De Drie Aapjes

Haltestraat 58 2042 LP Zandvoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Spareips
      Kip sate
      Sliptongen
  • Nagerecht
    • Dessert van de chef (verrassing)
      Drie aapjes Speciaal
      Vanille ijs slagroom

Over het restaurant De Drie Aapjes

Een mooi restaurant aan de kust, in Zandvoort. Goed klaargemaakte spareribs moet je hier komen eten. Alles is huisgemaakt, gemarineerd volgens eigen recept en wordt uiteindelijk met veel verve aan je gepresenteerd. Ben je een avondmens? Geen probleem hier, want je kunt tot laat in de avond nog uitgebreid eten. De keuken blijft lang open om ook de late gasten te kunnen verwennen!

Meer informatie over restaurant De Drie Aapjes

• Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Drie Aapjes

Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor de eerste keer gegeten op A H dinerbon, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten,
Ga beslist weer heen..
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Zaterdag 1 september hebben jullie voor Ilona en haar man Dennis een diner verzorgd. Namens hen wil ik jullie laten weten dat zij hier heel erg van hebben genoten. Ze waren vol lof, niet alleen over het lekkere eten, maar ook over de ontvangst, de bediening en de fijne sfeer in jullie restaurant. Namens Wensstichting Oppepper4all wil ik jullie ontzettend bedanken. Zonder jullie medewerking hadden we dit niet voor Ilona en Dennis kunnen regelen. Jullie zijn TOPPERS.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gezellig restaurant. Wij hebben er heerlijk gegeten en het personeel en eigenaar super vriendelijk! Ga er zeker terug!
Michael N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was prima en de porties waren aan de grote kant. Voor grote eters dus een prima adres. De toetjes waren trouwens ook heerlijk.
Sjakie S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten, gezellige bediening.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
wij wonen zelf in Zandvoort maar waren er nog nooit geweest , ondanks de goeie berichten die we al van vrienden hadden gehoord. Ik had nu een bon van AH en dacht hey wat leuk ze doen mee, laten we het eens proberen.
Ze zijn niet heeel goedkoop, ondanks de bon waren we toch nog 83,- Euro kwijt. Maar heel gezellige meiden die bedienen en goed bedienen. En niks aan te merken op het eten ook hoor, was allemaal heerlijk. En genoeg ook.
Gaan er zeker weer eten. Ga zo door !!
Anna-Lies J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goede samenstelling menu; gemeende aandacht voor de gasten, kortom “prima”
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuk restaurantje met een vriendelijke echte amsterdammer als eigenaar. Het eten was perfect. Ze deden totaal niet moeilijk vanwege het feit dat wij het zegelboekje van Albert Heijn vergeten waren. Top dus!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten! Vriendelijk en als toetje verwend met verassingstoetje ????????
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Dit noemen wij een echt familierestaurant. Prettige bediening, simpele kaart, maar alles prima bereid en met een glimlach gebracht. Ook kleine extra services worden als vanzelfsprekend uitgevoerd. Wijnkaart laat een andere wijn zien dan we kregen, maar deze was ook goed. Met AH actie twee personen, drankjes en een fles wijn v oor 80 piek. Een veilige keus deze 3 aapjes.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was heerlijk maar dat is het altijd bij Eddie en Marie! Ruime porties dus je komt niets te kort...
De tafel van Jun H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zulke slechte ervaring had ik nog nooit gehad. Ik heb een reservering voor twee personen geplaatst via AH-restaurantactie. Toen we aankwamen, werden ons verteld dat de eigenaar er spijt van had om de prijs als 24,95 euro te hebben afgesproken met AH. Hij wilde de prijs tot 50 euro verhogen, dus zomaar verdubbeld. Na overleggen besloten we niet meer bij dit restaurantje te eten. Hij heeft ons dus met succes weggejaagd. Het is mij zeer oneerlijk wat de eigenaar heeft gedaan. Als hij aan de actie deelneemt, is hij ook verplicht om zich aan de regels de houden. Hij mag de afspraak zeker niet eenzijdig afzeggen. Zijn daad is oneerlijk en vooral onprofessioneel.
Wat nog erger was, was dat we vanavond niet meer mochten reserveren bij een ander restaurant, omdat er nog een reservering stond bij dit restaurantje. Wat is onze dag toch verpest!!
Over de smaak valt er niets te zeggen, want we mochten niet eten; maar wat de eigenschaap van de eigenaar betreft, is dit restaurantje een echte afrader.
Dylan L.
Ik heb geen idee van het eten, omdat ze spijt hebben van hun promotie van "2e persoon gratis" met 24 Euro en ze zouden de prijs die we gereserveerd hebben willen verdubbelen. We kunnen het onverwachte aanbod niet goedkeuren en het heeft ons diner en ons plan verwoest.
Elleke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heel gezellig restaurant, ongedwongen sfeer, supervriendelijke bediening en bovenal heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, echt een aanrader!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten.
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Absolut perfekt!!!!
Myrthe J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke spare ribs heb ik gegeten bij dit gezellige sfeervolle restaurant met aardig personeel. Wij gaan zeker vaker ????????
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima gegeten, goede service in een leuke setting!
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening erg aardig.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super lekker "plankje" spareribs gegeten met z'n vijven. Super gezellige tent en het eten was heerlijk!