Over het restaurant De Doelen

Genieten in het prachtige Muiden

De Doelen zit op een fraaie plek aan de Sluis in Muiden, precies tussen het Muiderslot en de Vecht in. Veel hout, in niveau verspringende vloeren, donkere balken, spiegels, grote schilderijen, prachtige bloemstukken en kroonluchters met echte kaarsen doen het verleden herleven. Een uitstekend decor om te genieten van de Franse seizoensgerechten die ze hier serveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Doelen

ja mogelijk
  • : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag
Zondag gesloten tot nader order

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking , Wi-Fi
René D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
heerlijk en plezierig gegeten
WILLY K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een slechte keus voor een lunch. Alleen een menukaart met 2/3/4 gangenmenu's.
Eén van ons koos een hoofdmenu van de 2 gangen, maar er werd gewoon 2 gangen in rekening gebracht.
Slechte koffie.
Leeg restaurant. Water, zonder te vragen een halve liter dure mineraal neergezet.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Aangenaam verblijf, kunst aan de muur, fraai opgemaakt pallet op het bord.
Aardige clientele. Kortom: geen spijt van ons verblijf. Smaakt naar meer.
Waren hier al heel lang niet meer geweest.
cop .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zo jammer, eten was goed. Porties heel klein. Wijn was prima een andere fles bij elk gerecht. Helaas werd de volgende wijn geschonken in het zelfde glas en pas gewisseld bij de overgang van wit naar rood.
Het gastheer schap liet wel wat steken vallen. Begeleid je gasten naar hun tafel ipv je ziet toch dat er nog een tafel vrij is...ook bij het weggaan geen gedag..
Eigenlijk teleurstellend voor zo'n restaurant. Jammer...ons zie je er niet meer.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hele gezellige avond gehad bij De Doelen. Op basis van eerdere ervaringen opnieuw gereserveerd met de AH restaurantactie. Weer een goed en afwisselend 3-gangenmenu met keuze uit vlees of vis bij het voor- en hoofdgerecht. Goede smaken, mooi opgediend en een attente bediening.
Kortom.... weer voor herhaling vatbaar!
angeli V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik was afgelopen zondag met mijn moeder van 91 bij de Doelen. Mijn moeder werd enorm lief begeleid naar heet stoel. Bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. 3 gangen menu was voortreffelijk. Het is gezellig en voortreffelijk. Vriendelijke groeten Angeli van de Kerkhof
martin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De ligging en entourage zijn geweldig, mooie kunst en boeketten.
De verder aankleding en meubilering een beetje oud - Franse stijl en in het restaurant nogal wat trappen en opstapjes.
Het menu waaruit we kunnen kiezen is speciaal voor de AH restaurant actie samengesteld, dat is een keuze maar gezien de grote drukte en gebrek aan bediening, waarschijnlijk noodzakelijk.
We hebben prima gegeten, maar hadden liever iets van de kaart uitgezocht. Na een gezellig etentje en lekker wijntje gingen we wel voldaan huiswaarts.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er ging net iets teveel mis in de bediening, vanaf ontvangst, opnemen van bestelling tot en met de betaling. Eten was overigens in orde. Bediening was niet helemaal op de hoogte hoe de AH restaurant actie werkte. De vijfde bezoeker had normaal a la carte moeten eten ipv het beperkte keuze menu van de actie.
Jan Y.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gastheer was soms te! De wijn was prima. Het hoofdgerecht was echt te weinig en niet alles op de kaart was er, helaas.
Een mooie zaal op een geweldige stek.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden voor een 4-gangendiner plus fles wijn gekozen, er moest dus extra betaald worden, hetgeen met afrekenen grote verwarring teweeg bracht plus er stonden gerechten op die we niet gehad hadden. We hebben gezellig gezeten, maar de afrekening deed daar afbreuk aan! Jammer!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is voor ons een half uurtje rijden, maar is het iedere keer meer dan waard. De Iberico wangetjes waren echt top! Bediening is vriendelijk en professioneel.
kurpershoek .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Jammer dat veel restaurants aan de AHActie mee doen met een erg sober aangepast menue . Maar gelukkig konden we nu de kwalitijt van de Doelen beleven zonder daarvoor te diep in de buidel te hoeven tasten.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De tweede keer dat ik in dit restaurant heb gegeten, hartelijk ontvangst, heerlijke wijn en een prachtig 3 gangen menu met AH bon het was allemaal even heerlijk!!
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten en wat een geweldige en aardige service in een van de mooiste panden in Muiden !!!! Ik heb voor 100 procent genoten van alles !!!!!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima prima prima ervaring! Vriendelijke ontvangst, goed 3 gangen menu, en heerlijke wijnen!! Kortom, echt
genieten!!! Ambiance maakte het geheel af!
Warner K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden ruime keuze uit het menu en hebben uitstekend gegeten. De door ons uitgekozen Morgon was heerlijk! De bediening was snel en heel hartelijk.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance
Gastvrij en flexibel in de Ah menu keuze
Een echte aanrader .gaan er zeker nog een keer naar toe
gria .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Persoonlijk gastheerschap. Keuze uit vis en vleesmenu en 3 en 4 gangen. 4-gangen vismenu was licht, pure smaken en zeer smakelijk. Goede open wijnen.
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Fantastisch sfeervol restaurant, uitstekende keuken, prachtig pand en super locatie aan de sluis van Muiden, echte aanrader!!!!!!!
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We aten een speciaal voor de Albert Heijn actie samengesteld menu. Wij kozen het vismenu. Het was heerlijk, apart en met zorg gemaakt.