De Dikke Bil

Meer informatie over restaurant De Dikke Bil

• Af te huren , Catering
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Prima gegeten, eigenaresse kookt zoals je thuis ook doet en biologisch. Prima gehaktbal met zowel gebakken als gekookte aardappels en 2 soorten groente. Vriendelijke vrouw die graag uitleg geeft. Kom hier zeker nog terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wat een tegenvaller. we kwamen voor een 2 gangen menu: soep en een pasta gerecht. Het duurde ruim 1 uur voordat we de soep kregen. De paprikasoep was prima. Dat was ook gelijk het hoogtepunt want vervolgens was de pasta flauw en niet warm.
De reden dat het zo lang duurde was dat ze nog niet alle ingrediënten in huis hadden voor de pasta. En dat hoorden we dan achteraf pas.
Gerlach1976 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Met een besloten club in dit restaurant gegeten. Het diner was echt uitstekend en meer dan voldoende. De bediening was spontaan, gezellig, mooi en open! Volledig biologisch is een gewaagd iets in deze tijd, maar hier zeker de moeite waard om te gaan proberen. De sfeer laat zich omschrijven als rustis, huiselijk en vertrouwd. Iets wat zéér welkom is in deze tijd! Kortom; een bezoek aan dit restaurant is zeker de moeite waard!
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Ik begrijp niet hoe iemand tevreden kan zijn over dit restaurant. De uitstraling is die van een snackbar.De maaltijden zijn karig, niet onsmakelijk, maar ook niet bijzonder.
Ebi .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
ik heb al een paar keer gegeten bij de dikke bil en ik vind het heel lekker mijn broertje en mijn vader vinden het ook heerlijk en de laatste keer mochten we zelfs kiezen wat we wilde eten! leuk he

groetjes ebi 9 jaar
Maresep .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Authentiek is hier het sleutelwoord. Een eenvoudige inrichting, persoonlijke bediening en heerlijk eerlijk eten. Geen fratsen, geen pretenties. What you see is what you get. Alles is met veel liefde en zorg bereid.
Je kunt hier prima terecht voor een broodje tussen de middag, of een afhaalmaaltijd die je zelf thuis opwarmt. En alles is ook nog eens 100% biologisch. Wat wil je nog meer? Ik kom hier met veel plezier!
Wandelsmurf .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
De mening van de eerste recensent deel ik duidelijk niet. Natuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen maar geef ze dan ook een kans. Ik kom er regelmatig en zeg het als er iets niet helemaal in orde is (wat pas één keer voorgekomen is). Meneer heeft duidelijk nog niet de appeltaart geproefd. Die is inmiddels wereldberoemd in Leiden en omstreken. En wat er mis is met de koffie begrijp ik ook niet. Als 'ie dan niet zo geweldig is dan laat je het toch bij één kop?
Ik vind het dapper om in deze economische tijden een horecazaak te beginnen. En dan ook nog eens een biologische! Ik kan dat alleen maar toejuichen. Tussen al die wok-to-go-zaken die overal opduiken een verademing (en ik hou best van wokken dus dat zegt wel wat).
Kom maar eens langs, als je durft en oordeel zelf. De prijzen vallen reuze mee. Voor een paar euro heb je al een broodje. Voor 20 euro kun je echt je buik meer dan rond eten.