De Droom

Wethouder Trompersstraat 52 4771 RW Langeweg Nederland Kaart

Over restaurant De Droom

Een droom middenin de natuur

Wat vroeger een truckerscafé was, is nu een café. Misschien wat cliché, maar het is echt een droom om hier een hapje te eten. Heerlijk in de natuur, een lekkere lunch of diner met ingrediënten uit de streek en de meest vriendelijke bediening, een gastvrijheid die ze volgens henzelf opnieuw hebben uitgevonden. Met een groot terras, wat doorloopt op het aansluitende plein, kun je wanneer de zon schijnt heerlijk een plekje uitzoeken en genieten!

Meer informatie over restaurant De Droom

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00
Broereland .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten, met 8 personen. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit van het eten.
Vlees was heerlijk mals. Alles werd warm en op warme borden geserveerd.
Ook voor-en nagerecht was naar ieders wens.
Voorziening van drankjes ook prima
Cor260144 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij hebben met ons vieren heerlijk zitten eten en genieten leuk en gezellige bediening
Dit was de derde keer voor mij voor hooft en nagerecht waren heerlijk
Er komt zeker een vierde keer
Mijoke .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
het eten was goed,vriendelijk personeel. voor herhaling vatbaar zou het anderen ook van harte aanbevelen. wij komen er graag weer terug
Rickzaan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Verwelkoming allerhartelijkst. Gezellig praatje aan onze tafel (het was rustig qua aantal gasten). Eerste gang (ganzenborstsalade) was overheerlijk. Tweede gang, respectievelijk procureur en makreel heel goed, met lekkere frietjes en groententaartje. Ook het dessert was ruim en lekker.
Hoewel wij AH-klanten waren, konden we vrij kiezen, ook voor gerechten die niet op de kaart stonden. Op de rekening werd de prijs voor het standaard 3-gangenmenu in mindering gebracht. Aan de service was ook echt niet te merken dat een van ons "gratis" zat te eten. Het interieur is een beetje donker, maar daar is het een (bruin) eetcafé voor. Ook de prijzen zijn zeer schappelijk. Waar krijg je nog een glas (lekkere) wijn voor € 2,50? Wij hebben ons heilig voorgenomen hier nog eens terug te komen.
Fdecallafon .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
ontvangst was leuk , bediening goed en vriendelijk ,met tijd voor een praatje , leuk restaurant , voor herhaling vatbaar
Cgmunen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gegeten, erg vriendleijke bediening. En er wordt goed rekening gehouden met dieetwensen. De kok had creatieve ideeën om een heerlijk gerecht te maken. Wij gaan er zeker weer eens heen.
Hannie- .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
De bediening was supervriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was.
We kregen gratis stokbrood met kruidenboter vooraf.
Men kon een 3-gangenmenu kiezen voor € 25,50 maar ook van de kaart. Er werd dan maximaal € 25,50 de rekening in mindering gebracht. Leuk dat dat kon. Wat ik wel jammer vond dat ik alleen het hoofdgerecht wijzigde voor iets goedkopers dan de 3 keuzes uit het 3-gangenmenu maar hierdoor € 2,50 duurder uit was.
De groenten waren ook minimaal (bij de zalm alleen witte kool, wel lekker)
Daarentegen kregen we veel smakelijke frites.
HvG-S .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Droom. Zalmloempia vooraf en als extra een knapzak besteld. Heerlijk warme broodjes met diverse lekkere smeerseltjes. Dan heerlijke zalm en een dessert dame blanche en thee met lekkers.
Kortom een aanrader
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vriendlijke bediening, maar wel erg sober en donkere ambiance.
Gekozen voor menu, met AH korting.
Knapzak is leuk idee,
Eten was simpel , maar verder wel oke.
Koffie met lekkers viel wel iets tegen..
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
een zalig inventief ah menu, en zoals altijd een prettige sfeer.
geen haasten alles lekker op je gemak.
de loempiatjes zalm waren subliem
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Prettige ambiance en prijs/kwaliteit is prima in orde. Vriendelijk ontvangst, restaurant is prettig ruim van opzet en hele, vriendelijke bediening. Lekker gegeten, keuze uit 3-gangen menu of de kaart. Men krijgt altijd de korting van het menu (€24,50). Puntje van aandacht: houdt de dorstige klant goed in de gaten! ?
Jan-en-nel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De ontvangst was er goed het zag er gezellig en sfeervol uit.
Het eten was erg lekker en goed verzorgd,de bediening was ook prima geregeld.
Kortom een zaak om nog eens naar toe te gaan en zeker een aanrader voor fam en kennissen .
J_jan26 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Was gezellig ,bediening was voorkomend,vooral dat er drie kindertjes bij waren .
Het ging zoals we hadden verwacht.
Vis voorgerechten waren heel lekker,de kerrie soep had weinig smaak!
Hoofd gerechten vlees en vis waren lekker !
Dessert dame blanche, tiramisu ,crème brulee was voor een ieder een goede afsluiter.
"De droom "is lekker ongedwongen en daardoor komen we zeker terug!
Bart.koppers .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De bediening was erg vriendelijk. Minpuntje, de friet was erg zout.
Petry N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het eten is ons goed bevallen. De service was prima, vriendelijke bediening en we hadden rustig de tijd tussen de gangen door. Vond het een gezellig restaurant. Niet te grote ruimte, tafels ver genoeg uit elkaar dus veel privacy. Hadden wel een beetje last van het af en toe luide gepraat/gelach aan een tafel met zo'n 12 personen. Dan galmt het een beetje door de "kamer". Maar al met al een verdiende 8 wat mij betreft.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Met de ah restaurantactie mag je van de gehele kaart kiezen.
Echt een aanrader.
Vriendelijke en professionele bediening.
Samantha_burghout .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Goed gegeten, je kunt een menu kiezen of a la carte, maar ook combineren. Waren ook niet veel kwijt. Super en oprecht vriendelijke bediening. Gezellig ingericht.
Jolvanderlaan .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
eerlijk gezegd viel het ons allemaal tegen. De bediening had het die avond niet zo naar hun zin, en het duurde allemaal erg lang voor de gerechten op tafel kwamen. we waren met z'n 10en, maar dat zou naar ons idee niet uit moeten maken qua snelheid van uitserveren. De visgerechten en carpaccio waren lekker, maar de varkensfilet bij het hoofdgerecht was aan de droge en ietwat taaie kant. De zwangere dame in ons gezelschap bestelde een hamburger die nog rood was van binnen, teruggestuurd en toen is hij doorbakken, maar nog steeds rood van binnen, Nu serveren jullie runderburgers maar voor een zwanger persoon is rood vlees niet aan te raden en dat werd door haar ook duidelijk aangegeven, Dit is later wel opgelost door dit gerecht van de rekening te schrappen. Al met al is het jammer dat het anders was dan we ons voor gesteld hadden "n gelezen hadden.
Arjan_vdijk .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gezellig restaurant, met vriendelijke bediening. Lekker eten, genoeg keuze. Vooral de carpattio is heerlijk. Dit restaurant is echt een aanrader !
Technico55 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Erg lekker gegeten, alle gangen zijn heerlijk. Vriendelijke bediening, ruime tafel opstelling, dus zit je niet bovenop elkaar. Kortom wij gaan nog zeker terug.