De Doffer

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Rudy H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Echt traditioneel (bruin) eetcafe met een ongedwongen gezellige sfeer en prima service. Over de prijs kwaliteit verhouding valt absoluut niet te klagen: een opluchting in het trendy 9 straatjes gebied! Heerlijke Syrah gedronken bij mijn niet te versmaden lamsrack met o.m. zoete aardappelpuree. De rest van het gezelschap was ook zeer tevreden. Vooral de 'specials' deden het erg goed.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Na een dagje wandelen in Utrecht terug in Amsterdam en hadden we geen zin om te koken. Vandaar bij de Doffer naar binnen gegaan voor een hoofdgerecht. We kozen een gerecht van de vaste kaart (bavette) en een daggerecht (eendenborst). Tevens kozen we een glas rode wijn van de wijnkaart. De wijn stond wel op de kaart maar was niet meer beschikbaar. Dus kozen we een rioja en die bleek nogal vlak qua smaak te zijn. Later namen we een glas Syrah en die was wel goed. De gerechten waren heel wisselend. De eendenborst was goed gebakken, maar de bijbehorende groente was lauw, gering qua omvang en had weinig smaak. De rode wijn saus was gewoon weg koud. De bavette was lauw en niet rose (zoals gevraagd) maar doorgebakken. Ook hier waren de bijgerechten niet op de juiste temperatuur. Kortom een grote tegenvaller.
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
De kip was niet gaar en zat vol pezen. De patat was zacht en evenmin gaar. De ober vroeg niet verder toen we aangaven dat het niet naar wens was, en reageerde met een sarcastisch 'bedankt' toen we weinig fooi gaven. We zijn geen moeilijke eters, maar dit was echt onder de maat.
wij hebben geen kip op het menu

Reactie van proever:

Ik neem aan dat de kipsaté daarvan is gemaakt.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Kwaliteit naar zijn prijs in de Doffer.
Vriend en ik wonen in de buurt en komen hier graag. Een down to earth cafe waar je achterin ook rustig kunt eten. Geen poespas en naast de reguliere eenvoudige kaart ook prima dagschotels. Keuze uit vis of vlees.
Wij namen de vleesschotel. Prima ! gegarneerd met verse groente en een paar grote raviolli's.

Verder weinig over te zeggen. Na het eten nog even een koffie in het cafe en de avond was geslaagd.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Even geluncht tijdens middagje struinen in de Jordaan.
Salade en sandwich waren gewoon OK, ingredienten vers, recht toe recht aan.
Veel aanloop en vriendelijke bediening.
Toiletten wel gedateerd en zijn toe aan een renovatie; wellicht, dat ik er dan wel durf te zitten
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Doorsnee eetcafe. aardig afbakbrood met matige kruidenboter en tapenade, erg veel sla bij de peporino, en geen ansjovis terwijl dat wel op de kaart stond. Mijn tafelgenoot was tevreden over zijn in gember gemarineerde tofu, ik ook wel over de wildzwijnhaas met zoete aardappel en artisjokhart. De wijn was ook aardig. Vriendelijke bediening, weinig fantasierijke inrichting. Kortom. beejte doorsnee maar niet verkeerd. Als ik in de buurt zou wonen zou ik best wel eens terugkomen
Tine56 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
We hebben hier samen heerlijk gegeten. Fijne sfeer en hartelijke en attente bediening. Easy going. We hadden de saté, die gewoonweg superlekker was, en lamshaasjes. Fijne ervaring in hartje Amsterdam!
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
zondag in de doffer gegeten, we komen hier geregeld voor een drankje en de sfeer ,die is ook geweldig met altijd attente en aardige bediening ,het eten daarentegen kan best wel iets meer aandacht hebben zelfs voor een eetcafé kan dit beter .we blijven hier geregeld komen maar dan vooral om wat te drinken en ...de lunch eens te proberen
Jozef_von_Thueringen .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Ik kom hier heel regelmatig, je kunt er buiten zitten/eten. Er is altijd wat reuring in de zaak maar niet te veel, je kunt er ook rustig zitten. Het eten is niet verrassend of uitgesproken, wel gewoon lekker en gebracht door sympathieke en attente bediening die goed voor je zorgt. Prijs/kwaliteit uitstekend. Lekkere muziek, goed om af te spreken om met vriend(en) een avondje bij te praten.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heel aardig bruin eetcafé in 'de negen straatjes'. Per kwartaal een nieuwe kaart en dagelijks wisselende dagspecialiteiten. Klassieker en altijd goed is de Saté Doffer. Bediening is oké. Prima wijn voor een schappelijke prijs.