Meer informatie over restaurant De Dagvisser

- Lunch vanaf 11:30

Voordelig
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisterenavond gegeten met 4 personen. Wat was het lekker en goed! Dagvangst schol en dorade als hoofdgerecht, sushi en oesters als voorgerecht. Goede smaken, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit in orde. Toch nog iets wat beter kan?. Ja, het zou mooi zijn als ze verse friet met zelfgemaakte mayonaise zouden hebben.
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met een groep van 10 hier zondag gegeten. Allemaal zeer tevreden en voor herhaling vatbaar. Snel en vriendelijk personeel, onwijs lekker eten, leuk opgemaakt en zeer sfeervol.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met 9 personen op borreltijd geweest, vooraf gereserveerd. Pas na 30 minuten (!) wordt ons gevraagd wat we willen drinken. Later mandje brood en oesters met wachttijd ruim 45 minuten. Klagen had geen zin, werd van kwaad tot erger. Uiteindelijk werd ons verzocht van tafel te wisselen, aangezien er was gereserveerd. Wij dus ook! Kortom, dramatische ervaring. Wij gaan er nooit meer terug en vrienden/kennissen kring dus ook niet. Zonde van zo'n zaak op deze lokatie!!! PS zaak was slechts 10-15% bezet, terwijl 5 man bediening, dus druk met klanten hadden ze het niet
Beste heer,
Wij willen graag onze excuses aanbieden voor dit ongelukkige voorval.
Dit gaat zeker besproken worden, en we betreuren dat u deze ervaring gehad heeft bij ons.
Graag zouden wij in contact met u komen voor het aanbieden van een compensatie.
Wij horen graag van u,
Met vriendelijke groet,
Team de Dagvisser.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima eten, maar traag tempo. Met name voor kind aan tafel was het geen feest. Zijn gerecht pas toen volwassenen aan het eten waren. Anderhalf uur wachten op hoofdgerecht - volwassenen hadden voorgerecht - is voor kinderen te lang. En personeel attent maken dat tafel kan worden afgeruimd hoort ook niet bij taak van gasten. Wel lekker gegeten.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vrienden van ons uit Frankrijk wilden heel graag de zee weer eens zien en het leek ons een goed idee om ze na de strandwandeling te trakteren op een vismaaltijd in Scheveningse sfeer. Dat is bij de Dagvisser prima gelukt. Hoewel de Dagvisser ook veel exquise gerechten op de kaart heeft staan, zoals Perle Blanche oesters, hielden wij het “eenvoudig”. Een van ons nam het aantrekkelijke driegangenmenu met zeeduivel als hoofdgerecht, een ander de gegrilde tonijnsteak en twee konden de aantrekkelijkheid van een dampende pan vol gekookte mosselen niet weerstaan. Misschien niet een heel spannende keuze dus, ook niet wat het nagerecht betreft (zoals een Dame Blanche), maar alle vier waren we gewoon tevreden over de maaltijd. Dat gold ook voor de goede huiswijn. De omgeving is een genoegen, zowel de mooie rustige inrichting van de zaak zelf als het uitzicht over de jachthaven. Bediend worden we door jonge mensen die dat keurig en vriendelijk doen. Waar ze wel nog op moeten letten, is dat ze ook later op de avond, als hun werk er al bijna op zit, nog af en toe eens naar de tafels kijken waar nog gasten zitten.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima restaurant met een gezellige sfeer
O..W B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Goed ontvangen,een heel vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog een keer terug.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij eten regelmatig bij De Dagvisser en dat doen wij met veel plezier. Goede visgerechten lekker geprepareerd met daarbij prima wijnen en een uitstekende service. Ga erheen je zult er geen spijt van hebben.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik(we) kom(komen) regelmatig bij de Dagvisser eten en zoals alle voorgaande keren was het bezoek ook deze keer prima,de gastheer en gastvrouw laten ook echt merken dat ze je kennen.
We kregen een tafeltje aan het raam,na snel schoongemaakt te zijn omdat het vorige bezoek net weg was,met een mooi uitzicht op de binnenhaven.

Op deze zondagavond (4 september j l.) was het restaurant redelijk bezet wat weer de mogelijkheid gaf om rustig om je heen te kijken.
De tafels staan niet te dicht op elkaar zodat je niet met gedempte stem hoeft te converseren,en dat is een prettige bijkomstigheid.
Het interieur is eigentijds met mooie grote afbeeldingen op de muur.
We genoten van het voorgerecht,gewokte mosselen in een lekker pittige kerriesaus.
Zo ook het hoofdgerecht : gebakken tonijn (iets aan de lauwe kant weliswaar) met pasta in een ook al zo lekkere saus.
Kortom, met de heerlijk koele wijn (sauvignon) was het weer een geslaagde avond.
We sloten af met een heerlijke,smaakvolle espresso,goed van temperatuur.

Een klein minpuntje tot slot : jammer dat gewoon kraanwater niet gratis standaard op tafel geserveerd kan worden,hoewel voor ons dit geen reden is om niet terug te keren.
Daar is het een te goed restaurant voor.

Ruud_Schiedam .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Letterlijk binnen komen waaien bij de Dagvisser. En er was nog een tafeltje voor drie personen. We hadden alle drie het menu "Liefde voor de zee", maar wel met verschillende supplementen. De voorgerechten waren prima, maar de ster van de show was toch de vis, maar daar hoop je op bij een restaurant aan de haven. De twee dikke schollen en de tongschar van mijn zoon waren van uitmuntende kwaliteit. Het dessert met peer en de uitstekende koffie maakten de maaltijd helemaal af.

