De Dromaai

Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lerrie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Prima tent! Kom er graag. Wordt vaak goed geholpen en het personeel is vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding van het restaurant vind ik hun sterkste punt. Er is best veel keus aan goed eten voor een vriendelijke prijs. Soms wel druk, dus het is wel handig om te reserveren. De mixed grill is mijn favoriet!
Kevin P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Zin in een makkelijke hap, niet te duur en prima kwaliteit? Ga dan naar de dromaai. Wederom goed bevallen. Standaard gerechten, maar lekker en genoeg. Ik had de varkenshaas met sate. Iets te droog.. maar goed te doen voor de prijs. Biigerechten als salade, boontjes en friet zijn ook prima. Dit keer geholpen door een hele spontane meid. Er werd gelachen achter de bar en dat brengt voor mij extra sfeer. Het is ook wel een beetje een studenten cozi eetplek. Ideaal voordat je de stad ingaat in de latere uren.
MaartenVanOijen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Prima gegeten voor een scherpe prijs. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Ook zeer geschikt als je geen uren wil dineren.
Het personeel is zeer vriendelijk.
Genieter14 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Al een paar keer bij De dromaai gegeten. Het eten is elke keer weer heerlijk. Bediening is normaal vriendelijk en meedenkend. Deze keer viel de bediening een beetje tegen, ze was niet erg vriendelijk en het eten werd nog net niet op tafel gesmeten terwijl ze door liep naar het volgende tafeltje. Het duurde wel erg lang voor het eten kwam. Er heeft drie kwartier tot een uur tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht gezeten.
Ik had een wrap met gegrilde groenten en feta. Dat is echt een aanrader voor de vegetarische liefhebbers!
Atse F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Beste prijskwalititeit restaurant van nijmegen.
Voor nog geen tien euro heerlijk hoofdgerecht (zowel de saté als het vispotje).
Vriendelijke bediening, doen hun best.
Prima tent echt voor dit geld.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Leuke deal met een filmkaartje. De bediening had het druk, maar was erg aardig en hield rekening met de tijd waarop de film zou beginnen. Als hoofdgerecht had ik de kalkoenspies, helaas was deze kurkdroog. Jammer want de marinade was wel lekker. Royale portie met friet en groenten.
Leuk ingericht, wel erg rumoerig.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Gezellig restaurantje, prettige sfeer. De bediening was erg aardig en heeft goede tips gegeven. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De ijsschuimtaart als toetje is een aanrader!!
Henk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Slechtste restaurant waar ik in jaren gegeten heb,tomatensoep was koud,net als de boontjes die warm hoorden te zijn. Toen we hier melding van maakte was de bediening erg bijdehand, haast brutaal. Wij gaan hier nooit meer heen
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Prima prijs kwaliteits verhouding. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Geen strerren restaurant maar je betaald hier ook maar gem. 12€ voor een hoofdgerecht! Het was stamp vol toen we aankwamen, er werd vriendelijk gezegd dat er met 10min een tafel zou vrijkomen dus hebben we ons eerste drankje aan de bar gedaan! Echt een aanrader!!! Gewoon heen gaan!!!
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Al jaren een stabiele standaard. Nu erg leuk met het terras buiten op het nieuwe plein 44. Je weet wat er is en wat je krijgt en het is altijd prima. Niet culinair heel ingewikkels, maar lekker en betrouwbaar. Met heerlijke frieten, altijd verse groeten en salade en prima toetjes en drankjes.
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Een goed low-budget restaurant.
De sfeer en bediening zijn er altijd goed, de gerechten zijn niet duur maar wel erg lekker.
Geen heel veranderende kaart, maar de gerechten zijn wat je kunt verwachten en gezellig voor met vrienden.
Steenpieter .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Met een hele groep vrienden zijn we een avond gaan eten bij de Dromaai in Nijmegen. Leuk concept waarbij letters van gerechten zijn omgedraaid, waardoor het restaurant iets speciaals heeft. Het was gezellig druk, vooral veel studenten. De kaart was redelijk simpel, en het eten erg lekker. Vriendelijk geholpen door het personeel, kortom, een geslaagde avond gehad!
