De Dorpsherberg

Casseweg 1A 6035 PP Ospel Nederland Kaart

Over restaurant De Dorpsherberg

Voortreffelijke seisoensklassiekers

Wat staat er bij De Dorpsherberg allemaal op de kaart? Genoeg lekkers! Denk aan ambachtelijk gebakken pannenkoeken, vis- en vleesgerechten en voortreffelijke seizoensklassiekers! Kortom, zeer de moeite waard om hier een keertje aan te schuiven. Sla ook zeker de uitgebreide bier- en wijnkaart niet over, want hiervan zal je hartje absoluut sneller gaan kloppen!

Meer informatie over restaurant De Dorpsherberg

• : Parkeerplaats

Maandag 11:30 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:00

Marit V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk en ouderwets gezellig uit eten geweest. Eten was erg lekker en bediening vriendelijk en voor redelijke prijs, jammer dat we zo ver weg wonen anders gingen we vaker zijn hier op vakantie.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij hebben al meerdere keren hier gegeten en het eten is prima wat betreft kwaliteit/prijs verhouding. De bediening is erg vriendelijk en er is altijd ruim voldoende! De laatste keer was er een foutje in de communicatie en kregen we een uitgebreider voorgerecht als afgesproken, daardoor een hogere prijs. Het verschil van de prijs hebben we later terugontvangen! Dat noem ik nog eens service! Wij gaan hier zeker vaker eten!
B. D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ik kom hier al jaren regelmatig, en ben onlangs weer een keertje langsgegaan om pannenkoeken te eten. Prima pannenkoeken: veel "beleg" maar niet te vet (en zeker voldoende). Ook leuk dat er voor de kinderen een kleurplaat plus potloden beschikbaar zijn. Vriendelijke bediening (hoewel deze keer iets aan de langzame kant - maar de pannenkoeken waren snel klaar) en gezellige drukte.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een paar vrienden hebben elkaar al te lang niet meer gezien of gesproken, daarom een afspraak gepland om een zaterdagmiddag oude en nieuwe koeien uit de sloot halen. Als plaats van handeling werd voor De Dorpsherberg in Ospel gekozen. Op het randje van Noord-Brabant en Limburg, vlakbij de Peel. Plaatsgenomen in de serre, die aan de voorkant van de oude gevel gebouwd is. Lekker geborreld met Doospels Dubbel en bitterballen van Limousine runderen uit de omgeving. Deze bleken een dusdanige omvang te hebben dat werd afgezien van een voorgerecht, maar waren lekker genoeg om een kogelbiefstuk van voorgaand runderras te bestellen. Vriendelijke bediening ook, die niet in de stress schiet als het wat langer duurt om een keuze te maken of wanneer wordt afgeweken van een standaard volgordelijkheid der dingen. Er werd keurig gevraagd hoe we de steaks wilden hebben. De vergezellende kruidenboter had van mij wat meer knoflook mogen hebben, het thuisfront hoor je daar echter niet over klagen. Lekkere sla, spruitjes en savooiekool. De frietjes en gebakken krieltjes hebben we door gastro-intestinaal ruimtegebrek moeten laten staan. Nog een koffie genomen om de spijsvertering op gang te helpen en daarna, vroeg in de avond, huiswaarts gekeerd. Het restaurant, maar ook de achterliggende zalen begonnen toen al behoorlijk vol te lopen. Al met al hebben we genoten van een heerlijke middag. We komen terug.
Schoveld .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Prima restaurant voor als je niet al te veel geld wilt uitgeven, maar wel gewoon lekker wilt eten. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Genoeg keuze. Wel grote porties, maar dat kan aan ons liggen. We hebben lekker gegeten. Spareribs en een combi schotel verschillende vleessoorten. 2 groentes en rauwkost. Perfect, dat zie je niet meer zo vaak.
Het was goed weer, dus wij konden heerlijk buiten zitten.
