De Drie Konijntjes

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Drie Konijntjes

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Met 4 personen dit weekden bij restaurant gegeten via groupon deal onbeperkt spare ribs. Spareribs waren redelijk, weinig smaakverschil tussen verschillende soorten. Restaurant is echt gedateerd, bestaat al 40 jaar en is duideljik te zien. Geen enkele sfeer niet heel schoon. als je naar toilet beneden gaat (zonder wc papier en niet heel fris) struikel je over een stofzuiger die daar gewoon staat. Bediening was echt lachertje, geen enkel gevoel hoe op correcte manier met klanten te communiceren. Op onze vraag om wat zout kregen wij gewoon een nee, niet nodig zit er al op en we hebben geen zoutvaatjes. de vier bezette tafles rondom ons werden niet afgeruimd dus daar stonden borgne met afgeloven spareribs. Serveerster had nog wel lef om na vraag om de betalen met pin te zeggen dat het voor haar niet goed was omdat ze dan de fooi niet kreeg. Alles bij elkaar na vele jaren weer een geprobeert maar nooit meer!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met een Groupondeal voor onbeperkt spareribs hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. Vooraf kregen we een mandje met stokbrood en lekkere kruidenboter. Je kunt kiezen uit 10 verschillende smaken. Wij hebben de piri piri, gember, knoflook, Jack Daniels, barbecue en cranberries gehad. Ze smaakten allemaal even lekker en het vlees was mals en viel van het bot. Het is ook mogelijk om een mix van smaken te kiezen. De spareribs werden geserveerd met frites. We misten wel de salade die in de deal zat! De tafels staan redelijk dicht op elkaar. De inrichting is niet voor een restaurant voor fine dining, maar voor spareribs eten prima. Je kon niet met pin betalen omdat het pinapparaat stuk was, maar dat werd aan het begin van de avond meteen verteld.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben hier via Groupon onbeperkt spareribs gegeten. Echt een aanrader. Heel vriendelijke bediening, spareribs waren zeer goed. Het is duidelijk geen restsurant die voor zijn eerste Michelin ster gaat maar als je gewoon onbekommerd spare ribs wilt eten dan kan dat prima bij de Drie Konijntjes. Wij gaan het zeker nog eens doen!
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met 4 personen hier gegeten. Twee personen hadden onbeperkt spareribs van een Grouponbon.

Door de negatieve reacties hier was ik erg benieuwd wat ik van dit restaurant zal vinden.

Ontvangst was goed en wij mochten een tafel uitkiezen. Stokbrood met kruidenboter vooraf genomen.

Twee personen hadden de spare ribs en 1 persoon kipfilet en 1 persoon de varkenshaas. De eerste ronde van de spare ribs was goed. De kipfilet met groente was erg lekker. De varkenshaas was qua smaak goed, maar erg klein. De tweede ronde spare ribs was niet warm en de geserveerde ribs waren een stuk kleiner dan de eerste ronde.

Nagerecht : tiramisu en banaan met ijs. De smaak was goed alleen te koud (net uit de vriezer?)

De drankjes waren helaas lauw behalve de witte wijn die was goed van temperatuur.

