De Duinrand

Meer informatie over restaurant De Duinrand

7,2
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij komen hier regelmatig om met een vriend in een rolstoel pannenkoeken te eten. De pannenkoeken zijn zeer smaakvol. Goed en veel beleg. De kaas op de pannenkoek heeft smaak en is lekker meegebakken. De bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam voor onze vriend. We kunnen hier rustig zitten en genieten op het terras. Ook de andere gerechten (van de gril) zien er goed uit. Een traktatie na een wandeling in de Waterleiding duinen!!
Keesjans .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hoe moeilijk is het om een pannekoek te bakken? Rauwe pannekoeken, spek nauwelijks meegebakken en de enige reactie 'zal het doorgeven aan de keuken'. Al het personeel erg chagerijnig. Alleen voor de voor toeristen die nooit meer terugkomen, voor een goede pannekoek moet je elders zijn, hier komen we nooit meer terug.
Regenboo .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wat een onvriendelijke bediening. Broodje was keihard. Nadat we dit hadden aangegeven, werd er zeer onaardig en onprofessioneel op gereageerd. We komen hier niet weer.
Hung C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Lekker knus en gezellig pannenkoekenhuis aan de duinrand, de naam zegt het al. Uitgebreide keus aan pannenkoeken, maar ook overige gerechten van de grill. Gekozen voor de biefstukspies, welke precies goed was gebakken en stijlvol werd geserveerd op een mooie, zwarte plank. Als dessert gekozen om de amarena pannenkoek, wat eigenlijk een hoofdgerecht is, te delen. En hier absoluut geen spijt van gezien het formaat van de pannenkoek met warme kersen, vanille roomijs en slagroom. Deze pannenkoek is zeker een aanrader!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Een alleraardigst doch eenvoudig pannenkoekenhuis bij de ingang van de Waterleidingduinen in Zandvoort. Klein deels overdekt terras buiten met infrarood lampen. Dus je kunt ook nog lekker buiten zitten als het regent. Na een heerlijke wandeling hier neergestreken. Een biologische appelsap besteld en een pannenkoek met appel en rozijnen. Goede ouderwets gebakken pannenkoek die wellicht nog ietsje gaarder had gekund. Goede smaak nauwelijks zwarte stukjes. Leuke enthousiaste bediening. Minpuntje de kleverige stroopflacon op tafel.
Ik ga er bij de volgende wandeling nog eens terug.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Vanmiddag pannenkoeken gegeten met mijn vrouw en dochters (4 en 7).
Het was een zonnige zondag en mede daardoor erg druk, zowel binnen als buiten.
Het bestellen duurde daardoor wat langer maar werd wel ook aangegeven door de bediening die hun uiterste best deden. De pannenkoeken waren smaakvol en de keuze erg uitgebreid.
Het is een leuke locatie zo dicht bij de duinen. Erg goed dus te combineren met een heerlijke duinwandeling in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Een tip; als er een grote reservering binnen is sluit dan de hele ruimte af voor andere bezoekers, dat is voor alle twee de partijen makkelijker.
Bruijnesteijn .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
gewoon goede koffie en lekker pistoletje met beleg, maar bij een normale bestellingag het personeel geen normaal glas water serveren, je kan eenmalig een borrelglaasje krijgen, daarna moet je SPA bestellen en dat op een zomerse dag met 30 graden! Als je nu alleen water besteld snap ik het, maar wat gangbaar is in Frankrijk, Spanje of Italie kan hier niet, water bij het eten zonder vragen, daarom een 1 voor service (niet vanwege de bedoening door de dames)