De Drie Geboden

Havenhoofd 19-21 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Drie Geboden

Proeven, vertoeven en beleven!

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke gerechten, maar zeker ook voor de lekkere wijnen en gezelligheid! Grand-Café De Drie Geboden is een fijne plek in Barendrecht, gelegen op een van de mooiste pleinen van deze stad. Hier kom je om te ontspannen, proeven, vertoeven en vervolgens ook om te beleven!

Meer informatie over restaurant De Drie Geboden

Tram

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Drie Geboden

Ruth T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prima service, in de zin van vlotte bediening en regelmatig checken of alles naar wens is, maar erg jammer dat er voor vegetariërs maar een keuze was.
Mildrid K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Kabeljauw had een zachte korst! Vispotje was matig! Overige gerechten OK
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima eten en goede sfeer voor schappelijke prijs! Goede keus uit biertjes van de tap en goede wijnlijst, redelijk geprijsd. Klein minpuntje: zalmcarpaccio kwam (onder warmhoudlamp gestaan?) verkleurd op tafel.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk met zn vieren gegeten, leuke enthousiaste bediening.
EC L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Erg vriendelijk geholpen. Keuze uit aan tafel of gezellige zithoek. Lekkere borrelkaart!
H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Erg attent dat we in een hoek waren gezet. Bij reservering aangegeven dat de hond meekwam. Zo lag hij niemand in de weg. Bak water voor de hond.
Vriendelijke bediening en alle gerechten waren vers, mooi opgemaakt en lekker.
wthj M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten, we hadden de tournedos de ossenhaas puntjes en de hamburger en als dessert cookie ijs en panna cotta van koffie en oreo-baileys dessert.. bediening goed en vriendelijk
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben lekker gegeten.
Monique1965opel .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voor de achtste keer inmiddels hier gegeten. Eten was erg smaakvol. We hadden een driegangen menu. Bij elke ronde werd er gevraagd of alles goed was. Is dus voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
prima service, gegeten met 8 personen, speciaal voor ons een aparte tafel gemaakt. top. de asperges waren heerlijk, voorgerechten ook prima, lemon taart als toetje mag best groooter. ;-)

uitrijkaart voor de prkeergarage gehad, gewoon service zoals het hoort.
eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een gezellig restaurant, eten was heerlijk bediening erg vriendelijk maar we moesten vrij lang wachten op het hoofdgerecht. Ze kwamen dat keurig netjes tegen ons zeggen maar neemt niet weg dat het behoorlijk lang duurde. Ter compensatie boden ze koffie en thee aan. Al met al een hele gezellige avond met heerlijk eten en hele vriendelijke bediening.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
No nonsense restaurant en daar houden we van!
Leuke kaart met nodige variatie.
Prettige informele bediening.
Wij komen hier regelmatig,als iets goed is komen wij terug.
Hadden ditmaal kipsate met pittige pindasaus en friet,nagerecht Koffie Drie Geboden,ruim voldoende en heel lekker,absoluut geen standaard sate!
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellig restaurant, fijne bediening, goed eten!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gister gegeten en genoten van gerechten van de nieuwe kaart.
Voorgerechten waren heerlijk zoals o.a. De carpaccio van zalm en steak tartaar!
Hoofdgerecht van ons beiden was entrecote en deze was zowel qua smaak als presentatie prima!
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een glas kraanwater was niet verkrijgbaar, er moest een fles gekocht worden. Een beetje jammer want dit nodigt niet uit om nig eens terug te komen
Allereerst vinden wij het erg jammer dat uw ervaring bij ons niet 100% naar tevredenheid was, want dat is natuurlijk juist wel de bedoeling.
Echter geven wij in ons horecabedrijf alleen maar een glas kraanwater wanneer iemand medicijnen moet slikken, dat is altijd zo geweest. Ik zie ook dat u aangeeft dat u een fles water moest kopen, dit is echter geen fles maar een flesje van 250 ml, net zoals bijvoorbeeld een coca-cola flesje.
Wij moeten als horecabedrijf alle kosten die we maken betalen van de opbrengst van het eten en drinken dat wij verkopen. Als wij dat dus gratis weg gaan geven snapt u dat dat niet goed gaat komen. Helaas zijn er verschillen in horecabedrijven hierover waardoor dit dus helaas altijd een discussiepunt zal blijven. Wel willen wij u bij deze uitnodigen om hier persoonlijk nog eens over na te praten onder het genot van een kop koffie, en die is dan van het huis. Met vriendelijke groeten Grand-Café De Drie Geboden
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima eten voor een prima prijs
GeorginaJ J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij zijn er voor de kerstmenu. Voortreffelijk eten, vriendelijk service (na een misverstand over ons taalwaardigheden -we hadden ons niet als buitenlanders aangemeld bij de reservering. De bedienster vond dat niet goed want ze dacht dat ze engels moest spreken maar dat was niet nodig en daarna was de service heel vriendelijk en we waren absoluut tevreden. Zeker een aanrader qua etenskwaliteit, sfeer en service.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten. Prima service en gezellige setting
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede maaltijd tegen redelijke prijs. Gezellige sfeer.
Men vraagt om korte eerlijke feedback. Dan minimaal 120 tekens vragen lijkt me daarmee in strijd!!!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
High tea; hoewel de 3 Geboden dit niet op het programma heeft staan, was het voor hen geen enkel probleem om dit te organiseren. Zeer uitgebreid en smakelijk. Complimenten!!