De Drie Wijzen

Vrijdag Gesloten
Zaterdag en Zondag

Pascale M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
vandaag geweest gaan eten in jullie zaak met een grouponbon en het was super lekker het vispannetje was top het was zeer gezellig zitten op het terras en een heel goede bediening we komen zeker terug
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We liepen over het plein naast het Belfort en zagen 3 horecagelegenheden naast elkaar. Daar moest wel iets leuks bijzitten. We zijn om budgettaire redenen bij De Drie Wijzen binnen gegaan. Leuk interieur, fel warm groen met aubergine. Leuke combinatie. We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke jonge dame. Tafeltje in het achterste deel met zicht op de keuken. Het viel wel op dat er op de barman na, alleen maar vrouwen werkten. (positief) Ikzelf heb de zeetong gegeten en mijn ego een pannetje mosselen. De tong was geweldig en e mosselen waren heel erg goed van smaak. Beetje klein, maar dat geeft niet. Wij bevelen deze zaak heel aan.
Plotseling .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Het was alweer een tijdje geleden. Wij zijn er weer een keertje geweest. Het was mooi weer en niet te koud, dus op terras dan. Het terras is helemaal vernieuwd. Mooi strak zwart gelakt staal met veel glas en mooi hout. Heel elegant. En het eten viel niet tegen. We aten er een heerlijk zomerse salade met zeevruchten zoals garnaal, rivierkreeftjes, gekookte gamba's en gerookte zalm. Een lekker glas wijn er bij en onze dag kon niet meer stuk.
Plotseling .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Ik had al gehoord over de ommezwaai van de keuken bij De Drie Wijzen. Van de week ben ik na een wandelingetje door Sluis terecht gekomen op het terras bij De Drie Wijzen in Sluis. Mooie uitstraling zo 's avonds. Op het terras werden wij heel attent ontvangen door een vriendelijke dame die ons een paatje aanwees. Er werd ingedekt en we kregen eerst een smakelijke gazpachio. Lekker fris en pittig. We kozen voor Ossehaas en mijn echtgenote voor de Jumbo mosselen. Lekker glaasje wijn erbij maakt het helemaal compleet. We hebben echt heel lekker gegeten. De gastvrouw stond vandaag uitzonderlijk in de keuken wegens ziekte van een medewerker. Maar dat zij goed weet hoe het moet kon je wel proeven. Er was echter een minpunt. Het begon heel hard te waaien en het werd aardedonker. Helaas mochten in verband met naderend noodweer niet meer op het terras blijven. Maar dat lag buiten de Wijzen uit het Oosten. Wij komen zeker terug, want de prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. Chapeau.
HBe .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Samen met vrouw en dochter gegeten bij De Drie Wijzen, een restaurant met een warme uitstraling. Binnen leek het meer op een gezellige boeren keuken met functioneel meubilair wat overigens niet onprettig zat. Het door ons gekozen keuzemenu voor de prijs van €25,= bestond uit een zalmsalade, een vispannetje en koffie van het huis. Op de salade was niets aan te merken. De vispannetjes waren goed gevuld maar de kreeftensaus die ik gekozen had, had iets dikker gemogen. Over de koffie valt weinig te zeggen. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening was zeker gastvrij te noemen. De eigenaresse wist te melden dat per 14 juni 2013 de dochter de scepter gaat zwaaien en het restaurant naar een hoger niveau wil brengen. Als de gastvrijheid dezelfde blijft moet dat vast gaan lukken. Wij wensen ze in ieder geval veel succes!
Grote kans dat we na de 14e gaan proeven of ze op de goede weg zijn.
Benedictus .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Het was al veel te lang geleden, maar we hebben afgelopen zondag weer lekker gegeten bij De Drie Wijzen. Tjeetje, beetje druk daar zondagavond. Logisch, het was Mosselfeest. Heerlijke mosselen voormaar € 10,90. En waarom vragen sommige restaurants dan € 25,00 daavoor. Ik weet het wel hoor, ik blijf trouw bij De Drie Wijzen hoor. Tot later.