De Dis eten & drinken

Badhuisstraat 6 2584 HK Den Haag Nederland Kaart
Geboren en getogen op Scheveningen weet de chef van De Dis wel waar hij de beste vis vandaan haalt. Hier wordt dagvers gekookt, en eet je dan ook wat de pot schaft. Maar dat kun je met een gerust hart aan dit jonge team overlaten.
De Dis is er, zoals ze zelf zeggen, voor iedereen die van lekker eten houdt. En waar je misschien gemakkelijk aan het restaurant voorbij zou lopen kan ik je alleen maar van harte aanbevelen een volgende keer een tafeltje te reserveren. Want de Franse keuken, met moderne touch, betovert je smaakpapillen en van de wijze van presentatie kun je alleen maar heel blij worden.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: De huisgemaakte bouillabaisse, die gelukkig altijd op de kaart staat, is een van de lekkerste die ik in tijden heb gegeten en de manier van presenteren zonder twijfel een van de meest originele ooit.

Over het restaurant De Dis eten & drinken

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Dis eten & drinken

9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Dis eten & drinken

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer een prachtig verassingsmenu. Voor ons het beste restaurant in Den Haag!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben ontzettend genoten van de creativiteit van de kok, deze man verricht wonderen en de gerechten zijn bijzonder verfijnd van smaak en prachtig opgemaakt.
De begeleidende wijnen zijn eveneens verfijnd en zeer goed gekozen bij de gerechten.
Een feest om hier te eten, je voelt je echt verwend, mede door de hele attente bediening.
Als de rekening dan ook nog zeer schappelijk is kun je dit restaurantje niet snel vergeten.
We komen zeker terug
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fantastische avond. Vier gangen verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement. Na twee heel bijzondere voorgerechten (een geweldige tonijntartaar en een even lekkere bouillabaisse) een uitstekend hoofdgerecht en dessert. De wijnen waren ook heel goed gekozen. We komen graag weer terug!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Met enthousiasme en liefde bereid diner dat op schilderachtige wijze wordt opgemaakt. Ook voor vegetariërs een genot, omdat de kok Bas ook voor hen mooie gerechtjes op tafel tovert. Tevens mooie bijpassende wijnen, met een leuk verhaaltje over oorsprong en waarom deze keus. Rustige, intieme en gezellige setting. Een absolute aanrader.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prachtige gerechten, mooie wijnen!
Jean Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gemoedelijk, vriendelijk, knus, gewoon heerlijk voor een avondje uit!
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een geweldige avond hebben wij hier gehad bij dit fantastische koppel. We hebben meer dan heerlijk gegeten en de daarbij passende lekkere wijnen en de armagnac bij de geweldige bouillabaisse maakte het helemaal af. Je proeft en beleeft het vakmanschap van Chef Bas Vermeijden in al zijn gerechten. Ook zijn passie voor whiskey hebben we als afsluiter nog mogen proeven, al met al echt een TOP beleving in Scheveningen.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mijn vriendin kennis laten maken met het beste restaurant van Den Haag. Ongelooflijk gastvrij, verrukkelijk eten en heerlijke wijnen erbij gedronken. Wat een feestje! Chef en sommelier zijn een superteam met passie voor hun werk. Dat proef je aan alles: de kreeftrisotto, de eendenlever, de bouillabaisse. Super!!!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wat een geweldig intiem restaurant. Wij zijn fan en komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wederom super!
keukenprinces .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gister heerlijk gegeten!
leuke bediening, Goede product kennis, mooie opmaak van de gerechten en een leuk plekje bij de keuken waardoor we af en toe mee konden kijken in de keuken, waar de chef een echt feestje van maakte!
Complimenten!! Van tafel 1 uit Utrecht.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke beleving, heerlijk gegeten, aanrader!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was heerlijk, het zag er goed uit en het smaakte mmmmmmmmmmmm!
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Weer zeer goed gegeten en gedronken. Absolute aanrader!
Barbara J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vooral de toiletten boven mogen opgeknapt worden
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Super attente en vlotte bediening, en het eten was verrukkelijk , we hebben genoten.
Heidi A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Natuurlijk ook weer een perfecte combinatie van de verschillende wijnen bij ieder gerecht.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Matige inrichting mnaar door het fantastische eten zie je het niet meer
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De Dis is een heel goed en verrassend restaurant in een leuke setting. Het enthousiasme voor eten en drinken spat ervan af. Een absolute aanrader!