De Drempel

Oudeweg 3 4661 HK Halsteren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Drempel

Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
al een aantal keren wezen eten hier , en dit was echt veruit het minste van allemaal.
was totaal niet druk, dus denk je het zal wel redelijk snel gaan.
Dus niet, duurde rijkelijk lang tussen de gangen
Eten was ook niet bijzonder.
Hoofdgerecht werd gebracht, hadden we geen bestek.
Voelde gewoon niet goed deze keer, voorlopig even niet meer de Drempel voor ons.
Errol D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Wij zijn vandaag met een groepje uit eten gegaan bij de Drempel voor een verjaardag. We zagen een leuk menuutje, en dat hebben we ook genomen. Het eten dat geserveerd was, was vrij simpel (iets te simpel voor 31,50 euro) maar wel lekker.
Na binnenkomst moesten we al een kwartier wachten voordat er überhaupt goedenavond gezegd werd en er drinken opgenomen werd. Nog een kwartier later kregen we de kaart. Het eten duurde erg lang, maar omdat het gezellig was besloten we er in eerste instantie niets van te zeggen. Toen ik honger kreeg en aan de serveerster vroeg of ik alvast een mandje stokbrood kon krijgen, kreeg ik te horen dat deze na de amuse zou komen. Uiteindelijk kwam het mandje stokbrood dat bedoeld was voor de honger pas mee met de voorgerechten, die pas 3 kwartier na het opnemen op tafel gezet werden.
Toen we uiteindelijk vroegen of het normaal was dat je 2 uur binnen zit en alleen je voorgerecht op hebt, werd ons verteld dat het eten er zo aankwam. Nog 20 minuten later kwam dan uiteindelijk ons eten op tafel. Een simpel medium gebakken biefstukje en een iets te doorbakken varkenshaasje waren onze hoofdgerechten.
Omdat we honger handden, hadden we onze hoofdgerechten binnen een kwartiertje op. Daarna hadden we geen tijd meer voor het dessertje, omdat we die avond nog een afspraak hadden. We hebben nogmaals aan de bediening gevraagd of dit de normale gang van zaken was hier, en die vertelden ons dat het kwam omdat we achter een grote groep hadden gezeten (dit wordt ook niet wat eerder gemeld).
Toen we om de rekening vroegen kregen we de chefkok (vermoedelijk tevens eigenaar) aan tafel, die ons vroeg wat de klacht was. Hij was absoluut niet van plan om maar enigszins toe te geven en ik kreeg sterk het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Hij vertelde ons in tegenstelling tot de bediening dat dit wel de normale gang van zaken was en dat mensen terugkomen voor de lange wachttijden (omdat dat "avondvullend" is). Dit is precies het tegenovergestelde van wat de bediening tegen ons zei.
Deze man is duidelijk geen horecamens en verstaat zijn vak totaal niet. Ik kan het een kok niet kwalijk nemen dat hij niet zo sociaal aangelegd is, maar stuur dan iemand anders om een klacht af te handelen.
Uiteindelijk hebben we ongeveer 1 euro korting per persoon gehad na ons verhaal gedaan te hebben. Op het eten was weinig aan te merken maar de gang van zaken, de bediening en de afhandeling van klachten bij De Drempel maakt dat wij hier nooit meer terug komen, en iedereen adviseren om ergens anders te gaan eten.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Hadden meteen groep een verrassingsmenu van 4 gangen met een keuze uit vis of vlees. Er werd stokbrood geserveerd meteen niet huisgemaakte tapenade. Als eerste gang een carpaccio en de visliefhebbers kregen een bordje met wat paling, zalm en garnalen (absoluut niet creatief). Tweede gang was een soepje die op zich redelijk was (wel die ouderwetse witte koppen met de oortjes). Het vlees was een rumpsteak die medium tot doorbakken was met wel een lekker sausje. De frietjes kwamen spaarzaam op tafel met een vingerhoedje mayonaise. Het nagerecht was een bord met twee bolletjes ijs (niet huisgemaakt) met een jeneverglas met advokaat en slagroom.
Wij hebben ongeveer 3 uur gezeten, maar zijn zelf twee keer naar de bar gelopen om te vragen of ze drank wilden opnemen terwijl het absoluut niet druk was.
Het decor is werkelijk prachtig en de eigenaar komt gastvrij over. De Drempel gaat absoluut niet met zijn tijd mee mbt eten. Het was echt klassiek zonder enige vorm van creativiteit. Een gemiddeld persoon kan dit in zijn eigen keuken ook maken, maar daarvoor ga je niet naar een restaurant.
Eenmalig en nooit meer.
Rienineke .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Mooi aangekleed restaurant met een heerlijk beschutte tuin met terras. Wijnkaart biedt een 10 tal open wijnen zowel rood, rosé als wit. Bediening is actief door drukte soms wat minder attent.
Men biedt naast a la carte ook een aantal betaalbare menu"s zoals het zomermenu, het 3 gangen supermenu en diverse verrassingsmenu's. Zowel de rumpsteak uit het zomermenu als het trio van vis uit het supermenu waren van een goede kwaliteit.
Averwijs .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Met 4 personen uitstekend gegeten in dit mooie restaurant.
Zeer goede ambiance, sfeer en aankleding. Stoelen zitten perfect.
Gratis amuse vooraf, of was dat omdat alle tafels bezet waren en het voorgerecht nogal lang op zich liet wachten? Vriendelijke ontvangst en bediening. Gastvrouw let goed op en bedient zelf ook mee.
Eten prachtig opgemaakt op mooie borden. De biefstuk en entrecot botermals. Nagerecht was echt een kunstwerk. Ode aan de keuken.
Buitenterras met plaats voor 30-40 gasten, maar 's winters staat daar onder een luifel een open gashaar te branden met asbakken voor de rokers.
Ik zou er Michelin wel op af willen sturen, maar dan ben ik bang dat ze een ster krijgen en dan duur worden en er geen lekkere vlaamse frieten meer bij geserveerd worden.
Wij gaan daar zeker nog naar terug en zullen hen ook aanbevelen bij anderen.
Helga A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Leuke entourage, goed eten en rustige bediening.
Ligt midden in een woonwijk. Als je wijn per glas besteld wordt deze goed volgeschonken.
Leuk terras buiten maar door de slechte weersomstandigheden konden we deze niet gebruiken.