De Duif

Groenloseweg 57 7261 RM Ruurlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Duif

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Duif

Rien E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gisteravond een gezellige avond gehad bij de Duif. Met de familie (11 personen) de hele avond met elkaar lekkere dingen gegeten. Vanaf 17:00 tot 22:00 uur getafeld. Iedereen tevreden naar huis. We gaan zeker nog een keer terug. Bediening vriendelijk en vlot.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De verbouwing was nog niet klaar en we hebben lekker gegeten in een tijdelijke ruimte, vandaar de inrichting als redelijk is beoordeeld
H. V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Was onze eerste keer bij De Duif, lekker gegeten, vriendelijke vlotte bediening. lekkere kleine gerechtjes.
Ik denk dat we nog wel eens komen.
Bertran L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gevarieerde kaart, eten is erg goed van smaak. Gezellige kerst aankleding en personeel heeft veel aandacht voor jong en oud.
dinie1954 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten 1e kerstdag. Het was reuze gezellig en het eten was uitstekend. Prima bediening. Leuke kerstversieringen en kerstbomen.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Gewone gerechtjes maar de kwaliteit is goed. Je betaalt ook niet veel, dus prijs/kwaliteit is prima.
sjanellie .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
wij waren hier met de kerstdagen gezellig vriendelijk personeel goed eten
het enige wat wij jammer vonden was dat je maar een gerechtje per keer kon bestellen
dan zit je best wel lang aan tafel en als je kinderen bij je hebt duurd het dan te lang
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met 8 personen wezen eten. De gerechten zagen er goed uit en smaakten prima. Iedereen was zeer tevreden.
Ook al konden we niet in de serre terecht, zoals was afgesproken, hadden we toch een gezellige avond.
Wim en Marian P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Was gezellig, lekker warm, vriendelijk personeel, keurig
Niks om aan te merken
Gerechten geweldig lekker. Met zorg bereid en met zorg opgemaakt.
Anoek O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Jong personeel. Mag iets minder verlegen. Je moet erg snel kiezen voor volgende ronde. Ik eet liever in eigen tempo. Wel lekker en voldoende
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een groep. Genoeg keuze in de gerechten. We zaten in de serre, daar zit je gezellig. De andere ruimtes ogen minder gezellig. Goede bediening
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De sfeer is hier altijd goed, het eten
geweldig (wij houden van het
concept dat je van de hele kaart kunt
proeven en genieten) en dat voor een
super nette prijs! Kortom, een echte
aanrader.
S.J. A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Complimenten voor de kok! Ook het bedienend personeel was erg goed, zeer vriendelijk en alert. Goed concept: kleine porties en veel verschillende gerechten kunnen proeven. Het enige minpuntje vond ik de entourage. Van deze locatie zou m.b.v. een styliste een nog mooier restaurant gemaakt kunnen worden. Hierbij ook extra aandacht voor de verlichting die met name in het deel waar wij zaten (de feestzaal) heel ongezellig, fel en kil is (tl-verlichting). Al met al hebben wij een hele fijne avond beleefd in De Duif!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Met 11 personen hier gegeten, het eten was HEERLIJK! Er is erg veel keus uit verschillende gerechtjes.
Super goede en snelle bediening!
Echt een aanrader en we komen zeker terug!
kim E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een goede service. Personeel is klantvriendelijk en zorgt mede voor de fijne sfeer. Lekkere gerechtjes voor ieder wat wils. Wij genieten iedere keer weer als we teruggaan.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gegeten bij de duif met een groep van 28 personen. Gastvrij ontvangen en je kunt er heerlijk eten. Goeie bediening. Het interieur mag wat moderne. Al met al een top locatie om heerlijk te eten.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg lekker gegeten hier met een groep vrienden. Prettige service en ook werd er goed rekening gehouden met een allergie.
Odette B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was niks mis mee maar we zaten op een vreselijke plek. De hele avond liepen schreeuwende en rennende kinderen achter ons. Niemand heeft de moeite genomen om hier iets van te zeggen. Bij het afrekenen heeft mijn echtgenoot hier iets van gezegd. We hadden dit aan moeten geven dan hadden we een andere plaats gekregen. Er werd ons gezegd dat dit niet kon want alles zat vol. Ook al hadden we een andere plek gekregen, dan hadden er andere gasten op onze plek gezeten. In mijn ogen geen plek om gasten te bedienen.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Inrichting is een beetje gedateerd maar wel gezellig.
Wel gezellig
Voor herhaling vatbaar

Anne L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was een super leuke en gezellige avond! Super gezellig sfeertje en wat was het toch weer lekker! Bediening ook super vriendelijk.
Zeker een aanrader!