De Duif

Groenloseweg 57 7261 RM Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Duif

Bij restaurant De Duif, in het Gelderse Ruurlo, geniet je van een onbeperkt à la carte diner voor een vaste prijs. Je bestelt er per ronde een gerecht van een uitgebreid menu dat elke vier maanden vervangen wordt door een nieuw menu. Er is dus altijd wat nieuws te ontdekken!

De menukaart is beïnvloed door de Europese en Mediterrrane keuken en is dus heel divers. De gerechten worden met veel passie en zorg bereid. Deze zijn niet alleen heel lekker, maar ze zien er ook nog eens prachtig uit.

Dit restaurant is een onderdeel van de schietbaan Het Ruurlose Broek en bestaat uit een café, jachtstube en een serre. Overal hangt een gezellige sfeer. Het stijlvolle decor met de rustieke houten tafels passen perfect bij de prachtige, groene omgeving.

Vanaf 12:00 kun je bij De Duif terecht voor een heerlijke lunch, bestaande uit verse broodjes, diverse soepen en smakelijke uitsmijters.

Geniet van de heerlijke smaken en prachtige borden bij restaurant De Duif in Ruurlo.

Meer informatie over restaurant De Duif

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Duif

EM B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Op verzoek een andere tafel werd niet erg vriendelijk op gereageerd,maar toch gehonoreerd
Joke van der Logt L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Je merkt dat als het druk is het langer duurt voor er weer een bestelronde opgenomen wordt. Later op de avond ging het haast te snel, bord amper leeg of de volgende ronde kon je alweer doorgeven. Verder perfect.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerljkk gegeten, toetje tiramisu wss afknapper. IJS heerlijk.
B W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We waren al een keer eerder geweest en we hebben weer heerlijk gegeten. Uitgebreide menukaart, voor elk wat wils. Vlotte bediening.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het eten was heerlijk, personeel was heel vriendelijk, het was lekker rustig dus eten liep ook lekker door. Tot op het laatst toen hadden we het idee dat het personeel meer bezig was met opruimen, dat was wel jammer. Prijzen van drank vonden wij ook aan de hoge kant maar ja daarnaast eet je voor 25 euro dus al met al hebben wij een heerlijke avond gehad. Wij komen zeker een keer terug
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben heerlijk relaxed gegeten we komen beslist nog eens terug
Het eten was prima en zeker veel keus
Het restaurant is sfeervol verbouwd
P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooi consept, goed personeel, erg vriendelijk, goede bereikbaarheid, inrichting kan beter, maar was wel netjes.prima avond gehad
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldig gegeten! Kwaliteit was erg goed, superleuk om allerlei verschillende gerechten te proberen. Complimenten voor het vriendelijke en snelle personeel. Wij komen zeker nog een keer terug
W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Zoals altijd goed ontvangst door vriendelijk personeel .
Dan een gezellige plek om te zitten met goed verzorgd eten.
Altijd weer gezellig om terug te komen met nieuwe gerechten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een vriendelijk, gezellig en gastvrij restaurant! Prima plek om naar toe te gaan. Lekker eten, leuk concept, prima prijs, vlotte en vriendelijke bediening!
lilian B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We waren met een hele groep waarvan onder de kinderen een drietal met diverse allergieën. Hierop is zeer goed geanticipeerd en iedereen heeft heerlijk gegeten. Het personeel was zeer alert en attent op alle ingrediënten die de kleintjes niet mochten hebben en dachten actief mee naar mogelijkheden. Voor herhaling vatbaar wat ons hele gezin betreft!
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Oudbollig interieur met onprettige stoelen. Erg warm binnen en voor de prijs die je uiteindelijk betaald verwacht je toch wat meer.
Het eten smaakte prima, daar was opzich niets mis mee.
Maar vind de prijs kwaliteit niet samen gaan.
marie-jose W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het was gezellig! Heel lekker gegeten!
VOOR HERHALING VATBAAR!
Wilfried K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
jammer dat er geen asperges waren; dit aangegeven en hoorde dat de duur van de kaart langer was dat de aspergetijd: advies->zet er gewoon "seizoensgroente" bij op
Verder heerlijk gegeten
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fijne gelegenheid. Gezellig gezeten .
Heerlijk gegeten. Van alles geproefd en geprobeerd.
En thuis nog een borrel in de keel gesmeten.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellig ruim en mooi in de serre,prachtig weer,wat wil men nog meer, inrichting en zaal mooi verbouwd,ruime parkeerplaats,en dicht bij fietsroute,een goede pleisterplaats.
marie R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Top locatie om te eten het was supper . Personeel krijgt van mij een 10 !!!!! . Een min punt toilet was zeer oudbollig tijd voor vernieuwing.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De bediening was prima en voelde de sfeer goed aan.
Het eten was zeer goed verzorgd en lekker.
Voor herhaling vatbaar.Voor deze gelegenheid was op aanvraag een speciaal toetje gearrangeerd.
Dit zag er vrolijk en smaakvol uit.
Sandra Stef O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten, gezellig zitten
Mooi concept en
Goedkoop, aardig personeel, we komen zeker weer en dan met onze kinderen!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten was heerlijk. We moesten te lang wachten niet handig met 4 hongerige pubers. Ben al 2 x eerder geweest toen ging het veel sneller