Fredfred .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Wat ooit goed was is nu verschrikkelijk eten is niks meer groente zijn weet niet waaruit getrokken we kwamen hier vaak de laatst 3 keer was het een ramp. Nog eens met een grote groep geweest buffet, meneer de eigenaar zetten in de zaal die we hadden gereserveerd 25 schreeuwende kinderen erbij.
Nog een koffie tafel gehad en die sloeg alles. Bah
Datum klopt niet helemaal. Denk ik.
Dit is heel heftig om te lezen. Het staat me niet bij hier een reactie over te hebben ontvangen, dan zouden we er zeker mee aan de slag zijn gegaan. Ik heb met mijn medewerkers proberen te herleiden of we een van de geschetste momenten zouden herkennen zodat ik misschien alsnog contact op kan nemen. We zullen zeker fouten maken, zo vaak achter elkaar is voor mij persoonlijk wat moeilijker te bevatten. Zoals gezegd, een fout maken kan gebeuren, maar het niet goed oplossen is erger.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Dinsdagavond met zijn viertjes gegeten in een benauwde omgeving binnen. Het duurde vrij lang voordat wij een drankje konden bestellen en de kaart ontvingen. De zeer jeugdige en onervaren bedienden blonken eerlijk gezegd niet uit van accuratesse/alertheid en vriendelijkheid.
Spijs en drank waren eenvoudig maar smakelijk: stokbrood met croquetten van geitenkaas, pannetje met runderstoofvlees en schnitzels met roomsaus en zigeunersaus smaakten goed en de begeleidende bloemkool met echt sausje, de sperzieboontjes met spekjes en de gemengde completeerden het geheel goed. Het aardappelgarnituur dat bestond uit verse frites en gebakken aardappelen en croquetten was prima verzorgd!
Helaas waren de enigszins drukkende atmosfeer en de in onze ogen niet altijd even professionele bediening het enige minpuntje.
Echter, wij komen er graag een volgende maal terug!
Han G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Gisteren heerlijk gegeten in dit etablissement: Garnalencoctail met heerlijk saus en stokbrood, pongelesop (rundvleessoep met echte balletjes en groenten, malse plakken Peelse lever met spek en uien, appelmoes en aardappelpuree, biefstuk van de haas met stroganoff saus en als nagerecht tweemaazl coupe de Winne, ijs met warme kersen. En als afsluiter heerlijke koffie!
Een adres waar een goede prijs/kwaliteit verhouding geldt en een gezellige ongedwongen sfeer met sympathieke bediening
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Lekker ongedwongen eten in een mooi bruin interieur. Probeer zeker de turfsteker steak van 300 gram eens als je durft. Lekker geserveerd met diverse warme groenten. Indien je een liefhebber van speciale bieren bent, vraag dan de bier kaart, want die is zeker de moeite waard. Verder staat de zaak al jaren bekend om zijn heerlijke pannenkoeken. Kortom, lekker eten voor een eerlijke prijs en met een uitstekende service.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Met 6 personen en 1 peuter gegeten. Het restaurant is ingericht op kinderen dus weinig decoratie die stuk kan of andere breekbare spullen in de ruimte. De meubels zijn van hout, ook de stoelzitting. Er is zijn wel kinderstoeltjes en kindermenu's te krijgen. De achterkant van de placemat is een klaurplaat en de kleintjes krijgen stiften om ze rustig te houden. Omdat de ruimte zo kaal is is het erg gehorig en de radio staat ook veel te hard, later werd hij minder hard gezet.

De tafel voor 6 is te klein en krap. Je zit erg op elkaar en er is onvoldoende ruimte tussen de personen. Wij hadden pannenkoeken en 'gewone' menu's en die werden netjes tegelijk geserveerd. De pannenkoeken waren groot en erg goed belegd. De mixed grill was prima maar er werd niet gevraagd of de biefstuk medium-rare- of well done moest zijn.

Al met al, goed en lekker eten maar ongezellige aankleding en te gehorig.