De Drie Harinkjes

Meer informatie over restaurant De Drie Harinkjes

7,1
Kitty N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vorig jaar hebben wij hier in 1 week vier keer gegeten zo lekker vonden we het. De teleurstelling was dan ook enorm toen wij hier dit jaar hebben gegeten. De ambiance en het bedienend personeel was prima maar het eten was fors minder dan vorig jaar. De carpaccio was hoewel vreemd, want bleekselderij en augurk??, maar nog wel te doen. Het hoofdgerecht echter was dramatisch. De vis was deels te gaar, deels niet gaat. De varkenshaas met kaas was tever doorbakken, kaas was amper te vinden. De aardappeltjes waren slap, de groente keihard. Het was voor ons enorme teleurstelling dus wij zoeken ons heil elders voortaan. Ontzettend jammer!
Frederike S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Prachtige locatie, met uitzicht over het water. Hier al meermalen een lunch genoten, de keus is ruim. De bediening is vriendelijk, verzorgd en correct.

Een restaurant wat doet dat ze belooft! Aanrader!
Voorjaar11 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Geweldig restaurant Gezellige bediening die ruim de tijd nemen voor de gasten.
Voor de 8e keer daar hun overheerlijke mosselen gegeten.
We eten vaak buiten de deur en zodra de mosselen weer op het menu staan eten we deze het liefst bij de 3 Harinkjes.
Ook de la cataplana een superlekker gevulde mosselpan op zeer smaakvolle wijze bereidt is een aanrader. Met vooraf natuurlijk hun eveneens goed gevulde heerlijke vissoep.
We nemen vaak vrienden mee naar dit restaurant
Ook de biefstuk , entrecote o.a. altijd heerlijk .
Wat wij ook belangrijk vinden altijd is dat de bediening op tijd komt om te vragen of alles naar wens is en of er nog wat bij moet worden geserveerd.
Kortom: Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, en inderdaad het buitenterras is geweldig.
Uitzicht over het mooie Ijsselmeer met savonds als extra toetje, de ondergaande zon.
Juupie70 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Algeheel cijfer een 4 to 5; wat een teleurstelling deze tent! Bediening gehaast zonder aandacht. Vissoep is nog redelijk maar te eenvoudig in smaaksensatie en algeheel te zout, de gekookte mosselen zijn te simpel klaargemaakt en niet echt lekker, kaasplankje ver beneden de maat! Uitgedroogde kaas met korst, niet smakelijk en te veel van hetzelfde.
Joan77 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We hebben nu voor de tweede keer hier gegeten. De sfeer, Bediening en het eten zijn helemaal super. Kwaliteit is zeer goed. Gewoon no nonsense, lekker eten en goede sfeer.
Laurens1977 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Leuke tent, goede bediening en heerlijk eten! De locatie is top zeker als je boven buitenkan zitten. Lukt dit niet, dan gewoon lekker beneden.
ManonenMarcel .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten. Gekozen voor de Zeewolf met garnalensaus. Flinke moot uitstekende kwaliteit. Groenten beetgaar, rest garnituur ook smakelijk en goed. Rode huiswijn Malbec is een aanrader. Rosé was ok en kan beter. Witte Sauvignon Blanc gewoon goed. Bediening attent en snel. Fantastisch uitzicht. Absolute aanrader!!
Motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij aten voor het eerst bij de 3 harinkje op advies van mensen uit de haven van Hindeloopen, waardoor er wat verwachtingen waren geschapen.En de realiteit was wel conform die verwachtingen. Het eten was goed en eerlijk.Weliswaar vinden wij stokbrood met kruidenboter niet passen bij mosselen, dat doe je meer bij het aperitiefje, maar misschien zijn er mensen die dat lekker vinden.De wijnkaart is aan de sobere kant, maar het is voor een buitenstaander moeilijk te beoordelen of betere wijnen wel verkoopbaar zijn in Hindeloopen. De bediening is uitstekend en vriendelijk.Het decor is ook uitstekend, maar dan moet je wel boven zitten.Beneden kijk je tegen de dijk aan.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Top! Enthousiaste bediening, heel attent. Zeewolf puur, zonder opsmuk. Heerlijk! Gebakken aardappelen: uitstekend. Voor herhaling vatbaar. Aanrader!
Bart1988 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
De vissoep is een ware aanrader! Verder alles oke, nette en attente bediening, er wordt je genoeg tijd gegund, maar oplettend als je aandacht vraagt. Ondanks problemen met de pin bleef men rustig en werd het een heerlijke avond.
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heerlijke lunch met vissoep en krokant bruin brood met gezouten boter,fantastische combi.
Zelden zo'n lekkere lunch gehad.
Ook het broodje(ook twee heerlijke , volgens mij zelf gebakken broodsneden met beleg)van mijn vriendin was een heerlijkheid.
Goed adres.Aan de haven.
Riemke O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Eten was niet erg bijzonder, wel lekker (dagschotel van zeewolf met tomaat, pesto en mozarella). Prima Grüner Veltliner erbij. Toetjes waren ook prima (appeltaart met kaneelijs/vanilleijs met advocaat en chocoladesaus). Erg vriendelijke bediening; met een tafel buiten op het dakterras een fantastisch uitzicht op de ondergaande zon en de bootjes op het IJselmeer.
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
We hebben hier met familie (ouders, tante en kinderen) gegeten op eerste kerstdag. Het menu hadden we vooraf bestudeerd en afgesproken. We hadden een mooie tafel boven, met uitzicht over de haven en het IJsselmeer: op zichzelf dus al een prachtige plek. De gangen kwamen in een rustig tempo, met veel aandacht van de bediening of alles naar wens was. Zoonlief kreeg zelfs nog deskundige uitleg hoe hij zijn vis het beste van de graat kon halen. Een vis (de tong "Picasso") die overigens zeer de moeite waard was. We aten uitstekend en voelden ons in de watten gelegd. Voor het bijzondere drankje dat tante graag wilde, werd nog wat extra moeite gedaan en zelfs dat lukte. Een uitstekend adres!
Feillu .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Zeer vriendelijke en attente bediening, goede uitleg over de wijnen gekregen. Je ziet echt dat ze er plezier in hebben. Op het boventerras gegeten en daarbij heb je een mooi uitzicht op het ijsselmeer, dat de eenvoudige inrichting grotendeels goed maakt. Heerlijke mosselen gegeten.
R. R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
heerlijke pan verse mosselen gegeten! bediening is heel vriendelijk en absoluut gastvrij. prijs kwaliteit is ook goed.En in het boven gedeelte heb je een prachtig uitzicht over het Ijsselmeer.