De Druiventros

Bosscheweg 11 5056 PP Berkel-Enschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Druiventros

Brabants genieten

In dit gezellige restaurant proef je altijd het seizoen. In de winter is dat wild, in de zomer mosselen en heerlijke asperges. De gerechten zijn puur en herkenbaar met hier een daar een internationale touch. De keuze is enorm divers, of je nou zin hebt in pasta of een goed gebakken visje. Genieten!

Meer informatie over restaurant De Druiventros

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 07:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant De Druiventros

guydeke .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Als kind kwam ik al in de Druiventros in de jaren tachtig van de vorige eeuw. Twaalf jaar geleden was ik er voor het laatst geweest toen een goede vriend er zijn verjaardag vierde. Nu met de serie op tv "Herrie in de Druiventros"
was ik benieuwd hoe het er tegenwoordig uit ziet. Dus die reclame heeft in ons geval gewerkt. Een tafeltje gereserveerd dat keurig klaar stond toen we aankwamen. De centrale gang is verbeterd met verlichting. Het was er druk, alle zalen waren verhuurd aan optredens van cover bands, de sportschool zat vol en de kapster had zo veel klanten dat ze nog bezig was toen wij later weer weg gingen.
Eenmaal in het restaurant aangekomen was dat nog steeds als twaalf jaar geleden, en dat heeft toch wel wat. De oubollige inrichting en aankleding geeft toch een bepaalde gezelligheid en ongedwongenheid. Wat opviel is dat al het bedienend personeel ontzettend attent en correct is.
We hadden een hondje bij ons en er werd meteen gevraagd of het beestje een bakje water wilde. We genoten van kreeftensoep en knoflooksoep. Beide soepen worden geserveerd met een stukje stokbrood en smaakten prima! De biefstuk weegt (gelukkig) nog steeds 200 gram en was van prima kwaliteit. De mosselen (aioli) waren verrassend lekker. Ik kan me niet heugen dat ik ze zo lekker gegeten heb. De sidedishes friet en salade waren ook dik in orde. Wat bier en cola en koffie toe en de rekening bedroeg slechts 62 euro. Daar hebben we meer dan 10% fooi op gegeven. Je krijgt in de Druiventros echt waar voor je geld! Als je kennis wil maken met Bourgondisch Brabant dan krijg je hier een heel goede impressie!
els149 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Omdat we het tweede diner gratis mochten ontvangen was de prijs kwaliteit prima.
Voorgerecht en toetje prima,hoofdgerechten erg matig.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben echt lekker kunnen eten en een compliment voor het leuke personeel dat ons bediende. Geen last gehad van de verbouwing die momenteel plaats heeft. Wij nemen aan dat het restaurant ook nog een vernieuwde uitstraling gaat krijgen.
corrieniessen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Alleen beetje koud gehad.
We kwamen recht uit Spanje, misschien was dat de oorzaak.
Hotel werd verbouwd. Zag er een beetje kaal uit.
Verder was alles prima hoor.
jokoolen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
zoals altijd was het weer erg goed bij De Druiventros. Eten uitstekend en de ambiance super. zeker een aanrader voor een volgende keer.
Christ L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Fijn etentje gehad: voldoende keuzemogelijkheden voor het samenstellen van het driegangenmenu, er werd steeds bediend op het juiste moment en er wer attent gevraagd of alles naar wens was. Sfeervol interieur en prima aankleding van de tafel. En daarbij nog gratis een beginnend avondzonnetje erbij.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
we hadden er meer van verwacht vanwege de prijs (zeetong)
Alles bij elkaar zeer matig.
jp N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Alle maal goed verlopen het eten was heerlijk
En de bediening was perfect
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren redelijk, maar het toetje was echt twee keer niks!!!!! Het was iets met dame blanch. De hoeveelheid chocoladesaus was amper een theelepeltje. Viel ons zwaar tegen. Dat hebben we ook tegen de ober gezegd, maar die reageerde daar helemaal niet op. Al met al, niet voor herhaling vatbaar.
johan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vandaag met Giftforyou bon geluncht bij Druiventros. Het was teleurstellend. De maaltijd tonijnsalade die voor € 12,5 op de kaart staat, was erg klein en bestond alleen uit een beetje sla en een stukje te doorbakken tonijn..Het soepje was redelijk maar we kregen echt te weinig voor ons geld.
johan317 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Genoten van een goed diner. De kwaliteit was goed en de bereiding en opmaak zeker in orde. De keuze was beperkt. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Het dessert had beter gekund. Koffie of smoothie te weinig voor de prijs.
qo153341 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Beslist geen hoogstandje maar "redelijk"prijs/kwaliteit.
de bediening was uitermate vriendelijk maar die jongens koken niet !!
Regina O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Goed eten, prijs van het menu te hoog.
Jammer dat ah menu niet van de gewone kaart is. Apart ah menu en daarvoor is € 34,-te hoog.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het is een rustig en sfeervol hotel, met goede vakkundige bediening. Het eten is smaakvol. ik zou adviseren ga naar de druiventros voor een goede menu en sfeervol restaurant
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was heerlijk! De bediening zeer goed. We hebben heerlijk zitten dineren in een smaakvol ingericht restaurant. Het was er gezellig druk en toch rustig. De gerechten werden smaakvol geserveerd en waren tevens heerlijk. We hadden pas erg laat gereserveerd maar dat was geen enkel probleem.
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Weer een goede en smakelijke maaltijd genoten ,voor herhaling vatbaar,
ze zullen ons dus nog wel vaker zien omdat we weten dat ze met AH actie iedere maand ander menu hebben
Pollaert .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Was jammer dat er geen kaas op de carpaccio zat, verder prima gegeten.
Prima sfeer.
Eten was goed warm, en de ober super vriendelijk. Waren er met de actie van AH.
Komen zeker terug
J.M R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke ontvangst, goede bediening en goede menu's. We komen zeer beslist nog terug en zullen het bij vrienden en bekenden kenbaar maken.
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we hier gingen eten en het is uitstekend bevallen, lekkere gerechten. Het was rustig, maar het was ook dinsdag, dat scheelt misschien. Vriendelijk personeel, maar zagen niet altijd als wij drinken wilden bestellen.
Dimphy G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig lekker gegeten en vriendelijke bediening het vlees was lekker mals de frietjes krokant en het dessert superlekker