Over het restaurant De Doelen

Genieten in het prachtige Muiden

De Doelen zit op een fraaie plek aan de Sluis in Muiden, precies tussen het Muiderslot en de Vecht in. Veel hout, in niveau verspringende vloeren, donkere balken, spiegels, grote schilderijen, prachtige bloemstukken en kroonluchters met echte kaarsen doen het verleden herleven. Een uitstekend decor om te genieten van de Franse seizoensgerechten die ze hier serveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Doelen

ja mogelijk
  • : Gratis parkeren in de buurt, eigen parkeerplaats 4 auto's max & Betaald parkeren in de buurt

Lunch maandag t/m zaterdag v.a. 12.00uur.
Diner maandag t/m zaterdag v.a. 17.00uur.
Zondag gesloten.
24/12 25/12 26/12 gesloten.
Nieuw-Jaarsdag geopend.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Doelen

Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
P.s. als je wilt parkeren op eigen terrein moet je bij het restaurant tevoren een parkeerplaats reserveren. Dit stond niet aangegeven op IENS.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten en het was heel gezellig !
Rijk R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
One off my all time favortis wat een topzaak.

Gelegen aan het sluisje van Muiden zit je hier geweldig met de vele passerende. In de winter ook meer dan goed, leuke ontvangst met warm interieur. Klassieke kaart met uistekende vleesgerechten en wijnen. Kazen excellent
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk eten
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Er is veel smaakvoller vlees te koop van Nederlandse oorsprong die ook nog veel duurzamer is, is besproken met eigenaar, verder geen opmerkingen, goede service, niets is een probleem
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten was erg duur 130 pp, staat niet in verhouding met wat we kregen.
Het geen wat we aan eten gehad hebben was goed masr simpel
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Geweldig gegeten, goede ambiance! We zijn in de watten gelegd door de eigenaar. Er waren recensies dat hij teveel aanwezig zou zijn, echter dit hebben wij niet zo ervaren! Echte aanrader in het hart van Muiden!
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima eten, vriendelijke gastheer (verzorgde alle tafels in zijn 1tje), erg smaakvol ingericht
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk relaxed tijd voor een goed gesprek terwijl de bediening haast ongemerkt de heerlijkheden voorschotelt. Aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
excellent, again
Myra D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hebben hier fantastisch gegeten. De kwaliteit was zeer goed. Een absolute aanrader als u van zeevruchten en vis houdt.

Ik wilde graag een wijn die bij de meeste restaurants per fles zou gaan. Ik kon hem gewoon per glas bestellen wat ook een aangename verrassing was! We komen snel terug!
Bakkermarry B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Wij komen zeker terug in dit restaurant! Heel goed gegeten!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor een gunstige prijs prima gegeten en gedronken in een prettige, zeer verzorgde ambiance.
Marla B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Fantastisch gegeten, heerlijke wijn, gezellige en goede bediening en ‘n mooie ambiance bij de sluis. In de schaduw op ‘n warme zomeravond, we komen terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Buiten gezeten. Prima locatie
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, 3 gangenmenu, heel redelijke prijs voor 3 lekkere gerechten. Gastheer erg voorkomend en gastvrij. Leuke inrichting met veel kunst, waar gastheer met genoegen over vertelt. Aanrader in Muiden!
Thera V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, warme ambiance.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een bijzonder restaurant. Eentje waar je terug komt om weer diezelfde sfeer en ambiance te ervaren. Wat jammer dat Iens niet de volledige kaart opneemt. Wat op de website van De Doelen tref je een veel uitgebreidere kaart aan, waar je door uitgenodigd wordt. Dat deed ons besluiten vanavond naar De Doelen te gaan. En dan wordt je door eigenaar Reinier verrast dat je buiten die kaart ook nog extra verwend kan worden. En daar zeiden we geen 'neen' tegen. Prachtig voorgerecht en super hoofdgerecht, dan op onze wens zelfs nog door de kok werd aangepast, gewoon omdat het kan. En omdat ze in staat zijn echt goed te koken.Daar raken ze bij de Doelen helemaal niet van 'van de wijs' sterker nog, je krijgt daarvoor een goed gesprek over eten met alles wat daarbij hoort. En daar hoort natuurlijk heerlijke wijnen bij. En die weten ze ook met allure te presenteren. Reinier heeft echt verstand van mooie spijs-wijn-combinaties. En de koks komen met trots hun creaties opdienen als daar even tijd en ruimte voor is. Ondanks de wintersportvakanties die zijn begonnen, was het weer heel gezellig. Het interieur is authentiek en speels met veel kunst aan de muur. We hadden een geweldige avond en hebben genoten! Dank aan Reinier en zijn brigade!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zaterdagavond in een fijne sfeer met vrienden gegeten en mooie wijnen gedronken. De confit de canard met zuurkool was een mooi gerecht smakelijk en vers. Een mooie Pomerol 1911 super. Hebben genoten.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Niets meer aan doen Reinier; jij leeft gastvrijheid!