Over het restaurant De Dis eten & drinken

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Dis eten & drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eten is erg lekker, origineel, een jonge kok die aan de weg timmert. Minpunt is het pand; als je binnenkomt stinkt het naar ouzige meubels en ranzige keukenluchtjes. De trap naar boven voor de wc is erg steil en viezig, armoedig. Dat is jammer.
M.D. P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten. Meer dan heerlijk. Heel goed wijnarrangement erbij.
inafrans .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij waren hier voor het eerst en gingen voor de zes gangen met wijnarrangement.
Wij hadden een leuk inkijkje in de keuken waar wij een enorm gedreven kok aan het werk zagen.
Hier krijg je nu eens niet de standaard gerechten.
De sommelier had verstand van zaken, gaf een mooie toelichting bij de perfect gekozen wijnen.
AL met al een avond met mooie herinneringen en om in gedachten te houden als je Scheveningen bezoekt.
Dank jullie wel!
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gisteravond met 2 personen ons laten verrassen door het 5gangen menu (waarbij wij afzagen van het toetje, daar zijn we niet zo van) Elke gang was heerlijk, met name de gerookte paling en de paardenbiefstuk waren ouderwets bijzonder, en heerlijk op smaak. Lekkere en bijzondere wijnen bij elke gang.Het is 2 jaar geleden dat we de laatste keer geweest waren, maar zoveel tijd laten we er niet meer overheen gaan voor we weer gaan: aanrader!
Franciscus V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Genoten van vier gangen menu. Gerechten zeer gevarieerd. Paardenvlees gerecht was heel bijzonder en lekker. Ook wijnen van BOB-arrangement waren uitstekend.
MarshaH .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en wat een leuk stel dat dit restaurant samen draait. Het restaurant ligt in een deel van Scheveningen dat niet direct 'aantrekkelijk' is, maar dit restaurant is zeker een bezoek waard! Keuze uit 4/5 of 6 gangen met geen alledaagse gerechten. Voorbeeld: hele mooie zachte haas van het paard. En in geval van allergieën of 'niet lekker' eenvoudig een mooi alternatief. We komen nog een keer terug
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Genoten van een heerlijk 6 gangen menu met bijbehorende wijnen. Elk gerecht dat werd opgediend was een kunstwerk op zich. Bas, de kok, besteedt erg veel aandacht aan de details en het resultaat zijn gerechten die lijken op schilderijtjes. De wijnkeuze bij de verschillende gerechten was vaak verrassend (zoals een mousserende wijn bij de oesters), maar pasten zonder uitzondering allemaal uitstekend bij de gerechten. Deze wijnen werden ook prima geïntroduceerd. Ik was naar de Dis toegegaan omdat ik vrijdag voor het eerst van mijn leven naar een diëtist ga omdat ik wat kilo's kwijt wil. Ik dacht bij me zelf dat ik nog één keer lekker wilde genieten alvorens met een dieet te beginnen. Ik had geen betere keuze kunnen maken.
Leks V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke ervaring met het zesgangen-surprise-menu en wijnarrangement. Om terug te komen.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Elke keer weer weet Chef Bas mij te verrassen. Elk bezoek overtreft hij zichzelf. Van de oesters tot de creatieve en heerlijke paling in het groen met een knipoog. Een sublieme eendebout en eindelijk weer terug op een kaart: paard. Vergezeld met heerlijke wijnen en een gastvrije ontvangst. Top!
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij kwamen al begin jaren tachtig in de Dis, toen je er nog een 3-gangenmenu voor een tientje kon krijgen. Dat was heel erg lekker. Nu is het fantastisch!! Heerlijk gegeten, heerlijk gedronken, goede service. Bedankt, het was top!!
Tina K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier gereserveerd op aanraden van een collega en erg blij dat we het hebben gedaan :). Niks nieuws toe te voegen aan voorgaande recensies: beetje kneuterige inrichting maar zeker knus, fantastisch gegeten en goede service. Absoluut de moeite waard.
Steven Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede wijn aanbevolen
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisteravond hebben wij weer genoten van een fantastisch 4 gangenmenu met bijpassende wijnen. Alles zeer smaakvol en gepresenteerd op mooie opgemaakte borden. Echt een aanrader!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fantastisch gegeten, alle gerechten zeer smaakvol, mooi gepresenteerd (bouillabaisse was een toppertje) en de bijpassende wijnen verrukkelijk!
Zeer prettige bediening, een gezellige sfeer en uitstekende uitleg over de wijnen.
2 "Adviesjes" : de amuse graag vegetarisch dan kan iedereen er van genieten en het is handig om de gasten tijdens of voor de amuse al te vertellen dat er geen kaart is maar dat er een keuze is uit verschillende gangen. Maar zoals al eerder vermeld, het was fantastisch en we komen zeker terug!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk verrast door de chef en de dame voorin
Deniz E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk tentje. Lekker eten. Vooral de bourgondische eigenaar coegt een 'sparkle' toe
Lpa1 P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wederom erg goed bij Bas en Mayelle gegeten. Heerlijke gerechten en bijbehorende wijnen. Echt een avond uit zoals het hoort. Complimenten
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat hebben we weer genoten van dit restaurant met deze jonge staf! Eten op hoog niveau, een deskundige bediening met veel wijnkennis. We blijven dit keer niet zo lang meer weg.
Tony B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Dit was een bijzondere ervaring voor ons. niet alleen hadden we een heel goede kok in de keuken maar ook de wijn Geserveerd aan tafel was bijzonder. We komen uit Frankrijk en in het Frans zegt men "exquis". een echte aanrader. dit verdient een michelin ster. TB & PJR
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zaterdag 13 november om 20.24 uur kreeg ik van IENS het bericht dat mijn reservering voor zaterdag 13 november om 19.00 uur niet was gelukt. Dit bericht heb ik pas later kunnen lezen omdat ik om 20.24 uur reeds bij De Dis smakelijk zat te eten. Een heerlijke bouillabaise daarna kwartel met gebakken eendenlever en bloedworst echt heel lekker. Vervolgens hertenrugfilet en tot afsluiting en prima kaasplankje dit alles vergezeld van uitstekende wijnen.
Op De Dis niets aan te merken. Het LATE bericht van IENS wel slordig.