De Drie Geboden

Havenhoofd 19-21 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Drie Geboden

Proeven, vertoeven en beleven!

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke gerechten, maar zeker ook voor de lekkere wijnen en gezelligheid! Grand-Café De Drie Geboden is een fijne plek in Barendrecht, gelegen op een van de mooiste pleinen van deze stad. Hier kom je om te ontspannen, proeven, vertoeven en vervolgens ook om te beleven!

Meer informatie over restaurant De Drie Geboden

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

Faith V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteren hier gegeten met mijn ouders en gebruik gemaakt van de September actie! We mochten een drie gangen menu zelf samen stellen, en kregen dan 15% korting. Ik had zelf de sashimi mix, rib-eye en het dessert van de dag. Alle gerechten waren goed van smaak, en de presentatie was mooi! We werden goed geholpen, de service was goed! Wij komen zeker nog eens!
Faith V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Aan een kaal plein van een winkelcentrum in een nieuwbouwwijk van Barendrecht. Inrichting op terras ook kaal. Gegaan voor driegangen menu. Voorgerecht zalm en tonijn, zeer smaakvol. Hoofdgerecht wat stukjes vlees en lam. Lam was erg lekker, de rest erg gewoontjes en net te ver doorgebakken. Friet was lekker. Nagerecht een glas met vers fruit, ijs, saus en slagroom. Bediening was erg traag. Prijs, naar mijn mening, aan de hoge kant. Voor een doorsnee maaltijd allemaal wel wat duur.
Tinusvandergreup .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Super gegeten zaterdag!

Weer heerlijk gegeten zaterdag avond, een super vriendelijke barman.
Ook door het bedienende personeel super geholpen. Het eten was goed en genoeg.

Zeker ga ik er binnenkort weer eten.
M.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eerder bij de 3 geboden gegeten maar nog nooit zo slecht. Bij de eerste drankbestelling ging het al mis. Met het opnemen van de bestelling kwam pas naar voren dat de gekookte mosselen op waren; er waren nog wel gekookte mosselen (voorgerecht). Deze besteld, het andere voorgerecht sashimi tonijn. De gekookte mosselen zijn nooit verschenen, dat was een schaaltje gebakken champignons..... De bediening om opheldering gevraagd. Hoe wist niemand maar er was iets fout gegaan, de mosselen werden alsnog aangeboden maar dan zouden we wel moeten wachten en dat leek ons niet handig. (De champignons zijn uiteindelijk niet gerekend). De Sashimi was geen rauwe maar licht geschroeide tonijn. De wasabi bleek wasabi-mayonaise. Gevraagd om wasabi en om sojasaus; helaas geen wasabi, noch sojasaus in dit restaurant (AH en Jumbo zijn om de hoek gevestigd dus dat zou nog een uitkomst zijn geweest...). Bij de tweede drankbestelling kwam wel de wijn, het bier liet op zich wachten. Als hoofdgerecht Surf & Turf en gegrilde tonijn gekozen. De tonijn medium/rare besteld. Deze werd echter volledig doorbakken geserveerd. Bediening gevraagd dat we anders hadden besteld, dit werd erkend, verwarring over hoe het zo mis kon zijn gegaan. Bord terug, tafelgenoot echter wel gestart met de Surf en Turf anders zou dit afgekoeld zijn. Dit gerecht was niet onaardig maar wat karig; 5 kleine stukjes vlees en 4 a 5 niet al te grote garnalen. De saus was "een beet van een bekend sausjesmerk en een beetje van jezelf". De later geserveerde tonijn was redelijk maar niet echt goed, grote spier, geen fijne geur en de bereiding was meer medium dan medium/rare. Bediening wel vriendelijk maar niet alert. Al met al geen succes, de koffie hebben we maar thuis gedronken. Dat wij niet enthousiast waren is een understatement.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Recent geweest voor de lunch en lekker buiten op het terras gezeten. Zeer prettige stoelen op het terras. Snelle service en veel keuze uit lekkere broodjes!
David D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
In lange tijd niet zo lekker gegeten als bij de drie geboden, het personeel was erg vriendelijk en de service was snel. De coupe romanoff (aardbeuen met ronanoff) is echt een aanrader!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Onverwachts bij dit restaurant terecht gekomen voor een lunch. We namen een Prima Donna (lekker warm met pesto en mozzarella) en een boterham beenham. Beiden prima en meer dan voldoende. Mooi vers, warm bruin brood, goed belegd, lekker saladegarnituur erbij voor een nette prijs (resp 9,95 en 4,95 euro). Thee was heel simpel van Pickwick en de Lentebock was heerlijk op smaak en temperatuur. Vriendelijk en attent personeel, gewoon een leuk zaakje om wat te eten.
Patty1977 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Mooie kaart met heerlijke gerechten! Jammer dat het vlees op deze dag te rood was (rauw). Wij hebben hier al eerder gegeten en toen was het eten wel perfect. Wat betreft de bediening wil ik opmerken dat er grote verschillen zitten in de wijze van bediening. Wij zijn een keer goed ontvangen (erg geïnteresseerd) en de andere keer kwam de bediening erg ongeïnteresseerd en nors over. Geen tot weinig aandacht en een chagrijnig gezicht.
Yvonnejacobs .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten met onze vrienden. We wilden het valentijnmenu en de altijd vrolijke gastvrouw stelde voor om een combinatie te laten creëeren door de chefkok. Zo konden we van alles genieten, en dat hebben we weer gedaan. Fantastische gerechten met zorg en liefde bereid. De chateaubriand van de week ervoor was ook fantastisch! We komen hier al heel wat jaren en voelen ons altijd welkom.
Deproever49 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gister bij dit mooie restaurant samen met mijn vrouw gegeten omdat ik op Facebook gezien had dat er een nieuwe kaart was met meer nadruk op bijzonder vlees.
Als vleesliefhebber was ik zeer nieuwsgierig en ik ben zeker niet teleurgesteld! Mooie keuzes worden er aangeboden. Ik heb gekozen voor de Rib-eye. Topkwaliteit voor een goede prijs. Mijn vrouw ging voor de entrecote en die smaakte haar ook prima. Prima uitleg van de gerechten door de gastvrouw die overduidelijk plezier in haar werk heeft! Kortom een aanrader!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijk uit eten geweest in dit knusse zaakje op t Havenhoofd in Barendrecht. Zeer vriendelijk ontvangen en eenmaal aan tafel op onze wenken bediend. De Tournedos met truffelsaus was waanzinnig lekker! Wij komen hier zeker terug, hebben al gereserveerd zelfs!
Megan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Hier samen met mijn moeder en zoontje gegeten. Wij vroegen of de kok een pannenkoek voor de kleine kon maken en dat was geen probleem dus prima service! De kleine heeft ervan genoten.

