De Dorpshoek

Dorpsstraat 93 1431 CB Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Dorpshoek

Een restaurant waar de Franse keuken in al zijn glorie wordt uitgeoefend. De chef-kok doet er alles aan om je te laten genieten van klassieke Franse visgerechten en andere bekende culinaire verrassingen. Wat denk je bijvoorbeeld van Gebakken coquilles, op provencaalse wijze met tomaat en knoflook? Of krijg je trek van Gebraden kalfs ribeye met Roquefortsaus? Alles met verse ingrediënten en veel zorg bereid. Uiteraard kleurrijk en smakelijk gepresenteerd. Bon appétit

Meer informatie over restaurant De Dorpshoek

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Dorpshoek

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een keurige nette zaak vriendelijk personeel die alles keurig uitleggen Ook het voorgerecht was mooi opgemaakt zalm en steak tartaar en erg lekker hoofdgerecht surf en turf met friet Alleen het vlees was geen ossenhaas daar was wat te taai voor maar was te doen tafeltjes wat te dicht op elkaar bij de toiletten netjes dat er een automatische deur voor zit alleen als de deur opengaat krijg je wel meteen de kou als je daar zit geen gunstige plek dus
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Via AH actie was er voldoende plaats
Prima eten personeel en ambiance. Prijs kwaliteit verhouding op orde. Zeker reden om terug te komen.
Mo P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was heerlijk. Minpunt: keuze van de 2 voorgerechten waren geen optie omdat beide gerechten rauw zijn en ik geen rauw eet. Bij het menu boden ze een extra 4e gang, dit heb ik als voorgerecht genomen. Ze hadden aangegeven dat er iets bijbetaald moet worden. Bij het afrekenen kwam €12,50 erbij, dit is bijna de prijs van voorgerecht a la carte.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hadden het getroffen met het weer en konden op het terras eten. De bediening gaf al een blijk van welkom toen ik mijn fiets neerzette. Heerlijk gegeten. Ik was er met de AH restaurantactie, en doordat we de tussenronde ook namen was het nog boven mijn budget, eigen schuld dus.
lisa-denise .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Keuze uit 2 voor en hoofdgerechten. Toetje was geen keus en leken op leftovers van andere gasten. Duidelijk merkbaar dat je via de ah restaurant actie kwam, ze gunde je geen blik waardig. Dit was eenmalig.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten en de bediening waren prima. Geen toverkunsten in de keuken, maar lekker was het eten zeker. Wel vond ik de prijs aan de hoge kant: 3 gangen menu voor 40 euro en een fles mineraalwater voor 5.75 euro.
Leuk restaurant om een keer te eten, goede parkeergelegenheid en mooie oud pand dat prachtig is opgeknapt.
Simone U.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel lekker eten, heel goede service. We zijn er al eerder gewest altijd onder de indruk. We hebben er altijd vis en zijn altijd heel tevreden.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
topppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp de vissoep en sliptong!!!!
vdande .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel fijne plek. Gegeten via de AH rest actie. Dan krijg je een wat aangepast menu, maar wel lekker.

