De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Over het restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

• Amex , Pin
adrie bosman .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een positieve eerste indruk van het Grand Cafe, gezellige ambiance. Vriendelijke medewerkers. Goede bieren onder de tap. Omdat er een kaartavond bleek te zijn kon alleen in het voorste gedeelte worden gegeten. Minpunt was de temperatuur van de locatie, wij vonden het er koud. Men heeft na onze opmerking hierover actie ondernomen. Bij de voorgerechten viel de carpaccio tegen. Bij het hoofdgerecht was ik niet gecharmeerd van de saus die over de vis was gedrapeerd, graag een volgende keer apart serveren zodat je naar believen kunt gebruiken. De bijlagen zijn prima in orde, Smakelijk en vers. De koffie na de maaltijd uitmuntend en we waren blij verrast een uitprobeersel van de kok:zelfgemaakte brownie te mogen proeven, opnemen in het assortiment zou ik zeggen! De 3 Heeren is aan de prijs als je geen gebruik maakt van het menu of de daghap, maar ach, als je iets te vieren hebt moet je dat maar voor lief nemen. Voor een lekkere maaltijd ben je bij de 3 Heeren aan t goede adres.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Weer eens prima gegeten bij de drie heeren. Niets op aan te merken. Eten is van prima kwaliteit en de bediening en sfeer ook.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lang wachten, verkeerde menu's, foute over praat in " wijntje, biertje, frietje, ijsje, koffietje, theetje. Zalm moot te dikke bloemachtige saus, keiharde friet, ijs gesmolten in sorbet, van 1 persoon hoofdgerecht 5 min na de rest, couscous bedolven onder stoofvlees en daardoor doorweekt en doordrenkt met vocht. Droge zalm mayonaise met sla zonder dressing...kortom allemaal niet goed genoeg en 280 verder en niemand die je gedag zegt en helpt met jassen etc. Gewoon café voer en service voor teveel geld.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was heerlijk en goed alleen had ik moeten melden dat ik een AH KAART had?
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was goed en in de juiste proporties opgediend. De gerechten kwamen wel gepland, hetgeen duidde op een goede samenwerking tussen de keuken en de bediening en last but not least de klant.
Pieta H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Advies graag borden voor serveren opwarmen ,nu eten te lauw
Eten was zeer lekker en goed en sfeervol
Personeel was ook goed gemotiveerd
wimsteinjr .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima gegeten in een gezellige ambiance. Vriendelijk personeel en een prima keuzemenu met voor elk wat wils. Ondanks een bomvol restaurant werd het eten snel geserveerd.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was druk en kregen de mededeling dat het doorsturen van het hoofdgerecht niet goed was doorgekomen in de keuken. We hadden om half zeven gereserveerd en kregen om half negen ons hoofdgerecht. Ook de bij bestelde friet was verlaat.
De rekening werd pittig hoog door het nuttigen van extra drankjes om de lange wachttijd te overbruggen.
We zijn niet van plan om hier nog een keer te gaan eten en zullen dit restaurant ook niet aanbevelen aan anderen.
P. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zelden zo slecht gegeten. Het eten was taai en zelfs de patat was gewoon niet lekker.
We hadden een AH bon maar de gerechten staan ook op de gewone kaart dus dat kan niets uit maken.
Ik heb het idee dat alles ontdooit wordt en niets vers is.
Het restaurant ziet er mooi uit daar ligt het niet aan.
Wij komen hier echt nooit meer.
Ghislaine P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed, gezellig restaurant. Wij kregen eerst een hoge tafel. Zo dra er een lage tafel vrij kwam is het zonder probleem omgeruild. Eten was voldoende en goed klaar gemaakt, geen culinaire hoogstandjes. 3 personen bestelde biefstuk. 1 doorbakken, 1 medium en 1 rood. Allemaal perfect en de serveerster wist precies wie wat besteld hadden. Ik miste een saus erbij en de groenten, spruitjes paste niet echt bij biefstuk of een spies. Gemengde sla was basis maar voldoende. Personeel was efficiënt en vriendelijk. Ik hoefde niets te betalen voor mijn kraan water. Goed restaurant met basis gerechten die goed zijn klaargemaakt maar niet bijzonder.
knarf1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuke jonge, vlotte en vriendelijke bediening.
We hebben lekker gegeten.
het is een aanrader en we zullen er zeker nogmaals heen gaan.
rob-iris .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de tweede maal bij de Drie Heren gegeten.
Net als de vorige keer zeer attente bediening ,een ruime keuze in gerechten.
Er was voor ieder wat wils en de gerechten waren verzorgd en smakelijk.
Gewoon weer een top avond gehad in een leuke zaak.
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening in een leuke setting. Het restaurant zat helemaal vol op deze zaterdagavond. Vlak bij ons zaten 2 groepen die veel geluid produceerden. Maar we hebben genoten, zowel van de gerechten als de uitstraling van het restaurant. Alles was met erg veel zorg klaargemaakt.
plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AHaktie gegeten, voldoende keus, meer eetcafeachtig dan restaurantwaardig. Carpaccio vooraf matig, was van tevoren klaar gemaakt te voelen aan het koude bord. Verder weinig sla erbij. Als hoofdgerecht biefstuk met champignons, waar geen jus bij zat, dus beetje saai en droog. Biefstuk was op zich goed mals. Voldoende groente spruitjes en salade) en gebakken aardappelen en frites Toetje apfelstrudel met saus en ijs, maar ook de strudel was niet vers gemaakt. Alles heel basic, daarvoor ga ik niet uit eten. Bediening was vriendelijk.
Prijs met de AHaktie meer dan voldoende gezien de kwaliteit!
alieschreuder41 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Al diverse keren daar gegeten en iedere keer naar tevredenheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....................................
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel leuk restaurant, sfeervol ingericht, goede en aardige bediening en een goede kaart........ zeker een aanrader en komen er zeker terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed restaurant, gezellig met vrienden gegeten ,prima sfeer.
Wij hebben ervan genoten, we gaan De Drie Heeren zeker nog een keer bezoeken
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten, bij geklets. Totaal ontspannen en voldaan gevoel. Een aanrader! Ben hier nu meerdere malen geweest en het eten is altijd lekker.
Carolie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ook al kom je met een AH bon, het keuze diner was erg simpel/ karige kwaliteit. Sauzen uit een emmer en zalm uit blik. J