden we rond 15.50 nog even een late lunch mee te pakken, na wat moeite konden we nog een lunch bestellen tot 16.00 uur maar dan moesten we wel gelijk beslissen (we zaten nog niet eens aan tafel) helaas bleef de dame van de bediening aan tafel staan tijdens het bekijken van de kaart, vindt dit nogal apart en onbeschoft.
Het broodje was wel lekker.
T.E H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
vandaag gegeten in restaurant de duinrand. Was er jaren niet geweest en nu na een fietstocht besloten daar te eten. Ik had een salade en mijn man spareribs. De salade was goed maar de spareribs vielen een beetje tegen. De bediening was vriendelijk en attent.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een prettig restaurant met attente bediening. Als voorgerechten, carpaccio en gegrilde tonijn in combinatie met gemarineerde gamba,s zijn een smaakvolle start. De rouleau van fazant met ganzenlever en zuurkool was heerlijk en het Angus biefstukje is gewoon lekker vlees. Doordat de desserts klein van stuk zijn en van prijs kan je hier een combinatie van een paar kleine desserts eten, wat leuker is dan een dessert van normale grote. Het restaurant heeft en mooie inrichting en ziet er verzorgd uit.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik heb hier met alle plezier gegeten, lekker eten en hele aardige en professionele bediening. Leuk interieur en gezellig sfeer, voor herhaling vatbaar deze locatie.
EvdBerg .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Al meerdere malen goed en lekker gegeten bij de Duinrand, onlangs op basis van de eerdere ervaringen met lunch en diner een high-tea geboekt.
Hierbij helaas teleurgesteld, verzorging was keurig maar de geserveerde high-tea viel in het niet in vergelijking tot de lunch en diner.

Betrof een eenvoudige samenstelling met sandwiches, voorverpakte quiches en standaard cake / patisserie.
Gemakkelijk zelf samen te stellen bij een willekeurige horecagroothandel.

De aankleding en het gebruik van verse producten kan zoveel leuker en beter voor hetzelfde geld. Erg jammer.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke mosselen gegeten in dit mooi gelegen restaurant, met een fijne bediening en een ruime kaart. Bodemmosselen waren het, dus wat zilter van smaak dan die van de hangcultuur, zo leerde ik later. De Duinrand is zowel een familierestaurant als een heus paviljoen en combineert daarmee meerdere sferen. Aanrader: vooraf of na afloop een wandeling te maken langs het strand of in het natuurgebied eromheen.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Een lunch genuttigd. Carpaccio met oerbrood, een aanrader. Gezellige zaak netje en schoon. En komen zeker een keertje terug voor diner.
Gerardros .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Zeer mooi opgemaakte gerechten!
Mooi en leuk restaurant prima gelegen
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
goede Prijs/kwaliteit verhouding
Saskia7828 D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een heerlijke club sandwich met zalm gegeten bij de Duinrand. Er worden goede producten gebruikt en de bediening is perfect. Zeker een bezoek waard.

IngeenPeet .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
we hebben hier onze bruiloft gevierd. Mede dankzij de: directie, personeel en de entourage wat de Duinrand heeft de te bieden , hebben wij een TOP feest gehad. vriendelijke bediening, goed buffet, alles is schoon, verzorgd en onder controle !
Gjbottenheft .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met zijn tweën gegeten en het was voortreffelijk. De borden zijn als een kunstwerk opgemaakt. Alles was zeer smaakvol. Tevens een kompliment voor de bediening echt top. Ga hier maar eten want het is echt genieten.
laduchesse .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was weer heerlijk; laatste dag van AH restaurantactie en het menu bij de Duinrand was weer top. Gezellige entourage, prima bediening en gewoon goed eten.
geco.project .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Fantastische avond gehad met de AH bon. Heel goed gegeten en heerlijke huiswijnen.
Akoestiek fantastisch. Kan mening restaurant nog wat van leren.
Kan iedereen een etentje bij Duinrand aanbevelen.
astrid.l .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vriendelijke en behulpzame bediening
Lekker eten
Een erg gezellig en sfeervol restaurant om te vertoeven.
Ook in de zomer is het een aanrader. Er is een groot heerlijk terras, waar het ook goed toeven is.
rinus.vanlier .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Bijzonder genoeglijke avond gehad in dit fraaie restaurant, dat letterlijk tegen de Voornse duinen aan ligt. Het driegangenmenu was uitstekend. De carpaccio was perfect, de textuur van het vleesgerecht was ietwat stug maar zeer smakelijk en de dame blanche maakte he feest compeet, met echte gesmolten chocoladesaus in plaats van saus uit een flesje. Prima! Ook niets aan te merken op de bediening, Vriendelijk en attent. Een absolute aanrader!
edwin.boogert .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
is lekker plekje om te eten. Heerlijke gerechten voor ieder wat wils en vriendelijke bediening je word ontvangen als echte gast.
tinidejong .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was lekker,wij waren met een AH- kaart maar het was niet te merken dat daardoor het eten minder was.
Wijnen van de kaart behoorlijk aan de prijs .
De bediening was goed en aardig.
Jammer dat het binnen wel een paar graadjes te koud was,we hoorden de gasten aan de tafel achter ons hier ook over klagen.

Vanhelm .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vroeger met me moeder hier wel eens geweest, wat is het daar veranderd.
heerlijk gegeten top service vooral de voorgerechten zijn kunstwerkjes
kom zeker terug
E.r.c. D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het AH menu was een beperkt keuze menu, maar de kwaliteit was prima. De Portugese witte huiswijn was heerlijk. Vriendelijke, correcte bediening. We gaan zeker ook een keer a la carte eten.