De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Over restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

ProefYippie .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij komen hier geregeld en zijn over het algemeen zeer tevreden op een hele enkele misser na. (Dat kan helaas wel eens gebeuren). De 3 Heeren hebben een bijzonder uitgebreide bierkaart, waarvan mijn man zeer gecharmeerd is. Geen zin in koken......dan is het heerlijk om even bij de 3 Heeren langs te gaan.
Fokko R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Voor € 15 per persoon kregen we vlees van goede kwaliteit en goed klaargemaakt. Jammer was dat de saus over het vlees uit een potje was gekomen. De frietjes waren sponsachtig (zoals bij voorgebakken friet uit de supermarkt). Er werden minimaal groenten bij geserveerd. De sorbet was triest van kwaliteit. Het fruit, onder één mager bolletje ijs en een beetje slagroom kwam ook uit een potje.
Tella .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Via de ah actie geweest. Fijn dat er goede keuzes mogelijkheden waren. Carpaccio prima, miste wel een stukje stokbrood o.i.d.. Lamstoof heerlijk. Bij de 3 heren spies mag biefstuk vervallen. was taai/zenen erin. bijgerechten lekker en ruim voldoende. Overweldigende desserts, te weten de apfelstrudel en het ijs met vruchtjes. Helaas heb ik wel de hele avond op een houten stoel gezeten.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij waren via de AH restaurant actie, er was een speciale kaart voor gemaakt. Er was een goede keuze. Het eten was lekker, leuke bediening en we hoefden niet heel lang te wachten, voor herhaling vatbaar!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben anderhalf uur gewacht op ons hoofdgerecht. Toen wij dit eenmaal kregen waren de biefstukken en ragout koud. Ook waren wij niet tevreden met de zit plekken die wij hadden. De stoelen zaten ook niet lekker. Beide punten hebben wij aan gegeven bij de bediening maar hier is niks mee gedaan. De keuken kon de drukte niet aan en als tip geven wij mee: Ga voor de kwaliteit i.p.v. de kwantiteit. Dit is niet de eerste keer dat dit ons overkomt. Wij komen voorlopig niet meer.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ook als vegetariër kun je er goed eten. Bij voor-en hoofdgerecht staat op de menukaart een smakelijk vegetarisch gerecht.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De Drie Heeren is een ruim eetcafé of Grandcafe of iets dergelijks. Dat geeft de atmosfeer aan en die is zeker goed. We namen in het kader van de Kruidvat actie (tweede hoofdgerecht gratis) een vleesspies van het huis. Geen enkel probleem met het inwisselen van de kortingscheque. Dat was al een pluspunt. De maaltijd was gewoon prima, eigenlijk zoals je zou verwachten in dit soort restaurants. Niets buitengewoons, gewoon lekker, inclusief de bijlagen.
Birgit M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Samen met een vriendin hier gegeten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
J D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heel vriendelijke bediening, een mooi restaurant en goed eten. We hadden gereserveerd met de AH-actie, voor 4 personen.Voldoende keuze en goed bereid. Met zelfs verse groente, en röstikoekje op het bord geserveerd. Zie je niet veel. Meestal is het meer als garnering bedoeld . Daarnaast nog frites en salade en kleine aardappeltjes in de schil. Bijvragen mocht, werd ons op het hart gedrukt. Voor- en nagerecht ook prima. Kortom, aan te raden.
Let even op in de parkeergarage. Parkeer rechts, rode pijlen volgen, om 24 u uit te kunnen rijden. Eerste 2 u gratis.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten was erg druk, maar absoluut geen last van de anderen gasten. We zijn al meerdere keren geweest en het eten was weer fantastisch !!
De Drie Heeren is een echte aanrader. TOP
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Drie Heeren. De carpaccio was goed klaargemaakt, je kon proeven dat alles vers was bereid. Ook de salade met zalmmayonaise blonk uit door frisheid en versheid. Prima! Ook het lamsstoofvlees met couscous was bijzonder lekker. De bediening was keurig netjes en correct. Een minpuntje: we zaten achterin de zaak bij de achteruitgang, waar steeds veel mensen naar buiten moesten om te roken. Daardoor steeds veel koude windvlagen over ons tafeltje. Het gordijn voor die deur helpt ook niet echt als iedereen dat open laat staan. Hier zou nog een betere oplossing voor moeten komen.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten. Eindelijk weer eens een restaurant waar ze een uitstekend pasteitje met kalfsragout serveren. Hoofdgerechten couscous met lamsstoofvlees en spies met verschillende vleessoorten waren ook prima te doen.
En de verschillende speciale bieren maken het af in een gelegenheid als dit. We komen hier zeker nog een keer terug.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij de drie heeren ,super vriendelijk personeel ,alleen onze biefstuk was niet echt warm en je moet redelijk lang wachten op je eten .
maar we gaan er zeker nog eens terug .
Lieda N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede ontvangst,je voelt je er welkom,zeer attent. Ruime keuze uit menukaart en doen niet moeilijk als je een kopje thee wilt i.p.v een dessert.Eten erg lekker en meer dan voldoende.Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Lucasmama .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. De tijd tussen de drie gangen menu's duurde wat lang. Misschien kwam het doordat we met een hele grote groep waren. Echter mocht dit de pret niet bederven: we (12 personen, 2 peuters en 2 babies) hebben goed gegeten en een gezellige avond gehad!
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hadden gereserveerd om 18:30. Het voorgerecht kwam redelijk snel, maar we moesten tot 20:15 wachten op het hoofdgerecht. We hadden gewoon honger en de kinderen wilden naar huis. Eten was zoals altijd lekker bij de 3 Heeren.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prettige gelegenheid voor een ontspannen diner. Prijs / kwaliteit verhouding zeer goed. We zijn zeer tevreden over ons bezoek aan De Drie Heren.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het was geweldig,het is zeker aan te raden om daar gezellig te gaan eten.
je auto kan je altijd kwijt in de buurt .Personeel erg vriendelijk.
Reinhard W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
weer met de zegels van de AH komen eten en het was erg lekker ook leuk dat we door de zegels jullie restaurant hebben leren kennen en er nu ook zonder zegels komen en ook onze logees en familie die we toen mee namen komen bij jullie nu.