De Dis

• ...

Meer informatie over restaurant De Dis

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Fantastische broodjes!! Enorm assortiment. Het ene broodje nog lekkerder dan de andere. Alleen De Dis is al een reden om naar Terschelling te gaan.
Jon W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Altijd wanneer ik na 3 dagen Oerol Terschelling weer de boot nar huis pak, ga ik hier een broodje halen voor onderweg. Het is een klein maar gezellig tentje. Normaal vind ik de broodjes, hoewel aan de dure kant, echt heel lekker. Helaas deze keer zwaar teleurgesteld. De focaccia pastrami was echt knetter hard en leek absoluut niet vers. Een duur broodje voor 7,5 euro. Helaas was ik niet meer in de gelegenheid om dit te melden. Ook een broodje oude kaas voor 5,25 euro is wat aan de hoge kant. Jammer, volgende keer nog maar eens een kans geven. Verder een discussie over het wel of niet meenemen van een bestelling tussen de 3 dames (onderlinge irritaties waren merkbaar) kwam wat knullig over.
Beste jwi,
Wij vinden het erg spijtig dat uw Dis ervaring ditmaal is tegen gevallen. De prijs van het broodje oude kaas is officieel 4,25 dan krijgt u de oude kaas op een pistolet, het bedrag van 5,25 zit em in de keuze van een biobroodje( extra 0,50 cent en rauwkost0,50 cent extra) daarvoor krijgt u dan ook een rijkelijk belegd broodje dus daar kunnen wij helaas niets aan veranderen (omdat simpelweg er ook extra kosten voor ons aan verbonden zitten.) Wij vinden het heel vreemd dat de pastrami ervaren werd als niet vers wij maken tenslotte onze broodjes terplekke en het foccacia brood gaat er met dozen per dag doorheen( misschien te lang onder de grill gelegen kan wel een mogelijkheid zijn. Onze excusses voor de onderlinge discussie, oerol vraagt veel van ons en de vermoeidheid slaat aan het einde erg toe, wij zijn het met u eens dat dat niet merkbaar mag zijn in de nabijheid van klanten, wij hebben het juist met ons dis team altijd erg gezellig en zijn daar erg trots op.
Nogmaals onze excusses en hopelijk is u volgende dis bezoek weer zoals vanouds.
Vriendelijke groet namens ons hele dis team

Reactie van proever:

Dank je wel voor de reactie en uitleg team Dis, dit word zeker gewaardeerd! Zoals ik al had geschreven kom ik zeker weer langs. Wat betreft het foccacia broodje, dit beschouw ik dan als incident. Het was echt zo hard dat ik alleen het beleg heb opgegeten, die wel lekker er ruim voldoende was.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Gezellig restaurant.
Zondagavond gegeten hier.
Was druk maar konden aanschuiven bij twee andere dames.
De spaghettisaus en sliertjes waren niet in verhouding. Te weinig of misschien wel te veel sliertjes? Was wel lekker....
Lasagne was super.
Zo lekker gegeten dat we de volgende dag terug zijn gegaan voor chocolade brownie. Gruwelijk lekker.....
Tot volgend jaar OEROL 2016?
Mitchell W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Al een enige tijd kom ik bij De Dis om te genieten van hun heerlijke broodjes en pizza's. De Pizza Primavera is echt fantastisch! Pizza deeg wordt helemaal zelf gemaakt en dat is te proeven ook, de randen zijn heerlijk ingesmeerd met knoflook olie wat de pizza echt afmaakt. Broodjes zijn ook echt van top kwaliteit! 1 woord geweldig!
Marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Schattig tentje. Lijkt een Italiaans delicatessenwinkeltje. Lekkere broodjes, goede producten. Lekker om te lunchen of om mee te nemen. Wel wat aan de prijzige kant.
RicoTopchef .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Als je op zondag even snel een lunch wil scoren, dan kom je als snel bij De Dis terecht. Geen pizza als lunch, alleen broodjes, maar die zijn gewoon goed. wel aan de prijs, 7 euro voor een broodje is gewoon veel, hoewel hij wel heel lekker was.

We hadden het Skylger broodje en het Wadden broodje.

service goed.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Altijd wanneer ik op Terschelling ben ga ik hier een broodje eten. Het is een klein maar gezellig tentje. Een aanrader is de Turkse Bol! Ook hebben ze altijd verse jus & smoothies. De pizza heb ik nog nooit geprobeerd, maar ziet er altijd veelbelovend uit.