De Dikke Dragonder

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De Dikke Dragonder

Een gezellig bruin café midden in het bruisende centrum van Maastricht. Prima om een hapje te eten maar ook bedoeld om uit te gaan en te genieten van livemuziek en een lekker glas bier. Vlakbij het Vrijthof en helemaal ingericht om het jou naar de zin te maken. Geen poespas, geen overdreven gedoe, maar wel een goed weekmenu waar je met 2 personen zeker van zult genieten. En als je daarna nog wat langer wilt blijven, stuurt niemand je weg!

Meer informatie over restaurant De Dikke Dragonder

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag 11:30 - 21:30
Zaterdag 11:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Dikke Dragonder

Ed N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Bijzondere ervaring uitstraling matig eten goed en gezellige en leuke bediening. Voor ons een aanrader en komen bij ons volgend bezoek aan Maastricht op zeker terug.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
We hadden vooraf gereserveerd en aangegeven dat we een AH kaart hadden. (Tweede menu gratis)
We zijn heel gastvrij ontvangen en mochten á la carte eten of een menu kiezen, de nota zou gehalveerd worden. We hebben echt heerlijk gegeten en gedronken en hoefden maar de helft te betalen van alles.
Een mooi opgemaakte carpaggio en een verrukkelijk klaargemaakte boeuf bourgignon. Als dessert moesten we echt de tiramisu proeven, ook al hoorde die niet bij het gekozen menu. Dat was een goede aanrader.
We hebben genoten! Als we weer in Maastricht komen weten we waar we zullen eten.
Liek E B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hele gezellige avond gehad in de dikke Dragonder.
Er ging even iets mis met de bestelling waardoor we niet allemaal tegelijk ons hoofdgerecht konden eten. Maar dit werd gecompenseerd met een kop koffie/thee gratis.
Prima verder. lekker eten!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goed eten
Lourens H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eerlijk traditioneel eten, voor een eerlijke prijs, goed en lekker. Bruine lambrisering en bediend worden door professionele volwassen personeel. Prima gegeten met ons gezin.
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg gezellig en goed eten. De prijs/kwaliteit is erg gunstig, Aanrader.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gewoon simpel maar goed en
smaakvol eten.
Ondanks de drukte wordt er de tijd voor je genomen.
Kregen ook n goed biertje geadviseerd.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We troffen bij toeval een 50% korting actie en dat pakte goed uit. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening.
Een beetje fris vanwege de openstaande deur. We waren helemaal tevreden over de maaltijd.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Met een groupondeal hier een 3-gangen diner genoten. We mochten zelf een plekje zoeken. Het restaurant is van het type bruine kroeg. De bediening erg vriendelijk. Het eten was erg lekker. We hadden mosterd-witlofsoep, salade scampi, Maastrichts zuurvlees en crème brûlée. Bij het voorgerecht kwam een flinke schaal brood en bij de friet mayonaise. Wanneer we weer een keertje in Maastricht komen gaan we zeker terug.
Lizet B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Gezellig eten was heerlik goede service toppie
S. K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Hier geluncht via Groupon. Vriendelijke, losse bediening en goed eten. Ruime porties. Het kleine terrasje ziet er goed uit, binnen is het behoorlijk donker, maar dat hoort natuurlijk bij een bruin cafe. Ik heb eigenlijk één groot minpunt: het slot van het damestoilet was defect en dat vind ik persoonlijk echt erg vervelend.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Gezellig bruin eetcafé met goed eten.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima prijs / kwaliteit verhouding, zeker een aanrader
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben gezellig buiten in het zonnetje gezeten. Heerlijke traditionele streekgerechten, voor een goede prijs.
Emi K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Reservering geplaatst, maar toch niet binnengelaten terwijl de helft van het restaurant leeg was. Erg onvriendelijk personeel die totaal niet op de hoogte was
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk munu Bourgondisch !
Marijn N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, huisgemaakte kaasfondue is echt een aanrader. Personeel was heel vriendelijk. Helaas was er voetbal op en dus ging de beamer aan, dat maakte het iets lastiger om gezellig te kletsen tijdens het eten. Maar als er geen voetbal is zou ik er zeker nog eens heen gaan.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De reservering klopte feilloos, de bediening was prima en we hebben uitstékend gegeten tegen een schappelijke prijs.We komen zeker nog een keer terug.
Cas S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bruin cafe , goed voor een biertje maar wat eten betreft is het waardeloos, carpaccio moest je zagen , schnitzel uit de frituur kun je een raam mee ingooien , dessert hebben we maar niet geprobeerd