Mijn conclusie : ik heb hier een keer gegeten, maar zal hier niet meer terugkomen. Alles duurt te lang. Eten was wel goed qua smaak maar niet altijd goed van temperatuur en de varkenshaas was gewoon te weinig.
Pietvb .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Bediening dramatisch. Aantal jonge vriendelijke dames die geen oog voor de gasten hebben maar meer voor elkaar. Spare ribs zijn wel te eten, frietjes slecht en op de salades zitten we nog te wachten. Aankleding restaurant een bende. Weinig keren zo slecht meegemaakt.
Comar .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Bij De Drie Konijntjes in Den Haag aten wij al eens eerder. De overheerlijke spareribs waren ons bijgebleven en daarom kwamen nog eens terug. Daar hebben we geen spijt van gehad. De spareribs waren nog steeds overheerlijk en dat gold ook voor de erbij geserveerde frieten. De lekkerste spareribs vonden wij de Knoflook, Jack Daniels en Spicy. De Spicy als laatste want die zijn, zoals de kaart ook vermeldt, "erg pittig". Als je die niet als laatste neemt, loop je waarschijnlijk het risico dat de smaak van je volgende andere keuzes voor een deel verloren gaat.
De bediening was evenals de vorige keer zeer vriendelijk en beleefd.
De negatieve reacties hier op Iens begrijpen wij dan ook niet zo. Wellicht zijn die ingegeven door het inderdaad om verbetering vragende interieur. Dat zou - op de toiletten na die keurig en brandschoon waren - beter kunnen. Als je een restaurant met tafellinnen, flonkerende kaarsen en gereed staande glazen verwacht, moet je hier niet zijn. Als we zo om ons heen keken, komt de cliëntèle echter vooral (zo niet alleen) voor de spareribs en dan nemen wij een mindere ambiance toch wel voor lief.
Kortom: wij komen graag terug.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vanavons gegeten bij dit restaurant, dit was de eerste en de laatste keer.
We hadden een bon via groupon, maar eigenlijk was dit het geld nog niet waard.
Het eten was prima, spareribs kwamen snel en waren lekker.
Voor een heel klein beetje mayonaise betaal je 1 euro, zelfde borden hele avond gebruiken, zelfde glazen hele avond gebruiken (ook al nam je iets anders te drinken, je kreeg dan alleen een flesje), schaal van de botjes van de spareribs kreeg we vies weer terug toen ze hem geleegd had.

Ook was het erg koud!! De verwarming schijnt kapot te zijn.. Verschillende gasten waaronder ikzelf trokken daarom tijdens het eten hun jas maar aan. Een enkele deed can de kou zijn handschoenen aan.
Om op te warmen namen we nog een thee. We wilden dezelfde smaak maar van bijna alle soorten was er nog maar 1, dit moest de bedienende dame eerst controleren.
Zij deed wel haar best, kan begrijpen dat zij er zelf niet voor heeft gekozen om zo je gasten te bedienen.

Ik zou nog 2x nadenken voordat je hierheen gaat.
eetfreak59 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Beste lezer,

Onlangs heb ik gegeten bij dit restaurant met een Grouponbon. Daarmee zou een restaurant toch nieuwe klanten aan moeten trekken maar hier kom ik nooit meer naar terug.

Wij hadden recht op een mandje stokbrood met boter maar dat hebben we niet gekregen.
Er was keuze uit een groot aantal smaken spareribs maar ik kreeg de indruk dat deze zo uit de vriezer in de oven of magnetron waren gedaan en daarna met de bijpassende smaak werden besmeerd met een sausje. Zo zat er op mijn keuze een dun laagje pindasaus gesmeerd. Van marinade was geen sprake. Ze werden lauw geserveerd.
Ook de frietes erbij waren niet knapperig maar koud en slap.
Groentes hebben wij niet gezien.
De bediening was erg onervaren en de wijn werd geserveerd in smoezelige glazen.
Omdat deze zaak ook een bezorgservice heeft ging de buitendeur erg vaak open en iedere keer kregen wij een koude windvlaag van buiten langs ons heen.
Dit alles was al niet fijn maar de inrichting van de zaak sloeg echt alles. Dit interieur stamt ws nog uit de tijd dat de zaak ooit geopend werd. Vieze vloerbedekking, gedateerd meubilair. Het maakt echt een vieze indruk.
Ik ga vaak uit eten maar zó slecht heb ik niet eerder ervaren: de dikke 0 als die keuze er was.

