De Dream

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Dream

Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bij de route er naartoe werd het al leuk, een mooi idyllisch straatje dat uitkwam op een mooi water met tjalken en een oude zijl (sluis). Aan het water geparkeerd en naar binnen, waar wij bij binnenkomst hartelijk welkom werden geheten en naar onze tafel gebracht. Een prachtig interieur verraste ons en wij kregen er steeds meer zin in. De gang van zaken in dit restaurant werd ons rustig uitgelegd (je krijgt een proeverij van zes voorgerechten, je kiest uit de hoofdgerechten en als afsluiting krijg je een proeverij van zes nagerechten). Dat klonk goed! Eerst wat drinken besteld (speciaalbier en wijn) en daarna een keuze gemaakt uit de hoofdgerechten. Het menu wisselt iedere week en wordt gepubliceerd op Facebook. Bij alles wat wij ontvingen kregen wij een prima uitleg, met allergieën werd prima rekening gehouden en de smaak was uitstekend. De zaal was erg gezellig en de tafeltjes stonden ruim van elkaar. Voor ons een verrassende ervaring die zeker tot herhaling gaat leiden. Dank aan de eigenaar, de kok en de bediening voor de zeer geslaagde avond.
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een avondje uit met vrienden/familie. Heerlijk gegeten van een proeverij van voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Vlotte bediening, hele rustige sfeer. Alles was heel lekker. Komen zeker nog een keer terug.
Jillian S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Leuk concept- 3 gangen diner voor 27,50. De voor- en nagerechten zijn niet vrij te kiezen, maar je mag wel een hoofdgerecht uitkiezen. Onduidelijk of er vegetarisch hoofdgerecht is, maar bijna alle 6 voorgerechten bevatten vlees of vis. We hadden voor de dagspecial hoofdgerechten gekozen, scholvis in een garnalensaus en vlees beide geserveerd met friet en een salade. Toetjes waren een oké mix van o.a. ijs, moes, soesjes, etc. Alles was smakelijk maar niet bijzonder. De porties waren enorm.
Terras buiten mooi een rustig. Binnen heeft een leuke kunstachtig sfeer.
Vriendelijk personeel met Friese charme.
Als je veel honger heb is het een leuke optie voor een goede prijs, anders zit je wel vast aan een groot menu ('s avonds).
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Verrassend goed gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer. Zeer gastvrij..Heerlijke verse vis en een bijzonder voor- en nagerecht.Echt een aanrader.
Fam Weststrate.