De Drie Geboden

Havenhoofd 19-21 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Drie Geboden

Proeven, vertoeven en beleven!

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke gerechten, maar zeker ook voor de lekkere wijnen en gezelligheid! Grand-Café De Drie Geboden is een fijne plek in Barendrecht, gelegen op een van de mooiste pleinen van deze stad. Hier kom je om te ontspannen, proeven, vertoeven en vervolgens ook om te beleven!

Meer informatie over restaurant De Drie Geboden

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant De Drie Geboden

Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede maaltijd tegen redelijke prijs. Gezellige sfeer.
Men vraagt om korte eerlijke feedback. Dan minimaal 120 tekens vragen lijkt me daarmee in strijd!!!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
High tea; hoewel de 3 Geboden dit niet op het programma heeft staan, was het voor hen geen enkel probleem om dit te organiseren. Zeer uitgebreid en smakelijk. Complimenten!!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijke bediening. We hadden voorgerecht garnalencoctail wat ik matig vond. Saus die er over zat was echt whishey cocktail saus uit een potje. Geen eigen fantasie. De Carpaccio . Vlees was prima van kwaliteit maar de dressing was matig. Ik miste de pijnboompitten pitten en gesnipperde kaas. De tournedeau was uitstekend, maar de groente was volgens ons diepvriesgroenten. Ook hier is een slag gemist.
Beste Jacqueline,

Vervelend dat niet alles heeft gesmaakt zoals u wilde. Maar we kunnen u wel vertellen dat bij ons niets uit een potje komt en dat onze koks dagelijks erg hun best doen om alles vers te bereiden. De whisky saus wordt dus ook geheel zelf gemaakt. Ook onze groenten komen vers binnen en worden zelfs zelf gesneden door onze koks. Verder gaat bij ons de carpaccio (standaard) niet mee zonder pijnboompitten en Old Rotterdam kaas, indien dit wel gebeurd is deze avond, hadden we dat graag op het moment zelf gehoord, maar dat is niet gebeurd. Fijn dat de tournedos wel naar wens was! Wij willen graag benadrukken dat u te allen tijde van harte welkom bent om onaangekondigd bij ons binnen te stappen om in onze keuken met uw eigen ogen te zien dat wij uitsluitend met verse producten werken.

Met vriendelijke groet,
De Drie Geboden
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijke gegeten in een leuke en gezellige sfeer!
Nieuwe eigenaren hebben de zaak grondig aangepakt en dat is zeer te merken zowel aan de nieuwe inrichting maar ook de kwaliteit van het eten en personeel!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijk personeel, prima eten. Mooie zaak alleen het bier was lauw na drukke periode.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met zn vieren zonder vooraf gereserveerd te hebben gegeten.. tafeldame vonden we voortreffelijk attent vriendelijk en correct.. we voelden ons heel welkom en het eten was van erg goede kwaliteit. Ook in verhouding met de prijs Net zoals de sfeer. Wij komen zeker terug.
P V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ik vond het systeem die ze hebben om gerechtjes te bestellen om te sharen veel te weinig. En de kwaliteit prijs slecht.
Rianne A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
In lange tijd niet zo lekker gegeten als bij De Drie Geboden, het personeel was erg vriendelijk en de service was snel. Shared Dinning is een leuk en gezellig concept, zeker voor mensen die geen keuze kunnen maken.

Ik ga er zeker snel weer eten!
Rianne A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
In een lange tijd niet zo lekker gegeten als bij De Drie Geboden, het personeel was erg vriendelijk en de service was snel. Erg leuk concept Shared Dinning, zeker voor iemand die nooit kan kiezen.

Ik kom hier zeker weten terug!
Rendy W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeker niet onder de indruk van het nieuwe concept, was voorheen een erg fijn Grand Café waar wij graag kwamen, ook voor de gastvrijheid. Maar door veel veranderingen van afgelopen jaar is het echt minder geworden. De burgers en spareribs waren de beste gerechten van de kaart maar nu echt het minste wat we als kleine gerechten hebben besteld. Erg jammer in de regio zijn betere alternatieven.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De sfeer is gezellig en de bediening heel aardig en attent.
De nieuwe menukaart is volgens het Tapas concept, kleine gerechtjes om te delen.
Altijd leuk en gezellig en ook ruime keuze.
De kwaliteit van de gerechten is wisselend.
Zo zijn de frietjes, vitello tonato en zeebaars heerlijk, maar vond ik de satéstokjes niet lekker. Dat kan natuurlijk ook aan mezelf liggen.
De gerechten zijn zeker niet duur!
Al met al een gezellige avond gehad, dus zeker een reden nog eens terug te komen.
Faith V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteren hier gegeten met mijn ouders en gebruik gemaakt van de September actie! We mochten een drie gangen menu zelf samen stellen, en kregen dan 15% korting. Ik had zelf de sashimi mix, rib-eye en het dessert van de dag. Alle gerechten waren goed van smaak, en de presentatie was mooi! We werden goed geholpen, de service was goed! Wij komen zeker nog eens!
Faith V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Aan een kaal plein van een winkelcentrum in een nieuwbouwwijk van Barendrecht. Inrichting op terras ook kaal. Gegaan voor driegangen menu. Voorgerecht zalm en tonijn, zeer smaakvol. Hoofdgerecht wat stukjes vlees en lam. Lam was erg lekker, de rest erg gewoontjes en net te ver doorgebakken. Friet was lekker. Nagerecht een glas met vers fruit, ijs, saus en slagroom. Bediening was erg traag. Prijs, naar mijn mening, aan de hoge kant. Voor een doorsnee maaltijd allemaal wel wat duur.
Tinusvandergreup .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Super gegeten zaterdag!

