De Drie Koningen

Markt 30 4503 AH Groede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Drie Koningen

LauraSt .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gezellig restaurant waar je lekker op je gemak kunt zitten. Prijzen variëren van laag naar hoog, dus voor ieders wat wils. 1x vispannetje gegeten en 1x stoofpot, beide lekker. Voorgerecht lekker maar weinig origineel, eerste keer dessert lekker maar niet bijzonder, tweede keer dessert erg goed, huisgemaakte taart. Terras ook erg mooi rustpunt voor een fietstocht, wij komen zeker terug.
Fvdmeer .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het vispannetje is erg lekker en ook de crème brulee was heerlijk. Vriendelijke bediening. Leuk terras.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Ik stuurde na afloop van ons etentje de volgende mail naar het restaurant:
Geachte heer Marc Menue,

Deze week was ik te gast bij uw herberg. Het weer was prachtig evenals de plek waar u bent gevestigd. Ik was met mijn dochter en schoonzoon.
Toen we de bestelling opgaven aan één van de mensen van de bediening hadden we alledrie dezelfde indruk: Deze mevrouw straalt geen gastvrijheid uit: Bijna onverschillig werd de andere kant opgekeken en ze leek niet geïnteresseerd in de klant.
We dronken het ter plaatse gebrouwen bier: Het was lauw en de schuimkraag verdween in een mum van tijd. Na de aandacht weer te hebben gekregen klaagde ik erover en we kregen ander bier. 't Was ietsje beter.
Daarna wat te eten. Dat duurde lang voordat werd gesignaleerd dat we wat wilden. Enfin bestelling gedaan. Glazen leeg. Misschien nog wat te drinken. Bijna doelloos probeerden we de richting van het aanwezige personeel te zoeken. Ze leken ons niet te zien. Ha, eindelijk...nee, dit meisje deed geen bestellingen: Haar collega. Na 3 minuten vroeg ik aan hetzelfde meisje of ze haar collega al had ingeseind. Ja, ze zou zo komen. Het duurde en duurde.
Het eten kwam: Ik had een vispannetje. Het was niet slecht, maar ik zou er meer dan 17 euro voor moeten betalen.
Binnen een mum van tijd was het op. Ha, er kwam iemand voor de bestelling van drinken...
Ik klaagde over de hoeveelheid bij de jongen van de bediening. Het mooiste: Hij gaf mij gelijk. Er gebeurde niets. Even laten vroeg ik aan dezelfde jongen of hij met mijn commentaar nog iets zou doen. Ja, hij zou het doorgeven. We wilden nog een nagerecht, maar we besloten dat dat hier niet genuttigd zou gaan worden...het zou veel te lang duren allemaal. We werden nauwelijks opgemerkt.
Dezelfde mevrouw van het begin kwam afrekenen. Ik zei duidelijk dat ik ontevreden was en dat ik de bediening slecht vond. Haar reactie kwam niet verder dan: Ja, we hebben elk onze eigen tafels...
Geen excuus, goh, jammer voor u. wellicht nog een drankje van de zaak?
Ik werk als entertainer in de horeca en sta op kastelen, middeleeuwse herbergen en festivals: Het is ons werk om mensen te laten genieten. Bij jullie is dat niet gebeurd en na klachten onzerzijds volgde geen enkele vorm van spijt. Dat is niet goed.
Jullie zitten op een fantastische locatie. Maar dat is het dan ook. Uiteraard kijk je achteraf op sites met beoordelingen van jullie herberg. Vele geven dezelfde signalen. Een advies: Doe er wat mee, uit respect voor de klant.
De drie koningen, mooie naam, ik leerde " de klant is koning". We waren met z'n drieën en hadden daar drie koningen kunnen zijn. Helaas dekte de naam niet de lading. Ben benieuwd naar reactie uwerzijds.

Ik heb nooit reactie gekregen. We gaan er nooit meer terug. Nu, een aantal maanden later, besluit ik alsnog een recensie online te zetten, ten einde anderen te waarschuwen voor een herberg waar ze het kennelijk druk genoeg hebben om zich om klanten te bekommeren. Jammer, want de plek is geweldig.
HCB W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
De drie Koningen annex de brouwerij Marckenstein oogt als een ouderwets dorpscafé en dat is het waarschijnlijk ook. Er heerst in ieder geval een ontspannen sfeer. De bediening is aangenaam en vlot. Ze zijn attent zonder hinderlijk te zijn. Het eten smaakte ons hele gezelschap zeer goed en had mijns inziens de kwaliteit van een zeer goed eetcafé.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Heerlijk terras in Groede, Zeeuws Vlaanderen. Prettige persoonlijke bediening. Heerlijk eigen gebrouwen bier, goede huiswijn... En jawel: ook het eten is beslist prima!
Apeldoorn1969 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Prima adres in het leuke plaatsje groede. Men heeft een eigen bierbrouwerij. Sfeer is prima en bijzonder door de brouwerij.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
tsja een beetje lastig. cafe/ restaurant is een mooi ding. Eten is matig, mosselsoep zonder mossels; in het hoogseizoen onvoldoende mossels om te serveren, hoofdgerechten aardig, bediening erg traag en onoplettend. Met weinig moeite kan het echt veel beter worden en hebben de Drie Koningen het leukste terras en eetcafe van Groede