De Dolle Griet

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Dolle Griet

Henri W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Het concept is iets kleinere hoofdgerechten, zodat je met voorgerecht erbij meer variatie hebt en toch genoeg eten krijgt. Was daar vooraf een beetje bang voor, maar we hadden idd echt zeker voldoende gegeten en het was lekker en mooi opgemaakt. Lekker (huis)wijn erbij en goede sfeer en bediening.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Super lekker gegeten! Prima bediening...attent...voor herhaling vatbaar!!

Gezellige inrichting met goede verlichting.....
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten,echt verfijnde gerechtennd. fijne gastheer.

Mooi opgemaakte borden.

We gaan zeker weer eens terug!

Mini min puntje: te harde en niet echt bij de klassieke stijl van de inrichting passende muziek (Maar dat is uiteraard persoonlijk)
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig restaurant, persoonlijke ontvangst, net dat beetje extra service en zorg, heel fijn. Elk gerecht heeft formaat tussengerecht, zo wordt gezegd. Ik vind de voorgerechten wel echt een voorgerechtje. Kwaliteit van de gerechten was matig (voorgerecht leek ovenschoteltje dat ver van tevoren was klaargemaakt en veel te lang in de oven had gestaan) tot redelijk (hoofdgerecht eendeborst was precies voldoende maar niet té doorbakken).
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance!
Miguel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heel persoonlijke service met gepaste humor, fijn! Creatieve en originele keuken.
Aafje H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en voor mij als vegetariër was het prima.
De gerechten werden heel mooi gepresenteerd en de wijn was ook uitstekend.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goed eten, goede services.
Een leuke en gezellige avond gehad.
Prijs eten is ook goed. Kleine gerechten die goed zijn bereid.
Dandaren .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk concept waarbij je meerdere gerechten kiest en dus verschillende gerechten en ingrediënten proeft. De gerechten zijn verrassend en van hoge kwaliteit. Service was goed en persoonlijk. Zeker een aanrader!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Aan te bevelen voor een intiem diner
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gene ten, met vrienden. SUper avond
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst. De menukaart is leuk en de gerechten zijn niet te groot.
De bediening is erg goed en heel relax.
Wij hebben een super avond gehad en voortreffelijk gegeten .
Zeker voor herhaling vatbaar.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We bleken de hele avond de enige gasten te zijn.
Geluidsniveau van achtergrond muziek wat hoog
Gerechten verzorgd en lekker
Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Concept is dat je kiest een aantal gerechten ter grootte van een voorgerecht. Leuke kaart, prettige bediening, goede sfeer. Gaan we vaker komen.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooi concept , kiezen uit verschillende gerechten , verse producten, heerlijk gegeten, perfecte gastheer, gezellig restaurant, wij waren aangenaam verrast, de gerechten waren ook erg mooi opgemaakt, komen zeker terug!
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, en vonden het leuk om verschillende gerechten te proeven. De sfeer was gezellig en de gastheer was heel attent maar niet te aanwezig.
wiljon D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk eten. Maar de ober was ongepast in zijn opmerkingen. Ook kregen we de rekening niet te zien terwijl ik er wel om vroeg, maar kregen we gelijk het pinautomaat onder onze neus. Daarna pas de bon gekregen en buiten zagen we pas dat er teveel op de rekening stond en dan ga je niet meer terug.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Service erg goed, prima gastheer! Er werd uitstekend rekening gehouden met de allergie voor bepaalde ingrediënten en een lekker alternatief verzonnen. Lekkere gerechten en goede hoeveelheid.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Dolle Griet. Het concept is erg leuk en daardoor kan je wat meer proeven. De smaken waren prima, de borden mooi opgemaakt en het personeel vlot.
Ik had als toetje het chocoladetrio en die was echt goddelijk.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na binnenkomst duurde het een kwartier voordat het drinken werd opgenomen. Vervolgens hebben wij nog een kwartier gewacht en toen zelf iemand gevraagd om de kaart en een stokbroodje. Er werd gevraagd of wij bekend waren met het concept, waarop ik antwoordde dat 2 mensen van onze tafel misschien wel bekend waren. Er werd geantwoord met 'mooi' en de serveerster liep snel weg. Nadat wij bijna 45min binnen waren werd het eten opgenomen, met het excuus 'het is erg druk, daarom had ik jullie de kaart nog niet gegeven want we hebben toch geen tijd om het te maken.' We waren van plan ca 4 gerechten p.p. te nemen, maar elk gerecht liet zo'n 45 min op zich wachten. We kwamen binnen rond 19:45 en gingen weg om 23:15, met drie kleine gerechten pp. Geen excuus, gratis drankje of iets dergelijks ontvangen, wel 200 euro armer met z'n 4-en. Voor zo'n bedrag verwacht ik meer service. Hier komen we nooit meer. Het eten was overigens prima.