De Diek'n

• Tuin
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over restaurant De Diek'n

Koken met liefde en plezier

Bij restaurant De Diek’n spat de passie en de liefde voor eten er van af. In deze authentieke boerderij wordt ​v​eel waarde gehecht aan de kwaliteit van de producten. Er wordt veel gekookt met biologische en/of streekproducten en alles wordt vers bereid. Op dinsdag, woensdag en donderdag geldt een beperkte keuze van de kaart. Vrijdag t/m maandag kun je kiezen van de volledige kaart.
​De keuken sluit om 20.00 uur.​ Wanneer er bruiloften of feesten zijn is het niet altijd mogelijk om in het restaurant te eten. Reserveer dus voor de zekerheid vooraf.

Meer informatie over restaurant De Diek'n

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima restaurant. Heerlijke mosterdsoep gegeten en Italiaans stoofvlees, zeer ruime portie
Komen we vast nog weer terug.
Henkprins1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het waren eerlijke prima bereide maaltijden.
Yoghurt bij de desserts! Dit zie je niet vaak. Met de pruimencompote uit eigen tuin een heerlijke afsluiter.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een leuk restaurant. We aten in het kader van de AH restaurant actie en konden gewoon kiezen van de kaart. De bediening was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Hier komen we terug!!!!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben lekker gegeten op een prachtige plek in het weidse Groningse land. De ambiance was prettig soms duurde het wat lang tussen het vooraf en het hoofdgerecht verder was het prima!
AnitEr .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Verrassend! Leuke locatie met veel mogelijkheden, leuk om te weten dat dit bestaat. Vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting en heerlijk gegeten.
Rinnie B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prijs/ kwaliteit lastig te beoordelen vanwege het benutten van de AH actie.
Kwaliteit van hoofdgerecht prima; met name de steurgarnalen waren erg lekker bereid.
Ook de zoetigheden bij de koffie waren de moeite waard: grote variëteit en heerlijk van smaak.

Sfeer was rustig en aangenaam. Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht een beetje (te) lang. Waarschijnlijk als gevolg van krappe.personeelsbezetting?
De moeite waard om terug te keren.
Hanko.nienaber .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben genoten, echter moesten wij veel te lang wachten op onze hoofdgerecht (meer dan een uur) en wij vonden de kaart niet altijd even duidelijk. Zo dachten wij dat de prijs voor de voorgerecht "tampa's" voor twee personen gold, maar het bleek alleen voor een persoon te zijn, en dachten wij dat bij het dessert "zoetigheden voor bij de koffie" de koffie ingesloten was, maar de koffie moest apart worden betaald.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuke locatie, met prima eten! Zeer vriendelijk personeel, aanwezig maar niet op de voorgrond. Je voelt je er thuis. Het is een aanrader om nog eens terug te komen of aan te bevelen aan vrienden en familie.
Lutjekunst .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Niet voor de eerste keer, maar weer met veel plezier gegeten bij de Diek'n.
Met 6 personen kozen we voor verschillende gerechten: mosterdsoep, brood met boter, kipreepjes, scholfilet, varkenshaas, steurgarnalen en ijssorbets.
Alles geserveerd met patat, aardappels en salade.
Heerlijk gegeten in een prettige en sfeervolle omgeving met prima bediening.
Bij het afrekenen vroeg de bediening uit zichzelf of we ook AH restaurantzegels hadden.
Die hadden we niet bij ons, maar konden later opgestuurd worden.
Wat een klantvriendelijkheid. Wij komen zeker weer terug!
Beeftink43 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, klasse.
Een vlotte, aardige bediening.
Aan te bevelen voor een ieder die heerlijk wil dineren.
Een tip: gebruik placemats en een simpel bloemetje doet gezellig aan.
Aukje en Jan Beeftink
Ingriddewildt1 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben lekker gegeten op een prachtige plek in het weidse Groningse land. De ambiance was prettig en het eten was prima!
Lvandalfsen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was heerlijk en goed verzorgd.
We konden niet alles kiezen, omdat niet alles op voorraad was...
De bediening was wat afwachtend,maar wel vriendelijk.
Kk69 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je kunt van de hele menukaart kiezen en dat is niet overal zo. Aangezien ik koolhydraatarm eet heb ik gevraagd om extra salade ipv aardappelen/ friet. Dit was geen enkel probleem.
Wij komen hier zeker vaker!
Abmedaets .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het is een goed restaurant die zeker is aan te bevelen.
de locatie vond ik erg mooi midden in het veld. wij hebben er genoten van het uitzicht en zeker ook van het eten.
wij hadden beide de gegrilde zalm en die was goed bereid.
Engelienenalfredo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten ook de ontvangst en bediening was erg goed ,we voelden ons erg welkom .Wat opviel was de snelle bediening en ook de lege borden werden snel afgeruimd.
Epals .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk buiten gezeten op het gezellige terras. Voorgerecht Groninger Mosterdsoep. Heerlijk. Als hoofdgerecht stukjes kip met peer spekjes en knoflook. Zalig! Salade en gebakken aardappeltjes erbij. Lekker. Als nagerecht brownie met room. Prima.
Bediening was open vriendelijk gezellig keurig. Leuke meiden daar. Je merkt dat ze het de gast naar de zin willen maken.
Heerlijke avond gehad. Aanrader!
Jannie-J .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben genoten van een overheerlijke gegrilde zalm met salade en gebakken aardappeltjes terwijl onze kinderen kozen voor de varkenshaas of kip met spekreepjes die ze heel lekker vonden. Alle borden en pannen kwamen leeg, dus dat geeft aan hoe het was! Soep vooraf en ijs na, maakte het voor ons helemaal af.
Wel moesten we wat lang wachten, maar daar we buiten konden zitten bij prachtig weer in een mooie landelijke omgeving vonden we dat niet erg.
Kortom, wat ons betreft een aanrader!
Bel52le .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Fantastisch voorgerecht, tapa's voor 2 personen. Hoofdgerechten prima met heerlijke huiswijn. Rustieke ambiance op n mooie avond.
Fratersmit .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuk restaurant met hele vriendelijke bediening en je kant er voor heel veel dingen terecht ( zie de aanwezige folder) en de omgeving is echt landelijk met vele mooie dorpje in de buurt. Het eten was erg lekker en er was genoeg. We waren met een Albert Hein spaaractie en je kon kiezen vanaf de menukaart zodat je zelf kon kiezen wat je wilde eten. Dat vonden we wel zo prettig. We hebben nog een paar volle spaarkaarten en gaan zeker nog een keertje naar De Diek'n.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016

De omgeving is schitterend: Groningen op z'n mooist! De bediening allerliefst en ontspannen. De tapas als voorgerecht: overheerlijk! Het hoofdgerecht (varkenshaas en bijlagen) had ik gezien de prijs iets meer van verwacht. Kortom, De Diek'n : prima om aan te raden & en terug te komen :-) en blij met AH-aktie!