De Duif

Groenloseweg 57 7261 RM Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Duif

Bij restaurant De Duif, in het Gelderse Ruurlo, geniet je van een onbeperkt à la carte diner voor een vaste prijs. Je bestelt er per ronde een gerecht van een uitgebreid menu dat elke vier maanden vervangen wordt door een nieuw menu. Er is dus altijd wat nieuws te ontdekken!

De menukaart is beïnvloed door de Europese en Mediterrrane keuken en is dus heel divers. De gerechten worden met veel passie en zorg bereid. Deze zijn niet alleen heel lekker, maar ze zien er ook nog eens prachtig uit.

Dit restaurant is een onderdeel van de schietbaan Het Ruurlose Broek en bestaat uit een café, jachtstube en een serre. Overal hangt een gezellige sfeer. Het stijlvolle decor met de rustieke houten tafels passen perfect bij de prachtige, groene omgeving.

Vanaf 12:00 kun je bij De Duif terecht voor een heerlijke lunch, bestaande uit verse broodjes, diverse soepen en smakelijke uitsmijters.

Geniet van de heerlijke smaken en prachtige borden bij restaurant De Duif in Ruurlo.

Meer informatie over restaurant De Duif

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Duif

R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten met ons gezin! Porties waren prima van grootte. Soep was vrij veel (grote kom). Brood was ook erg lekker.
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij zijn erg tevreden over ons etentje. Snelle en vooral vriendelijk bediening. Aanrader! we komen beslist nog eens terug. het was voor ons een eerste kennismaking met dit bedrijf en het heeft ruim aan onze verwachtingen voldaan.
Fenneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Grote groepen apart zetten zeer rumoerig we konden elkaar nauwelijks verstaan!
Wim En Marian P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Sommige gerechten zoals soep waren niet erg warm, was jammer.
Er stond een voetbalspel voor de kinderen die niet werkte, kapot was. Een teleurstelling voor de kinderen. Zet er een goeie neer, of niks.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Alles was weer lekker Seizoens gebonden gerechten zijn ook een aanrader.
Personeel is zeer correct en netjes.Prijskwaliteitsverhouding is zeer goed.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was erg gezellig, we waren met 14 personen. Allemaal erg tevreden. Lovend over de zeer smakelijke gerechten en de snelle en correcte bediening. Iedereen heeft het erg naar de zin gehad.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Al erg vaak hier gegeten. Het was weer heerlijk. Veel keuze ook. ????. We komen vast nog eens.
Ook goeie ruimte voor kinderen om te spelen ,zag ik. Dus ook fijn 'n keertje met kinderen en kleinkinderen naartoe te gaan.
Rykie L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten, en genoten van alle kleine gerechtjes...
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke lunch gehad en vriendelijke bediening!
Githa E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
verwarming mocht wel een graadje of 2 minder
het eten was heerlijk ook voor mensen met een allergie ik had keuze genoeg
alleen jammer dat er dan geen desserts op de kaart staan die lactose vrij staan gelukkig hadden ze wel lactosevrij ijs dus heb wel iets gehad
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke en vlotte bediening. Prima sfeer en goede service, Ik kom zeker nog een keer terug!
Albert N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wij zijn er meerdere malen geweest en ook nu was het weer goed.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima bediening en eten maar het geluid in de grote zaal helemaal links is minder. Het was vol die avond en het volume was hard. Was niet voor iedereen even prettig. Verder was het top!
Cas J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Uitstekend eten voor een prima prijs, vlotte bediening..... Entourage en sanitair ietwat gedateerd..... Maar de serre is prachtig!

Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
het was heerlijk!! We hebben een gezellige avond gehad. bediening was goed.Er was er een jarig in onze groep, en dat hadden ze al heel snel door, dus een leuke verrassing voor de jarige
L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
het was weer erg lekker, we hebben onder het genot van een hapje en een drankje een gezellige avond gehad.
zeker weer voor herhaling vatbaar
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
fijn restaurant waar je lekker en gezellig kunt eten, waar de kinderen leuk kunnen spelen en je gezellig net zolang kunt blijven zitten als je wilt.
X X.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het eten was prima en zeer gevarieerd!! Een aanrader voor iedereen. De bediening was zeer vriendelijk en de keuken uitstekend.
C.mg V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Was heerlijk eten, vriendelijk personeel.
We hebben een heerlijke avond gehad.
En gaan er zeker vaker heen.
Echt aanrader
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
aan iedereen aan te raden, mooie locatie, geweldig eten voor een goede prijs, telkens weer verassend, zeer vlot personeel en gezellig druk.