lucaasje .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wat een ramp, super lelijke en oude inrichting (1970), smoezelig en een beetje vies; dat kom je alleen in de derde wereld tegen. De eigenaar heeft er werkelijk niets van begrepen, denkt snel en heel veel geld te verdienen. Een bediening van nul komma nul; wacht veel te lang op drankje. De biertjes worden warm geserveerd. Personeel praat liever met elkaar en maakt het gezellig met de familie onderling die waarschijnlijk de eigenaren zijn. Eten super slecht, spareribs koud. Ik denk uit diepvries en dan magnetron en met een saus besmeerd. Hoe kan je het verkopen. Gelukkig een Groupon want elke Euro was te veel betaald. Waar je ook eet in Nederland, is altijd vele malen, maar dan ook vele malen beter dan in de Drie Konijntjes. Sorry hoor , het is te smerig voor woorden. Denk na, want goedkoop is zeker duurkoop en een domper op de rest van de avond. Eet smerig, Jan
chatlp .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een groupon hier afgelopen donderdag gegeten. De eerder gelezen reviws zijn heel wisselend maar ik moet me bij de overwegend negatieve aansluiten. Erg karig geserveerd, onbeperkt ribs okay maar geen enkele zorg aan presentatie. Geen groente of salade, niet eens een stukje tomaat en komkommer op het bord bij severen. Patat en rib op een bord, that's it. Ribs niet heel slecht maar smaak (13 smaken) wordt bepaald door de saus die er overheen gesmeerd wordt op laatste moment en niet door marinade. Erg dure drankjes, eigenlijk absurd duur voor een dergelijk restaurant (€ 3,= voor een 20 cc flesje bier)
Zaak ziet er niet fris uit, niet schoon, vies tapijt bij de entree. Jammer maar hier zullen we niet snel meer verzeild raken.
Joao P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Superlekkere spareribs! Met collega's voor onbeperkt gegaan, de mix! We zijn gekomen tot ronde 4, lekkerste combi was Jack Daniels/knoflook. Aanrader voor de liefhebbers!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
na jaaaaaaaaaaaren kruiste dit restaurant mijn pad weer eens. Na een paar tegenvallende thuisbezorgd.nl ervaringen (VAN ANDERE RESTAURANTS OVERIGENS!!) spareribs laten bezorgen. Precies wat ik me nog kon herinneren. Lekker!! Goed op smaak (had de knoflook marinade), 2 grote ribben, bakje salade die zowaar was aangemaakt met dressing. De service aan de telefoon was vriendelijk en correct en mijn bestelling werd vrij snel bezorgd. Qua decor ga ik even af op de presentatie hoe het werd afgeleverd. Keurig netjes verpakt in een langwerpig kartonnen doosje, salade en aardappeltjes apart verpakt zodat het een het ander niet besmeurt. Voor herhaling vatbaar!!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
We kwamen binnen en hadden gelijk het idee alsof we in een oud kantoor kant kwamen. Het zag er erg armoedig uit de vloer was erg vies en er is totaal geen sfeer in de zaak en er is ook niks aan gedaan om het ook enigzins gezellig te maken. De dame dienen hielp was wel erg vriendelijk maar heeft wel wat omzet laten liggen om maar 1 keer gevraagd te hebben of we wat wilden drinken. En de spareribs waren goed van smaak alleen waren ze allemaal in de zelfde marinade klaargemaakt en als je dan een andere smaak wil bijvoorbeeld Cranberry dan wordt dat op het laatste moment als het naar de klant wordt gebracht nog een cranberry goedje opgesmeert en dat is met alle smaken zo met de smaak spicey wordt er gewoon een sambal opgesmeert en wordt er nu niks zo gemarineerd in een pittige marinade. Kortom zeker niet voor herhaling vatbaar.
Andrew Y.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Heerlijk gegeten. Echt hele goede steaks hier. Je mag alle sauzen kiezEn die je wilt. Goed geprijsd en goede kwaliteit. En de bediening was erg aardig. Kwam hier altijd vroeger ben na 5 jaar hier weer gekomen en het is erg mooi geworden. Ga zo door!!!
