De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Over het restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

• Amex , Pin
wimsteinjr .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wanneer je met 6 personen gaat eten en het 2e driegangen menu gratis moet zijn vind ik het schandalig dat je, na aftrek van de genuttigde drankjes, € 120 euro moet betalen. Als je dat dan deelt door 3, 2e menu gratis, heb je du voor € 40 p.p een 3 gangen menu gegeten. Dat zijn prijzen die je bij de beter restaurants betaald. Het lijkt een leuke aanbieding maar je krijgt een sigaar uit eigen doos. Ik doe het nooit meer.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Na heerlijke lamssteaks vorige week, gisteren verrukkelijk in de oven gebakken zalm gegeten. Goeie kok, aardige bediening. Aanbevolen!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellige locatie. De staf was vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard als we weer eens in de buurt zijn voor een tweede bezoekje.
jokevanduijn .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendeljk.
Alln vond ik dat de muziek wel wat zachter zou kunnn.
Verder was alles prima in orde.
w.pas .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben genoten van het eten en de vriendelijke service.
Verbeterpuntje: Speciaal biertje wordt aangereikt in een blikje,
misschien kunnen ze die achter de bar in daar voor bestemd glas schenken.
Dit komt wat meer professioneler over.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Fijne locatie, leuke inrichting en gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Je voelt je welkom. Ruime menukeuze. Het eten was erg lekker en we kregen van alles voldoende.
Waren er nog nooit geweest, maar gaan zeker nog een keer terug. Ook was er op het terras voor de rokers de mogelijkheid om even een sigaretje te roken tussen de gangen door.
Ik zou dit restaurant ook bij andere mensen durven aanraden.
Genoeg parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant.
faceboek .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
wij komen hier zeker terug. alles was kwaliteit. jonge mensen die je bedienen maar zeer gedreven. wij hebben genoten. dit wordt voorlopig ons restaurant. we konden gezellig buiten zitten door het mooie weer.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Via een AH aanbieding. Lekker gegeten en een zeer goede bediening. Enthousiast en informatief (oa over het bier en de grote van de vlaflip), gewoon bovengemiddeld, super dames (noem de zoek gewoon De drie Daames). Wat wel jammer is dat er wordt aangegeven dat de gemiddelde kosten van een 3-gangenmenu EUR 29 zijn, terwijl dit gewoon onmogelijk is! Het is altijd hoger, laat staan dat het gemiddeld kan. Kost je met 4 personen EUR 10 à 15 meer. Niet om niet voor terug te komen, maar zet het er of niet bij en zet erbij dat de kosten gemiddeld een paar euro hoger liggen.
edith72 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was niet bijzonder, de rauwkost was uitgedroogd en rook muffig. Het vlees aan de spier was taai en droog, bij melding hierover werd gezegd "we geven het door". Jammer want bij binnenkomst hadden we door de entourage en het enthousiasme van de bediening hoge verwachtingen. De prijs stond niet in verhouding met wat er geboden werd. Ik ga hier zeker geen tweede keer meer eten.
liefke.moret .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben een genoegelijke avond gehad. We vonden de voorgerechten wat karig. 3 gamba's is niet zoveel. Ook de carpaccio had wat rianter gemogen. Bij de pasta met zalm was t zoeken naar de pasta.
De hoofdgerechten en t nagerecht waren goed en lekker.
jakop1946 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Boven verwachting lekker gegeten. Mooie accomodatie. Mooie zaak in de toch voor restaurants moeilijke gemeente Pijnacker.
johnlouisevermeulen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima zaak, heerlijk gegeten, je wordt niet opgejaagd alles lekker rustig aan. De bediening is ook heel vriendelijk. Dus al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Lyndetak .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We waren met twee oudjes van 88 en die vonden het ook heel fijn om bij de Drie Heeren te zitten, comfortabele stoelen en voldoende ruimte. De enige vega in het gezelschap had wat weinig keus, maar heeft ook goed gegeten. Enige puntje, er staan allerlei deco dingetjes op tafel, maar kaars heeft niet gebrand, plastic bloemen en decospul weghalen, en kaarsje aan wat mij betreft.
nancy D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
goede ontvangst en heerlijk gegeten, lekkere wijn voor een betaalbare prijs ik ga hier zeker nog eens heen.
De lokatie ligt alleen een beetje verstopt
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, konden buiten zitten. Hoefden niet lang te wachten, af en toe een praatje met het personeel, voor herhaling vatbaar!
michel.kershof .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Eten was erg goed en de bediening zeer vriendelijk en correct. Door het mooie weer konden wij buiten genieten van het weer en het lekker eten. Kom hier zeker nog een keer terug.
wouterbuitenhek .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
wij werden prettig ontvangen in ene gemoedelijke sfeer en voelden ons dus welkom! Er was een leuke menukaart met ruime keus, i.v.m. het mooie weer zat de massa buiten maar wij konden gelukkig een fijn plekje binnen vinden. De bediening was goed en pan we meer naar toe.
René V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij zijn net in Pijnacker komen wonen en hebben na een dag klussen vrienden mee uit eten genomen. Het restaurant ziet er binnen sfeervol uit, maar het weer was geweldig en zijn dus buiten gaan zitten. Het terras heeft helaas geen uitzicht. Er hing wel een gezellige sfeer. Vervolgens kregen we menukaarten die ons qua prijs positief verraste aangezien ieder tweede driegangenmenu gratis zou zijn. Het eten was simpel, maar goed. We moesten wel lang wachten voor zowel het voorgerecht als hoofdgerecht. Het was schijnbaar erg druk, maar het aantal gasten zou afgestemd moeten worden op de capaciteit. De bediening was erg vriendelijk. De avond eindigde teleurstellend. Eerst was er een verhitte discussie tussen de eigenaar en de tafel achter ons. Vervolgens werden wij zelf verrast door de rekening. Alle driegangenmenu’s moesten betaald worden. Na aangegeven te hebben dat op de menukaart wat anders stond bleek dat wij verkeerde menukaarten hadden gehad met minder keus en in tegenstelling tot de normale menukaarten met een verplichting om een drie gangen te nemen (de menukaarten waren eigenlijk voor de Albert Hein actie, maar dit was niet vermeld). Er werd vervolgens geen excuses gemaakt, maar door de eigenaresse gevraagd waarom wij het niet eerder melden. Hoe wij dit eerder hadden moeten weten en dus konden melden is ons onduidelijk. Het was uiteindelijk de serveerster die haar welgemeende excuses aanbod en ons in ieder geval met een iets beter gevoel liet vertrekken.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel leuk eetcafe voor lekker een avondje uit eten met mijn vrouw. De gerechten waren van goed kwaliteit en er hangt een hele ongedwongen sfeer. Aanwinst voor Pijnacker en zal zeker nog een keer terugkomen.
L.A. S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
gezellig restaurant, lekker gegeten , vlotte bediening.