De Dom

Maasburg 54 5431 BR Cuijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Dom

Simoneswiffer .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met tweeën een hapje gegeten. Beiden voor vis gekozen; die smaakte heel lekker. Hierbij zat een bakje zelfgemaakte frietjes. Een aanzienlijk deel hiervan bevatte geen aardappel maar was puur korst en vet. Netjes gevraagd aan de bediening om een nieuw bakje of wat extra frietjes want die met aardappel smaakten prima. Bij navraag aan de keuken was het antwoord resoluut; 'zo zijn onze frietjes'. Na alles te hebben opgegeten behalve de korsten vet hebben we gevraagd aan de dame die ons hielp of de kok de overblijfselen zou eten. De dame kwam terug met hetzelfde antwoord; hier wordt niets mee gedaan en geen kok liet zich zien.

Geen behoefte meer aan een toetje of koffie/thee. Bij het afrekenen aan de bar vroeg een andere dame van de bediening; 'had alles gesmaakt?' Wat ons betreft een redelijk onnozele vraag, gezien bovenstaand onopgelost vraagstuk. Het nogmaals verteld aan de dames, terwijl we er eigenlijk wel al klaar mee waren. De dame die ons had geholpen zei vervolgens nog tussen neus en lippen door dat er al aan ons tegemoet was gekomen doordat we om sla hadden gevraagd i.p.v. warme groenten. Blijkbaar moesten we daar dankbaar voor zijn. Gezien de hoeveelheid sla en eetbare frietjes gingen we echter met nog wat trek naar huis. Jammer dat er zo wordt omgegaan met een simpel en makkelijk op te lossen verzoekje, of je het er als zaak nou mee eens bent of niet. Dit voelde heel onplezierig. Helaas hierdoor niet voor herhaling vatbaar.
ik vind in iedergeval wel dat u veel moeite neemt over een bakje friet

maar onze friet word op deze manier bereid en een ander bakje zal precies hetzelfde zijn
het kan dat u iets niet lekker vind maar dat betekend niet dat het ook echt zo is dit is uw beleving
smaken verschillen

met vriendelijke groet
J V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Tijdens een korte vakantie in de buurt buiten op het terras gegeten in dit gezellig etablissement. Zeer vriendelijk personeel! En het eten werkelijk geweldig. Het 3-gangen keuze-menu met 2 drankjes en koffie met friandises voor de werkelijk zeer schappelijke prijs van € 30,00 is echt fantastisch.

Jammer dat we hier niet in de buurt wonen, anders kwamen we wel meerdere keren. Zeker weten!
Joeycuijk .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
heerlijk gegeten je kan proeven dat alles vers wordt gemaakt heerlijk van een 3 gangen menu genoten en afgesloten met een bak koffie met huis gemaakte friandises(weet niet hoe je dat schrijft) maar we waanden ons echt in een lux restaurant maar dan voor een hele mooie prijs aanwinst voor Cuijk
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Op het terras werden wij bediend door uiterst vriendelijke dames.
Wij gebruikten een smakelijke lunch. Mijn ene vriendin at een zeer verzorgd broodje brie. Wat een mooie presentatie voor een zo eenvoudig gerechtje. De smaak was prima. Mijn tonijnsalade was rijkelijk gevuld, en zeer smakelijk. De cappuccino was goed. Ja , hier krijg je echt waar voor je geld.
Je zit leuk op het terras , rustig en toch is er genoeg te zien. Het zou beter zijn de reclameborden wat strategischer neer te zetten, nu werd ons uitzicht enigszins belemmerd.