De Drie Heeren

Oostlaan 26 2641 DL Pijnacker Nederland Kaart
31-152010431

Over het restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

• Amex , Pin
P. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zelden zo slecht gegeten. Het eten was taai en zelfs de patat was gewoon niet lekker.
We hadden een AH bon maar de gerechten staan ook op de gewone kaart dus dat kan niets uit maken.
Ik heb het idee dat alles ontdooit wordt en niets vers is.
Het restaurant ziet er mooi uit daar ligt het niet aan.
Wij komen hier echt nooit meer.
Ghislaine P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed, gezellig restaurant. Wij kregen eerst een hoge tafel. Zo dra er een lage tafel vrij kwam is het zonder probleem omgeruild. Eten was voldoende en goed klaar gemaakt, geen culinaire hoogstandjes. 3 personen bestelde biefstuk. 1 doorbakken, 1 medium en 1 rood. Allemaal perfect en de serveerster wist precies wie wat besteld hadden. Ik miste een saus erbij en de groenten, spruitjes paste niet echt bij biefstuk of een spies. Gemengde sla was basis maar voldoende. Personeel was efficiënt en vriendelijk. Ik hoefde niets te betalen voor mijn kraan water. Goed restaurant met basis gerechten die goed zijn klaargemaakt maar niet bijzonder.
knarf1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuke jonge, vlotte en vriendelijke bediening.
We hebben lekker gegeten.
het is een aanrader en we zullen er zeker nogmaals heen gaan.
rob-iris .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de tweede maal bij de Drie Heren gegeten.
Net als de vorige keer zeer attente bediening ,een ruime keuze in gerechten.
Er was voor ieder wat wils en de gerechten waren verzorgd en smakelijk.
Gewoon weer een top avond gehad in een leuke zaak.
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening in een leuke setting. Het restaurant zat helemaal vol op deze zaterdagavond. Vlak bij ons zaten 2 groepen die veel geluid produceerden. Maar we hebben genoten, zowel van de gerechten als de uitstraling van het restaurant. Alles was met erg veel zorg klaargemaakt.
plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AHaktie gegeten, voldoende keus, meer eetcafeachtig dan restaurantwaardig. Carpaccio vooraf matig, was van tevoren klaar gemaakt te voelen aan het koude bord. Verder weinig sla erbij. Als hoofdgerecht biefstuk met champignons, waar geen jus bij zat, dus beetje saai en droog. Biefstuk was op zich goed mals. Voldoende groente spruitjes en salade) en gebakken aardappelen en frites Toetje apfelstrudel met saus en ijs, maar ook de strudel was niet vers gemaakt. Alles heel basic, daarvoor ga ik niet uit eten. Bediening was vriendelijk.
Prijs met de AHaktie meer dan voldoende gezien de kwaliteit!
alieschreuder41 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Al diverse keren daar gegeten en iedere keer naar tevredenheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....................................
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel leuk restaurant, sfeervol ingericht, goede en aardige bediening en een goede kaart........ zeker een aanrader en komen er zeker terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed restaurant, gezellig met vrienden gegeten ,prima sfeer.
Wij hebben ervan genoten, we gaan De Drie Heeren zeker nog een keer bezoeken
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten, bij geklets. Totaal ontspannen en voldaan gevoel. Een aanrader! Ben hier nu meerdere malen geweest en het eten is altijd lekker.
Carolie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ook al kom je met een AH bon, het keuze diner was erg simpel/ karige kwaliteit. Sauzen uit een emmer en zalm uit blik. J
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een hartelijke ontvangst, een heerlijke en ruime keuze uit het AH menu, met slecht 1 minpuntje.... 6,50 vragen voor een fles water met bruis vind ik echt niet kunnen!
Hlu .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het nieuwe jaar goed begonnen door met de familie voor de eerste keer te gaan eten ( AH actie) in het gastvrije en gezellige restaurant De Drie Heeren. Wij waren blij verrast met de opties waaruit gekozen kon worden. Zowel de carpaccio als de zalm smaakten uitstekend. Een stukje stokbrood daarbij zou het voorgerecht helemaal compleet hebben gemaakt. De kwaliteit van de hoofdgerechten, Drie Heerenspies , de Black Angus burger en het Lamsstoofvlees was meer dan goed. De daarbij geserveerde rozeval aardappelen, frites en salade smaakten ons goed en was meer dan voldoende. Gelukkig was er ook nog wat ruimte voor de heerlijke sorbets en de uitstekende apfelstrudels. Naast het heerlijke eten was ook de bediening erg vriendelijk. Kortom, 1 januari 2017 was voor ons goed begonnen en zelfs de allerjongste ( 1,5 jaar) heeft zich ruim 2 uur goed kunnen vermaken. De Drie Heeren voor nu en nog eens.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Afgelopen week bij De Drie Heeren gegeten met de AH actie. Helaas was het eten niet geweldig. Alles was een beetje op Eetcafé niveau. Als voorgerechten... opwarm soep met weinig groente, eenvoudig pasteitje enz. het was alles behalve vers en bijzonder. Hoofdgerecht Broodje dubbele hamburger met weinig smaak. Slecht gekruid vlees. Toetje (sorbet) was oké, maar ook weinig spannends. De prijs die wij betaalde met de AH actie (helft van de prijs) was precies wat het verdiende. Normaliter zou je je enorm bestolen voelen. Prijs-kwaliteit dus niet in orde hier! Decor en uitstraling van restaurant wel in orde. Service ook prima in orde. Voor kinderen is er een speelgoedmand met wat vies gedateerd speelgoed, maar absoluut beter dan niks!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij zijn met de AH restaurantbon geweest. Konden kiezen van de kaart, per gang 3 opties.
Wij kozen voor een kalfspasteitje, de Heerenspies en koffie met likeurtje als dessert.
Helaas was het hoofdgerecht niet echt warm, spruitjes waren zeker aan de lauwe kant.
De frites en aardappeltjes waren goed op temperatuur.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Pleun78 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Hiervoor was een beperkte kaart beschikbaar, maar voldoende keuze hoor! De bediening was zeer vriendelijk en alert. De gerechten waren van goede kwaliteit en we hebben een gezellige sfeer ervaren. Al met al een zeer geslaagde avond bij De Drie Heeren. We komen zeker terug!
mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
had een heerlijke biefstuk met champignons maar miste de groente er was alleen sla bij met aardappels en frite wat overigens heerlijk was allemaal
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gemiddeld voor een zich Grand Cafe noemend bedrijf. Eetcafe is meer op zijn plaats. Bediening is bediening, niets extra's. Gerechten hebben goede grootte.
goba .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellige omgeving, vriendelijke bediening, lekker eten. Kortom een aanrader om er met familie of samen gezellig even tussenuit te gaan
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Speciale kaart voor gasten die met de AH actie komen, genoeg keuzes en erg lekker. Kortom een gezellig restaurant met prima eten en een goede en leuke bediening