De Duinrand

6,9

Jouw recensie over het restaurant De Duinrand

emma D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vooraf een broodje met smeersels.. lekker vers, knapperig brood met prima smeersels. De Gyros pannenkoek smaakte fantastisch! De sfeer was knus en het personeel was erg aardig.
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Na een lange wandeling door het prachtige duingebied was het goed uitrusten op het terras. Omdat er buiten een vuurkorf of barbecue brandde rook het heerlijk naar haardvuur. Helaas was het eten slechts redelijk. De schnitzels nogal flauw maar wel goed aan de maat en ook goed warm. De salade bij het vlees zag er goed uit maar smaakte minder omdat het helemaal niet aangemaakt was. Een beetje olijfolie had het al een stuk smakelijker gemaakt. De extra aardappeltjes waren lekker krokant. De spekpannenkoek met appel was wel erg lekker. Al met al een wisselend succes. Helaas was de bediening matig en niet erg vriendelijk. Tot 2x toe geen glas bij het flesje drinken. De salade viel tijdens het opdienen op de grond (kan gebeuren). Maar het meest opvallende was dat er onderling spanning was tussen het bedienend personeel. Wellicht omdat het zo druk was op deze mooie herfstdag. Die onderlinge spanning resulteerde zelfs in openlijke ruzie onderling. Toch niet iets waar je op zit te wachten en erg ongastvrij. De prijs was aan de hoge kant voor de geboden kwaliteit. Als het op eten aankomt kiezen we in het vervolg toch een andere gelegenheid.
Frederiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vorige week zondag koffie en cheesecake besteld bij De Duinrand, als pep-up voor een wandeling in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Ik zag dat je ook een plattegrond van het wandelgebied kon kopen, en terwijl ik op de kaart zat te kijken hoe het alles in elkaar zat, werd de koffie en een mandarijnengebakje op tafel gezet. Een mevrouw met wie ik bij de bushalte had staan praten, was net ervoor naar mij toegekomen om te vragen of ik bij hun binnen kwam zitten, maar sorry, ik wilde toch liever eerst buiten genieten. En zonder dat ik er erg in had, at ik het mandarijnencakeje op. Toen ik klaar was voor de wandeling, ging ik eerst even naar het toilet. En passeerde de kassa. Ik had al eerder afgerekend, dus dat hoefde ik niet meer te doen. En toen dacht ik, als ze ooit een Michelin-ster willen winnen, dan hoort het bedienend personeel wel het verschil te weten tussen een "Mandarijnen kwarktaart" ("cheesecake" in het Engels) en een "Mandarijnen slagroomgebakje", dus was ik zo vriendelijk om hun feedback te geven. Maar oops! Dat werd niet op prijs gesteld. En dat merk ik wel vaker. Het moment dat je zegt dat de koffie te lauw is, dan wordt er meteen gedacht dat je uit bent op een tweede kop koffie of je geld terug wil. Nee hoor, ik betaal liever 4,25 euro voor iets wat ik niet besteld heb, maar goed.... de fout lag bij de bakker, die had de verkeerde bestelling gebracht. Kan... maar waarom is mij dat niet verteld, vòòrdat ik de bestelling kreeg geserveerd? Te veel klanten? Te druk? "Maar heeft u het opgegeten?", vroeg de serveerster. "Ja", zei ik. En ja, hoor! De fout lag dus bij mij! Dan had ik het maar eerder moeten zeggen, want dan had ik "appeltaart" in de plaats kunnen krijgen, werd mij verteld. Vriendelijk aanbod op het eerste gezicht, maar als ik trek in appeltaart had gehad, dan had ik dat meteen besteld en dat had ik dus niet, want ik had trek in cheesecake. Daar kan ik niets aan doen, mijn sterrenbeeld is een Steenbok. Mijn bezwaar tegen het eten van "appeltaart" in een restaurant is dat je nooit zeker weet of tie vers is, of uit de diepvries komt en opgepiept is. Dus nee, voor mij geen "appeltaart", tenzij die uit eigen keuken komt, zelf gebakken is, en dan proef ik ook meteen het verschil en spring ik een gat in de lucht, net zoals laatst in Den Helder aan de haven. Exquise appeltaart. Precies zoals een appeltaart moet zijn. In elk geval vind ik het jammer, dat de serveerster met wie ik gesproken heb, niet het verschil zag tussen opbouwende kritiek en een klacht. Maar mijn opmerking was tweeërlei. En daar heeft ze niets mee gedaan! Toen ik mijn "Bizznis"-card wilde afgeven, wilde ze dat niet aannemen. Is jammer, heb ik haar laten weten, want de recensie komt op Facebook, met foto, en de hele mikmak. Jammer ook voor de eigenaar/degene die de zaak runt. Ik zou zeggen: ik wens u veel personeel!