De Dorpshoek

Dorpsstraat 93 1431 CB Aalsmeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Dorpshoek

Een restaurant waar de Franse keuken in al zijn glorie wordt uitgeoefend. De chef-kok doet er alles aan om je te laten genieten van klassieke Franse visgerechten en andere bekende culinaire verrassingen. Wat denk je bijvoorbeeld van Gebakken coquilles, op provencaalse wijze met tomaat en knoflook? Of krijg je trek van Gebraden kalfs ribeye met Roquefortsaus? Alles met verse ingrediënten en veel zorg bereid. Uiteraard kleurrijk en smakelijk gepresenteerd. Bon appétit

Meer informatie over restaurant De Dorpshoek

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Dorpshoek

Wieger S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten prima ,alleen z.g. diamanthaas van
tafelgenote zeer slecht vervangend gerecht volle prijs . Fles water €7.50
Helaas niet meer!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het verplichte € 45 kostende 3 gangen menu (met AH kaart), wat ook voor de partner blijkbaar verplicht was stond zeker niet in verhouding tot de goede recensies. Voor ons geen herhaald bezoek.
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een restaurant waar je goed vis gerechten kan eten, goede bediening en de kok heeft er verstand van hoe hij de gerechten moet klaarmaken.
Een aanrader
Nelly J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Was erg lekker. Hadden keuzes in 2 voor en hoofdgerechten ,maar prima. Was echt heel erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten was prima van kwaliteit.

Een hoofdgerecht (Oosterscheldekreeft) aanbieden zonder enige indicatie van de prijs en naderhand € 95 afrekenen (terwijl andere hoofdgerechten € 20-30 kosten) kan echt niet wat mij betreft.

Daarnaast viel het me op dat 2 verschillende gasten op het terras kwamen zitten en na vijf minuten weer vertrokken zonder bediend te zijn. Ook niet goed.
Valeriu P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel lekker! De vis gerechten waren super.! Voor de vegetariërs onder ons, volgende keer de groenten meer beetgaar graag! We shall be back!
M.maarse M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Misschien kwam het doordat het maandag was maar de speciale ijssoorten waren op en dat werd pas bij het serveren van het toetje gemeld. Als ik het van te voren had gehoord had ik een andere keus kunnen maken. Dat er geen roodbaars was werd wel netjes vooraf verteld.
Ans C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super lekker gegeten!
vdande .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben met de hele tafel gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Met heerlijke wijn erbij.

De gerechten waren verfijnd en super van smaak. Vaker doen.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fijn dat er rekening met een vegetariër werd gehouden ook.
Tc V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goed restaurant. Ruime keuze in gerechten. Een echte aanrader!
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel goed eten. Zeer vriendelijk. Jammer dat ze geen alcoholvrij drinken hebben behalve bier. BOB gaat meestel mee en will ook weleens iets anders dan een sapje!
silviavandenaardweg .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We waren de enige eters en het was een kale bedoeling. Eten was redelijk maar de prijs/kwalieitverhouding is niet goed. €215 voor 2 personen is voor deze kwalieitven ambiance veel te hoog. Tijdens ons hoofdgerecht werd de vloer in de open keuken geschrobd en dat vinden wij ‘not done’. Eerste en laatste keer geweest.

Bediening was vriendelijk.
schlte .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat aarzelend ontvangst, terwijl wij wel afgesproken hadden. Verder vriendelijk personeel, heerlijk eten en een prettige omgeving. Beslist nog eens terug.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een keurige nette zaak vriendelijk personeel die alles keurig uitleggen Ook het voorgerecht was mooi opgemaakt zalm en steak tartaar en erg lekker hoofdgerecht surf en turf met friet Alleen het vlees was geen ossenhaas daar was wat te taai voor maar was te doen tafeltjes wat te dicht op elkaar bij de toiletten netjes dat er een automatische deur voor zit alleen als de deur opengaat krijg je wel meteen de kou als je daar zit geen gunstige plek dus
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Via AH actie was er voldoende plaats
Prima eten personeel en ambiance. Prijs kwaliteit verhouding op orde. Zeker reden om terug te komen.
Mo P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was heerlijk. Minpunt: keuze van de 2 voorgerechten waren geen optie omdat beide gerechten rauw zijn en ik geen rauw eet. Bij het menu boden ze een extra 4e gang, dit heb ik als voorgerecht genomen. Ze hadden aangegeven dat er iets bijbetaald moet worden. Bij het afrekenen kwam €12,50 erbij, dit is bijna de prijs van voorgerecht a la carte.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hadden het getroffen met het weer en konden op het terras eten. De bediening gaf al een blijk van welkom toen ik mijn fiets neerzette. Heerlijk gegeten. Ik was er met de AH restaurantactie, en doordat we de tussenronde ook namen was het nog boven mijn budget, eigen schuld dus.
lisa-denise .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Keuze uit 2 voor en hoofdgerechten. Toetje was geen keus en leken op leftovers van andere gasten. Duidelijk merkbaar dat je via de ah restaurant actie kwam, ze gunde je geen blik waardig. Dit was eenmalig.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten en de bediening waren prima. Geen toverkunsten in de keuken, maar lekker was het eten zeker. Wel vond ik de prijs aan de hoge kant: 3 gangen menu voor 40 euro en een fles mineraalwater voor 5.75 euro.
Leuk restaurant om een keer te eten, goede parkeergelegenheid en mooie oud pand dat prachtig is opgeknapt.