De Drie Koningen

Meer informatie over restaurant De Drie Koningen

Jouw recensie over het restaurant De Drie Koningen

Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk ouderwets restaurant: de inrichting is van vroegere tijden, de keuken is vanouds goed. Heerlijke zeebaars met verse, net gekookte groenten. De Drie Koningen schenkt prima Marckensteijn-bier uit eigen brouwerij achter de zaak! De bediening is zeer attent, snel en vriendelijk. Het restaurant staat in het mooie plaatsje Groede waarvan het oude dorpsgezicht goeddeels bewaard is gebleven. De Drie Koningen past daar helemaal bij.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gisteren hier gaan eten, maar was meer een gok. Op de site staat namelijk geen enkele menukaart, waardoor we niet echt wisten wat hier konden verwachten. Maar ik ben blij dat ik de gok heb genomen, want wat is dit een super restaurant!! Zeer uitgebreide kaart met veel betaalbare menu's en ik zag ook veel lekkers voorbij komen. Het menu wat ik had, had een voorgerecht waar ik vannacht over heb liggen piekeren! Want de vraag is...hoe kan ik die olie waar de gamba's in klaargemaakt waren namaken? Lekkerste gamba's ooit :-). Ik zal dit verhaal niet te lang maken, maar iedereen aan mijn tafel (zelfs de kinderen) hebben geen vingers meer over van al het lekkers. Superleuke bediening, nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Het enige minpunt is, dat ik het recept van die gamba's niet heb gekregen. Dus ik zal zeker terugkomen ;-).
LauraSt .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gezellig restaurant waar je lekker op je gemak kunt zitten. Prijzen variëren van laag naar hoog, dus voor ieders wat wils. 1x vispannetje gegeten en 1x stoofpot, beide lekker. Voorgerecht lekker maar weinig origineel, eerste keer dessert lekker maar niet bijzonder, tweede keer dessert erg goed, huisgemaakte taart. Terras ook erg mooi rustpunt voor een fietstocht, wij komen zeker terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het vispannetje is erg lekker en ook de crème brulee was heerlijk. Vriendelijke bediening. Leuk terras.
HCB W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
De drie Koningen annex de brouwerij Marckenstein oogt als een ouderwets dorpscafé en dat is het waarschijnlijk ook. Er heerst in ieder geval een ontspannen sfeer. De bediening is aangenaam en vlot. Ze zijn attent zonder hinderlijk te zijn. Het eten smaakte ons hele gezelschap zeer goed en had mijns inziens de kwaliteit van een zeer goed eetcafé.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Heerlijk terras in Groede, Zeeuws Vlaanderen. Prettige persoonlijke bediening. Heerlijk eigen gebrouwen bier, goede huiswijn... En jawel: ook het eten is beslist prima!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
tsja een beetje lastig. cafe/ restaurant is een mooi ding. Eten is matig, mosselsoep zonder mossels; in het hoogseizoen onvoldoende mossels om te serveren, hoofdgerechten aardig, bediening erg traag en onoplettend. Met weinig moeite kan het echt veel beter worden en hebben de Drie Koningen het leukste terras en eetcafe van Groede