De Deining

Zeeweg 13 4503 PC Groede Nederland Kaart

Over restaurant De Deining

Met de wind in de haren

Bij restaurant De Deining in West-Zeeuws Vlaanderen staan kwaliteit van de gerechten en ongedwongen gastvrijheid voorop. Onderaan de duinen mag dit restaurant bovendien wel spreken van een superlocatie. Maak een heerlijke wandeling over het strand en strijk bij De Deining neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant De Deining

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

Lang
A.nijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bediening was heel vriendelijk en attent. Buiten nog wat gedronken en daarna aan tafel.
Gerechten waren allemaal heel lekker.
Al met al een hele fijne avond.
Sweet61 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima voorgerecht kalfszwezerik en hoofdgerecht fruits de mer, gezellige sfeer zeer vriendelijk ontvangen. Zowel plaatselijke gasten als toeristen allen met een gezellig weekend gevoel.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We boekten een zondagmiddag voor een middaglunch bij De Deining. Een ware verrassing.
Zeezicht zal je er niet vinden, want het restaurant ligt net achter de duinenrij, maar wat een extra krijg je er voor in de plaats : het zeer lekkere eten, en de prima service.
Een en al vriendelijkheid, gereserveerd en toch warm onthaal, een bord vol smaken en prima gepresenteerd. Mooie menukeuze. Je wordt er niet afgeroomd met dure wijn, neen, je hebt er de keuze tussen 1 glas, kwart liter, halve liter, goedkopere fles of duurdere fles, prima wijnkaart, en dat vinden wij echt klantvriendelijk. En ja...terugkomen gaan we heel vaak doen. Echt waar voor je geld.

Gitta T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten : Valentijnsmenu met diverse bereidingen van kreeft. Vooral het voorgerecht, een salade van kreeft en avocado was erg lekker. Royale porties worden in een ongedwongen sfeer geserveerd en begeleid met goede wijnen: wij hadden een heerlijke vermentino uit Sardinie.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weekeinde in Zeeuws-Vlaanderen voortreffelijk gegeten. Beiden gekozen voor uitsluitend een hoofdgerecht, ossenhaas; die smolt op je tong, beter kan niet. Klein en warm restaurant; huiselijk gevoel. Bediening heel prettig en persoonlijk. Een topper en dus een aanrader.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij kwamen met 4 personen en een dinerkortingkaart. Deze was eigenlijk niet geldig op zater-en zondagen, dat was ik vergeten. Omdat het restaurant niet helemaal vol zat kwam de eigenaresse zelf vertellen dat wij hem toch konden gebruiken. Dat vonden wij heel coulant. De avond was zeer goed verzorgd, het eten en de wijn heerlijk. Een van onze gasten is vegetarisch, geduldig en met zorg werden haar vragen beantwoord en verzorgd. Onze complimenten, zo gastvrij en gezellig!
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vanavond ter gelegenheid van de Kerstdagen bij De Deining in Groede gedineerd, in één woord: voortreffelijk! Na twee heerlijke amuses, hadden we het Deiningbord als voorgerecht; een compositie van koude vis- en vleesgerechten met vers brood en tapenades, een echte aanrader! We hadden ons hierop na het boeken al enkele weken verheugd en werden niet teleurgesteld. Vervolgens de cocquilles als tussengerecht, en daarna de ossenhaas en hertenbiefstuk als hoofdgerecht. De ossenhaas was perfect, de hertenbiefstuk net iets te doorbakken, een kleine misser. Tenslotte nog een dessertbord gedeeld, een bijzonder smakelijke afsluiter! De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, en de locatie is helemaal top, een heerlijke plek in het prachtige Zeeuws-Vlaanderen!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Voor het eerst hier gegeten. De eigenaresse was zeer attent en "wist" wie wij waren. Het eten was uitstekend; mijn vrouw had de drie bereidingen 'soepje-kroketje-tomaat-crevette ..' en ik de carpaccio. Mooi opgemaakt en zeer smaakvol ! Als hoofdgerecht hadden wij de pasta zeevruchten en de kalfsoester; ook dit smaakte fantastisch ! Precies zoals het hoort en niks overdreven ! De bediening was vriendelijk en correct; een goede fooi voor dit alles was dan ook dik verdiend !
Het decor: Het zag er allemaal zeer netjes uit; het uitzicht mag dan niet zo bijzonder zijn, maar het heerlijke eten doet je vergeten hoe de omgeving er uit ziet ! Een aanrader voor iedereen !
Hartelijke groeten. Rene.
Han L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Na de vorige recensies gelezen te hebben nieuwsgierig geworden naar dit restaurant.
We hadden zin in een warme lunch, het is een warmbad geworden!
Zeer vriendelijk onthaal en fijne/vriendelijke bediening.
De tong was zalig.
Vrijdag gaan we voor de ossenhaas.
Mocht je in de buurt zijn van Groede, zeker gaan zou ik aanbevelen.

