De Drie Gevels

Vrijdag en Zaterdag vanaf 08:30
- Diner vanaf 17:30

Corina B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten, vooral de ossenhaas was perfect. Lekker buiten gezeten op het sfeervolle terras. Erg vriendelijke mensen, je wordt er ontzettend gemoedelijk ontvangen en er heerst een gezellige huiselijke sfeer. We hebben er ook overnacht. Nette kamer en het ontbijt was ook goed verzorgd.
Wij vinden De Drie Gevels een echte aanrader.
Guillaume48 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Ik at een ossenhaas, heerlijk gebakken medium tegen rare zoals ik besteld had perfect. Lekker met 2 soorten verse groeten en gebakken aardappeltjes. Vooraf krijgen brood met boter en 2 soorten pesto en een bord gemengde sla met mais,tomaat ei en zelfgemaakte dressing voortreffelijk. Mijn vrouw had een entrecote ook met 2 soorten groeten die zij ook met smaak heeft opgegeten. Ik heb daar een stukje van geproefd, ik weet nu al wat ik de vlg keer neem. Leuke gastvrouw die alle tijd nam voor ons en een prima kok die de smaken goed samen weet te vangen in de gerechten. Bedankt voor deze geweldige avond. Komen zeker terug.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag terug.
Bartmenno .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Heerlijk gegeten en het gast(vrouw)schap was wel heet meest opvallend.
Salade kan nog wat verfijnder, maar heerlijke ongedwongen sfeer.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Heerlijk gegeten voortreffelijke ribeye en voor mijn dochter buiten de kaart om een verse hamburger. de service is top en je wordt er erg gastvrij ontvangen.
Adesmoto .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Zaterdagavond gingen wij naar een voor ons nieuw restaurant, de drie gevels. De ontvangst was hartelijk en gezellig en na even kwam het eten, voor ons een complete verrassing! Heerlijk klaargemaakt, met verse vis en verse sla en een heerlijk sausje. Dit is zondermeer voor herhaling vatbaar en wij zullen dit restaurant dan ook bij onze kennissen aanbevelen. Tot gauw ! Ada en Cees van Dongen, Oosterhout.
VirginieF .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Tijdens onze vakantie zochten wij een gelegenheid om goed vegetarisch en zo mogelijk biologisch uit eten te gaan. Helemaal enthousiast gemaakt door de reviews reserveerden we dit mooi gelegen restaurantje. Na een gesprekje met de eigenaresse / gastvrouw hadden wij er alle vertrouwen in. De kok / eigenaar zou er iets bijzonders van weten te maken. Echter, reeds bij het brood vooraf viel ons de dubieuze kwaliteit van de kruiden”boter” en de tapenade op. Wij vroegen ons af of dit een indicatie zou zijn voor het niveau van de ingrediënten, hetgeen we achteraf met een voorzichtig ja moesten beantwoorden. De salade, als aparte gang opgediend, leek nog het meest op wat je in een eenvoudig wegrestaurant bij elkaar kan scheppen. Het vegetarische hoofdgerecht was een grote desillusie. Niet om aan te zien en onduidelijk wat erin zat. Na uitgebreid proeven van dit “husseltje” werd duidelijk de maag te moeten vullen met de bloemkool en de wortel op het (koude) bord. Die waren qua timing goed gekookt, maar verder zo uit het water opgeschept.Tenslotte besloten wij dit toch sympathiek aandoende restaurantje een herkansing te geven en bestelden “Ruud’s warme verrassing”. Het lauwwarme stukje sponzige taart – huisgemaakt ja – werd opgediend met een bol eenvoudig vanille ijs en zo te proeven leek het op room uit een spuitbus. Gezegd mag worden dat de gezellige en attente eigenaresse het eten met veel schwung opdiende. Echter pas na de maaltijd wist ze enige uitleg te geven over wat we hadden kunnen proeven in het vegetarische gerecht. Wij hadden het vermoeden dat het bij die verkoolde korreltjes om de sojabrokjes ging. Ofschoon het niet makkelijk is deze hard werkende mensen met een review als deze te confronteren, opent het mogelijk wel de weg naar verbetering en een breder gedragen tevredenheid.
Jessica1993 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
De Drie Gevels heeft een sfeervol restaurant met heerlijk eten. We hebben avondje genoten. Er wordt tijd voor je genomen en alles is tot in de puntjes geregeld. Waar zie je het nog dat je een salade en een broodje gratis vooraf krijgt? De kwaliteit van het eten is erg goed.
, complimenten aan de kok. We komen zeker nog eens langs, het is een echte aanrader.
Blendi S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
We zitten nog aan tafel maar ons buikje is rond.
Zo lekker we doen dit na ons werk we raden het werk volk onderweg, kom ook.
Veel groente

Uit eigen tuinen een bord vol vitamine wei kommen morgen weer.

Robbiedejong .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Een klein en gezellig restaurant in een rustig stukje van Cadzand. Het ligt namelijk buiten het drukke toeristische gedeelte van de badplaats.
Het eten is er van hoge kwaliteit en ze hebben een heerlijk terras bij het restaurant van dit familiehotel.
WilmaPol1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Na het lezen van de 1e recensie besloten wij (mijn man en ik) hier te gaan eten. Wat daar beschreven stond, klopt gewoon ook echt.
Dit restaurant is een echte aanrader.
Voor een normale prijs kan je hier heerlijk eten met een prima bediening.
Ze verhuren ook kamers; kleine en grotere kamers.
Chaizerdt .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
In de omgeving van Cadzand zijn veel toeristische etablissementen te vinden die voor een simpel biefstukje uit de vriezer met friet en sla al snel €20-, vragen.
Positieve uitzondering hierop vormt De drie gevels.
De bediening is uitzonderlijk. Het is lang geleden dat we zo'n tot in de puntjes verzorgde bediening hebben gehad: We werden netjes aan tafel geholpen en kregen goede uitleg bij de kaart en het bord. Wijnen en speciale biersoorten van een bevriende brouwer werden toegelicht. Drinken werd met logo naar je toe uitgeserveerd en eten over de rechterkant; super dat dit nog bestaat in NL.
Het eten was subliem: als voorgerecht hadden we tomatensoep, uiensoep en gefrituurde garnalen. De soepen waren overduidelijk vers, zelfgemaakt en heerlijk op smaak. Ook de garnalen vielen in de smaak.
Als hoofdgerecht hadden we tweemaal dorade en een varkenshaas. Andermaal raak; vers vlees, verse vis, lekkere door de eigenaresse zelfbedachte gemberroomsausjes, overheerlijke wortelpuree met een vleugje sinaasappel.
Er worden in de keuken creatieve en gewaagde smaakcombinaties bedacht die verrukkelijk uitpakken en dat allemaal voor een zeer schappelijke prijs van een €20/€25 per hoofdgerecht.
Het uitzicht vanaf het terras op de ondergaande zon boven de Zeeuwse weilanden is schitterend en de eigenaren zijn een gezellig stel.

Echt een unieke aanrader!

We hopen dat alles goed gaat met het nieuwgeboren visje!