We kennen ook hun originele menukaart en die is waanzinnig ????????
Kiki W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Achter ons zaten mensen heerlijk te smikkelen van kreeft. Zag er geweldig uit en komen we zeker voor terug. Het personeel heel vriendelijk. In het begin moesten we best even wachten op de uitleg van het menu, maar naarmate de avond vorderde werden ze steeds attenter.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
de Dorpshoek is een aanwinst voor Aalsmeer. mooie ambiance uitstekende keuken met een gelouterde Fransman als kok e eigenaar het kan gewoon niet beter. Verrassende gerechten en uitstekende wijkaart. we konen snel terug
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Op een maandagavond toch een keer geprobeerd. Gebruik gemaakt van het driegangen (keuze)menu van de AH actie met extra tussengerecht (meteen het enige minpuntje, was wat klein en daarom wat prijzig). Prima gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. En we nemen dan ook zeker de cappuccino weer toe met de heerlijke verse amandelkrul die er als verrassing bij zat!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij de Dorpshoek. Het ontvangst door een dame van de bediening was erg koel, onze jassen werden niet aangepakt en in de garderobe gehangen terwijl dat bij andere gasten wel gedaan werd. Ik vond dat niet zo'n goede binnenkomer. Wij hadden een ah bon dus hadden gelijk het gevoel dat het misschien daaraan lag? De bediening bleef vrij afstandeljjk terwijl het contact met klanten juist zo belangrijk is en dat maakt een etentje ook zo gezellig. Daar kan echt nog wel aan gewerkt worden. Het voorgerecht was super, het hoofdgerecht was okay. We hadden diamanthaas met gambas en roodbaars. De diamanthaas was niet zo erg mals en de roodbaars was wat smakeloos. Het desert maakte weer wat goed..Verbeterpunt is echt de bediening, volgens mij gaat dat ook klanten kosten als dat niet aangepakt gaat worden. Je moet je gewoon welkom voelen in een restaurant en dat was zeker niet het geval..
henk D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
De dorpshoek begint een vast plekje in Aalsmeer te worden, op de Dorpsstraat net over de brug Ringvaart. We kwamen nogal impromptu voor de lunch en hadden weinig tijd; helaas net te kort voor de Oosterscheldekreeft (gaat dat proeven) met asperge, dus zonder de kaart te raadplegen vroegen wij naar snel vers en lekker. Het werd de snoekbaars in een romige saus met groente en garnaaltjes. Het eten was perfect, knappend vers, de vis zalig precies-goed-gaar! En heel snel, het was bijna onbeleefd hoe snel we klaar waren. Maar soms is dat belangrijk voor lunch. we komen zeker terug en hopelijk de rest van zakelijk Aalsmeer en Schiphol ook. Warm aanbevolen.
RobinStn S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor het eerst dit restaurant bezocht en gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Wat een heerlijke visgerechten! Dat was echt genieten en dik het geld waard. Aardige bediening en kok. We komen hier zeker een keer terug!
gerbenjan .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Met z'n drieën gegeten. Het restaurant was helemaal vol met gasten dus de bediening liep iets chaotisch. Maar het 4 gangen menu maakte alles weer goed. Heerlijk eten in een mooi restaurant. Een aanwinst voor Aalsmeer.
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor het eest in de Dorpshoek gegeten waar opviel bij binnenkomst dat het interieur erg goedkoop aandoet. Vreselijke gekleurde verlichting richting plafond . Voorgerecht had ik de gegratineerde oesters die te lang onder de grill hadden gestaan , dus zwart Dat hoor je niet te serveren dan. Ik kreeg ze toch waar ik na 1 oester proeven het gerecht heb teruggestuurd. Ik kreeg een nieuwe portie maar wel 5 stuks ipv 6 want ik had natuurlijk een verbrande oester gehad. Zo jammer als je het kunt goedmaken dat je jezelf zo laat kennen. De garnalencocktail ziet er belabberd uit en in een kom gepropt met te zure dressing. Hoofdgerecht de surf en turf met kreeft was wel heel lekker. Helaas kon dat het gevoel niet meer verbeteren . 2 volwassen en 1 kind €150. Te duur en een ongezellige entourage . Wij komen hier niet meer terug.
Claudio D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met mijn familie bij de Dorpshoek gegeten.. Elk gerecht van het 5-gangenmenu was geweldig. De wijnen die werden geschonken pasten uitstekend bij de gerechten.
Erg vriendelijke bediening.
Wij gaan hier zeker terug!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in de Dorpshoek. De serveerster en chefkok deden er alles aan om het ons naar de zin te maken, een groep van 8 personen. Het eten (vooral heerlijke visgerechten en kreeftmenu's, maar ook vlees) was vers, lekker en goed, net als de sfeer. Ook heerlijke voorgerechten en desserts. Wij komen er zeker terug en raden dit restaurant aan!
vdande .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat is dit mooi en lekker geworden zeg! Enorme aanwinst.
In een warme moderne sfeer kun je van vsisspecialiteiten genieten (al wordt er ook vlees geserveerd).
Wij mochten in de keuken kijken en kennismaken met de chef en zijn specialiteiten. Zo hebben we voor een 3-gangen kreeftmenu gekozen (naast de kaart).

Fantastisch gegeten en geholpen door een vriendelijke ober. Heerlijke wijnkaart.

Verwachtingen ver overtroffen. Snel weer!