De Dolle Griet

• Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant. Redelijk intiem en gezellig ingericht. Zeer gastvrij ontvangen. Ook een leuk concept om de voor- en hoofdgerechten ongeveer even groot te maken. De menu's waren heerlijk en ook de huiswijn was prima. Prijs / kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader voor Harderwijk.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond (23 oktober) heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Gastvrije bediening door de eigenaar van het restaurant. Wij genoten van de wildsalade, de kalfszwezerik en als hoofdgerecht hert met smakelijke bijgerechten. Ook de geserveerde wijnen combineerden prima bij genoemde gerechten. Wij komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Fijn restaurant, mooie porties met goede variatie. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer
H.vdburg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De porties waren niet te groot, maar ook niet te klein. De eigen gemaakte koekjes bij de koffie na het eten mogen ook niet onvermeld blijven. Al met al een aanrader, zeker voor diegenen, die niet van (te) grote porties houden.
Titia04 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Top!

Alles perfect.! 2-3 gerechtjes maken je maaltijd compleet. Aarbeiensoep als toe was voor mij de beste afsluiting.

Fatsoenlijke servetten, katoenen handdoekjes en tijd voor de gast maakt het helemaal af.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heel lekker gegeten, goede bediening, kleinschalig waardoor veel persoonlijke aandacht.
Gerechten zijn kleine gerechten, waardoor je verschillende gerechten kan proeven. Ideaal!
JoostProever .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooi restaurant. Goed eten, menu kaart in het format van 'kleine gerechten zonder bijzaken' (geen friet/aardappel) Geen menu voor de kinderen. Dat maakt het wel wat lastig. Prima restaurant maar niet voor gezinnen met jonge kinderen
02ncschr .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Met zijn tweeën gegeten. Zeer attente restauranthouder. Verdere bediening ook attent, goed rekening houdend met onze wensen.

Eten prima, maar steekt niet uit boven anderen als je dat afzet tegen de prijs, waar overigens niets mee mis is.
Richtiger1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Fantastisch restaurant. Erg lekker gegeten met z'n vieren en erg vriendelijk geholpen. De gerechten waren leuk qua formaat en van hoge kwaliteit. Ook de diversiteit van de kaart was goed en de drankjes werden op het juiste moment bijgevuld. In een woord fantastisch!
Draijertje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten bij de Dolle Griet. De wat kleinere porties was even wennen maar wel erg goed van smaak. Buiten het menu om waren er asperges met of zonder zalm, heerlijk.
Kort om een leuke avond uit gehad.
Margnic .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We waren al vroeg in het restaurant omdat we daarna naar de film wilden die om 19.00 uur begon en tja, je moet dan al vroeg gaan eten. Het restaurant was dus nog wel helemaal leeg maar dat is niet zo vreemd op dat tijdstip.
We werden zeer vriendelijk ontvangen, jassen werden aangenomen en en tafeltje aan het raam aangeboden. Verder was de bediening ook prima en het eten was heerlijk. Kleine porties zodat alles met smaak werd opgegeten en je toch voldoende had en er zelfs nog een heerlijk kaasplankje achteraan kon waar ik mij van te voren altijd op verheug maar het eigenlijk nooit doe omdat het te veel zou worden.
Een restaurant om naar terug te gaan en vrienden mee te nemen!
Arjan1972 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Formidabel lekkere gerechten, zeer verzorgd en mooi geserveerd. De menukaart biedt ruime en gevarieerde keus uit wat kleinere gerechten. De eigenaar ontvangt je bij de deur en dat is het begin van een hele persoonlijke en prettige bediening.
Kortom: een aanrader dit restaurant.

N.hoekwater .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Hallo allemaal!
Een gezellige avond bij de "Dolle Griet"!
Het eten en de drank waren zeer goed van smaak, mooie presentatie op de borden.
De menu kaart overzichtelijk, duidelijk met voldoende keuze.
Wellicht een idee om een kleine extra menu kaart toe te voegen voor de vegetariër of veganisten onder ons. De keuze op dit gebied was niet groot.
De goede service maakte het mogelijk om ingrediënten in gerechten te wijzigen zoals een mosterd in plaats van het kreeft sausje.
De ambiance warm, informeel en gezellig! De gastheer zeer vriendelijk!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Dennie S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Wij hebben hier op een maandag avond gegeten. Het was niet super druk maar doordat de zaak niet erg groot is zaten we toch erg gezellig! De gastheer tevens eigenaar gaf ons een warm welkom. Hij vertelde ons kort over de kaart en dat alle gerechten het formaat van tussengerechten hebben. aangezien wij al wat kleine hapjes op hadden kozen we voor 2x 2 gangen. Coquilles en Surf & Turf was leuk gepresenteerd en mooi op smaak. Daarna aten wij een heerlijke tonijnsteak en De eendenbout. Ook bij deze gerechten zat er genoeg bij en was alles heerlijk op smaak. De beste man schoof ons de dessert kaart voor en wij konden het niet laten om toch de choco trio en de Strudel te bestellen. De choco taart was lekker warm en zo ook de strudel. Daarbij nog een heerlijk glas dessert wijn die na een glaasje heerlijke Chardonnay nog prima toevoeging gaf aan het dessert en zo ons diner helemaal compleet maakte. Mochten wij ooit terug komen in Harderwijk lopen wij zeker binnen als is het dus maar voor 1 gerechtje om te delen!
Tklaver .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere en goed gepresenteerde gerechten en er wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen. Goed gastheerschap maakt het tot een complete en gezellige avond.
Suzannevanharten .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben het fantastisch gehad Super sfeer en helemaal ingespeeld op Valentijn zowel in menu als met live muziek. Heerlijk gegeten. Aanrader!
Leyba .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was prima. We hadden ossehaas biefstuk, mijn partner vond die een beetje klein.
En ik had hertenstoofpotje lekker hoor. Erg leuk ook die aardappelpoffertjes, nooit gezien erg smakelijk.
Toe hadden we Romanof van rood fruit en ijsproeverij prima hoor.
Het koekje bij de koffie toe was ook erg verrassend.
Echt lekker gegeten.
En ook de bediening was prima erg vriendelijk. Na afloop helpen ze je in je jas, nou waar zie je dat nog. Echt een aanrader.
Wilvanwijnen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk voorgerecht van kalfszwezerik. Kabeljauw prima op smaak mocht van mij iets groter. Chocolade trio tot slot was fijn aangepast omdat ik niet van witte chocolade houd. Bediening heel attent. Perfecte avond!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wij vonden het toch wel een beetje raar dat alle gerechten even duur waren (gemiddeld 10€) dus voor/hoofd/na
Een mooie zaak maar vonden de verhouding prijs en kwaliteit niet in verhouding staan.
Uiteindelijk werd de btw ook appart bijgeteld waardoor we toch duur gegeten hadden. Vreemd???
Volgende keer lopen wij voorbij
C.grootjebbink .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk eten, niet standaard. Nieuw concept met alle gangen gelijke porties en ongeveer 10 euro, wij hadden drie gangen, maar twee was ook wel genoeg. Eten was erg goed warm. Leuke bediening, even een grapje, ook goede uitleg. Zeer ontspannen sfeer. We zaten echt op ons gemak. Aanbevolen!