De Duif

Groenloseweg 57 7261 RM Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Duif

Bij restaurant De Duif, in het Gelderse Ruurlo, geniet je van een onbeperkt à la carte diner voor een vaste prijs. Je bestelt er per ronde een gerecht van een uitgebreid menu dat elke vier maanden vervangen wordt door een nieuw menu. Er is dus altijd wat nieuws te ontdekken!

De menukaart is beïnvloed door de Europese en Mediterrrane keuken en is dus heel divers. De gerechten worden met veel passie en zorg bereid. Deze zijn niet alleen heel lekker, maar ze zien er ook nog eens prachtig uit.

Dit restaurant is een onderdeel van de schietbaan Het Ruurlose Broek en bestaat uit een café, jachtstube en een serre. Overal hangt een gezellige sfeer. Het stijlvolle decor met de rustieke houten tafels passen perfect bij de prachtige, groene omgeving.

Vanaf 12:00 kun je bij De Duif terecht voor een heerlijke lunch, bestaande uit verse broodjes, diverse soepen en smakelijke uitsmijters.

Geniet van de heerlijke smaken en prachtige borden bij restaurant De Duif in Ruurlo.

Meer informatie over restaurant De Duif

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Duif

Dinand W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben heer erg genoten van allerlei hapjes . En alles was heel erg lekker. Af en toe iets te flauw maar zout en peper stonden op tafel.
Gerrit L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede locatie met voldoende mogelijkheden, goed concept, goede en voldoende keuze, heel gezellig en vlotte bediening ( nemen de tijd voor de klant ).
Graag tot een volgende keer.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben met een groep van 31 personen HEERLIJK gegeten.
Er is erg veel keus uit verschillende gerechtjes dus voor ieder wat wils.
Super goede en snelle bediening!
Echt een aanrader en we komen zeker terug!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
In het begin vh het bestaan vh restaurant uitmuntend gegeten hier. Nu is de kaart degelijker en het eten ook. Wel heel jammer, was zo goed. Inrichting is netjes maar gedateerd. Personeel super vriendelijk. Er wordt heeeeel vaak gevraagd of je wat wilt drinken. Te vaak.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De service was prima, terras gezellig, mooie uitkijk over de velden vanaf terras.
Een beetje jammer is dat je het verkeer van de grote weg ernaast als je buiten zit hoort. Stoort echter niet.
Voor kinderen veel speelruimte.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ik vind de duif een prima restaurant, en we hebben er heerlijk gegeten
De kaart is zeer uitgebreid, met veel verschillende gerechters die heerlijk van smaak zijn.
Kortom,..... voor herhaling vatbaar
A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We waren met een bevriend stel. Ondanks dat het druk was en er sprake was (hoge bezettingsgraad) was er geen sprake van hinder qua geluid. De afstand tussen de tafels is ruim zodat je geen hinder hebt van andere aanwezigen. De bediening was uitermate vriendelijk en adequaat.
De bestelde gerechten komen keurig verzorgd en gelijktijdig op tafel zodat je altijd samen aan het eten bent.
Kortom we waren dik tevreden en komen zeker nog eens terug.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Vanavond wederom zeer gastvrij ontvangen bij de duif! De bediening is zonder uitzondering altijd vriendelijk, en je voelt dat ze met plezier hun werk doen.
De kaart is zeer gevarieerd, en wisselt regelmatig. Er is voor elk wat wils, en zelfs voor mensen die weinig lusten wordt alles uit de kast getrokken. Sausje weg laten? Geen probleem. Andere dressing? Wordt geregeld. Niks is te veel voor ze. Ook aan de kinderen is gedacht, want er is een speelkamer met allerlei spelletjes, blokken, kleurspullen, ga maar door. Het kindermenu viel bij onze jongens goed in de smaak.De huiselijke sfeer maakt dat iedereen zich hier thuis voelt. Wij komen zeker terug!
Fren S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hier heerlijk gegeten samen met kinderen en kleinkinderen, was heel leuk van opzet ook voor de kleintjes mooie gerechten te bestellen. Wij hebben een topavond ervaren
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Alles is lekker, en de grote is ook goed, omdat je dan elke keer weer een klein gerecht krijgt.
Sommige gerechtjes kon je zien dat ze te lang hebben gestaan, en kwamen ook heel snel dat je kunt na gaan dat dat al klaar staan.
Jammer dat er niet iets van ook een gerechtje met rundvlees bij zit!
Voor de tweede keer geweest en lekker gegeten!
H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goed en lekker gegeten. Het concept van kleine porties is leuk. Zo kun je van alles proeven en uitproberen. Leuke bediening, vlot en vriendelijk.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals we gewend zijn,was het weer prima vertoeven.Eten was goed en de bediening erg vriendelijk.
Dit was zeker niet de laatste keer!
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs. Elk gerechtje was precies goed van grootte. We hebben in de serre gezeten waar op dat moment wat kleine kindjes waren en dus was er af en toe wat geluidsoverlast. Echter werd ons bij binnenkomst wel gevraagd of we binnen wilden eten ivm de kinderen. Dus de keus was aan ons. Bediening is vriendelijk alleen soms wat aan de snelle kant.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Moesten lang op ‘t glutenvrije brood wachten. (vergeten?))
Verder was de service goed.
Lekker eten en een prima sfeer.
De moeite waard. ????
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
een echte aanrader!
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en goed gezelschap; wat wil je nog meer!!!
Het personeel hield ons goed in de gaten en zo konden we op tijd genieten van ons hapje en ons drankje.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede uitgebreide kaart, porties goed van grote, gewone gerechten die goed bereid zijn. Bediening vriendelijk en tijd tussen de gerechten was goed.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Eten was prima alleen de salade s had wel iets meer aandacht mogen hebben.grote grove bladeren.en mischien een tip de bief en gamba s lauw warm te serveren op de salade s waren echt veel te koud.jammer.
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
heerlijk gegeten super goede bediening en een korte wachttijd op het eten is voor herhaling vatbaar gezelig en volop keuze
M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig.Je hebt alle tijd om te genieten van het heerlijke eten. We komen graag nog een keer terug.
Gr. fam Meerbeek
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne bediening! Eerlijk gezegd zijn we niet zo van een 'all-in' concept, maar dit was heerlijk ontspannen en goede producten!