De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Over het restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten. Helaas wel vrij lang moeten wachten en ondanks dat het restaurant niet vol zat, was er flink rumoer. Maar dat is wel weer de charme van een eetcafé.
Delftenaren .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het voorgerecht de carpaccio was goed. De Drie Heeren spies was overgoten met slaschlieksaus". Dit is een "overheersende" saus en als je daar niet van houdt is dat op zijn zachts gezegd heel jammer. Beter en denk ook normaal om saus apart te serveren. Als je daarna de salade op hetzelfde bord eet blijf je deze saus proeven.
De lamskoteletten waren helaas ook geen succes. Het dessert de koffie met likeur was heerlijk.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De lamskarbonades waren niet gaar en daarom taai. Het rundvlees aan de spies was overgaar en taai
Het voorgerecht de carpaccio was voortreffelijk en zo ook het toetje. Is aangeboden opnieuw hoofdgerecht vlees aan maar daar jebben we geen gebruik van gemaakt.
Francisca S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hier al vaker gegeten en ik vond het zelfs beter geworden. Leuke bediening en gezellige sfeer.
Hier komen we zeker weer terug.
w.pas .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het voldeed aan al onze wensen. Gevraagd voor een rustig plekje vanwege dat mijn man gehoorapparaat draagt, daar was rekening mee gehouden. Het eten was heerlijk. Personeel vriendelijk.
Ietro .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben gezellig gegeten bij de 3Heeren voor onze 57 ste trouwdag. We hebben de AH spaarkaart gebruikt en hadden een ruime keus aan gerechten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben fijn buiten kunnen zitten, verder hebben we geen op of aanmerkingen, dus voor herhaling vatbaar
parkeren waas ook dicht bij.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met de AH actie wezen eten. Ruime keuze uit lekkere voor, hoofd- en nagerechten. Eten was lekker en ambiance is zeer gezellig.
Ga hier zeker nogmaals eten.
Mar V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was erg lekker en voldoende.
De bediening was vlot en vriendelijk.
De keuze was ook ruim voldoende.
Je kon kiezen tussen vis en vlees en vegetarisch.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten met 4 personen met de AH bonnen. Zeer klantvriendelijke serveerster die rekening hield met speciale wensen. Weet wel dat de goedkoopste gerechten worden weggestreept en je bent dus vrijwel altijd duurder uit dan de € 29 per menu die op de website staat.
ag V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was heerlijk en gevarieerd. Het hoofdgerecht en nagerecht was lekker. We komen hier zeker nog een keer terug. Groeten
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De bediening was hartstikke goed. Leuk aardige en oplettend personeel. Alleen het eten was niet om over naar huis te schrijven. Zeker niet de moeite waard om naar terug te gaan helaas.
faceboek .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zoals ik al eerder hebt geschreven, het is mijn restaurant geworden. Geweldig, lekkere muziek op de achtergrond mooie zaak, en vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het is een gezellige tent. Leuk vriendelijk personeel. En het eten was heerlijk. De locatie zit wat verstopt, maar juist de moeite waard om deze plek te vinden.
We komen zeker terug....
aencvesverboon .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten , de hoeveelheid was genoeg en eventueel kon je nog friet bij krijgen.
Presentatie van het bestelde zag er goed uit.
De bediening goed en vriendelijk.
rob V.
Al vaker bij De Drie Heeren gegeten en nog nooit teleurgesteld
Mooie gerechten en een zeer vriendelijke bediening.
Met vrienden weer een fijne avond gehad.
anitawo .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het is een gezellig restaurant, waar je je welkom voelt.
Het eten is prima en de ambiance is gezellig.
De bediening is zeer vriendelijk.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een gezellig ambiance, vriendelijk personeel. Zij hadden een speciale kaart voor de AH gasten.
De keus was wat ons betreft prima.
tinyvangent .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wachttijd was vrij lang. De carpaccio was niet zo als we gewend waren , de lamskoteletten waren taai maar de kogelbiefstuk was lekker . We hebben wel eens beter gegeten bij de 3 Heeren !
joopzwienenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
restaurant schoon, alles staat goed, niets in de weg en erg gezellig. Ook personeel erg leuk en voorkomend
Wij hebben wel 50 minuten op onze hoofdmaaltijd moeten wachten, zou iets sneller kunnen, maar ja het was druk. En je bent eer een paar uur tussen uit. Het eten was zeer goed verzorgd en werd leuk opgediend, een aanrader voor er nogmaals naar toe te gaan.

vr.gr. Joop Zw