De Deugniet

Rechterstraat 23 5281 BS Boxtel Nederland Kaart

Over het restaurant De Deugniet

Smakelijk genieten bij De Deugniet!

De Deugniet eten & drinken is al ruim veertien jaar een begrip in Boxtel. Locatie: hartje centrum, aan de Rechterstraat. Een eigentijds eetcafé met een vertrouwde en ongedwongen sfeer. Ideaal voor een lekkere lunch, een gezellig diner of gewoon voor een bakje koffie. Om lekker bij te kletsen of voor een zakelijke bespreking. Van koffie met of zonder gebak tot een 5-gangen menu.

Wist je trouwens dat de deugniet ook heeft gedacht aan de kleine deugnietjes met een uitgebreide kinderkaart? Ook heel erg lekker, dus reserveer snel bij De Deugniet in Boxtel!

Meer informatie over restaurant De Deugniet

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 09:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Deugniet

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een relaxe sfeer met zeer aardig personeel.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
We komen zeker nog een terug
V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het eten bij de Deugniet was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en alles was voldoende aanwezig. Het eten werd ook op een erg mooie manier opgediend. Al met al een heerlijke avond gehad waar we zeker nog een keer naar terug gaan.
Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten duurde erg lang en toen we onze broodjes eenmaal kregen was het heel erg minimaal belegd. De prijs-kwaliteitverhouding klopte niet.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wij hebben voor de Deugniet gekozen vanwege de goede recensies. Misschien hadden we daardoor te hoge verwachtingen. Er was al verwarring bij binnenkomst terwijl we gereserveerd hadden. Er is maar 1 keer gevraagd voor drinken daarna niet meer. Twee van ons hebben bij het bestellen van de gerechten last minute wat ander uitgekozen omdat de Spare-Ribs op waren. Kan gebeuren, echter geeft dit aan zodra je de menu kaarten uitdeelt.
Een van ons kreeg een verkeerd voorgerecht maar dat werd direct omgeruild. De kwaliteit van de maaltijden vonden we matig. De sfeer in het restaurant vonden we ook niet echt gezellig. Klein en rustig, ondanks dat was de bediening niet echt snel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Ondanks dat het niet zo druk was, werden we helaas heel langzaam geholpen. Wel voor herhaling vatbaar!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Een avondje met oud collega’s onder elkaar. Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Als dessert konden we kiezen uit een toetJE en koffie/thee of 2 toetJES, Nou, dat was zelfs voor ons, smikkelkonten, een flinke toet!!
Aanrader!
Manuel C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer lekker gegeten. Prima bediening.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Geweldig gegeten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!Dat ereschot vers wordt gekookt proef je zeker!Top,ga zo door!!
charlo .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gezellig met collega's hier wezen eten. Het eten was erg lekker en verzorgd. Een persoon had afwijkende dieetwensen en dit was geen probleem. We zaten wat krap in de tijd en het personeel dacht heel fijn mee!
NyNo .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vanwege de hoge waarderingen hebben we gekozen voor de Deugniet en helaas viel het ons zeer tegen.
Qua decor geef ik het een laag cijfer omdat er sky radio aan stond, dat betekend elk half uur een vlink blok reclame ...
Het restaurant staan o.a. Bij de vegetarische keuken ingedeeld. Dat vind ik enigszins overdreven. Op de kaart staan 2 vegetarische voorgerechten en een hoofdgerecht. Op de kleine kaart staan ook twee vegetarische gerechtjes. Ik heb de champignons in een ondeugend sausje genomen, dat sausje bleek heel zoet en vet te zijn (dat verdient zo zijn naam denk ik wel maar ik hou daar niet van). Als hoofd gerecht heb ik van de kleine kaart de vegetarische salade met gegrilde groeten genomen. Op het menu stond dat alles vers wordt bereid, maar de gegrilde paprika kwam overduidelijk uit het zuur/de pot. Dat viel dus ook tegen.
Ik zou er niet snel nog eens gaan eten.
