De Dis eten & drinken

Badhuisstraat 6 2584 HK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Dis eten & drinken

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Dis eten & drinken

Jouw recensie over het restaurant De Dis eten & drinken

keukenprinces .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gister heerlijk gegeten!
leuke bediening, Goede product kennis, mooie opmaak van de gerechten en een leuk plekje bij de keuken waardoor we af en toe mee konden kijken in de keuken, waar de chef een echt feestje van maakte!
Complimenten!! Van tafel 1 uit Utrecht.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke beleving, heerlijk gegeten, aanrader!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was heerlijk, het zag er goed uit en het smaakte mmmmmmmmmmmm!
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Weer zeer goed gegeten en gedronken. Absolute aanrader!
Barbara J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vooral de toiletten boven mogen opgeknapt worden
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Super attente en vlotte bediening, en het eten was verrukkelijk , we hebben genoten.
Heidi A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Natuurlijk ook weer een perfecte combinatie van de verschillende wijnen bij ieder gerecht.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Matige inrichting mnaar door het fantastische eten zie je het niet meer
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De Dis is een heel goed en verrassend restaurant in een leuke setting. Het enthousiasme voor eten en drinken spat ervan af. Een absolute aanrader!
Hanno J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lang geleden dat we zo heerlijk hebben gegeten en met zulke verrassende wijnen. Top kwaliteit in een ontspannen sfeer en een omgeving, zonder fratsen maar alles gericht op het verzorgen van een culinair feestje en een hele mooie avond. Wij zijn fans.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het is een genot om Bas aan het werk te zien: met zoveel zorg en precisie komen er pláátjes van gerechten op tafel. Mayelle schenkt er vakkundig geselecteerde dranken bij. Hun stijl en warmte geven je het comfort van thuis bij de vertroeteling van een ware sterrenkeuken.
J.W. B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Klein intiem restaurant. Echtpaar. Hij kookt, zij doet de bediening en dat geeft meteen een goede sfeer. Het verrassingsmenu was inderdaad een verrassing. Na een wat tegenvallend voorgerecht op de obligate leisteen, passeerden een mooie smaakvolle bouillabaisse waarbij de vulling op een houten plankje dat het bord overspande, werd geserveerd. Ik kreeg heel even het "we willen dit nu eens heel anders doen" gevoel. Van mij had de vulling gewoon eerlijk in de bouillon gemogen. Het hoofdgerecht was eend, perfect gegaard en zeer smakelijk en het nagerecht toch een beetje de gebruikelijke zoetigheden. Dit restaurant verdiend aandacht, alleen al omdat het harde werkers zijn met oog voor detail. Iets teveel naar mijn zin, maar dat is een kwestie van smaak. Mijn tafeldame koos een wijnarrangement dat haar na twee glazen al behoorlijk ongeremd maakte. Ik moest iets minder dan € 155 afrekenen wat ik redelijk vond, gezien een derde daarvan aan alcohol op ging. Zeer de moeite waard. Ik kom zeker terug.
juultje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
zeer aangenaam huiskamer restaurant!!
Louise76 R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goed eten maar mijn verwachting was iets hoger gezien ik het restaurant nog kende met een losse kaart en geweldig vlees.

De 5 gangen waren prachtig. De heek/wijting met een brandertje gegaard wat helaas een bijsmaak gaf. Verder goed menu.
Duco R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Top gegeten, heerlijke wijnen en uitstekende bediening.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten en drinken dat door Bas en Mayelle met passie werd bereid en geserveerd verdient niets dan lof. Deze culinaire reis kunnen we ten zeerste aanbevelen!
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het eten was goed maar niets buiten gewoon, ik stond er verbaasd van dat de bediening en de kok regelmatig het restaurant verlaten om te gaan roken. De ontvangst was slecht je komt binnen en je zoekt maar uit waar men zijn jas kan ophangen; het toilet is op de verdieping er boven; eigenlijk ga je het restaurant uit en via een stijle trap die wel eens mag worden gezogen klim je een verdieping hoger. Nee niet voor herhaling vatbaar.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zeer goede en flexibele keuken. Bediening is vriendelijk, attent en gaat perfect om met een wens tot wijziging in het menu nadat gang al is geserveerd. Alleen nog puntjes op de i (smetteloos en glanzend glas en bestek).
r. M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vrienden, eigenaren/directeuren van Musico Reizen in Utrecht, zijn culinaire genieters. Een van deze twee musicologen is zelfs ook gediplomeerd kok. Voor de culturele muziekreizen die zij organiseren door heel Europa en naar New York, Boston en Chicago zoeken zij de beste restaurants uit. Met hen aten we gisteren in De Dis. Zij aten daar vorig jaar met ons en het was hun uitgesproken wens nu wéér bij Bas en Mayelle te eten. Het waren ook deze keer weer zulke overheerlijke, verrassend mooie gerechten, vergezeld van delicate wijnen, dat alleen al het culinaire deel van zo'n avond nog dagenlang nagloeit. Waar blijft hier de Bib Gourmand? Inspecteurs van
Guide Michelin, wordt eens wakker!
Fenna T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk 6 gangen gegeten met bijpassende wijn. Het werdt op een originele manier geserveerd. Leuk ook dat je zo de keuken in kan kijken. Echt een huiskamergevoel.