De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Over het restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Drie Heeren

Monique K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De carpaccio vooraf was bevroren geweest. Na dit aangegeven te hebben kregen wij een netjes een nieuwe carpaccio. Alleen hadden ze het bord warm gemaakt en daar de carpaccio opgelegd. Dus helft warm, helft bevroren. Smaakte naar water. Biefstuk hadden wij rare besteld, kregen echter well done. Eigenaar ging midden in het restaurant met een lampje erop schijnen en gaf het toen toe. Koffie was gewoon prima. Wij werden echt de winkel uitgekeken omdat we geklaagd hadden. Nooit meer gaan wij hier eten.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zoals gewoonlijk weer zeer fijne bediening en weer heerlijk gegeten voor een aangename prijs.
Barbera F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische service. Onze jongste kan niet stil blijven zitten en had heerlijk de ruimte. Heel kindvriendelijk en manlief kon de bierkaart erg waarderen ;-)
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Tomatensoep was erg lekker, net als de carpaccio, hoofdgerecht zalm was heerlijk, evenals het stoofpotje en de varkensmedaillons. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Warm en gezellig restaurant, uitgebreide kaart, menu's in verschillende prijsklassen. De uiensoep vooraf was voortreffelijk.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeker weer een bezoek waard, zal waarschijnlijk rond de kerst zijn.

Personeel zijn vriendelijk en hebben tijd voor de klant
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten en je gaat hier niet weg met nog hongerig gevoel.Alles ruim voldoende en lekker. Jammer van de hoge zit, dit geeft zo,n bar gevoel.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit restaurant gekozen op basis van de ervaringen van andere eters. We zijn zeker niet teleurgesteld! Bijzonder aardige bediening. Heerlijke bieren op de tap, prima huiswijn. De carpaccio was heerlijk evenals de quinoasalade. De kogelbiefstuk en de varkenshaas waren zacht en mals en de bijgerechten? Niets op aan te merken. Toe een koffiecomplet en lekkere vlaflip. Lekker rustig tafelen is er overigens niet bij. Er waren veel grotere gezelschappen, ook met kinderen. Het gaat er wel informeel aan toe, zonder dat het onbeleefd wordt. Houd er wel rekening mee dat dit restaurant geen vaste 3 gangen menu prijs hanteert en dus voor deze actie de hoogst geprijste gangen in rekening brengt. Wij waren door hetgeen op de actiesite vermeld staat op het verkeerde been gebracht voor wat betreft de prijs, nl. €29. Verder veel lof voor het gebodene!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken / keurige & vriendelijke bediening / gezellige, ruime locatie. Geschikt voor grote én kleine gezelschappen. Een aanrader!!
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de voordeelactie, twee voor de prijs van een.
Echter uit de info tijdens de uitleg van de menu kaart was het totaal niet duidelijk dat het niet
om de aanbieding drie gangenmenu ging. Bij het afrekenen kwam pas na vraag van ons hierover,
dat de gerechten apart afgerekend werden.
Dit dient wel gemeld te worden, bij de uitleg van de menukaart.
Cisca S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten we hadden wel iets meer keus verwacht en niet een klein aanbod sfeer was goed beduening vriendelijk en uitstekend
Å S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na n vriendelijk ontvangst hebben heerlijk gegeten bediening gezellig en heerlijk de tijd gehad en zeker voor herhaling en ook zal ik het door vertellen
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gisteravond ongelooflijk lekker gegeten, boven verwachting. De potties zijn prima, het vlees/vis van goede kwaliteit en erg lekker bereid. De bediening was goed en heel gezellig op een leuke manier. Er werdt ook niet om de haverklap gevraagd of je wat wilde drinken, iets wat ik erg fijn vindt. De sfeer in het Grand Café was ook gezellig en dat iedereen het naar zijn/haar zin had. Ik kom nog een keer terug!
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben prima gegeten voor een redelijke prijs. Niets mis mee! Het is zeker aan te raden om hier naar toe te gaan.meer niet te zeggen.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Goede gevarieerde menukaart. Precies goede tijd tussen de gerechten. Een aanrader.
A.W. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben een prima avond gehad. Er is n goede parkeerlocatie in de buurt van het restaurant. Ontvangst was goed en de bediening vriendelijk. Wat ik alleen vreemd vond: wij hadden geen dessert genomen. Voldoende gegeten dus alleen voor mijzelf een kopje koffie na. Bij het afrekenen moest ik toch het goedkoopste dessert betalen( terwijl ik dat niet gehad had) dat waren de regels van het restaurant!! Maakt dus ieder restaurant zijn eigen regels want op 16 okt hebben wij bij Fletcher Renesse gegeten en hier was dat totaal niet aan de orde.
marinel B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Samen met vrienden voor het eerst hier geweest, zullen zeker nog eens terugkomen. daarbij een professionele bediening en een mooie ambiance.
D. A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ook deze keer hebben wij weer heerlijk gegeten, nu met gebruikmaking van de AH actie. Er was een gezellig drukte en hadden leuke en vlotte bediening.
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit /prijs verhouding. We komen hier zeker terug.Carpaccio was heel lekker. De zalm was heerlijk en de varkensmedaillons ook.
ProefYippie .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van AH Restaurantactie menukaart. Voldoende keuze en het zag er allemaal verzorgd uit. Vond alleen wel dat er erg weinig groente op het bord werd geserveerd. Enkel een paar sperzieboontjes was wel erg karig. De bediening was prima.