De Drie Kalkovens

Steenwijkerstraatweg 98 7942 HR Meppel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Drie Kalkovens

• Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Samuel G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een prettig no nonsense restaurant wat ideaal was voor ons familie etentje. Lekker eten, vriendelijke bediening. Dank voor de gezellige avond!
dokus D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben hier paar weken geleden een feest gehad van oma haar verjaardag. Goed gegeten, we konden grillen in de kalkovens!! Er was heerlijke soep vooraf en ruim voldoende vlees. lekkere stokbroden ook en we hadden een saladebar er bij. als afsluiter was er ook nog een toetjes buffet mèt vuurwerk! oma vond het prachtig en wij lekker natuurlijk. De bediening was ook erg vriendelijk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima eten en vriendelijke bediening. Prachtige plek aan het water.

Heb hier gegeten met mijn vrouw na een flinke fietstocht (begonnen in zwolle, toen via zwartsluis en de wieden naar giethoorn. Daar koffie en van daar via havelte naar meppel). Het was prettig bijkomen na een dagje fietsen. Ons tafeltje had uitzicht over het water. Eten terwijl de eendjes zo ongeveer onder je door zwemmen.

Het eten was prima, en vooral de plek was erg aangenaam om na een dagje fietsen de benen te strekken.
Karinemile .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met familie hier gegeten, was zeker niet voor herhaling vatbaar!
De drie kalkovens zijn leuk om te bekijken, maar het eten war bedroevend.
Moesten lang wachten, ik had de sigeunerschnitzel en ben een kleine eter maar had zelf nog trek van het hoofdgerecht, zo'n zielig klein stukje vlees was het, Schoonmoeder had snoekbaars waar nog graten in zaten. En bediening was nergens te vinden toen we nog een drankje wilde bestellen.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na een fietstocht samen met kennissen op een door de weekse dag gedineerd .
De bediening was uitstekend en vriendelijk.
We hadden het seniorenmenu. Dit was prima. Goed aangekleed en daarnaast kon gebruik gemaakt worden van de saladebar.
Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
sabloniere .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Een mooie locatie en gemotiveerd personeel in de bediening. Jammer dat de keuken het niveau zo onderuit haalt. Mijn vleesetende partner was redelijk tevreden. Als vegetariër heb ik zelden zo slecht gegeten. Tip voor de eigenaar: stuur de kok op bijscholing want deze bonk koolhydraten (een gefrituurde kaassouffle op een bult kleffe pasta en een overvette saus) dat kan gewoon echt niet!
Floow .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Begin Augustus heb ik met mijn familie bij de 3 Kalk ovens gegeten in Meppel. Het leuke aan dit restaurant is de uitstraling. Het zijn letterlijk oude kalkovens en dat geeft het restaurant wel een bepaalde sfeer mee. Met het mooie weer was het ook heerlijk om buiten te zitten. Er gaat een rivier langs het terras dus je hebt genoeg eendjes enzo om naar te kijken. Binnen waren nog grote ouderwetse kachels, volgens mij ook in de wintermaanden een erg gezellige plek om te eten. Het eten was goed bereid en het personeel erg vriendelijk. Al met al een hele fijne avond gehad en we komen hier nog eens terug!
Marwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Afgelopen week heb ik heerlijk gegeten in De 3 Kalkovens. Wij zijn gezellig met een groepje vrienden wezen grillen. De omgeving en setting is echt uniek. Het eten was lekker (ik had perfecte vis gegrild en vrienden hadden lekker mals vlees gegrild) en daarbij werd ik blij van de persoonlijke service en mooie weidse uitzicht. Ik ga er binnenkort zeker weer eten.
Famke75 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
We zochten een centrale plek om met de familie te eten, die hebben we gevonden! Het uitzicht over het water en het haardvuurtje waren perfect. Eten was goed en de bediening netjes en optijd. We komen zeker terug
winelando .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Gezellig gegeten met colega's in een kalkoven. Het vlees was erg lekker en de salades vers en veel keuze. Het personeel vriendelijk en kundig. een echte aanrader om een personeels feestje daar te houden. Wij gaan er zeker nog een keer heen.