De Drie Geboden

Havenhoofd 19-21 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Drie Geboden

Proeven, vertoeven en beleven!

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke gerechten, maar zeker ook voor de lekkere wijnen en gezelligheid! Grand-Café De Drie Geboden is een fijne plek in Barendrecht, gelegen op een van de mooiste pleinen van deze stad. Hier kom je om te ontspannen, proeven, vertoeven en vervolgens ook om te beleven!

Meer informatie over restaurant De Drie Geboden

Tram

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant De Drie Geboden

Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Gezellige zaak spare ribs waren heerlijk veel vlees weinig vet lekker gegrild lekkere kruiden. Top! Goede service , wij waren er tevreden en komen hier zeker terug.
John S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Reservering gedaan tijdens "voor bezoek" om het menu voor die avond te bespreken.
Met de chef besproken wat de bedoeling is en hebben aangegeven niet voor een hoofdgerecht te willen gaan, maar uitsluitend kleine gerechtjes, wel iets groter dan een Amuse, Natuurlijk met een passend half vol glaasje wijn.. Uitvoering was PERFECT. In de loop der jaren heeft de 3 Geboden een geweldige omslag gemaakt. Nu zal ik er zeker weer vaker komen, want het is de moeite waard. Chef en Barpersoneel bedankt voor de heerlijke avond.
AJJPM S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten gezellig bediening.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Eten was prima maar de service echt belachelijk! Geen wisselgeld volgens de serveerster aanwezig waardoor wij als klant alles bij elkaar moesten sprokkelen om te kunnen betalen. Wij waren met 6 mensen en wilden graag allemaal apart betalen. Wij werden nu bijna verplicht om een belachelijk bedrag aan fooi te geven hierdoor. De serveerster wilde niet eens meedenken aan een oplossing en liep gewoon weg.
Wij komen hier dus niet meer!!
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Gevraagd om medium biefstuk en medium varkenshaar, maar beide well done! Zalm was uitstekend!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Duurt lang voor de bediening je bestelling opneemt. Dat lijkt al jaren zo. Ik denk sturing van de mensen.
Aart Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vriendelijk personeel en vlot geserveerde gerechten. 10 euro voor een kindermenu met alleen friet, frikadel en een sausje (geen salade) wel wat uit verhouding. Tournedos was best ok maar voor 27,50 en 'rare' besteld, had ik wel iets beter verwacht.
ron B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gastvrije ontvangst en prima eten. Mag iets eerder net brood en smeersels komen. Leuke aparte ruimte voor de groep van 10 personen. Voor herhaling vatbaar.
T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gezellige inrichting, leuke ontvangst, ook voor onze honden. Er werd meteen een waterbak neergezet voor ze. Er werd op een leuke manier gevraagd of alles naar e zin was. De door ons bestelde gerechten waren perfect. Er echt van genoten. Gaan we zeker nog vaker doen.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ze houden zich niet aan hun afspraak. De plaatsen die ik via de mail had besproken kreeg ik niet, omdat daar later anderen plaats namen. Via de telefoon was mn afspraak bevestigd.
Ondanks dat de mensen op de door mij besproken plaats later binnen kwamen, werden zij eerder geholpen. We zaten 3 kwartier binnen voor we de menu kaart te zien kregen. Ook daarna ging alles erg traag.
2 kleine kinderen die in mijn gezelschap zaten, moesten bijna 3 uren wachten tot alles opgediend cq opgegeten was.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten met een goede bediening. En dat tegen een uitstekende prijs.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Bijzonder klantonvriendelijke kok. !gang van een bepaald menu was niet voorradig waardoor er uitgeweken moest worden naaar een ander (duurder) menu. Echter de daarbij horende soep was niet onze smaak en wij wilden graag de soep van het menu dat wij eigenlijk wilden maar waarvan het hoofdgerecht niet geleverd kon worden.
Echter, hoewel deze soep 3 euro per persoon goedkoper was weigerde de kok deze ruiling. De bediening was vriendelijk.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekkere simpele gerechten. Leuk personeel. Waterbak voor de hond. Een tafeltje met ruimte voor de hond op de vloer. Reden om terug te komen.
Eleonora V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Een echte aanrader.
J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een heerlijke verrassing!!!! Goede bediening. Alles voor herhaling vatbaar. Mijn gasten waren alle zeer tevreden!
Gratis parkeren en er was voldoende plek vrij. Buiten verwachting in een uithoekje!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Bij de reservering aangegeven dat 1 van de personen een allergie had. Hier werd ik van tevoren netjes over gebeld. Ook in het restaurant werd nog netjes uitleg gegeven over welke gerechten er wel en niet gegeten konden worden. Vriendelijk personeel!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zet volgende keer even op de kaart dat de ossenhaaspuntjes bedolven waren onder de champignons. Dan had ik het gerecht nooit genomen!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Kan de ossenhaas met ganba’s Aanbevelen, heerlijk, en goed heet.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Top bediening, eten en sfeer