De Dis eten & drinken

Badhuisstraat 6 2584 HK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Dis eten & drinken

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Dis eten & drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,4
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Jammer dat de Dis zo verstopt ligt.
Héerlijk gegeten voor een 'kleine' prijs!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We eten graag en zo'n keer of drie per maand "buiten de deur" en maken graag gebruik van aanbiedingen, maar zéker één keer in de twee maanden móéten we naar De Dis om weer eens te ervaren dat hier een koppel staat dat superieur is in dit vak. Wat hebben we gisteravond toch weer verrukkelijk gegeten met daarbij prachtige wijnen. Michelinsterrenniveau voor een alleszins redelijke prijs. Dit is ons "huisrestaurant" en dat is het voor heel veel van de gasten hier, ook al omdat het zulke aardige mensen zijn, die Mayelle en Bas.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Fijne gerechten, mooie wijnen, uitstekende bediening. Ook voor vegetariërs een echte aanrader.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Laatst voor de 2de keer bij de Dis gegeten, weer genoten van het 6 gangen menu met bijpassende dranken, bij de bouillabaise de keuze voor een mooie armagnac, super. Goede wijnen met uitleg over de wijn/spijs combinatie.
Je proeft de versheid van de producten en de passie van Bas, mooie en vooral lekkere gerechten met pure smaken in een zeer relaxte atmosfeer.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Donderdag 8 juni 2017 hebben we met z'n vieren in de Dis genoten van de (vier) gerechten en het wijn arrangement. Zes gerechten had ook gekund, dan was de prijs gunstiger geweest. Goede smaken. De bouillabaisse was méér dan verrukkelijk. De zoete versie van het nagerecht was aardig, maar de volgende keer ga ik voor het kaasplankje dat één van mijn tafelgenoten had gekozen! De sommelier had goede verhalen over de keuzes van de wijnen, die een feestje op zich waren. Leuke borden, vlotte en prettige bediening, ik zou zelf andere lampenkapjes ophangen. Wij komen zéker terug!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten van eerlijke gerechten die heel mooi geserveerd werden en men hield rekening met onze wensen. Er werd hele mooie wijn geserveerd. De bediening was uitstekend en we werden over ieder gerecht en over de wijn uitgebreid geïnformeerd
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en alles zag er heel mooi uit en eveneens was de wijn uitstekend. De bediening verdient ook een compliment, we werden over ieder gerecht uitgebreid geïnformeerd en met onze wensen werd steeds rekengin gehouden. Het zijn inderdaad hele oorspronkelijke smaken en gezonde eerlijke gerechten.
B.T. B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij lieten ons verrassen door het kleine 4 gangen verrassingsmenu 45 euro, met bijpassend wijnarrangement 22 euro. Alles perfect! Op één ding na, op Iens staat verassingsmenu (met 1 r). Dat lijkt mij niet de bedoeling ;-)..
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Lekker en origineel gegeten op een lokatie waar je dat niet verwacht. Super aardige eigenaars die ook verstand hebben van wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Feiko V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ik kom hier zeker terug, heerlijk eten, heel professionele en vriendelijke bediening, fantastische sfeer, een pareltje!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uitstekend gegeten en gedronken. Deze mensen zijn te goed voor deze plek!
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eten is erg lekker, origineel, een jonge kok die aan de weg timmert. Minpunt is het pand; als je binnenkomt stinkt het naar ouzige meubels en ranzige keukenluchtjes. De trap naar boven voor de wc is erg steil en viezig, armoedig. Dat is jammer.
M.D. P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten. Meer dan heerlijk. Heel goed wijnarrangement erbij.
inafrans .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij waren hier voor het eerst en gingen voor de zes gangen met wijnarrangement.
Wij hadden een leuk inkijkje in de keuken waar wij een enorm gedreven kok aan het werk zagen.
Hier krijg je nu eens niet de standaard gerechten.
De sommelier had verstand van zaken, gaf een mooie toelichting bij de perfect gekozen wijnen.
AL met al een avond met mooie herinneringen en om in gedachten te houden als je Scheveningen bezoekt.
Dank jullie wel!
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gisteravond met 2 personen ons laten verrassen door het 5gangen menu (waarbij wij afzagen van het toetje, daar zijn we niet zo van) Elke gang was heerlijk, met name de gerookte paling en de paardenbiefstuk waren ouderwets bijzonder, en heerlijk op smaak. Lekkere en bijzondere wijnen bij elke gang.Het is 2 jaar geleden dat we de laatste keer geweest waren, maar zoveel tijd laten we er niet meer overheen gaan voor we weer gaan: aanrader!
Franciscus V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Genoten van vier gangen menu. Gerechten zeer gevarieerd. Paardenvlees gerecht was heel bijzonder en lekker. Ook wijnen van BOB-arrangement waren uitstekend.
MarshaH .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en wat een leuk stel dat dit restaurant samen draait. Het restaurant ligt in een deel van Scheveningen dat niet direct 'aantrekkelijk' is, maar dit restaurant is zeker een bezoek waard! Keuze uit 4/5 of 6 gangen met geen alledaagse gerechten. Voorbeeld: hele mooie zachte haas van het paard. En in geval van allergieën of 'niet lekker' eenvoudig een mooi alternatief. We komen nog een keer terug
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Genoten van een heerlijk 6 gangen menu met bijbehorende wijnen. Elk gerecht dat werd opgediend was een kunstwerk op zich. Bas, de kok, besteedt erg veel aandacht aan de details en het resultaat zijn gerechten die lijken op schilderijtjes. De wijnkeuze bij de verschillende gerechten was vaak verrassend (zoals een mousserende wijn bij de oesters), maar pasten zonder uitzondering allemaal uitstekend bij de gerechten. Deze wijnen werden ook prima geïntroduceerd. Ik was naar de Dis toegegaan omdat ik vrijdag voor het eerst van mijn leven naar een diëtist ga omdat ik wat kilo's kwijt wil. Ik dacht bij me zelf dat ik nog één keer lekker wilde genieten alvorens met een dieet te beginnen. Ik had geen betere keuze kunnen maken.
Leks V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke ervaring met het zesgangen-surprise-menu en wijnarrangement. Om terug te komen.