Over het restaurant De Dis eten & drinken

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Dis eten & drinken

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Dis eten & drinken

Duco R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Top gegeten, heerlijke wijnen en uitstekende bediening.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten en drinken dat door Bas en Mayelle met passie werd bereid en geserveerd verdient niets dan lof. Deze culinaire reis kunnen we ten zeerste aanbevelen!
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het eten was goed maar niets buiten gewoon, ik stond er verbaasd van dat de bediening en de kok regelmatig het restaurant verlaten om te gaan roken. De ontvangst was slecht je komt binnen en je zoekt maar uit waar men zijn jas kan ophangen; het toilet is op de verdieping er boven; eigenlijk ga je het restaurant uit en via een stijle trap die wel eens mag worden gezogen klim je een verdieping hoger. Nee niet voor herhaling vatbaar.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zeer goede en flexibele keuken. Bediening is vriendelijk, attent en gaat perfect om met een wens tot wijziging in het menu nadat gang al is geserveerd. Alleen nog puntjes op de i (smetteloos en glanzend glas en bestek).
r. M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vrienden, eigenaren/directeuren van Musico Reizen in Utrecht, zijn culinaire genieters. Een van deze twee musicologen is zelfs ook gediplomeerd kok. Voor de culturele muziekreizen die zij organiseren door heel Europa en naar New York, Boston en Chicago zoeken zij de beste restaurants uit. Met hen aten we gisteren in De Dis. Zij aten daar vorig jaar met ons en het was hun uitgesproken wens nu wéér bij Bas en Mayelle te eten. Het waren ook deze keer weer zulke overheerlijke, verrassend mooie gerechten, vergezeld van delicate wijnen, dat alleen al het culinaire deel van zo'n avond nog dagenlang nagloeit. Waar blijft hier de Bib Gourmand? Inspecteurs van
Guide Michelin, wordt eens wakker!
Fenna T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk 6 gangen gegeten met bijpassende wijn. Het werdt op een originele manier geserveerd. Leuk ook dat je zo de keuken in kan kijken. Echt een huiskamergevoel.
Yuan C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een heerlijk culinaire avond gehad, 6-gangen met bijpassende wijnen... gebalanceerd en verfijnd! Goede bediening die weet wat zij doen, hidden gem in Scheveningen
Barney J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten!
Mooie porties met goede aanvullende wijnen.
Mist echter hier en daar nog oog voor detail, zowel inrichting als het eten.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
In één woord, fantastisch!
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend 5-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen! De locatie en buitenzijde van het restaurant doen niet vermoeden dat er zo'n culinair hoogstandje achter de deur verscholen gaat. Klein, gemoedelijk restaurant. Informele, zeer prettige bediening. Verrassende gerechten en wijnen. Kortom, heerlijk avondje gehad!
Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Nat en verwaaid kwamen we een beetje chagrijnig binnen. Uren later liepen we blij, gelukkig en voldaan weer naar buiten. Een fantastische kok die een afwisselend menu voorschotelde op sterrenniveau. De ceviche was echt heerlijk! Ook de eendenlever in combinatie met buikspek een absoluut genot. De wijnen complementeerde het geheel op mooie wijze. De bediening ook zeer charmant en attent. Dank voor een fantastische avond!
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Als je de Dis eenmaal gevonden hebt ziet het er van binnen erg gezellig uit door het woonkamer effect. Vriendelijke service, heerlijke wijnen en fantastisch eten. Wij komen hier zeker nog eens terug.
michael V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima 4 gangen diner gegeten met bijpassend wijnarrangement. Er is geen a la carte, je kan kiezen uit 4, 5 of 6 gangen. Wat ons betreft prima, geen keuzestress! Klein restaurant oogt gezellig, slechts 7 tafels dus gelukkig hadden we gereserveerd. De gangen waren mooi gevarieerd, borden leuk opgemaakt en qua proporties goed in orde. De smaken waren goede gecombineerd en ook de wijn goed uitgezocht, al vond ik de chianti bij het hoofd misschien wat te eenvoudig. De optie om voor een armagnac bij de vissoep te gaan daarentegen was wel weer bijzonder en zeker geslaagd! Al met al leuke avond en fijne bediening. De eerste gangen kwamen wel wat snel achter elkaar, maar zodra we haar hier op attendeerde kwam er een beter tempo. Zou hier nog wel eens terug willen komen al was de rekening wel pittig, met ook de apperatiefjes er nog bij.
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een aanrader
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij De Dis. De eerdere recensies hier op Iens kloppen helemaal. Ze zijn aan de prijs maar service en eten is meer dan prima. De lokatie is een achteraf straatje is apart, en daardoor heeft het restaurant denk ik alleen gasten die doelbewust komen en weinig tot geen aanloop. Maar dan weet je ook dat de ruimte gevuld is met genieters ????
Arlène G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk relaxed gegeten. Goede variatie in de gerechten met heerlijke wijn paring! Komen zeker weer terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Jammer dat de Dis zo verstopt ligt.
Héerlijk gegeten voor een 'kleine' prijs!
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Fijne gerechten, mooie wijnen, uitstekende bediening. Ook voor vegetariërs een echte aanrader.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Laatst voor de 2de keer bij de Dis gegeten, weer genoten van het 6 gangen menu met bijpassende dranken, bij de bouillabaise de keuze voor een mooie armagnac, super. Goede wijnen met uitleg over de wijn/spijs combinatie.
Je proeft de versheid van de producten en de passie van Bas, mooie en vooral lekkere gerechten met pure smaken in een zeer relaxte atmosfeer.