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wat een fantastische eet ervaring. Alles tot in de puntjes verzorgd. Service in de bediening zonder opdringen. Gerechten waarbij het voorgerecht een voorbode is voor de kwaliteit van het hoofdgerecht. Gerechten met zorg, kwaliteit, kennis, vakmanschap, en liefde bereid en dat proef je. Dineren in een huiselijke sfeer waarin je volledig tot rust komt.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Hier gegeten met twee vriendinnen. Binnen zaten we heerlijk koel, doordat er airco was. Vooraf kregen we heerlijk knapperig brood met kruidenboter van het huis. We kozen voor een driegangenmenu. Ik begon met de soep van de dag, deze keer was dat de champignonsoep. Lekker romig en er zaten ook veel champignons in. Als hoofdgerecht had ik quinoa met noten met daarbij een loempia, gevuld met brie, honing en pesto. Alle smaken waren goed in balans. Als dessert mochten we twee desserts kiezen of één dessert met koffie of thee. De desserts (coupe Deugniet en tropische mousse) waren heerlijk en lekker fris.
De bediening was vrolijk, vriendelijk en werkte goed door. Ik ga hier zeker vaker naartoe. Zeer goed kwaliteit voor een mooie prijs.
Vinnie05 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wat een verrassing om hier terecht te komen!
Heerlijk eten,gezellige bediening en toen we betaalden,viel de rekening reuze mee!turks brood met kruidenboter krijg je vooraf van het huis!zie je niet vaak meer!glaasje water bij de wijn!toppie,en de gerechten smaakten heerlijk!vooral de biefstukpuntjes!een aanrader,wij gaan zeker terug!
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Heerlijk eten, verrassende en flexibele menukaart, flinke porties, goede prijs-kwaliteitverhouding, plezierige bediening. Altijd een glas water bij de wijn, erg prettig!
Elvira S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Hier gaan eten met de 'avondje-uit-korting' via de Jumbo spaaractie. Alles was super. Het eten was heel lekker, het is niet duur en hele goede service. Ik ben zwanger en kon de geur van het gerecht dat ik had besteld niet echt waarderen. Dit lag overduidelijk aan mij, want alles was van prima kwaliteit. Ondanks dat en het feit dat we minder betaalden dan de normale prijzen, kreeg ik direct iets anders en dit is niet in rekening gebracht. Ook hebben we een cadeautje gehad ter ere van de zwangerschap.
Echt heel erg lief allemaal! Wij gaan zeker nog eens, want er staat nog meer op de kaart wat ik wel wil proeven!
Bedankt voor de fijne avond!
René K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Gisteren hier geluncht : klein restaurant met een warme uitstraling, waar je je snel op je gemak voelt. Het was er druk ,correcte bediening al liet het eten wat op zich wachten. Ik had een uitstekende club-sandwich met zalm. Mijn zoon een boeren-omelet, die tegen viel de groenten moest je zoeken, wel rijkelijk champignons.
lian78 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Afgelopen zondag met 5 mensen een prima lunch gehad in De Deugniet, een bekend adres voor ons. Altijd een prima service in een ongedwongen sfeer. Lekker eten, ditmaal maaltijdsalade Deugniet, maaltijdsalade Tonno en een pannenkoek, voor een mooie prijs! Enig minpunt wat eerder niet opgevallen was, maar nu wel in de koude novembermaand: wij zaten vlak voor de deur en ondanks het 'tocht'-gordijn wat er hangt, was het eventjes koud als de deur open ging. Het gordijn werd niet altijd goed dichtgedaan vandaar.
wghlvanweert .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Deze week geluncht bij de Deugniet. Wij waren niet onder de indruk, zeker niet gezien de prijzen. Een maaltijdsalade met gerookte zalm was doordrenkt met een te vette saus, ik vermoed een cocktailwhiskysaus. M.i. hoort daar een lekkere, luchtige dressing over. Er mag eventueel een bakje met genoemde saus bij voor de liefhebber. Een glaasje witte wijn kost 4 euro, dat is veel voor dut restaurant.
Rosalie L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
3 gangen voorgerecht menu (voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) gehad. Er is keus genoeg, de porties zijn ook goed (meer dan genoeg). Het nagerecht kregen we niet eens op! De borden zien er verzorgd uit/zijn leuk aangekleed. Bediening is jong, maar vriendelijk. Goed gegeten voor een prima prijs!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Afgelopen week met 6en bij de Deugniet wezen eten, het was erg lekker! Goede prijskwaliteit, allerlei menutjes en combinaties zijn mogelijk. Verwacht geen culinaire combinaties, maar gewoon lekker eten voor een mooie prijs. Veel keus en de gerechten waren voldoende voor een grote eter. Bediening was behulpzaam en het eten werd snel uitgeserveerd. Ook zeker geschikt voor kinderen.