De Drie Heeren

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Drie Heeren

Voel je thuis in Pijnacker-Nootdorp

Gastvrijheid, gezelligheid en lekker eten in Pijnacker-Nootdorp. Je voelt zich je in Grand Café De Drie Heeren direct thuis. Stijlvol en toch ongedwongen. Het grand café is een prettige mix van café en restaurant. Met een eenvoudige aantrekkelijke menukaart, lekkere wijnen onder de kurk en speciale bieren op tap. Alle ingrediënten voor een bewogen en gezellige avond!

Meer informatie over restaurant De Drie Heeren

Berna V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Agnesdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We kwamen dit keer met de bonnen van de restaurantactie en konden zelf een 3 gangenmenu kiezen van een kaart. Het smaakte heerlijk.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was er gezellig druk, de bediening was heel vlot. Het eten was heerlijk en we gaan er zeker vaker heen
De biefstuk van Mn dochter was ook helemaal goed gebakken en de zalm was voortreffelijk
ditievb .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer gezellig restaurant, is een oud schoolgebouw. Stijlvol ingericht. Goede en vriendelijke bediening. Het eten was lekker en zag er ook mooi uit op het bord. Beslist een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
john H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We zijn hier voor de tweede keer geweest omdat dit de eerste keer zeer goed was en nu weer perfect.
Dus als de ah-actie weer komt wordt het ook een derde keer.
Hertha S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
wij waren hier ivm de ah restaurant actie. Wij dachten een menu prijs te hebben waarvan het tweede menu dan gratis zou zijn. Dat was niet zo. Uiteindelijk heb ik best wel veel moeten betalen.
j.mechie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
prima restaurant, goed eten. prima sfeer, ga zeker weer een keer terug, een aanrader. Ook leuk voor een feest.
Voor oud en jong
cjhofstede .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met goed en genoeg eten. Eten was goed had een biefstuk,die was voortreffelijk al met al een geslaagde avond goed omnnoe eens te eten.
manuela W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De bediening was supervriendelijk maar niet heel vlot. Drinken liet vrij lang op zich wachten en werd zelfs vergeten. Voorgerecht was heerlijk, de spare-ribs van het hoofdgerecht vielen van het bot af, echt super maar het bolletje rijst wat erbij zat had totaal geen smaak, de snijbonen ook niet en het schaaltje salade was rechtstreeks uit de koelkast op tafel gezet waardoor die echt te koud was. Het nagerecht, de Vla-flip van de chef viel ook wat tegen. de koekjes onderin was een beetje vreemd qua mondgevoel en er zat drank in, op zich niks mis mee maar dat stond niet op de kaart en volgens mij moet dat toch echt vermeld worden...
Leo O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten en daarna genoten van het optreden van bands , wel wat hard!! Ik vond verhouding tussende grote sparerib en de kleine varkenshaas en biefstuk erg groot
Miepran .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was ok, wel erg hoog eet-cafe gehalte. Kleine porties en simpel. De bediening was zeer matig. De kaart werd neergekwakt, zonder verdere uitleg. Vervolgens moesten we na een half uur de bediende wenken omdat we graag wilden bestellen. Alles duurde erg lang. Ook drankjes werden niet goed in de gaten gehouden. Vreemd, want daar kun je aan verdienen als restaurant. Weinig keuze uit toetjes....en ook daarbij werd de kaart zonder uitleg op de tafel gekwakt. Pluspunt: het eten is niet duur. Maar verder wat ons betreft geen hoogvlieger.
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima gegeten. De carpaccio,lang niet zo lekker gehad. De zalm uit de oven oven was verrukkelijk. Nagerecht was ijs met verse vruchten, uitstekend. We komen zeker nog eens.
Tjitse S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een leuke avond met een goed diner. Het eten was prima bereid en de bediening was prettig. Uitleg aan tafel over het menu en wijnen. Na de bestelling werd het voorgerecht vrij snel opgediend en het hoofdgerecht werd ongeveer 15 minuten nadat we het voorgerecht op hadden gebracht. Tussendoor kwam de bediening regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Een kopje koffie met extra's toe genomen. Kortom een geslaagd diner!
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het is een leuke zaak, het eten was lekker met een vlotte bediening en erg aardige mensen. Ik kom zeker nog een keer terug.
marjanne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
leuk restaurant, sfeervol en goede keuze uit de AH menukaart. Eten smaakte zeer goed, en de service ook prima. Vriendelijk personeel en leuke muziek op de achtergrond. Restaurant is ruim opgezet waardoor je niet het gevoel hebt dat je op elkaars tafel (mee) kijkt.
ProefYippie .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de AH actie menukaart.
Alle lof voor de kok!
De bediening (jongeman werkte er blijkbaar nog maar net) moet nog wat meer ingewerkt worden denk ik zo.
De fles wijn werd door hem gewoon afgesloten in de wijnkoeler op tafel gezet. Deze hoort m.i. geopend te worden en de glazen gevuld te worden.
Tot 2x toe gaf hij de menukaart als eerste aan mijn mannelijke tafelgenoot terwijl het toch wat netter over zou komen als hij deze eerst aan de dame overhandigd.
Hij was in alles een beetje ongemakkelijk. Is niet erg verder maar moet wel door de bedrijfsleiding serieus worden genomen.
evert M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker gegeten !!! De kwaliteit - prijs verhouding is goed. Bediening vriendelijk en inrichting restaurant erg gezellig.
Loekie H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer en prima bediening en verder commentaar eigenlijk overbodig.
voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.
patrick.petra1 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren met de AH bon bij de 3 heren met een gezelschap van 9. (2 kinderen)
Sinds tijden niet zo lekker gegeten en ook de keus van het 3 gangen menu was ruim en prima.
Alles was goed, de tijd tussen de gerechten, het aanvullen van drinkjes, en extra service voor de wensen van de kinderen. Prima dus!