De Dikke Dries

Vrijdag 11:00 - 03:00
- Lunch 14:00 -

Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Mijn beleving was Dikke Dries enkele jaren geleden wat beter. De inrichting is volgens mij wat veranderd en dat is een verbetering en de bediening is aardig. Wat eten betreft is het niveau onvoldoende, zeker gezien de prijsstelling.
HermanMaat .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Laatst heb ik met een paar vrienden bij 'de Dikke' gegeten. We hadden vooraf met z'n drietjes de Utrechtse borrelplank met veel heerlijke hapjes voor een zeer schappelijke prijs. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de steak, die uitstekend gegrild was. Mijn tafelgenoten hebben ook erg genoten van malse kipsaté en het Utrechtse stoofvlees. Bij het eten werden heerlijke speciaalbieren van een Utrechtse brouwerij geschonken door de bediening die, ondanks de drukte in de zaak, erg vriendelijk en behulpzaam was. Al met al een heel gezellig Utrechts familiecafé met lekker eten voor een goede prijs. Wij komen zeker nog eens terug.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Vanavond een super leuke avond gehad bij de Dikke Dries. Ze hebben deze maand stampottenmaand, voor 10 euro een enorme lekkere schaal andijviestampot gekregen met spekjes en rookworst. Alsof er een engeltje over mijn tong pieste. Bediening ook super vriendelijk. Een plek om zeker terug te komen. Team dikke dries bedankt!
Madelina .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Lekker gezellig goed ontvangen blije mensen eten was minder maar de gezelligheid was er zeker was hier samen met mijn vriend lekker een drankje gedaan lekkere bier en de sfeer was top alleen service vond ik nogal minder maarja volgende keer beter
NiTi .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
2 weken geleden zijn wij hier geweest.
Het was druk en ze hadden maar 2 man personeel staan. 1 daarvan was continu weg. We hadden erwtensoep besteld. Deze hebben we twee keer terug gestuurd, omdat de soep koud was. Ook derde keer was het nog koud. Het roggebrood wat er bij zat, kregen we niet terug. We moesten elke keer lang wachten en werden hierin niet gecompenseerd.
Zonde, ze zouden zo veel meer van deze zaak kunnen maken.
RickWessling .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We waren opzoek naar een rustige plek, waar we een voetbalwedstrijd konden bekijken en een hapje eten. Bij de dikke dries de perfecte plek gevonden. Heerlijke gezeten met beamer en in alle rust.
Onze keuze viel op de antipasti plaat. Deze was rijkelijk gevuld voor een zeer goede prijs (12,-) Heerlijk en ruim voldoende voor twee personen(!)
Daarnaast nog enkele drankjes en een tosti waren voldoende om gevuld, na een gewonnen wedstrijd, huiswaarts te keren.

Bediening was vriendelijk en gezellig.
Goede uitleg bij aanvang wat wel en niet voorhanden was.

Het was een prettige verblijf.
Friedau .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
We werden niet echt vriendelijk bediend. De bediening vroeg niet eens wat we wouden drinken, ze bleef gewoon staan en wachtte af tot dat wij iets gingen zeggen. Het eten was veel te weinig voor dat geld - bij de curry was er niet eens rijst bij!!(Stond er ook niet bij vermeld). En het brood moesten we ook nog zelf betalen, wat pas kwam toen ik de curry al op had! Erg jammer. Een keer, nooit weer.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Leuk eetcafe waar je snel een smakelijke hap op tafel hebt. Mooie collectie biertjes van de tap, en nog veel meer op fles. Huiswijn was ook goed drinkbaar. Afgelopen vrijdag gegeten; 1 maal de burger, 1 maal boerenkool en 1 maal zuurkool. Simpele kost, maar prima klaar gemaakt. En dat voor een mooie prijs. Kortom; een tent om terug te komen.