Weer heerlijk gegeten zaterdag avond, een super vriendelijke barman.
Ook door het bedienende personeel super geholpen. Het eten was goed en genoeg.

Zeker ga ik er binnenkort weer eten.
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eerder bij de 3 geboden gegeten maar nog nooit zo slecht. Bij de eerste drankbestelling ging het al mis. Met het opnemen van de bestelling kwam pas naar voren dat de gekookte mosselen op waren; er waren nog wel gekookte mosselen (voorgerecht). Deze besteld, het andere voorgerecht sashimi tonijn. De gekookte mosselen zijn nooit verschenen, dat was een schaaltje gebakken champignons..... De bediening om opheldering gevraagd. Hoe wist niemand maar er was iets fout gegaan, de mosselen werden alsnog aangeboden maar dan zouden we wel moeten wachten en dat leek ons niet handig. (De champignons zijn uiteindelijk niet gerekend). De Sashimi was geen rauwe maar licht geschroeide tonijn. De wasabi bleek wasabi-mayonaise. Gevraagd om wasabi en om sojasaus; helaas geen wasabi, noch sojasaus in dit restaurant (AH en Jumbo zijn om de hoek gevestigd dus dat zou nog een uitkomst zijn geweest...). Bij de tweede drankbestelling kwam wel de wijn, het bier liet op zich wachten. Als hoofdgerecht Surf & Turf en gegrilde tonijn gekozen. De tonijn medium/rare besteld. Deze werd echter volledig doorbakken geserveerd. Bediening gevraagd dat we anders hadden besteld, dit werd erkend, verwarring over hoe het zo mis kon zijn gegaan. Bord terug, tafelgenoot echter wel gestart met de Surf en Turf anders zou dit afgekoeld zijn. Dit gerecht was niet onaardig maar wat karig; 5 kleine stukjes vlees en 4 a 5 niet al te grote garnalen. De saus was "een beet van een bekend sausjesmerk en een beetje van jezelf". De later geserveerde tonijn was redelijk maar niet echt goed, grote spier, geen fijne geur en de bereiding was meer medium dan medium/rare. Bediening wel vriendelijk maar niet alert. Al met al geen succes, de koffie hebben we maar thuis gedronken. Dat wij niet enthousiast waren is een understatement.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Recent geweest voor de lunch en lekker buiten op het terras gezeten. Zeer prettige stoelen op het terras. Snelle service en veel keuze uit lekkere broodjes!
David D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
In lange tijd niet zo lekker gegeten als bij de drie geboden, het personeel was erg vriendelijk en de service was snel. De coupe romanoff (aardbeuen met ronanoff) is echt een aanrader!
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Onverwachts bij dit restaurant terecht gekomen voor een lunch. We namen een Prima Donna (lekker warm met pesto en mozzarella) en een boterham beenham. Beiden prima en meer dan voldoende. Mooi vers, warm bruin brood, goed belegd, lekker saladegarnituur erbij voor een nette prijs (resp 9,95 en 4,95 euro). Thee was heel simpel van Pickwick en de Lentebock was heerlijk op smaak en temperatuur. Vriendelijk en attent personeel, gewoon een leuk zaakje om wat te eten.
Patty1977 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Mooie kaart met heerlijke gerechten! Jammer dat het vlees op deze dag te rood was (rauw). Wij hebben hier al eerder gegeten en toen was het eten wel perfect. Wat betreft de bediening wil ik opmerken dat er grote verschillen zitten in de wijze van bediening. Wij zijn een keer goed ontvangen (erg geïnteresseerd) en de andere keer kwam de bediening erg ongeïnteresseerd en nors over. Geen tot weinig aandacht en een chagrijnig gezicht.