Echter onze gerechten waren niet zo smaakvol. Als hoofdgerecht hadden we de Biefstuk Abruzzo. Het vlees was op zich prima, maar het gerecht als geheel had weinig smaak. De rode wijnsaus smaakte naar een kant en klare saus.
Hetzelfde geldt voor het nagerecht Tartufo Classico, deze smaakte ook naar een kant en klare ijsbombe.

Aardige bediening, maar de kwaliteit van het eten is het niet waard om er nog eens heen te gaan.
Shirley P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een goede sfeer!! Een echte aanrader dus!
Samen met ons kindje van 1 wezen eten, wij en onze dochter hadden het erg naar ons zin.
Vrouwelijke bedrijfsleidster heeft onze avond helemaal naar ons zin gemaakt.
Daniquel .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Gisteren weer fantastisch gegeten bij Grand Café de 3 Geboden. De ontvangst was heel vriendelijk, je voelt je altijd welkom hier.
Eerst een drankje aan de bar en daarna aan tafel.
Vooraf de Carpaccio en daarna de overheerlijke Hamburgers, zeker een aanrader!
De sfeer was prima en het personeel heel attent.
Zeker een reden om weer snel terug te komen.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gisteren weer na een lange tijd bij de drie geboden gegeten. We werden netjes ontvangen en onze natte jassen werden opgehangen. We hadden een leuk tafeltje aan het raam. De service was goed en het personeel was erg vriendelijk. We hebben de overheerlijke burgers uitgeprobeerd, die waren echt fantastisch. En als toetje het bekende cookie ijs! Wij komen snel weer terug!
Cheyenne M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Ik ben gisteren met een vriendin gaan eten bij de drie geboden. Wij werden hartelijk ontvangen, het eten was heerlijk. Goede service en dus zeker voor herhaling vatbaar!
Donna W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Ik kom hier regelmatig en word altijd heel hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Personeel is erg vriendelijk en je voelt je altijd welkom. Je kan hier heerlijk eten maar je kan ook gezellig een drankje aan de bar doen. Tot vrijdag drie geboden! Ik ben fan !
Tinusvandergreup .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
lekker gegeten onder een gezellige sfeer! Het personeel is erg gezellig en behulpzaam. Ook aan de bar en het gezellig met een jonge aardige barman. Ik ga er zeker nog een keer heen. Het eten was ook erg goed
Larissa G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten echt een aanrader voor iedereen. Leuke muziek op de achtergrond en vriendelijke bediening! Mooi opgemaakte borden en een leuke menukaart voor ieder wat wils.