De Drie Noten

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Joep V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Een echt eetcafé met grenen tafels uit de jaren tachtig. De stoelen zitten goed en aan de wand hangen kleurige schilderijen. Het menu staat op een schoolbord, waardoor je op moet staan om het te kunnen lezen. De prijzen zijn redelijk.
Er werd niet gevraagd hoe we het vlees gebakken wilden hebben. Toevallig (?) werd het geserveerd zoals we het wilden hebben. Aanpassing van de gerechten was geen probleem. Frites moet apart besteld worden.
De bediening was zeer vriendelijk en persoonlijk. Bonuspunt: echte servetten!
Pebbles .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Reeds meerdere malen hier gegeten. Een echt eetcafé. Eten is prima. Het op de schoolborden geschreven menu is moeilijk leesbaar en de gerechten staan door elkaar. De drankjes stonden snel op tafel. We moesten erg lang wachten voordat de serveerster kwam vragen wat we wilden eten. Toen we daarover een opmerking maakten, was de serveerster duidelijk in haar wiek geschoten. Jammer.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Prima eetcafé als je een keer zelf geen zin hebt om te koken, om "uit eten" te gaan minder. Jammer dat de hoofdgerechten met brood worden geserveerd en je de frietjes er apart bij moet bestellen (en betalen). Biefstuk en entrecote waren prima, toevallig, want er was niet gevraagd hoe we die gebakken wilden hebben - en wij hebben er ook niet aan gedacht het zelf te melden. Klein missertje van verder goede, vriendelijke bediening.
Enne, oh ja, die kaart op het schoolbord ziet er wel leuk uit, maar de voor- en hoofdgerechten staan helemaal door elkaar.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Typisch eetcafe; leuke gerechten die op een bord geschreven zijn. Voorgerecht met een duo gerookte zalm was uitstekend. De prijs/kwaliteit is prima in orde. Leuke eetgelegenheid zonder pretenties.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Binnen 1 week hier 2 keer gegeten. En de indruk was verschillend. De eerste keer (doordeweeks) was het voorgerecht (meloen het ham) zeer goed, maar in het weekend was hetzelfde gerecht duidelijk minder. Kan de keuken de hogere doorzet niet aan? Ook het hoofdgerecht was in het weekend een niveau lager. Qua formule is er niets mis mee. Bekende gerechten uit de 60-er jaren, maar dan goed uitgevoerd. En qua wijnen is het hier spannender en bovendien goed. Als ze het niveau op het dorodeweekse peil houden dan is het een aanrader.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Deze zaak is een wat versleten dame, maar maar wel met charme: tapijttegels, een ouderwetse bar, kleedjes op tafel en veel vaste gasten. Jammer van die salades (vooral de dressings zijn beroerd), maar de kip madras, entrecote, saté en andere gerechten zijn prima en zeer betaalbaar. En de wijn is meer dan dat: veel keuze, ook verrassende wijnen voor een goede prijs.