De Druiventros

Bosscheweg 11 5056 PP Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Druiventros

Brabants genieten

In dit gezellige restaurant proef je altijd het seizoen. In de winter is dat wild, in de zomer mosselen en heerlijke asperges. De gerechten zijn puur en herkenbaar met hier een daar een internationale touch. De keuze is enorm divers, of je nou zin hebt in pasta of een goed gebakken visje. Genieten!

Meer informatie over restaurant De Druiventros

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 07:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het is een rustig en sfeervol hotel, met goede vakkundige bediening. Het eten is smaakvol. ik zou adviseren ga naar de druiventros voor een goede menu en sfeervol restaurant
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was heerlijk! De bediening zeer goed. We hebben heerlijk zitten dineren in een smaakvol ingericht restaurant. Het was er gezellig druk en toch rustig. De gerechten werden smaakvol geserveerd en waren tevens heerlijk. We hadden pas erg laat gereserveerd maar dat was geen enkel probleem.
jeannedoedee .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Weer een goede en smakelijke maaltijd genoten ,voor herhaling vatbaar,
ze zullen ons dus nog wel vaker zien omdat we weten dat ze met AH actie iedere maand ander menu hebben
Pollaert .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Was jammer dat er geen kaas op de carpaccio zat, verder prima gegeten.
Prima sfeer.
Eten was goed warm, en de ober super vriendelijk. Waren er met de actie van AH.
Komen zeker terug
J.M R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke ontvangst, goede bediening en goede menu's. We komen zeer beslist nog terug en zullen het bij vrienden en bekenden kenbaar maken.
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we hier gingen eten en het is uitstekend bevallen, lekkere gerechten. Het was rustig, maar het was ook dinsdag, dat scheelt misschien. Vriendelijk personeel, maar zagen niet altijd als wij drinken wilden bestellen.
Dimphy G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig lekker gegeten en vriendelijke bediening het vlees was lekker mals de frietjes krokant en het dessert superlekker
tosja1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Samen met mijn vriendin geweest met AH bon.
Het was super, ben er vorig jaar ook met AH bon geweest en ook toen was het heel goed.

Groetjes: Clasina en Tosja
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voorgerecht, groentepannenkoekje had warm mogen zijn,verder was het erg rustig in de zaak en de gangen werden snel na elkaar geserveerd. Verder was het allemaal goed.
Laila R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik vond het een beetje spannend om na 30+ jaar in de Druiventros terug te komen. We deden dit n.a.v. de AH actie. Het was heel plezierig: ik houd wel van hun stijl - niet dat moderne, industriële sfeertje maar gewoon gezellig en met vakkundig bereid eten. De bediening was vriendelijk en efficiënt. De porties waren niet te klein. We kregen bij onze zalm (mooi gaar maar niet droog) met (voldoende!) groenten een echt grote zak frites die uitstekend gebakken waren. Het toetje an tiramisu met gekruimelde speculaas was erg lekker.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het AH-actie menu bedroeg €34,50
De kwaliteit van de gerechten voldeed zeker niet aan deze prijs. Bediening wel heel vriendelijk en leuk.
Voorgerecht gefrituurde mosseltjes met salade was niet bijzonder. Hoofdgerecht zalmfilet met appelchutney. Een hele vreemde combinatie en de chutney lag niet apart maar al over de vis heen. Het smaakte niet lekker. Nagerecht was een proeverij, ook niet bijzonder smaakvol.
Kortom: geen aanrader helaas.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De bediening was niet erg vriendelijk. Er zaten veel pezen in het vlees en het was wat flauw bereid. Het enigste wat echt lekker was, was het dessert. Als dit menu normaal gesproken € 34,00 pp zou moeten kosten, dan ging ik daar niet eten! M.a.w. weer zo'n opgeklopte prijs om maar niet teveel te hoeven toegeven op zo'n actie van AH.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
een erg lange wachttijd bij een ietwat kille sfeer ( restaurant is te groot) met veel bediening voor niet zoveel bezette tafeltjes. Pas na 1 uur kwam het eerste stokbroodje op tafel...
Kwaliteit van het eten was lekker.
( en ik blijf het toch vreemd vinden...; een flesje wijn die ik zelf zò kan kopen voor 7,50 euro kost hier 29,90)
elsvandenboom .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor een simpel driegangenmenu zijn we twee uur en drie kwartier binnen geweest! De soep van vergeten groente had geen smaak, met een opmerking hierover deed de ober niets. De eendenborstfilet was doorbakken en dus droog.
Kabeljauwfilet omwikkeld met spek: filet was ongeveer 5 cm. lang, reepje spek 1 cm. Dus omwikkelen? Dessert: een gast houdt niet van chocolade. Vraag: wat is het dessert? Zeker geen chocolade was het antwoord. Wat kwam vervolgens op tafel? Juist: een chocolade dessert. Al met al: vroeger kwam ik graag bij de Druiventros, na gisteren zien ze me nooit weer, helaas.
dhr.r.mayer .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
HET 3-GANGEN MENU WAS BOVEN VERWACHTING. NAM DE KABELJAUWFILET DIE MET DE BIJGEVOEGDE INGREDIENTEN VERRUKKELIJK SMAAKTE. HAD WEL NOG EEN PORTIE GEWILD (LOL) VOORGERECHT WAS EVENEENS HEERLIJK EN HET NAGERECHT WAS SMAAKVOL.
AL MET AL ZEER GOEDE KWALITEIT. E.MAYER
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na een uur wachten en nog steeds geen voorgerecht gekregen zijn we opgestapt. Alle tafels die na ons binnenkwamen kregen wel eten. Het bleek dat iedereen die via Albert Heijn had geboekt moest wachten totdat à la carte gasten eten hadden; die gingen voor. Albert Heijn menu's werden niet uitgeserveerd. We hebben gevraagd hoe dat kwam en kregen geen antwoord totdat we opstapten toen vertelden ze dat de à la carte gasten de ingrediënten op hadden gemaakt voor de Albert Heijn menu's en dat we nu moesten wachten tot dat was aangevuld. Dat Zoë wel even duren maar dan kregen we wel verse spullen op tafel.
jeannedoedee .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wederom heerlijk eten, goede service, klantvriendelijk.
Maandelijks ander menu voor de mensen met de AH kaart.
Voor herhaling vatbaar.
g.castelijn .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De gerechten waren goed klaargemaakt en lekker van smaak en keurig opgediend. De bediening was perfect. Wij zagen dat er veel gebruikt gemaakt werd van de AH restaurant actie. Wij kunnen het eenieder aanbevelen.
patriciahans .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben het reuze naar onze zin gehad! Personeel was vriendelijk en eten goed .
Wij komen hier vaker gewoon wat drinken ook omdat ons hondje hier binnen mag komen, bij veel restaurants vaak moeilijk om doen en vaak niet mag.
w.velden13 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het verblijf bij de Druiventros is ons bijzonder goed bevallen. Het eten was uitstekend en de ontvangst was gastvrij en zeer amicaal. Er was duidelijk een hoek van het restaurant voor de AH.gasten, doch dit was zeker niet minder dan het overige deel van het restaurant.