De Drie Linden

Zuidzijdsedijk 29 3264 LG Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant De Drie Linden

Lekker en gezellig eten in de Hoeksche Waard

De Drie Linden is een knus en sfeervol restaurant gelegen in de polder van het prachtige Oud-Beijerland. Gezellig genieten van de lekkerste gerechten in een huiselijke sfeer. Het uitgebreide menu wordt bereid met dagverse producten en is afgestemd op het seizoen. Voor elk is er wat wils, ook voor de allerkleinste. Met lekker weer is royale terras ideaal om neer te strijken met uitzicht over het uitgestrekte polderlandschap!

Meer informatie over restaurant De Drie Linden

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Chantalvanderbas .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier voor de eerste maar zeker niet de laatste keer gegeten. Goed kwaliteit eten. Onwijs leuke en gezellige eigenaren en bediening en een mooie ambiance en lekkere sfeer. Buiten ook nog een mooi groot terras. Zeker de moeite waard om hier te komen eten. Overal is aangedacht en veel aandacht voor de klant en het geserveerde eten. Ga vooral zo door en tot snel weer!
Dankje wel voor de goede recensie. Het was ons een genoegen om jullie een fijne avond te bezorgen op jullie (bijna) trouwdag. Tot een volgende keer.
Mignon R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisterenavond samen met mijn vriend heerlijk gegeten!!! Voor het voorgerecht kozen we de gemarineerde zalm en de rundercarpaccio! Wat een mooi opgemaakte borden en wat een smaaksensatie! Voor het hoofdgerecht kozen we de "vertrouwde" varkenshaas St. Helena...en de beef Wellington! Heerlijk!! Kunnen we ook iedereen aanraden!! En als dessert de huisgemaakte lemonpie...nog nooit ergens zulke lekkere lemonpie gegeten dan bij Gasterij De Drie Linden! Daarnaast een ontzettend goed wijnadvies een ontspannen sfeer en fantastische bediening ! Bedankt lieve kanjers voor deze onvergetelijke avond!! We komen snel bij jullie terug!!!
BennoH .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Per ongeluk hier terecht gekomen. Leuk restaurant in de Hoekse Waard. Gezellige bediening en leuk ingericht. Ongedwongen sfeer.
Als hoofdgerecht gekozen voor de Beef Wellington. Combi van Ossehaas en eendelever verpakt in bladerdeeg. Heerlijk mals.
We hebben hier heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs.
Komen zeker nog een keer terug.
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
De drie linden heeft een nieuwe eigenaar. Dat was voor ons de reden om er weer eens heen te gaan. En we werden niet teleurgesteld. Integendeel! Wat een verbetering! Een jong enthousiast team verwelkomde ons op een wijze, die ons direct een ' thuis' gevoel gaf. Heerlijk ontspannen en met echte belangstelling, kortom een voorbeeld voor veel anderen. We lieten ons verrassen met het eten. Het voorafje was een verzameling van zalm, mousse, komkommer en nog veel meer snoeperijen op een plankje, dat er als een schilderij uitzag. De smaak was gewoon top. Daarna kwam een pomodoricremesoep, die smolt op de tong en we moesten ons inhouden om niet onbeschaamd ons bord af te gaan likken. En toen moest het hoofdgerecht nog komen... Dat was de beef Wellington. Deze was in 1 woord verrukkelijk. De smaak van de eendenlever die in het supermalse vlees is getrokken was werkelijk zalig. Alleen voor dit gerecht zou ik graag speciaal naar de 3 linden komen.
Het dessert was een plankje met een chocolademousse met wat vers fruit, een brownie en allerlei andere verrassingen. Heerlijk en niet overdone.
We hadden de bediening gevraagd voor ons de bijpassende wijnen te selecteren. Daar hebben we geen spijt van gehad. Bij het voorgerecht en de soep hadden we een lekkere frisse witte Castel Firmian Pinot Grigio, bij het hoofdgerecht een Don Jacobo Rioja Crianza. Wat combineerde deze wijnen goed bij de gerechten! Het is duidelijk, dat de witte brigade veel verstand van zaken heeft.
Een avondje 3 Linden is wat ons betreft hetzelfde als een avondje feest. We raden deze gasterij dan ook van harte aan. Chapeau, 3 Linden!