Over het restaurant De Doelen

Genieten in het prachtige Muiden

De Doelen zit op een fraaie plek aan de Sluis in Muiden, precies tussen het Muiderslot en de Vecht in. Veel hout, in niveau verspringende vloeren, donkere balken, spiegels, grote schilderijen, prachtige bloemstukken en kroonluchters met echte kaarsen doen het verleden herleven. Een uitstekend decor om te genieten van de Franse seizoensgerechten die ze hier serveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Doelen

ja mogelijk
  • : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag
Zondag gesloten tot nader order

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking , Wi-Fi
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Slechte service : vieze waterkan met drab erop, 4 waterglazen voor zijn zessen,langs je neus een bord door geven , steeds vergissing in de bestelling....
een gastheer die zichzelf geweldig vindt ....
wij komen niet terug!!!☹️☹️☹️
B M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker vis gegeten gewoon top, echte gastheer, niets anders dan genieten
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij waren te laat en hadden niet veel tijd voor de lunch. In hoog tempo maar wel met veel aandacht en zorg kregen we ons eten. En daar hebben we enorm van genoten!!!!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Komen zeker terug. Zo gezellig en heerlijk eten!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De Doelen is een restaurant apart. De inrichting is bijzonder. Veel kunst met passie. Zo wordt hier ook bediend en gekookt. We aten als voorgerecht foie gras-brioche-armagnac pruimen en Paté de campagne-chutney. Mooie gecombineerde smaken. Als hoofdgerecht Kalfswang, zwezerik truffel en Ribstuk jus. Dan krijg je met je partner daar ook een prachtige rode wijn bij. De rundvlees was 48 uur gegaard op zeer lage temperatuur. Eerst stevig aangebraden, zodat alle sappen en smaken tijdens het lange garen niet verdwijnen maar opgesloten blijven in het vlees. Ook het vet in het rundvlees blijft zo opgesloten. Het rundvlees smolt daarom op je tong. Het viel prachtig uiteen. We kennen allemaal wel draadjesvlees van onze moeders. Dat vinden we al lekker. Neen, hier tref je daar de overtreffende trap aan. De jonge kok kookt hier echt de sterren van de hemel. Als nagerecht bestelden we 'to share' een kaasplank. Kazen van l'amuse met Pane Carasau en vijgencompote. . Heerlijke kazen, zachte romige en pittige blauwe kazen en een harde Hollandse. Mooi gecombineerd. En dan blijkt de rode wijn bij alle gerechten prachtig de smaken te ondersteunen. Knap uitgekozen door de eigenaar. Als je hier de kaart ziet, dan zie je de verbinding tussen alle gerechten. Het ene voorgerecht kan worden gemaakt doordat een hoofdgerecht ook op de kaart staat. Zo wordt er niets verspilt. De ambiance is top. Wel even reserveren, want dit restaurant heeft volgens ons veel vaste klanten. De Argentijnse eigenaar weet zijn temperament over te brengen in de sfeer, de bediening en de passie voor koken. We hadden een geweldige avond en komen zeker terug!
Daniëlle N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Prima lunch. Heerlijk buiten gegeten met uizicht op de sluis van Muiden. Een uitstekende steak tartare. De risotto is ook fantastisch. Charmante bediening door Reinier. Zeer tevreden. Een aanrader.
huib G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Oesters en vis waren vers en van zeer goede kwaliteit. Bijpassende wijnen waren voortreffelijk van smaak.
elien S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Food was great. Pate, door gras, plateau Royal, salade, bavette en asperges allemaal heerlijk echt , zeer aan te raden.
Ike V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
rainier top
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer verzorgd met veel aandacht bediend. Lekker gegeten!
René D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
heerlijk en plezierig gegeten
WILLY K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een slechte keus voor een lunch. Alleen een menukaart met 2/3/4 gangenmenu's.
Eén van ons koos een hoofdmenu van de 2 gangen, maar er werd gewoon 2 gangen in rekening gebracht.
Slechte koffie.
Leeg restaurant. Water, zonder te vragen een halve liter dure mineraal neergezet.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Aangenaam verblijf, kunst aan de muur, fraai opgemaakt pallet op het bord.
Aardige clientele. Kortom: geen spijt van ons verblijf. Smaakt naar meer.
Waren hier al heel lang niet meer geweest.
cop .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zo jammer, eten was goed. Porties heel klein. Wijn was prima een andere fles bij elk gerecht. Helaas werd de volgende wijn geschonken in het zelfde glas en pas gewisseld bij de overgang van wit naar rood.
Het gastheer schap liet wel wat steken vallen. Begeleid je gasten naar hun tafel ipv je ziet toch dat er nog een tafel vrij is...ook bij het weggaan geen gedag..
Eigenlijk teleurstellend voor zo'n restaurant. Jammer...ons zie je er niet meer.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hele gezellige avond gehad bij De Doelen. Op basis van eerdere ervaringen opnieuw gereserveerd met de AH restaurantactie. Weer een goed en afwisselend 3-gangenmenu met keuze uit vlees of vis bij het voor- en hoofdgerecht. Goede smaken, mooi opgediend en een attente bediening.
Kortom.... weer voor herhaling vatbaar!
angeli V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik was afgelopen zondag met mijn moeder van 91 bij de Doelen. Mijn moeder werd enorm lief begeleid naar heet stoel. Bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. 3 gangen menu was voortreffelijk. Het is gezellig en voortreffelijk. Vriendelijke groeten Angeli van de Kerkhof
martin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De ligging en entourage zijn geweldig, mooie kunst en boeketten.
De verder aankleding en meubilering een beetje oud - Franse stijl en in het restaurant nogal wat trappen en opstapjes.
Het menu waaruit we kunnen kiezen is speciaal voor de AH restaurant actie samengesteld, dat is een keuze maar gezien de grote drukte en gebrek aan bediening, waarschijnlijk noodzakelijk.
We hebben prima gegeten, maar hadden liever iets van de kaart uitgezocht. Na een gezellig etentje en lekker wijntje gingen we wel voldaan huiswaarts.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er ging net iets teveel mis in de bediening, vanaf ontvangst, opnemen van bestelling tot en met de betaling. Eten was overigens in orde. Bediening was niet helemaal op de hoogte hoe de AH restaurant actie werkte. De vijfde bezoeker had normaal a la carte moeten eten ipv het beperkte keuze menu van de actie.
Jan Y.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gastheer was soms te! De wijn was prima. Het hoofdgerecht was echt te weinig en niet alles op de kaart was er, helaas.
Een mooie zaal op een geweldige stek.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden voor een 4-gangendiner plus fles wijn gekozen, er moest dus extra betaald worden, hetgeen met afrekenen grote verwarring teweeg bracht plus er stonden gerechten op die we niet gehad hadden. We hebben gezellig gezeten, maar de afrekening deed daar afbreuk aan! Jammer!