Over het restaurant De Doelen

Genieten in het prachtige Muiden

De Doelen zit op een fraaie plek aan de Sluis in Muiden, precies tussen het Muiderslot en de Vecht in. Veel hout, in niveau verspringende vloeren, donkere balken, spiegels, grote schilderijen, prachtige bloemstukken en kroonluchters met echte kaarsen doen het verleden herleven. Een uitstekend decor om te genieten van de Franse seizoensgerechten die ze hier serveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Doelen

ja mogelijk
  • : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag
Zondag gesloten tot nader order

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Doelen

Gert B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk relaxed tijd voor een goed gesprek terwijl de bediening haast ongemerkt de heerlijkheden voorschotelt. Aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
excellent, again
Myra D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hebben hier fantastisch gegeten. De kwaliteit was zeer goed. Een absolute aanrader als u van zeevruchten en vis houdt.

Ik wilde graag een wijn die bij de meeste restaurants per fles zou gaan. Ik kon hem gewoon per glas bestellen wat ook een aangename verrassing was! We komen snel terug!
Bakkermarry B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Wij komen zeker terug in dit restaurant! Heel goed gegeten!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor een gunstige prijs prima gegeten en gedronken in een prettige, zeer verzorgde ambiance.
Marla B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Fantastisch gegeten, heerlijke wijn, gezellige en goede bediening en ‘n mooie ambiance bij de sluis. In de schaduw op ‘n warme zomeravond, we komen terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Buiten gezeten. Prima locatie
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, 3 gangenmenu, heel redelijke prijs voor 3 lekkere gerechten. Gastheer erg voorkomend en gastvrij. Leuke inrichting met veel kunst, waar gastheer met genoegen over vertelt. Aanrader in Muiden!
Thera V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, warme ambiance.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een bijzonder restaurant. Eentje waar je terug komt om weer diezelfde sfeer en ambiance te ervaren. Wat jammer dat Iens niet de volledige kaart opneemt. Wat op de website van De Doelen tref je een veel uitgebreidere kaart aan, waar je door uitgenodigd wordt. Dat deed ons besluiten vanavond naar De Doelen te gaan. En dan wordt je door eigenaar Reinier verrast dat je buiten die kaart ook nog extra verwend kan worden. En daar zeiden we geen 'neen' tegen. Prachtig voorgerecht en super hoofdgerecht, dan op onze wens zelfs nog door de kok werd aangepast, gewoon omdat het kan. En omdat ze in staat zijn echt goed te koken.Daar raken ze bij de Doelen helemaal niet van 'van de wijs' sterker nog, je krijgt daarvoor een goed gesprek over eten met alles wat daarbij hoort. En daar hoort natuurlijk heerlijke wijnen bij. En die weten ze ook met allure te presenteren. Reinier heeft echt verstand van mooie spijs-wijn-combinaties. En de koks komen met trots hun creaties opdienen als daar even tijd en ruimte voor is. Ondanks de wintersportvakanties die zijn begonnen, was het weer heel gezellig. Het interieur is authentiek en speels met veel kunst aan de muur. We hadden een geweldige avond en hebben genoten! Dank aan Reinier en zijn brigade!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zaterdagavond in een fijne sfeer met vrienden gegeten en mooie wijnen gedronken. De confit de canard met zuurkool was een mooi gerecht smakelijk en vers. Een mooie Pomerol 1911 super. Hebben genoten.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Niets meer aan doen Reinier; jij leeft gastvrijheid!
Jeppe D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Al meer dan 20 jaar mijn favoriete restaurant in Muiden. Altijd consistent hoge kwaliteit, warm en gezellig. Gisteravond een geweldige sashimi en daarna piekkuiken "a la Maroc" van vaste waarde Mo.
Johnvanbeek B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Kwaliteit en ambiance zijn al jarenlang op niveau.
Diederick V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
het eten van een topresteaurant en de gezelligheid van thuis komt hier samen, ect top!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Top avond gehad met zalig eten, goed gezelschap, uitstekende bediening en had ik al gezegd zalig eten ? Ik had de gravad lachs en de dorade, mijn disgenoot had jacobsschelp/gambasalade voor en hert met zuurkool als hoofd. De wijnen pasten bij deze lastige mix.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ondanks dat er wat communicatie fouten waren in de reservering en bestelling van eten en drinken kwam het eindelijk allemaal weer goed. En dankzij deze fouten was het ook weer een onvergetelijke avond. En....het eten was heerlijk!
jacolien R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk fruit du mer gegeten welke royaal belegd was.
Steak Tartare was ook heerlijk volgens onze tafelgenoot
Huis gemaakte Graved lachs ook zeer goed met als hoofd een dikke zeetong mmmm
Of te wel een aanrader
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De Doelen is een prachtig sfeervol restaurant, waar je met je partner romantisch kan eten. De inrichting is zeer fraai met veel kunst aan de muur. Hier wordt nog echt gekookt. Het menu is anders dan de meeste restaurants. Mooie gerechten, spannende opmaak, maar vooral geweldige structuren en smaken. Echt anders en vooral verrassend. Plezierige attente bediening. Hier zijn ze zo gepassioneerd bezig met alles wat met jou goede avond te maken heeft, dat het geen probleem is zelf een dessert samen te stellen. Wij hadden gewoon zin is een samenstelling van de diverse desserts en daar werd direct positief op gereageerd. Wil je dus à la carte eten, dan ben je hier op het juiste adres!
Jeffrey W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker gegeten.Aardig personeel; lief voor kids