Ikproef .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Op aanraden hier gegeten. We konden gaan zitten, helaas moesten we verkassen omdat ze meer eters verwachten en wij aan een 4 persoonstafeltje hadden plaats genomen. Wijn werd gebracht MET een glas water ! Keurig, chapeau! Eten was lekker, ruime porties en zelfs verse spruiten. vriendelijke bediening, gewoon leuk om er te eten. Voortaan alleen de gasten die niet meer studentenleeftijd hebben even naar een tafeltje begeleiden.
Jammer dat bij ons zulke eettentjes niet bestaan, ik zou er vaak gaan eten.
Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Prima restaurant, niet heel erg bijzonder maar wel goed qua prijs kwaliteit verhouding. Ik had biefstuk, wat helaas een beetje taai was en mijn vriend had vis, die vond hij erg lekker. Het stokbrood vooraf is erg lekker en alle bijgerechten zijn ook lekker. Alleen een beetje veel . Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Gegeten met mijn ouders en vriendin om even snel wat te eten. We hebben alleen een hoofdgerecht op, wat prima was. Je krijgt waar voor je geld, maar je betaalt dan ook niet veel. De manier van serveren in servies wat ik thuis ook heb staan vind ik eigenlijk niks, maar ook weer in de lijn der verwachting. Gratis brood vooraf, met lekkere kruidenboter. Kopje koffie na werd niet tegelijk gebracht met dessert, ondanks dat dat wel gevraagd was. Voor de rest prima en snelle bedieining. Inrichting zou wel een beetje gepimpt kunnen worden.
Jessica123 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Op een maandagavond vroeg hier een plekje kunnen vinden (reserveren is niet mogelijk). Onze tafel was nog niet afgenomen. Op onze vraag of dat even gedaan kon worden, was het antwoord van de serveerster dat ze dat zó kwam doen. Dat zó was echter nadat onze drankjes en het (gratis) brood met kruidenboter al op tafel stonden, er was volgens de uitleg: iets tussen gekomen. Een minpuntje, want zitten aan een vieze tafel vind ik niet bepaald fijn. We gingen gelijk voor het hoofdgerecht: saté en spareribs. Het was een goede hoeveelheid, de saté was wat droog (ook weinig saus erbij), maar de spareribs waren prima, evenals de patat en de schaaltjes met rauwkost en groenten. Verhouding prijs/kwaliteit is dus prima. De rechthoekige ruimte is in felle kleuren geschilderd en het meubilair is van donker hout en vooral degelijk, een blind paard kan er geen kwaad doen.
Toen we het restaurant verlieten, was de baas bij de uitgang zo druk aan het praten met de gasten die daar aan een tafel zaten, dat er voor ons geen goedenavond of tot ziens afkon. Samen met het tafelschoonmaak-gebeuren voelden wij ons hierdoor geen welkome gasten, vandaar het lage service-cijfer.
Lola1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Het eten is hier altijd lekker! Wij zijn hier al diverse malen geweest. Een aanrader is de arretjescake!
De service is verder ook prima, ook als het druk is wordt er gezocht naar een plekje.
Het enige minpuntje is dat je hier niet buiten kunt zitten en dat het binnen een beetje krap is.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Echt een plek waar veel studenten komen om wat lekkers te eten voor een interessante prijs. Eten is goed, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wat je betaald is wat je krijgt. Service was wel erg goed, bij binnenkomst gelijk stokbrood met kruidenboter op tafel en drankjes ook heel snel gebracht. Kortom voor een simpele en relatief goedkope maaltijd buiten de deur is dit zeker een aanrader.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Een van mijn favoriete restaurantjes van Nijmegen, heb er inmiddels al een keer of 5 gegeten en geen enkele keer had ik er spijt van. Een hoofdgerecht kost maar €9.50 dus erg aantrekkelijk voor studenten! Het vlees is altijd lekker en genoeg, salade erbij en wisselende warme groeten (laatst een keer spruitjes, dat was wel jammer, maar verder nooit teleurgesteld geweest). De toetjes zijn ook erg lekker, vooral de arretjescake! Eén klein minpuntje is dat het er behoorlijk rumoerig kan zijn, aangezien het een eetcafé is en één grote vierkante ruimte. Maar toch zeker wel de oeite waard om er heen te (blijven) gaan!
Salina .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Altijd heerlijk eten. Personeel is heel vriendelijk en snel. Stokbroodje vooraf van het huis. Ik ga hier altijd met plezier naar toe.