Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Dagvisser

bus en tram
  • : vanaf 18.00 uur betaald parkeren in de haven.

Maandag t/m Zondag 11:30 - 22.00 de gehele dag geopend
- Lunch vanaf 11:30 de gehele dag geopend.

Jouw recensie over het restaurant De Dagvisser

Martine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wilde oesters gegeten. Super! Kom zeker terug voor lunch en/of diner
Hartelijk dank voor u recensie, graag tot een volgende keer team de Dagvisser
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
we waren met 2 personen, dus 2 gerechten, ik vind het een beetje karig als er 1 schaaltje frites en (nog om moeten vragen) 1 schaaltje salade wordt geserveerd en geen groente
Hartelijk dank voor u recensie , u heeft van de vis naturel gegeten en daar staat bij dat u salade en groenten apart bij kan bestellen, dit zijn gerechten waar het puur alleen de vis is de andere specialiteiten gerechten zijn allemaal wel aankleed met garnituren, spijtig te horen dat het te weinig was voor u.
Wij hopen u nog een keertje terug te zien, team de Dagvisser.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima gegeten met 2 personen. Leuk en relax. vlotte bediening.
Volgende maand weer. De zeetong was perfect
Hartelijk dank voor u mooie recensie, heel erg blij mee, graag tot een volgende keer team de Dagvisser
petrakuijpers K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Een prima seniorenmenu, met goede servie en een vriendelijke ontvangst.
Hartelijk dank voor u recensie, heel graag tot een volgende keer Team de Dagvisser
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
prima gelegenheid. Veel verscheidenheid in menukeuze. Aanrader
Hartelijk dank voor u recensie, zijn we erg blij mee graag tot een volgende keer team de Dagvisser
Abelike J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Leuk restaurant, mooi uitzicht, heerlijke vis!
Hartelijk dank voor u recensie, graag tot een volgende keer, team de Dagvisser
Leonieke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten is prima en het is leuk ingericht. Alleen moesten we heel lang wachten tot dat het eten kwam en hebben we wel 3 x moeten vragen waar onze fles water bleef. Verder prima avondje uit met de kids.
Hartelijk dank voor u recensie onze excuses voor het water, dit mag niet gebeuren, graag tot een volgende keer team de Dagvisser.
Pol V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Om 20 uur ben je blijkbaar bij de laatste eters. Resto liep vrij vlug leeg en het was er niet te warm. Daarbij ging de deur regelmatig open van het personeel dat na zijn shift ging roken. Prijs kwaliteit is het eten meer dan correct. Bediening is correct maar vrij onpersoonlijk en de temperatuur had wat hoger mogen zijn.
Hartelijk dank voor u recensie, ja op de zondagavond in de winter is het vaak wat vroeger afgelopen, wij gaan werken aan de punten die u heeft aangegeven, hartelijk dank hiervoor team de Dagvisser
Shana G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het uiterlijk van het restaurant is erg mooi.

Ik was samen met mijn man, en ik wilde het eten hier graag een x proberen. Dus wij hebben allebei het wekelijkse menu gekozen. De opmaak van de borden was erg mooi. Mooie kleuren, mooie borden het zag er erg smakelijk uit. Ik had als voorgerecht een zalmtaartaar, en die vond ik persoonlijk niet zo heel erg lekker. Maar dat zal meer aan mij liggen als aan de bereiding ervan. Het personeel was vriendelijk gedurende de avond maar niet heel persoonlijk. Ik moest zelf om drinken vragen als mijn glas leeg was, ik vind dit niet zo’n heel erg probleem omdat er altijd wel iemand in de buurt liep die ik kon aanspreken, en dan duurde het ook niet lang voor mijn drinken er was.

Ik vond het al met al een gezellige avond.
Het enige minpuntje vind ik dat er op de website word aangegeven dat je gratis kunt parkeren voor de deur, dat is dus niet meer zo.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, sorry van het betaald parkeren, wij moeten er zelf ook erg aan wennen, we hebben het aangepast op de mobiele website, dank u wel team de Dagvisser
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Bediening was wat slordig af en toe.
Gerecht vergeten. Lang laten wachten. Eten en entourage waren prima.
Hartelijk dank voor u recensie, bedankt voor het aangeven van u verbeter punten, wij gaan hier aan werken, graag tot een volgende keer team de Dagvisser.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Lekker gegeten
Hartelijk dank voor u mooie recensie, graag tot een volgende keer team de Dagvisser.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Dit restaurant heeft een goede sfeer, leuke bediening en een menu kaart met mooie vis gerechten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, zijn we erg blij mee, graag tot een volgende keer, team de Dagvisser.
Enrique D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heel erg vriendelijke en deskundige bediening .
Hartelijk dank voor u mooie recensie, graag tot een volgende keer, team de Dagvisser.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De Borden moeten warm zijn, eten wordt gauw koud
Hartelijk dank voor u recensie, wij gaan hierop letten dank hiervoor, team de Dagvisser
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Fijne zaak met prettige bediening en heerlijk eten, een aanrader!!!
Hartelijk dank voor u recensie, super blij mee, graag top een volgende keer, team de Dagvisser.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker vers eten, goede bediening, passende inrichting.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, super blij mee, graag tot een volgende keer, team de Dagvisser
Els D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ondanks de enorme drukte heel goed geholpen, en zo goed mogelijk ingespeeld op de individuele wensen!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Sfeervolle inrichting, de tafels in de ronding wel iets te dicht op elkaar, zeer vriendelijke bediening, verzorgde gerechten,heel betaalbaar, we komen terug!
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn hier erg blij graag tot een volgende keer team de Dagvisser
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Erg lekker gegeten! We hadden het 3 gangen kerstmenu. De gangen werden in rap tempo achter elkaar geserveerd, maar niet zo snel dat je je opgejaagd voelde. Goede service en mooie ambiance.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wederom genoten bij De Dagvisser.
Grote pluim voor gastheer en zijn team!
Super bedankt, graag tot een volgende keer team de Dagvisser