Over restaurant De Dis eten & drinken

De ultieme smaakbeleving

Smaakbeleving is het uitgangspunt. Vakmanschap, de beste ingediënten en liefde ontbreken in geen enkel gerecht. Een mooie extra; de gerechten zien er ook nog eens uit als schilderijtjes op je bord, geen detail gaat verloren. De attente en kundige bediening doet er alles aan om jou en je gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Dis eten & drinken

Ed T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fantastisch gegeten, alle gerechten zeer smaakvol, mooi gepresenteerd (bouillabaisse was een toppertje) en de bijpassende wijnen verrukkelijk!
Zeer prettige bediening, een gezellige sfeer en uitstekende uitleg over de wijnen.
2 "Adviesjes" : de amuse graag vegetarisch dan kan iedereen er van genieten en het is handig om de gasten tijdens of voor de amuse al te vertellen dat er geen kaart is maar dat er een keuze is uit verschillende gangen. Maar zoals al eerder vermeld, het was fantastisch en we komen zeker terug!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk verrast door de chef en de dame voorin
Deniz E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk tentje. Lekker eten. Vooral de bourgondische eigenaar coegt een 'sparkle' toe
Lpa1 P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wederom erg goed bij Bas en Mayelle gegeten. Heerlijke gerechten en bijbehorende wijnen. Echt een avond uit zoals het hoort. Complimenten
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat hebben we weer genoten van dit restaurant met deze jonge staf! Eten op hoog niveau, een deskundige bediening met veel wijnkennis. We blijven dit keer niet zo lang meer weg.
Tony B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Dit was een bijzondere ervaring voor ons. niet alleen hadden we een heel goede kok in de keuken maar ook de wijn Geserveerd aan tafel was bijzonder. We komen uit Frankrijk en in het Frans zegt men "exquis". een echte aanrader. dit verdient een michelin ster. TB & PJR
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zaterdag 13 november om 20.24 uur kreeg ik van IENS het bericht dat mijn reservering voor zaterdag 13 november om 19.00 uur niet was gelukt. Dit bericht heb ik pas later kunnen lezen omdat ik om 20.24 uur reeds bij De Dis smakelijk zat te eten. Een heerlijke bouillabaise daarna kwartel met gebakken eendenlever en bloedworst echt heel lekker. Vervolgens hertenrugfilet en tot afsluiting en prima kaasplankje dit alles vergezeld van uitstekende wijnen.
Op De Dis niets aan te merken. Het LATE bericht van IENS wel slordig.
ArendJanHeijn .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Shandy D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na veel goede verhalen te hebben gehoord en goede recensies te hebben gelezen op Iens, waren we erg nieuwsgierig geworden en gingen we met hoge verwachtingen naar De Dis. Deze hoge verwachtingen zijn gisteravond meer dan waar gemaakt.

We hebben een 6-gangen verrassingsmenu genomen, incl wijnarrangement. De gerechten waren zo goed van smaak en alle(!) wijnen erbij subliem, dat we het menu hebben uitgebreid door een 7e gang (incl wijn) met kaas te delen. Een goed restaurant dient immers ook een goed kaasassortiment (en op de juiste temperatuur) te hebben en ook dat werd waargemaakt!

Het is een klein en mede hierdoor heel persoonlijk restaurant, waar je heel laag drempelig en voor een hele schappelijke prijs tegen Michelinster niveau kunt dineren en wijnen.

Wij komen zeker terug!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben met zijn tweeën een heel erg lekker 4 gangen verassingsmenu voor 45 euro gegeten. Hele lekkere, goed op elkaar afgestemde gangen. Een lekkere witte huiswijn erbij genomen. Voor herhaling vatbaar..
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Anne Marie S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Fantastisch lekker gegeten: interessante combinaties, niet te zwaar en geen idioot grote porties kortom: zelden zo lekker gegeten.
Omdat er in het menu het e.e.a. zat waar ik niet dol op ben, werd er heel soepeltjes een andere suggestie gedaan.
Je voelde je echt "klant-is-koning" waarmee rekening gehouden werd !
Een aanrader deze "DIS " !!
Aline T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Super gegeten en komen zeker hierzo terug!
We hadden het 6 gangen menu en hebben ons laten verrassen!!!!
Wijn-arrangement was heerlijk en klopte bij wat onze gast dame ons vertelde!
Top!
Ons zie je zeker terug!
Bedankt voor deze geweldige avond!❤️
Denny L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We waren aangenaam verrast met de bereiding van de gerechten; met name balans van smaken en presentatie waren in onze beleving helemaal goed.
De inrichting had een huiselijk sfeer. Dit had naar onze mening wat zakelijker gemogen.
Barbara J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het eten is geweldig! Deze jonge mensen weten hoe ze moeten koken maar ook hoe ze de klant een fantastische relaxte avond bezorgen, echt heerlijk eten als schilderijen op je je bord, heerlijke wijn en goede prijs/kwaliteit verhouding! Hoop maar dat ze nog lang doorgaan zo en wij komen zeker vaak terug!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
De Dis was genieten. De gastheer en vrouw geven je een welkom gevoel. Het eten was heerlijk, om over het wijnarrangement nog maar te zwijgen. Een top avond.
Dutchanddecent .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De hele beleving bij de Dis was top! Fantastisch eten, eerlijk orgineel en hoog op smaak voor een zeer goede prijs. Gerechten waren erg goed op elkaar afgestemd met verrassende orgineel wijnen.
Thellwig .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Fantastisch gegeten bij dit jonge enthousiaste paar. We hadden het zes gangen met wijnarrangement. De plek moet je wel weten te vinden, zal voor een lekkerbek geen probleem zijn.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Klein restaurant met uitzonderlijk goede keuken en uitmuntende bediening. De bediening is deskundig over wat wordt uitgeserveerd, zowel wat het eten als de beschikbare wijnen betreft en de perfecte combinatie daartussen.De aankleding is relaxed, prettige sfeer.