De Dorpshoek

Dorpsstraat 93 1431 CB Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Dorpshoek

Een restaurant waar de Franse keuken in al zijn glorie wordt uitgeoefend. De chef-kok doet er alles aan om je te laten genieten van klassieke Franse visgerechten en andere bekende culinaire verrassingen. Wat denk je bijvoorbeeld van Gebakken coquilles, op provencaalse wijze met tomaat en knoflook? Of krijg je trek van Gebraden kalfs ribeye met Roquefortsaus? Alles met verse ingrediënten en veel zorg bereid. Uiteraard kleurrijk en smakelijk gepresenteerd. Bon appétit

Meer informatie over restaurant De Dorpshoek

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Dorpshoek

m.maarse M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Misschien kwam het doordat het maandag was maar de speciale ijssoorten waren op en dat werd pas bij het serveren van het toetje gemeld. Als ik het van te voren had gehoord had ik een andere keus kunnen maken. Dat er geen roodbaars was werd wel netjes vooraf verteld.
Ans C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super lekker gegeten!
vdande .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben met de hele tafel gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Met heerlijke wijn erbij.

De gerechten waren verfijnd en super van smaak. Vaker doen.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fijn dat er rekening met een vegetariër werd gehouden ook.
Tc V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goed restaurant. Ruime keuze in gerechten. Een echte aanrader!
jill V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel goed eten. Zeer vriendelijk. Jammer dat ze geen alcoholvrij drinken hebben behalve bier. BOB gaat meestel mee en will ook weleens iets anders dan een sapje!
silviavandenaardweg .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We waren de enige eters en het was een kale bedoeling. Eten was redelijk maar de prijs/kwalieitverhouding is niet goed. €215 voor 2 personen is voor deze kwalieitven ambiance veel te hoog. Tijdens ons hoofdgerecht werd de vloer in de open keuken geschrobd en dat vinden wij ‘not done’. Eerste en laatste keer geweest.

Bediening was vriendelijk.
schlte .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat aarzelend ontvangst, terwijl wij wel afgesproken hadden. Verder vriendelijk personeel, heerlijk eten en een prettige omgeving. Beslist nog eens terug.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een keurige nette zaak vriendelijk personeel die alles keurig uitleggen Ook het voorgerecht was mooi opgemaakt zalm en steak tartaar en erg lekker hoofdgerecht surf en turf met friet Alleen het vlees was geen ossenhaas daar was wat te taai voor maar was te doen tafeltjes wat te dicht op elkaar bij de toiletten netjes dat er een automatische deur voor zit alleen als de deur opengaat krijg je wel meteen de kou als je daar zit geen gunstige plek dus
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Via AH actie was er voldoende plaats
Prima eten personeel en ambiance. Prijs kwaliteit verhouding op orde. Zeker reden om terug te komen.
Mo P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was heerlijk. Minpunt: keuze van de 2 voorgerechten waren geen optie omdat beide gerechten rauw zijn en ik geen rauw eet. Bij het menu boden ze een extra 4e gang, dit heb ik als voorgerecht genomen. Ze hadden aangegeven dat er iets bijbetaald moet worden. Bij het afrekenen kwam €12,50 erbij, dit is bijna de prijs van voorgerecht a la carte.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hadden het getroffen met het weer en konden op het terras eten. De bediening gaf al een blijk van welkom toen ik mijn fiets neerzette. Heerlijk gegeten. Ik was er met de AH restaurantactie, en doordat we de tussenronde ook namen was het nog boven mijn budget, eigen schuld dus.
lisa-denise .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Keuze uit 2 voor en hoofdgerechten. Toetje was geen keus en leken op leftovers van andere gasten. Duidelijk merkbaar dat je via de ah restaurant actie kwam, ze gunde je geen blik waardig. Dit was eenmalig.
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten en de bediening waren prima. Geen toverkunsten in de keuken, maar lekker was het eten zeker. Wel vond ik de prijs aan de hoge kant: 3 gangen menu voor 40 euro en een fles mineraalwater voor 5.75 euro.
Leuk restaurant om een keer te eten, goede parkeergelegenheid en mooie oud pand dat prachtig is opgeknapt.
Simone U.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel lekker eten, heel goede service. We zijn er al eerder gewest altijd onder de indruk. We hebben er altijd vis en zijn altijd heel tevreden.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
topppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp de vissoep en sliptong!!!!
vdande .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel fijne plek. Gegeten via de AH rest actie. Dan krijg je een wat aangepast menu, maar wel lekker.

We kennen ook hun originele menukaart en die is waanzinnig ????????
Kiki W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Achter ons zaten mensen heerlijk te smikkelen van kreeft. Zag er geweldig uit en komen we zeker voor terug. Het personeel heel vriendelijk. In het begin moesten we best even wachten op de uitleg van het menu, maar naarmate de avond vorderde werden ze steeds attenter.
rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
de Dorpshoek is een aanwinst voor Aalsmeer. mooie ambiance uitstekende keuken met een gelouterde Fransman als kok e eigenaar het kan gewoon niet beter. Verrassende gerechten en uitstekende wijkaart. we konen snel terug
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Op een maandagavond toch een keer geprobeerd. Gebruik gemaakt van het driegangen (keuze)menu van de AH actie met extra tussengerecht (meteen het enige minpuntje, was wat klein en daarom wat prijzig). Prima gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. En we nemen dan ook zeker de cappuccino weer toe met de heerlijke verse amandelkrul die er als verrassing bij zat!