De Dolle Griet

• MasterCard , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Dandaren .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk concept waarbij je meerdere gerechten kiest en dus verschillende gerechten en ingrediënten proeft. De gerechten zijn verrassend en van hoge kwaliteit. Service was goed en persoonlijk. Zeker een aanrader!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Aan te bevelen voor een intiem diner
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gene ten, met vrienden. SUper avond
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst. De menukaart is leuk en de gerechten zijn niet te groot.
De bediening is erg goed en heel relax.
Wij hebben een super avond gehad en voortreffelijk gegeten .
Zeker voor herhaling vatbaar.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We bleken de hele avond de enige gasten te zijn.
Geluidsniveau van achtergrond muziek wat hoog
Gerechten verzorgd en lekker
Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Concept is dat je kiest een aantal gerechten ter grootte van een voorgerecht. Leuke kaart, prettige bediening, goede sfeer. Gaan we vaker komen.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooi concept , kiezen uit verschillende gerechten , verse producten, heerlijk gegeten, perfecte gastheer, gezellig restaurant, wij waren aangenaam verrast, de gerechten waren ook erg mooi opgemaakt, komen zeker terug!
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, en vonden het leuk om verschillende gerechten te proeven. De sfeer was gezellig en de gastheer was heel attent maar niet te aanwezig.
wiljon D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk eten. Maar de ober was ongepast in zijn opmerkingen. Ook kregen we de rekening niet te zien terwijl ik er wel om vroeg, maar kregen we gelijk het pinautomaat onder onze neus. Daarna pas de bon gekregen en buiten zagen we pas dat er teveel op de rekening stond en dan ga je niet meer terug.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Service erg goed, prima gastheer! Er werd uitstekend rekening gehouden met de allergie voor bepaalde ingrediënten en een lekker alternatief verzonnen. Lekkere gerechten en goede hoeveelheid.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Dolle Griet. Het concept is erg leuk en daardoor kan je wat meer proeven. De smaken waren prima, de borden mooi opgemaakt en het personeel vlot.
Ik had als toetje het chocoladetrio en die was echt goddelijk.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na binnenkomst duurde het een kwartier voordat het drinken werd opgenomen. Vervolgens hebben wij nog een kwartier gewacht en toen zelf iemand gevraagd om de kaart en een stokbroodje. Er werd gevraagd of wij bekend waren met het concept, waarop ik antwoordde dat 2 mensen van onze tafel misschien wel bekend waren. Er werd geantwoord met 'mooi' en de serveerster liep snel weg. Nadat wij bijna 45min binnen waren werd het eten opgenomen, met het excuus 'het is erg druk, daarom had ik jullie de kaart nog niet gegeven want we hebben toch geen tijd om het te maken.' We waren van plan ca 4 gerechten p.p. te nemen, maar elk gerecht liet zo'n 45 min op zich wachten. We kwamen binnen rond 19:45 en gingen weg om 23:15, met drie kleine gerechten pp. Geen excuus, gratis drankje of iets dergelijks ontvangen, wel 200 euro armer met z'n 4-en. Voor zo'n bedrag verwacht ik meer service. Hier komen we nooit meer. Het eten was overigens prima.
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier op een zaterdag met z'n tweeen gegeten. De sfeer in het restaurant was direct prettig en de gastheer staat je op een leuke manier te woord. Wat ons verder erg aansprak was de grootte van de porties, deze was precies goed zodat er ook nog ruimte was voor een lekker nagerecht. Ook het eten zelf hebben we erg van genoten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant. Redelijk intiem en gezellig ingericht. Zeer gastvrij ontvangen. Ook een leuk concept om de voor- en hoofdgerechten ongeveer even groot te maken. De menu's waren heerlijk en ook de huiswijn was prima. Prijs / kwaliteitverhouding is goed. Een aanrader voor Harderwijk.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond (23 oktober) heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Gastvrije bediening door de eigenaar van het restaurant. Wij genoten van de wildsalade, de kalfszwezerik en als hoofdgerecht hert met smakelijke bijgerechten. Ook de geserveerde wijnen combineerden prima bij genoemde gerechten. Wij komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Fijn restaurant, mooie porties met goede variatie. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer
h.vdburg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De porties waren niet te groot, maar ook niet te klein. De eigen gemaakte koekjes bij de koffie na het eten mogen ook niet onvermeld blijven. Al met al een aanrader, zeker voor diegenen, die niet van (te) grote porties houden.
Titia04 D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Top!

Alles perfect.! 2-3 gerechtjes maken je maaltijd compleet. Aarbeiensoep als toe was voor mij de beste afsluiting.

Fatsoenlijke servetten, katoenen handdoekjes en tijd voor de gast maakt het helemaal af.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heel lekker gegeten, goede bediening, kleinschalig waardoor veel persoonlijke aandacht.
Gerechten zijn kleine gerechten, waardoor je verschillende gerechten kan proeven. Ideaal!
JoostProever .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooi restaurant. Goed eten, menu kaart in het format van 'kleine gerechten zonder bijzaken' (geen friet/aardappel) Geen menu voor de kinderen. Dat maakt het wel wat lastig. Prima restaurant maar niet voor gezinnen met jonge kinderen