De Dolle Griet

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Dolle Griet

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vriendelijke gastheer, heerlijk eten en prachtig opgemaakt op het bord.
Nando T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de smaken perfect op elkaar aangepast. Middelgrote porties en een goed aanbod met een heerlijke wijn erbij maakt het compleet. Wij hebben genoten ????!
Melissa C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! De gerechten worden leuk gepresenteerd en smaken heerlijk. Het restaurant heeft een gezellige sfeer!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance met prima en vriendelijke bedening. Keuze uit kleinere gerechten prima! Echt avondje uit!
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Tijd geleden geweest maar was als vanouds.
Ook genoten van de aanbevelingen van de drankkeuze van de gastheer
S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hebben hier wederom genoten van heerlijke gerechten in precies de juiste porties en ook nog eens heel betaalbaar. Onze glazen werden ondanks dat we een fles op tafel hadden staan, keer op keer op het goede moment bijgevuld, al met al een hele prettige ervaring.
eter-pro77 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooie zaak, mooie inrichting, ontvangst normaal. Niet echt hartelijk, maar meer zakelijk.
Restaurant geeft gerechten een te hoge prijs voor hetgeen geboden wordt.
Het is het allemaal nét niet... ossenhaas te droog, weinig smaakbeleving, zeer kleine porties, dat geeft niet, maar de prijs is er niet naar.
Een stukje ( met de nadruk op stukje) hert compleet gaar gebakken. ... dan heb je het als kok niet begrepen.
De familie had trek ivm een voorstelling later die avond, dus we hebben het zo gelaten om geen scene te trappen.
Kortom, mooie zaak, goede inrichting goede locatie, heeft potentie, maar eten is véél te duur, voor véél te kleine porties en als voorgerecht kruidenboter serveren die echt niet zelf gemaakt was, en tapenade die smaakte naar die van de AH, kan echt niet.
Dus: werk aan de winkel...voorlopig geen Dolle griet.....
ellmar .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Fijne ontvangst en werd naar onze tafel geleid, Wij zijn al eerder in de Dolle Griet geweest en het diner is van hoge kwaliteit, leuk opgemaakt en geserveerd. als wij weer in de buurt zijn zullen we zeker weer naar hier gaan om ervan te genieten.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig, klein restaurant waar de eigenaar nog echt gastheer is. Leuke menukaart met meer dan voldoende keus. Gerechten zijn heerlijk klaargemaakt met veel aandacht voor een aantrekkelijke presentatie. Kortom..een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Al heel lang een constante, zeer goede kwaliteit in een informele sfeer. Kleine gerechtjes waarbij je niet te vol zit, maar zeker ook niet met trek van tafel gaat. Grote aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Hartelijke ontvangst. Prima kwaliteit voedsel.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De kaart is opgedeeld in gerechten van gelijk prijsniveau. (zowel voor, hoofd als nagerecht) Hierdoor liggen de prijzen van de voor- en nagerechten uiteen (hoger) t.o.v. andere restaurants. De "kleine hoofdgerechten" daarentegen zijn weer gunstiger geprijsd, maar ook kleiner van omvang. Als met al best lekker gegeten maar de prijs/kwaliteitsverhouding kan wat mij betreft beter.
Henri W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Het concept is iets kleinere hoofdgerechten, zodat je met voorgerecht erbij meer variatie hebt en toch genoeg eten krijgt. Was daar vooraf een beetje bang voor, maar we hadden idd echt zeker voldoende gegeten en het was lekker en mooi opgemaakt. Lekker (huis)wijn erbij en goede sfeer en bediening.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Super lekker gegeten! Prima bediening...attent...voor herhaling vatbaar!!

Gezellige inrichting met goede verlichting.....
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten,echt verfijnde gerechtennd. fijne gastheer.

Mooi opgemaakte borden.

We gaan zeker weer eens terug!

Mini min puntje: te harde en niet echt bij de klassieke stijl van de inrichting passende muziek (Maar dat is uiteraard persoonlijk)
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig restaurant, persoonlijke ontvangst, net dat beetje extra service en zorg, heel fijn. Elk gerecht heeft formaat tussengerecht, zo wordt gezegd. Ik vind de voorgerechten wel echt een voorgerechtje. Kwaliteit van de gerechten was matig (voorgerecht leek ovenschoteltje dat ver van tevoren was klaargemaakt en veel te lang in de oven had gestaan) tot redelijk (hoofdgerecht eendeborst was precies voldoende maar niet té doorbakken).
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance!
Miguel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heel persoonlijke service met gepaste humor, fijn! Creatieve en originele keuken.
Aafje H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en voor mij als vegetariër was het prima.
De gerechten werden heel mooi gepresenteerd en de wijn was ook uitstekend.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goed eten, goede services.
Een leuke en gezellige avond gehad.
Prijs eten is ook goed. Kleine gerechten die goed zijn bereid.