De Deining

Zeeweg 13 4503 PC Groede Nederland Kaart

Over het restaurant De Deining

Met de wind in de haren

Bij restaurant De Deining in West-Zeeuws Vlaanderen staan kwaliteit van de gerechten en ongedwongen gastvrijheid voorop. Onderaan de duinen mag dit restaurant bovendien wel spreken van een superlocatie. Maak een heerlijke wandeling over het strand en strijk bij De Deining neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een heerlijk diner!

Meer informatie over restaurant De Deining

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Deining

Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten zeer goed en alles vers en vriendelijke bediening, is echt een aanrader, ook kinderen zijn zeer welkom
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijke roggevleugel gegeten met droge Spaanse wijn erbij. Bijzonder goed klaargemaakt. Lief restaurant achter de duinrij met zicht op de Zeeuws-Vlaamse polder.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prettig restaurant met vriendelijke uitstraling en dito bediening. Daarnaast waren de gerechten uiterst smaakvol. Echt een restaurant om terug te komen.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Prima restaurantje aan de Zeeuwse kust. Vriendelijke alerte en persoonlijke bediening.
Komen zeker terug.
M F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Restaurant de Deining heeft een keuken van topklasse. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en gunstig geprijsd. We komen graag terug!
Leon en Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Wel alles ging erg snel achter elkaar echt rustig tafelen vonden wij het niet. Het Eten was perfect...
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vlotte service met een glimlach. Heerlijk eten. Fijne, huiselijke sfeer.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
goed restaurant niet te groot, overzichtelijk en gezellig, mooie plek met goed uitzicht.Persoonlijke aandacht vriendelijk en attent.Een kennelijk een prima kok, het smaakte uitstekend.
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gezellig plekje op wandelafstand van de camping! Leuk toeven!
Tieneke A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke combinatie van hoog niveau kookkunst en persoonlijke aandacht
Han L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker visje gegeten.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Uitstekend gegeten, bijzonder pretige bediening, sfeervol niet al te groot restaurant, echt een aanrader. Wel reserveren!
a.nijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bediening was heel vriendelijk en attent. Buiten nog wat gedronken en daarna aan tafel.
Gerechten waren allemaal heel lekker.
Al met al een hele fijne avond.
Sweet61 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima voorgerecht kalfszwezerik en hoofdgerecht fruits de mer, gezellige sfeer zeer vriendelijk ontvangen. Zowel plaatselijke gasten als toeristen allen met een gezellig weekend gevoel.
hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We boekten een zondagmiddag voor een middaglunch bij De Deining. Een ware verrassing.
Zeezicht zal je er niet vinden, want het restaurant ligt net achter de duinenrij, maar wat een extra krijg je er voor in de plaats : het zeer lekkere eten, en de prima service.
Een en al vriendelijkheid, gereserveerd en toch warm onthaal, een bord vol smaken en prima gepresenteerd. Mooie menukeuze. Je wordt er niet afgeroomd met dure wijn, neen, je hebt er de keuze tussen 1 glas, kwart liter, halve liter, goedkopere fles of duurdere fles, prima wijnkaart, en dat vinden wij echt klantvriendelijk. En ja...terugkomen gaan we heel vaak doen. Echt waar voor je geld.

Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Weekeinde in Zeeuws-Vlaanderen voortreffelijk gegeten. Beiden gekozen voor uitsluitend een hoofdgerecht, ossenhaas; die smolt op je tong, beter kan niet. Klein en warm restaurant; huiselijk gevoel. Bediening heel prettig en persoonlijk. Een topper en dus een aanrader.
a. P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij kwamen met 4 personen en een dinerkortingkaart. Deze was eigenlijk niet geldig op zater-en zondagen, dat was ik vergeten. Omdat het restaurant niet helemaal vol zat kwam de eigenaresse zelf vertellen dat wij hem toch konden gebruiken. Dat vonden wij heel coulant. De avond was zeer goed verzorgd, het eten en de wijn heerlijk. Een van onze gasten is vegetarisch, geduldig en met zorg werden haar vragen beantwoord en verzorgd. Onze complimenten, zo gastvrij en gezellig!
niekark .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vanavond ter gelegenheid van de Kerstdagen bij De Deining in Groede gedineerd, in één woord: voortreffelijk! Na twee heerlijke amuses, hadden we het Deiningbord als voorgerecht; een compositie van koude vis- en vleesgerechten met vers brood en tapenades, een echte aanrader! We hadden ons hierop na het boeken al enkele weken verheugd en werden niet teleurgesteld. Vervolgens de cocquilles als tussengerecht, en daarna de ossenhaas en hertenbiefstuk als hoofdgerecht. De ossenhaas was perfect, de hertenbiefstuk net iets te doorbakken, een kleine misser. Tenslotte nog een dessertbord gedeeld, een bijzonder smakelijke afsluiter! De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, en de locatie is helemaal top, een heerlijke plek in het prachtige Zeeuws-Vlaanderen!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Voor het eerst hier gegeten. De eigenaresse was zeer attent en "wist" wie wij waren. Het eten was uitstekend; mijn vrouw had de drie bereidingen 'soepje-kroketje-tomaat-crevette ..' en ik de carpaccio. Mooi opgemaakt en zeer smaakvol ! Als hoofdgerecht hadden wij de pasta zeevruchten en de kalfsoester; ook dit smaakte fantastisch ! Precies zoals het hoort en niks overdreven ! De bediening was vriendelijk en correct; een goede fooi voor dit alles was dan ook dik verdiend !
Het decor: Het zag er allemaal zeer netjes uit; het uitzicht mag dan niet zo bijzonder zijn, maar het heerlijke eten doet je vergeten hoe de omgeving er uit ziet ! Een aanrader voor iedereen !
Hartelijke groeten. Rene.