Alida D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
We hebben zalig gegeten bij De Deining! Mijn man paling in het groen, ik roggenvin: werkelijk heerlijk. Als dessert thee en koffie met een schoteltje met allerlei heerlijkheden om het af te ronden. Rustig en eenvoudig maar sfeervol terras, fijne, vlotte bediening, correct maar niet afstandelijk, vriendelijk, we werden goed geïnformeerd over zowel eten als drinken. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Echt een aanrader, als we hier nog eens in de buurt zijn gaan we zeker weer hier eten!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Lekker gegeten met een attente bediening. Eten was goed alleen jammer dat er diverse gerechten die op de kaart stonden niet meer verkrijgbaar waren. Portionenring tussen de gerechten was nogal verschillend. Smaak en opmaak was prima. De jongedames in de bediening waren op tijd aanwezig zonder opdringerig te zijn.
Paar kleine opmerkingen;
bestek mag een renovatie krijgen.
Kleding bediening mag wat correcter zijn
Koks zie ik,op dit niveau, niet graag in zwarte kleding , maar in een schone witte koksbuis met bijbehorende sloof en broek
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Dit restaurant aan de Zeeweg in Groede ziet er in de stromende regen aan de buitenkant wat verwaarloosd uit. De hartelijke ontvangst en daarna het heerlijke eten maakten alles meer dan goed! Wij kozen voor het weekmenu met slibtongetjes in plaats van varkensvlees.
Vooraf een amuse van makreelmousse: prima. Hierna 3 kleine gerechtjes met zalm enz. Ook heel lekker. Als hoofdgerecht 4 slibtongetjes leuk gepresenteerd. Gebakken zonder poespas op een perfecte wijze.Salade, patat, sausjes enz. De droge witte huiswijn was heel goed. Als dessert een schaaltje met o.a.chocolademousse en ijs. Een goede afsluiting. Prima gegeten voor een redelijke prijs. Zeer aan te bevelen maar dan het liefst met beter weer!
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Onlangs gegeten in De deining. Ik hou niet zo van het woord 'puur' dat te pas en te onpas overal wordt gebruikt, maar in dit restaurant is het eten...puur. Ik nam de fruits de mer, kreeg een prachtig diep bord met kreeft, mosselen, kokkels, garnalen en Sint-Jacobsschelpen, en het was alsof ze zo uit de zee naast me kwamen. Heerlijk! Kleine, maar prima wijnkaart; we dronken een Bourgogne. Tafelgenoot nam het menu met als hoofdgerecht iets van het varken; was ook naar volle tevredenheid. We gaan zeker terug. Goede bediening, vriendelijk ook. Eén minpuntje was, dat we erg lang moesten wachten in het begin op wat hapjes om de eerste trek te stillen.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Een mooi restaurant, moderne inrichting en zeer vriendelijk personeel, ook voor kinderen. We hebben er een keer geluncht en daardoor ook gedineerd. Beiden waren zeer aan te bevelen. Smaakvol bereid, modern porselein en fantasievol opgemaakt.
Heerlijk gegeten. We komen weer een keer terug.