De Driehoek Horeca

Kanaalstraat 161 3531 CE Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Driehoek Horeca

Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Mijn ervaringen van dit restaurant zijn wisselend. Enerzijds hebben ze heerlijke roti (lekker pittig en goed gekruid) maar aan de andere kant is de hamburger echt niet lekker. Ook krijg je erg weinig patat als je daar afhaalt, echt zo afgemeten bakje. De inrichting met het kinderhoekje is voor een snackbar wel heel leuk. Ik vind het om patat te halen wat minder maar om voor de roti is het zeker aan aanrader.
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Regelmatig roti gehaald bij De Driehoek in Utrecht. Heerlijke smaak en goed gekruid. Ik ben blij dat ze nu in Leidsche Rijn ook De Driehoek hebben zitten.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Regelmatig halen wij Roti bij De Driehoek in Terwijde. Van tevoren even telefonisch bestellen, dan hoef je niet zo lang te wachten. Super lekkere, verse roti en je krijgt zoveel dat je het bijna niet op kunt. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Je kunt in het vrij nieuwe restaurant ook prima zitten en eten, maar dat hebben we nog niet gedaan. Wellicht een keer in de toekomst.
Heiko V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Vandaag ben ik naar de Driehoek Horeca gegaan bij hun splinternieuwe vestiging in Winkelcentrum Terwijde. Ik begrijp dat het druk kan zijn op vrijdag, zeker als je net twee dagen geleden bent geopend. Maar om maar liefst meer dan een uur te wachten (van 18.26 uur tot 19.30 uur) op een bestelling bij een cafetaria vind ik echt absurd, temeer daar er niets van enige vertraging werd gemeld toen ik bestelde en per pin afrekende. Toen ik bij ontvangst van mijn bestelling er iets van zei werd er alleen gezegd "U ziet toch dat het druk is". Het uiteindelijk ontvangen eten was prima, maar qua service is er nog een hoop te winnen. Over een maand of zo probeer ik het nog een keer.
Jipr .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Ik haal al jaren regelmatig mijn roti bij de driehoek horeca (tot voor kort fastfood satish) en heb er altijd erg van genoten, vooral de hete kip is erg lekker. Het was alleen erg jammer dat je er niet binnen kon eten, gelukkig kan dat sinds de verbouwing wel! Na een uitgebreid gesprek met de eigenaar over de verbouwing bestelde ik een roti schotel met hete kip, dit was vrij snel klaar en ik kreeg een prachtig symmetrisch opgemaakt bord voorgeschoteld. Ik ben altijd al een liefhebber van dit restaurant geweest maar nu ze verbouwd zijn zal ik er zeker NOG vaker gaan eten.
Beertie12 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Ik heb hier meerdere malen patat gehaald die elke keer van prima kwaliteit was. Echter, de service was alle keren zeer slecht. Ik werd niet begroet, chagrijnig aangekeken en bovendien mocht ik mijn eten niet daar opeten*.

De laatste keer dat ik er kwam werd bij het opnemen van de bestelling niet direct gevraagd om af te rekenen. Toen ik mijn eten kreeg vergaten ze weer af te rekenen en liep ik - zonder te realiseren dat ik niet had betaald - naar de deur. Kort daarna bedachten de medewerkers dat ik nog niet had betaald en in plaats van te realiseren dat ik (en zij) een foutje hadden gemaakt werd ik behandeld als crimineel die probeerde wat eten te stelen.

Ik heb besloten nooit meer naar deze tent te gaan. Het eten is goed, dus thuisbezorging is in principe niet af te raden, maar ik raad het erg af om er zelf heen te gaan. Er zijn genoeg andere snackbars in de Kanaalstraat waar het eten net zo goed is, maar de service veel beter.

* Het lijkt er op dat het nu wel mag.