De Drie Provincien

Bakkeveenseweg 15 9343 TB Een-West Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Drie Provincien

Maandag t/m donderdag: in overleg
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Super gegeten op het terras en een dag later binnen. Asperges met ham vooraf gevolgd door een Drents lamspotje die uitmuntend was. De volgende dag een potje met draadjes vlees. Allemaal geserveerd met verse groenten en heerlijke gebakken aardappeltjes die je haast nergens meer zo tegenkomt.
Geen kant en klaar zooi zo als je tegenwoordig zo vaak ziet.
Dit met de vriendelijke bediening echt een aanrader.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wauw! Ten eerste zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een warm welkom. Men vroeg meerdere malen of alles naar wens was, ook de uitleg bij de gerechten was uitstekend. De service was super! We kregen zelfs (zonder te vragen) een glas water bij onze wijn. Ettiquette hebben ze hoog in het vaandel en geeft je het gevoel echt even lekker weg te zijn. De sfeer is super! Mooie romantische aankleding en prachtige kroonluchters. Ook de achtergrond muziek was zeer sfeervol. Daarnaast de kaart, heerlijk! Geen gedoe gewoon lekker eten, geen poespas! Alles vers gemaakt en dat proef je! Voor iedereen wat wils. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Restaurant de drie provincien in Een west een prima gelegenheid om lekker te eten.
Wanneer het lekker weer is kan je buiten op het terras heerlijk zitten met een kop koffie of een
glaasje wijn en uiteraard dineren.
De locatie is perfect, mooi pand met een rieten kap
De bediening is bijzonder vriendelijk
In de omgeving kan je heerlijk fietsen of wandelen
Binnen zo laten - mooi gedekte tafels met tafellinnen ( niets aan veranderen.)
Komen zeker weer terug.
Familie Leen uit Eemnes ( Utr.)

Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Eten was heerlijk, niet duur.
Personeel en sfeer vonden wij wat stijfjes, oud bollig.
Wij zijn een jong gezin wellicht is de doelgroep meer 50+.
Komen zeker wel terug.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Tijdens ons midweek in Friesland 2x restaurant bezocht met vrienden. Dinsdagavond 14.08 gedineerd. Gevarieerd menu. Voor elk wat wils. Vrienden hebben gesmuld van Snorrepotsje en Turfsteker. Zelf genoten van de spareribs. Heerlijk gekruid en mals. Nagerechten ook allemaal lekker. O.a. Asser Bakkie. Nooit geweten, dat advocaat zo lekker in de koffie zou smaken. ’t Is wat anders dan Irish Coffee. Donderdag 16.08 na een uitstapje op het terras wat gedronken en een kipwrap besteld. Ook heerlijk. Prima service. ’s Avonds boden ze hun excuses aan, dat het allemaal wat langer zou duren i.v.m. de onverwachte drukte (gasten hadden niet gereserveerd, wij wel). Nou wij vonden het anders helemaal niet lang duren. Echt een aanrader.