De Daltons

7,1
Voordelig
ManonB282 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op een warme zomeravond met 8 personen hier gegeten. Bij reserveren aangegeven dat we graag buiten zouden eten, bij aankomst stonden onze tafels al klaar (aan een geschoven). We aten verschillende gerechten (burrito, lams rack, spare ribs, steak), allen waren positief over het eten. Vriendelijke gastheer. Soms duurde het even voordat bediening langs kwam. Sfeer op het terras kan beter. Toen het donker begon te worden zaten wij onder een lantaarnpaal; niet echt gezellig.
Arno T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Dit was onze eerste keer dat we hier aten.
Blij verrast door de hartelijkheid van het personeel en de eigenaar.
Zeer goede bediening en een heel sfeervol restaurant.
Het eten was uitstekend,zelden zo'n goede biefstuk gegeten...
Bijgerechten via de saladebar inclusief heerlijke sauzen.
Nagerecht prima verzorgd.
Toprestaurant!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
we zijn hier met een verrassings feestje met zijn vieren gaan eten wij hebben een mix gril gehad en de andere twee vis gehad en om af te sluiten een lekker toetje .
we waren alle vier zeer tevreden over het eten ,
de bediening was goed de inrichting zag er uit als een echte westernsaloon met de daltons op de muur geschilderd een echt leuk restaurant.
rik en ben
Patrick U.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vriendelijke ontvangst, zij het ietwat onhandig. Waarschijnlijk was de serveerster net begonnen. Spare ribs hot gegeten. Lekker en mals, al vond ik ze niet bepaald hot. Ik miste een bakje met citroenwater voor de vette vingers. Jacket potato was okay. Geen groente helaas. Prijs-kwaliteit verhouding is redelijk tot goed. Buiten op het terras was de sfeer goed en de tafels stonden niet te dicht op elkaar.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
We werden vriendelijk ontvangen.
Als voorafje hadden we carpaccio en gefrituurde kaas. Carpaccio was niet bijzonder en de gefrituurde kaas stonk erg en was beneden alle verwachtingen. Als hoofdgerecht hadden we de mixed grill en een vleesspies. De mixed grill had een spare rib van slechte kwaliteit. De vleesspies was niet bijzonder. Wat wel goed was, was de salade bar. Niet groot maar wel lekker.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Lekkere steaks en vooral betaalbaar eten lekkere en vooral veel garnituren bij het vlees. Je zit hier prima voor een snel hapje eten
Dalto .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Vorige week woensdag gegeten op het terras. Prima bediening, vlot geholpen. Heerlijk gegeten! Bavette, heerlijk mals en lekker lamskotelet, smakelijke aardappeltjes.Had nog wel een groente bij gekund. een aanrader
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Perfecte spare ribs en een sublieme rib eye. Het was voor de kok ook geen probleem om de spare ribs op te delen. De helft Hot & Spicey, de andere helft zoet. De saladebar mag wat beter gevuld en de gepofte aardappel was naar onze smaak ietsje aan de harde kant.
Het was rustig op maandag dus de bediening had alle tijd. Volgens mij was het de eigenaar zelf. Een dikke aanrader!
Toetje Van De Week .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Op nieuwjaarsdag hier gegeten, is een gezellig familierestaurant. Beide de mixed grill gegeten, vlees was van goede kwaliteit, bediening is vriendelijk en saladebar is prima.
Julissa T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Afgelopen maandag avond wezen eten bij De Daltons, eten was zeker boven verwachting. Een mix vlees gehad en spare ibs. waren heerlijk mals en het vlees ook. Echt top. Gastheer was vriendelijk.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Geweldige spare ribs, vooral de hete variant. Om van te watertanden zo lekker. Saladebar wel geinig, maar stelt weinig voor. Bediening vaak erg onervaren en maken veel fouten. Wel erg vriendelijk en de eigenaar lost eea op met een gratis toetje, koffie of dergelijke. Zou niet hoeven met bekwaam personeel. Maar oh oh, die spare ribs toch....
Eugeneb .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Toptent. Was niet heel druk, dit waarschijnlijk omdat het een maandagavond was. Vriendelijke en snelle bediening. Ik had een mixed grill en vriendin had een lady steak. Beide heerlijk en snel klaar. Na afloop werd ons, na ons eigen kopje koffie zelfs een kopje koffie van het huis aangeboden.
Hertzdahl M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Hier eten we altijd de mix grill. Echt een aanrader, veel vlees en veel garnituren. De bediening kan wel wat beter. Vaak jong en onervaren. Maar zeker lekker voor een snelle hap.
Indyloena .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
had om 7uur afgesproken ,daar te eten. ze kwamen lang om 5 over 7 om besteling op te nemen. tot zo ver prima, maar om kwart voor acht kwamen ze langs met hoofdgerecht,nog geen voorgerecht gehad.toen kwamen ze langs om 8uur met voorgerecht.was heerlijk omhalf 9 nog geen hoofdgerecht,tewijl er al mensen weg gingen die veel later warn gekomen als ons.
toen maar om rekening gevraagt van drinken en voorgerecht.
toen kwamen ze ineens aan met hoofdgerecht heb daar vriendelijk voor bedankt en afgerekend.de eigenaar maar zeggen dat ze het druk hebben, vindt ik een beetje flauw, zeg dan gewoon dat je ons vergeten bent.
verder een leuk weekend in Deventer gehad,maar dit viel met tegen,eten zag er wel goed uit moet ik zeggen,

Gr Bennie.