De Driemaster

Pekelharinghaven 49 1671 HM Medemblik Nederland Kaart

Over restaurant De Driemaster

Ode aan de zeeman

In de haven van Medemblik is dit restaurant een maritieme belevenis! De smullerij uit de kombuis is een heerlijk concept waarbij je oneindig kunt genieten van kleine hapjes voor een vast bedrag. Daarnaast is er keuze uit het gezellige familie brunch buffet, het kaasfondue kielhalen en het barbecue tuinfeest. Het perfecte start- of eindpunt van een dag varen.

Meer informatie over restaurant De Driemaster

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
6,8
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Samen met mijn 2 dochters hier gegeten.
Beetje complexe menukeuze uit kleine porties.
Eigenlijk wilden we gewoon een normaal menu maar dat hadden we dan van tevoren beter moeten navragen.
Eetgelegenheid is erg eenvoudig qua interieur.
Bediening heeft zeker nog wat ervaring nodig in het vak.
Je kunt vrij parkeren op loopafstand bij de passagiershaven.
Aanrader om naar toe te gaan .... er zijn meer restaurants waar je goed kunt eten in Medemblik.
F2hzwermpje01 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Omdat we in het verleden weleens eerder in de Driemaster gegeten hadden, waren we nu verrast toen we de kaart kregen met allemaal kleine gerechtjes erop
Pedro54 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
die nieuwe formule vind ik echt geweldig, wat een heerlijke keuzes. vooral die stukjes lamsrug zijn om te smullen. het was gezellig druk maar niet overvol. Een stel vriendelijke leuke meiden in de bediening. En dat alles voor maar € 22,50. Richard V.
JohannaFrancisca .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
We zaten helemaal alleen in het restaurant, dus kunnen we niet beoordelen hoe de bediening verloopt als het er druk is. Nu kregen we alle aandacht. De sliptongen die we hadden besteld waren goddelijk. We kregen er zelfs nog eentje extra aangeboden die we niet hoefden te betalen. Prima restaurant, goede keuken! Voor herhaling vatbaar.
Marijke56 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
We hebben ons laten verassen door de kok, wat een gevarieerde maaltijd opleverde. De bediening verliep helaas niet helemaal soepek