De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Vers gebakken mini broodjes met smeersels , Gamba’s gefrituurd in tempura/bierbeslag, Roquefort salade, Ossenhaasspies, Wagyu dubbeldeks winterburger (250 gr.), Yakitori spare-ribs (600 gr.), Gebakken kabeljauw, Gepofte zoete aardappel, Bieramisu, Guinness chocoladetaart, Monchou, Kaasplankje zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Drie Heeren

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten, dat is waar Grand Café en Partycentrum De Drie Heeren in Pijnacker-Nootdorp voor staat. Stijlvol en toch ongedwongen, je voelt je bij De Drie Heeren direct thuis. Het Grand Café is een prettige mix van café en restaurant.

Bij De Drie Heeren kun je á la carte eten. Voor iedere smaak het juiste gerecht. Voorgerechten, hoofdgerechten en desserts tegen een redelijke prijs. Met een eenvoudige, aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap is het een hele beleving!

Regelmatig worden er leuke evenementen georganiseerd. Variërend van proeverijen tot avonden met livemuziek. Ook kun je hier terecht voor een groot feest. Stap eens binnen en ervaar de sfeer van De Drie Heeren als partycentrum. De indeling is ideaal om verjaardagen, jubilea, bruiloften en bedrijfsfeesten te vieren. Bij mooi weer kun je ook gebruik maken van het intiem gelegen buitenterras.

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt. Parkeergarage Ackershof, eerste twee uur gratis, 24/7 uitrijden.

Dinsdag t/m Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Drie Heeren

R B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prima gezellig restaurant met een gevarieerde kaart en een vriendelijke bediening.
Een aanrader .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima gegeten!
A.vanwandelen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede ambiance en super vriendelijk personeel!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mooi restaurant , leuk gethematiseerd en gericht op bier , zeker als bierliefhebber erg lekker . Ook dingen als high beer en een bierproeverij is hier mogelijk. En een kaart gehad met meer dan 50 soorten bier. Wij komen zeker terug .
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Goede sfeer, aardig personeel. Er kan iets beter op de glazen worden gelet. Mijn man had de varkenshaas en deze was erg lekker. De bijgerechten waren goed. Ik had de angus biefstuk en die was wel goed klaargemaakt maar een groot stuk was erg taai dus die beviel niet zo goed. De ijscoupe was goed gevuld en lekker. De crème brulee met lavendel is bijzonder en als je houdt van bijzondere smaken dan raad ik deze wel aan.
Pieter Leanne S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vanavond hier gegeten. Omdat we met onze dochter van 4 waren al vroeg gereserveerd. Half 6. Helaas duurde het hoofdgerecht erg lang. 45min. We hadden geen voorgerecht genomen. Nadat onze borden leeg waren duurde het 30min voordat de tafel werd leeggehaald. Er werd niet gevraagd of we een nagerecht wilden. Uiteindelijk maar de jas aan gedaan en bij de Albert Heijn een ijsje gekocht. We waren er om half 6 en om half 8 gingen we weg met alleen een hoofdgerecht gegeten te hebben. Het eten was opzich prima niet heel bijzonder, voor ons iets aan de zoute kant.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekker gegeten, hoofdmenu net te weinig, zeker de groente was erg weinig. Verder goed restaurant
Renso V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prettige sfeer en lekker eten!
Fredenfrouk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Erg gezellig en goed gegetenDe zaak is ruim opgezet
Maarten K.
Weer ‘n top avond gehad!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuke locatie, voorgerecht was er heel snel. Hoofdgerecht duurde heel lang! Waren problemen in de keuken. Wel lekker gegeten. Hoeveel aardappeltjes/friet te weinig voor 7 personen. Helaas moest de tafel om 22 uur leeg wegens een discoparty. Jammer dat wij op die plek werden gezet. Het was even het toetje naar binnen werken en gaan.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super lekker eten, maar werd niet om drinken gevraagd. Vlees werd niet gevraagd hoe je het wilde hebben en de apfelstrudel zou warm zijn, maar was niet eens lauw.
Smaak en kwaliteit van het eten was super goed.
A K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gebruik gemaakt van AH restaurant aktie. Heerlijke Angus biefstuk gegeten.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij vonden het een geslaagde avond
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het eten van het AH menu was erg lekker. De bediening was vriendelijk en ik kreeg snelle antwoorden op gestelde vragen over bok-bier op tap en lactose in de poppoensoep. Het is een levendig restaurant, maar je kan elkaar en de bediening goed verstaan. Voor herhaling vatbaar!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wij hebben met z'n zessen heerlijk gegeten in een gezellige sfeer
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Was super gezellig heerlijk gegeten
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten het was gezellig
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Jo-An S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
alles was goed , alleen aan het eind duurdehet lang voordat we de rekening kregen. Verder een heerlijk avond gehad.