Geneviève J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Heb hier heerlijk gegeten. Echt geweldig al die smaken. Het eten werd snel geserveerd. En de bediening was ook zeer vriendelijk. De zaak is erg mooi op geworden. Ik heb eerder een recensie gelezen over een wc en wc zonder handdrogers. Nou was daar en heb twee keurige wc's gezien en handdrogers zeep en alles. Mensen kunnen veel klagen maar vindt wel dat sommige 'feiten' moeten worden onderzocht. Aangezien de recensies die mensen hier op iens schrijven niet naar waarheid is.
Zeker voor herhaling vatbaar. De drie konijntjes jullie hebben een vaste klant erbij.
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Mooi verbouwd hier en zeker lekkere eten ik had zelf de mix vis en mijn vriendinnen steaks. Je mag bij elke hoofdgerecht veel bij bestellen . De mensen zijn er heel vriendelijk maar soms merk ik dat de bediening onervaren is. Hoewel het zeker voor herhaling vatbaar is, en zeker goed geprijsd.
Melad I.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Gister wezen eten bij de drie konijntjes, heerlijk en ze hebben het mooi verbouwd aangezien het er erg slecht uitzag, eten was lekker de bediening kon je merken dat ze nieuw waren en voor de rest zeker voor herhaling vatbaar .
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Heerlijke onbeperkte spare ribs gegeten. Erg mals vlees en lekker (veel) gemarineerd. Veel patat erbij en groente, indien gewenst. Bediening is erg vriendelijk en geduldig, maar het duurde allemaal erg lang voordat ze weer langs kwamen. Vandaar dat we wegens tijdgebrek het dessert toch maar hebben overgeslagen. Gewone bruin café meubels, maar voor zo'n kleine ruimte toch best ruim zitten.
moietoi .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
ik ben weer voor een tweede keer geweest (na de vernieuwing) ziet er stukken beter en moderner uit! Het eten heeft wel echt lekker gesmaakt alweer! ik ben helemaal van de sausjes en ik kon me hier wel goed vermaken met die 13 verschillende smaakjes. het meisje van de bediening was ook erg vriendelijk. al met al we komen zeker weer terug hoor konijntjes :D
Susan L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Ik ben hier gaan eten met een vriendin via Groupon.
Bij binnenkomst mochten we zelf plaatsen nemen, we werden niet naar onze tafel gebracht. Het restaurant was niet vol, wij en een groep van 10 personen die al bijna klaar waren. Wij hebben 5 minuten moeten wachten voordat er bij ons aan tafel werd gevraagd wat we wilde drinken en voordat wij de menukaart kregen. Ons drinken werd geserveerd waarna wij vroegen als wwijmochten bestellen. Hiervoor moest de serveerster weer naar boven om pen en papier te pakken. Weer bij ons aan tafel gaf ik haar de voucher. Daar wist ze niks van en verdween weer. Of het was een reactie van: owwww weer een groupon, laten we tijd rekken. Na 10 minuten kwam ze terug terwijl ik haar boven bij de bar niks zag doen dan rondjes lopen. Ik heb haar vervolgens gevraagd als het normaal is dat het zo langzaam aan toe gaat. Waarna zij antwoordde dat het vrij druk is!!!! Met wat?!?!?!? Rondjes lopen???? Na 15 min dachten wij eindelijk ons gerecht te krijgen maar nee... dat was het voorgerecht: stokbrood met kruidenboter. En hoe mochten wij dat eten? Nou, op de placemat want een bord die kreeg je niet. Daar moest om gevraagd worden en je raadt het al... mevrouw weet niet waar de borden liggen. Na 50 minuten wachten, terwijl wij de werknemers uitgebreid kunnen zien eten. Werd ons gerecht voorgeschoteld. Lauwe slappe groeten en doorgebakken patat met 1 rack spareribs en dat allemaal duurde 50 minuten? Terwijl de groep allang weg was. Tijdens het eten hoorde we steeds een hond janken en toen was de maat vol. Mijn eetlust was volkomen weg!!!! Je zag ook dat de dame nieuw was, van niks wist. Zo iemand laat je dan ook niet alleen op de werkvloer maar begeleid je haar. Na een tijdje was er niemand meer die ons bediende... je kon gewoon vertrekken zonder dat ze het wisten.

Ze zijn open sinds 1970 maar het zal niet lang duren voordat ze dicht gaan. Nog nooit zo iets ergs ervaart. Met Groupon hoor je nieuwe gasten te werven maar zo gaat het je nooit lukken.