De Drie Musketiers

Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:30

Romein27 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Voldoende keuze mogelijkheden, zodat er echt voor ieders smaak iets is. Het eten was ruim voldoende en erg smaakvol, duidelijk met zorg en aandacht bereid. Goede, aardige bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
Margee .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
In mijn vakantie goed gegeten in de drie musketiers. Voor eetcafe begrippen kan je hier goed en ook voordelig eten. Heerlijke schnitzels en spareribs kan je hier eten. Vriendelijk bediening. De inrichting zou wel een facelift kunnen gebruiken. Maar verder een prima eet gelegenheid.
Ben je in de buurt en wil je op eetcafe niveau goed en ook nog voordelig eten is dit het juiste adres.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Op de middag van het gaan eten met een groep, heb ik contact gehad met de eigenaar, omdat ik graag suikervrij wilde eten. Na overleg met zijn kok kwam hij met een super menu aan..volgens de wens van de persoon die het etentje gaf en naar mijn voedingswens. Heerlijk gegeten en alles was mogelijk!
Een groot compliment is het meer dan waard! Super!
Air .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
wij hebben heerlijk gegeten met 6 personen.
vriendelijke ontvangst en vlotte bediening.
heerlijk vers gebakken broodje met aioli vooraf.
i.v.m.koninginnedag was er een beperkte kaart[plateservice]
met toch nog zeker 10 voor-en hoofdgerechten.
we hadden allemaal wat anders besteld en het was allemaal even smakelijk.
runderstoofpotje, spareribs, varkenshaas, wienerschnitzel,boerenschnitzels en wraps, allemaal even lekker,
keus tussen gebakken krieltjes met ui en spekjes of lekker krokant gebakken dikke friet. gemengde sla erbij met komkommer,ui,tomaat en een heerlijke dressing.
inclusief 2 drankjes en koffie betaalden we 25 euro p.p.
de grote karaf water met ijsblokjes was gratis.
aardappeltjes en friet kon je onbeperkt bijbestellen.
de inrichting van de zaak is een beetje oubollig,
maar daar wordt aangewerkt.
Jb1978 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Redelijk tot goed eten voor weinig geld. Spareribs zijn een aanrader. Wij hadden een canivorenschotel die helaas snel afkoelde maar smaakte prima. Personeel is vriendelijk en proberen het zo goed mogelijk naar je zin te maken.