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn gaan lunchen met onze 2 kinderen, 1 groot succes! Er werd direct aan een stoelverhoger gedacht en de bediening was vriendelijk en enthousiast. Het eten liet niet lang op zich wachten, heel fijn. We komen absoluut deze zomer vaker. Een aanrader voor jonge gezinnen en ouderen! Je kunt hier heerlijk in zowel de zon als de schaduw vertoeven.
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij komen hier regelmatig om met een vriend in een rolstoel pannenkoeken te eten. De pannenkoeken zijn zeer smaakvol. Goed en veel beleg. De kaas op de pannenkoek heeft smaak en is lekker meegebakken. De bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam voor onze vriend. We kunnen hier rustig zitten en genieten op het terras. Ook de andere gerechten (van de gril) zien er goed uit. Een traktatie na een wandeling in de Waterleiding duinen!!
Keesjans .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hoe moeilijk is het om een pannekoek te bakken? Rauwe pannekoeken, spek nauwelijks meegebakken en de enige reactie 'zal het doorgeven aan de keuken'. Al het personeel erg chagerijnig. Alleen voor de voor toeristen die nooit meer terugkomen, voor een goede pannekoek moet je elders zijn, hier komen we nooit meer terug.
Regenboo .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wat een onvriendelijke bediening. Broodje was keihard. Nadat we dit hadden aangegeven, werd er zeer onaardig en onprofessioneel op gereageerd. We komen hier niet weer.
Hung C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Lekker knus en gezellig pannenkoekenhuis aan de duinrand, de naam zegt het al. Uitgebreide keus aan pannenkoeken, maar ook overige gerechten van de grill. Gekozen voor de biefstukspies, welke precies goed was gebakken en stijlvol werd geserveerd op een mooie, zwarte plank. Als dessert gekozen om de amarena pannenkoek, wat eigenlijk een hoofdgerecht is, te delen. En hier absoluut geen spijt van gezien het formaat van de pannenkoek met warme kersen, vanille roomijs en slagroom. Deze pannenkoek is zeker een aanrader!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Een alleraardigst doch eenvoudig pannenkoekenhuis bij de ingang van de Waterleidingduinen in Zandvoort. Klein deels overdekt terras buiten met infrarood lampen. Dus je kunt ook nog lekker buiten zitten als het regent. Na een heerlijke wandeling hier neergestreken. Een biologische appelsap besteld en een pannenkoek met appel en rozijnen. Goede ouderwets gebakken pannenkoek die wellicht nog ietsje gaarder had gekund. Goede smaak nauwelijks zwarte stukjes. Leuke enthousiaste bediening. Minpuntje de kleverige stroopflacon op tafel.
Ik ga er bij de volgende wandeling nog eens terug.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Vanmiddag pannenkoeken gegeten met mijn vrouw en dochters (4 en 7).
Het was een zonnige zondag en mede daardoor erg druk, zowel binnen als buiten.
Het bestellen duurde daardoor wat langer maar werd wel ook aangegeven door de bediening die hun uiterste best deden. De pannenkoeken waren smaakvol en de keuze erg uitgebreid.
Het is een leuke locatie zo dicht bij de duinen. Erg goed dus te combineren met een heerlijke duinwandeling in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Een tip; als er een grote reservering binnen is sluit dan de hele ruimte af voor andere bezoekers, dat is voor alle twee de partijen makkelijker.
bruijnesteijn .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
gewoon goede koffie en lekker pistoletje met beleg, maar bij een normale bestellingag het personeel geen normaal glas water serveren, je kan eenmalig een borrelglaasje krijgen, daarna moet je SPA bestellen en dat op een zomerse dag met 30 graden! Als je nu alleen water besteld snap ik het, maar wat gangbaar is in Frankrijk, Spanje of Italie kan hier niet, water bij het eten zonder vragen, daarom een 1 voor service (niet vanwege de bedoening door de dames)