De Drie Geboden

Havenhoofd 19-21 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Drie Geboden

Proeven, vertoeven en beleven!

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke gerechten, maar zeker ook voor de lekkere wijnen en gezelligheid! Grand-Café De Drie Geboden is een fijne plek in Barendrecht, gelegen op een van de mooiste pleinen van deze stad. Hier kom je om te ontspannen, proeven, vertoeven en vervolgens ook om te beleven!

Meer informatie over restaurant De Drie Geboden

Menno P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
EC L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Erg vriendelijk geholpen. Keuze uit aan tafel of gezellige zithoek. Lekkere borrelkaart!
H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Erg attent dat we in een hoek waren gezet. Bij reservering aangegeven dat de hond meekwam. Zo lag hij niemand in de weg. Bak water voor de hond.
Vriendelijke bediening en alle gerechten waren vers, mooi opgemaakt en lekker.
wthj M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten, we hadden de tournedos de ossenhaas puntjes en de hamburger en als dessert cookie ijs en panna cotta van koffie en oreo-baileys dessert.. bediening goed en vriendelijk
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben lekker gegeten.
Monique1965opel .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voor de achtste keer inmiddels hier gegeten. Eten was erg smaakvol. We hadden een driegangen menu. Bij elke ronde werd er gevraagd of alles goed was. Is dus voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
prima service, gegeten met 8 personen, speciaal voor ons een aparte tafel gemaakt. top. de asperges waren heerlijk, voorgerechten ook prima, lemon taart als toetje mag best groooter. ;-)

uitrijkaart voor de prkeergarage gehad, gewoon service zoals het hoort.
eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een gezellig restaurant, eten was heerlijk bediening erg vriendelijk maar we moesten vrij lang wachten op het hoofdgerecht. Ze kwamen dat keurig netjes tegen ons zeggen maar neemt niet weg dat het behoorlijk lang duurde. Ter compensatie boden ze koffie en thee aan. Al met al een hele gezellige avond met heerlijk eten en hele vriendelijke bediening.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
No nonsense restaurant en daar houden we van!
Leuke kaart met nodige variatie.
Prettige informele bediening.
Wij komen hier regelmatig,als iets goed is komen wij terug.
Hadden ditmaal kipsate met pittige pindasaus en friet,nagerecht Koffie Drie Geboden,ruim voldoende en heel lekker,absoluut geen standaard sate!
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellig restaurant, fijne bediening, goed eten!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gister gegeten en genoten van gerechten van de nieuwe kaart.
Voorgerechten waren heerlijk zoals o.a. De carpaccio van zalm en steak tartaar!
Hoofdgerecht van ons beiden was entrecote en deze was zowel qua smaak als presentatie prima!
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een glas kraanwater was niet verkrijgbaar, er moest een fles gekocht worden. Een beetje jammer want dit nodigt niet uit om nig eens terug te komen
Allereerst vinden wij het erg jammer dat uw ervaring bij ons niet 100% naar tevredenheid was, want dat is natuurlijk juist wel de bedoeling.
Echter geven wij in ons horecabedrijf alleen maar een glas kraanwater wanneer iemand medicijnen moet slikken, dat is altijd zo geweest. Ik zie ook dat u aangeeft dat u een fles water moest kopen, dit is echter geen fles maar een flesje van 250 ml, net zoals bijvoorbeeld een coca-cola flesje.
Wij moeten als horecabedrijf alle kosten die we maken betalen van de opbrengst van het eten en drinken dat wij verkopen. Als wij dat dus gratis weg gaan geven snapt u dat dat niet goed gaat komen. Helaas zijn er verschillen in horecabedrijven hierover waardoor dit dus helaas altijd een discussiepunt zal blijven. Wel willen wij u bij deze uitnodigen om hier persoonlijk nog eens over na te praten onder het genot van een kop koffie, en die is dan van het huis. Met vriendelijke groeten Grand-Café De Drie Geboden
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima eten voor een prima prijs
GeorginaJ J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij zijn er voor de kerstmenu. Voortreffelijk eten, vriendelijk service (na een misverstand over ons taalwaardigheden -we hadden ons niet als buitenlanders aangemeld bij de reservering. De bedienster vond dat niet goed want ze dacht dat ze engels moest spreken maar dat was niet nodig en daarna was de service heel vriendelijk en we waren absoluut tevreden. Zeker een aanrader qua etenskwaliteit, sfeer en service.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten. Prima service en gezellige setting
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede maaltijd tegen redelijke prijs. Gezellige sfeer.
Men vraagt om korte eerlijke feedback. Dan minimaal 120 tekens vragen lijkt me daarmee in strijd!!!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
High tea; hoewel de 3 Geboden dit niet op het programma heeft staan, was het voor hen geen enkel probleem om dit te organiseren. Zeer uitgebreid en smakelijk. Complimenten!!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijke bediening. We hadden voorgerecht garnalencoctail wat ik matig vond. Saus die er over zat was echt whishey cocktail saus uit een potje. Geen eigen fantasie. De Carpaccio . Vlees was prima van kwaliteit maar de dressing was matig. Ik miste de pijnboompitten pitten en gesnipperde kaas. De tournedeau was uitstekend, maar de groente was volgens ons diepvriesgroenten. Ook hier is een slag gemist.
Beste Jacqueline,

Vervelend dat niet alles heeft gesmaakt zoals u wilde. Maar we kunnen u wel vertellen dat bij ons niets uit een potje komt en dat onze koks dagelijks erg hun best doen om alles vers te bereiden. De whisky saus wordt dus ook geheel zelf gemaakt. Ook onze groenten komen vers binnen en worden zelfs zelf gesneden door onze koks. Verder gaat bij ons de carpaccio (standaard) niet mee zonder pijnboompitten en Old Rotterdam kaas, indien dit wel gebeurd is deze avond, hadden we dat graag op het moment zelf gehoord, maar dat is niet gebeurd. Fijn dat de tournedos wel naar wens was! Wij willen graag benadrukken dat u te allen tijde van harte welkom bent om onaangekondigd bij ons binnen te stappen om in onze keuken met uw eigen ogen te zien dat wij uitsluitend met verse producten werken.

Met vriendelijke groet,
De Drie Geboden
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijke gegeten in een leuke en gezellige sfeer!
Nieuwe eigenaren hebben de zaak grondig aangepakt en dat is zeer te merken zowel aan de nieuwe inrichting maar ook de kwaliteit van het eten en personeel!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijk personeel, prima eten. Mooie zaak alleen het bier was lauw na drukke periode.