De bediening was goed maar niet geweldig, weinig aandacht, wat gehaast en een wat lange pauze tussen voor- en hoofdgerecht.

Ik vond de inrichting erg leuk en een 9 waard. Maar één punt ging verloren doordat je in het toilet je handen niet goed kon drogen doordat er zo'n sneue handdroger van Meditel hangt. Graag een handdoekentrol of een echte Dyson.

Al met al was het een leuke en gezellige avond bij de Dagvisser en kan ik deze zaak zeker aanraden.
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super lekker gegeten. De tonijn was uitmuntend en de kreeft ook erg lekker met heerlijke botersaus. Echt een aanrader!!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eindelijk eens lekker gaan eten en uitwaaien bij de bekende Dagvisser.

Natuurlijk een prachtig plekje (met gratis parkeren) aan het water (haveninham) met een zeebries en mooi uitzicht. Goeie locatie en omgeving dus, al is het interieur en meubilair helaas ietwat goedkoop en voor de massa.
Aan de ene kant simpel en dertien in dozijn (zoals meubilair), maar aan de andere kant echt leuke mooie romantische details zoals de (letterlijk en figuurlijk) enorme kaart, die als krant wordt afgedrukt. Of het (lekkere) broodmandje/-plankje met goed brood. Of de goede dikke typische servetten. Goede details, temidden van de vrij grootschalige formule.

Kom ik meteen bij het enige echte (en grootste) nadeel van het visrestaurant; De bediening / Het personeel.
Meiden/dames die stuk voor stuk gehaast, ongeïnteresseerd en soms zelfs bijna onbeschoft laten zien dat ze met tegenzin rondrennen. Ik snap dat het in deze grote vishut hard werken is, maar er wordt niet gevraagd of er nog een drankje gewenst is, je wordt soms niet eens aangekeken bij vragen of in-/uitserveren en meermaals worden er dingen op tafel gesmeten ipv gelegd.
Bij het afruimen word ik in het geheel niet aangekeken terwijl er gehaast gesmoesd wordt of alles ok was!

Dan het belangrijkst als afsluiter; Het eten (en drinken)! Topvis. Uiteraard zoals je mag verwachten in een (bekend) visrestaurant, en op zo'n locatie aan zee; Topvis.
Een vrij aardige maar ietwat saaie zeebaarstartaar, en een fantastische volle verse vissoep vooraf (na het heerlijke broodplankje).
Dan een prachtig stuk verse volle vette zalm, met huidje.
En nog beter, een ge wel di ge gegrilde tonijn. Heerlijke grilsmaak, vers, en perfect gebakken (rose en sappig). Mooi groot stuk voor een redelijke prijs, en aardige patatten erbij. Wellicht nog wat groenten etc?

Omfietslocatie, voor heerlijke vis en fijn uitzicht, en ik kom hier zeker terug!
Mijn enige hoop is de bezem door het personeel, en als tweede verbeterslag misschien het meubilair en (intern) decor opwaarderen (wat luxer of origineler en authentieker).
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten # het menu was erg goed. Kindjes zalm met toast ook prima. Chablis was echt heerlijk erbij. Lemon curd toetje ook smullen
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben het bazenmenu van vier gangen genoten. Carpaccio en oesters waren prima. Het hoofdgerecht, de sliptongetjes was ook goed bereid. Alleen was er geen groente, salade of saus bij. Later zagen we bij andere tafels zowel een bakje salade en saus worden geserveerd. Doet af aan de kwaliteit van het eten en die van de service. Het aanbieden van zelf gebotteld kraanwater al dan niet met bubbels is een prima initiatief. Daarvoor 1.50 Euro vragen kan, maar zou niet nodig moeten zijn. Op zich een goed restaurant als er iets meer aandacht voor de details zou zijn.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Weer eens naar de Dagvisser, komen we graag. Apéritiefje met een stukje brood met boter. Beiden de in de oven bereide langoustines gekozen. Heerlijke frietjes maar de langoustines waren net overcooked, jammer. De bediening door de dames was vriendelijk professioneel maar zonder hartelijkheid, en dat kan nu juist de meerwaarde zijn!
Hup, van de automatische piloot! De maître of eigenaar, weten we niet, aardig als altijd.
Al met al de prijs niet waard, ze kunnen echt beter!
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik heb hier gisteren gegeten en het eten was erg lekker. Niet de allerbeste kwaliteit en dat zou je wel verwachten voor die prijs. De bisque vooraf was erg goed, maar wel een beetje zout en de haring op toast was goed, maar ik heb betere gegeten (de haring was zacht en roming, maar ik miste een echte haringsmaak). De kabeljauw was bijzonder goed op de huid gebakken en ook de kreeft was goed bereid. Niet te droog. Echter als je af gaat rekenen schrik je wel van de prijs. De prijs is te hoog voor de geboden kwaliteit en het personeel bediend ondermaats, d.w.z. geen personal touch. Je hebt niet het idee dat je een gast bent. Geen uitleg over de soorten bier als je daar naar vraagt ("we hebben van alles"). Jammer, want dat zou je wel verwachten in een restaurant met deze prijzen en deze pretentie.
Nol T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Zojuist heerlijk met z'n vieren op het terras gedineerd bij de dagvisser en we hebben in de zon genoten van zowel de visschotels als het uitzicht op de haven. De bediening was uiterst vriendelijk en snel. Daarnaast zijn de prijzen voor zo'n unieke lokatie alleszins redelijk te noemen. Al met al een zeer geslaagde avond waarvoor onze dank aan het vriendelijke personeel en speciaal de aardige humor volle jongen die ons bediende.
Lemon4all .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij namen het zgn. Liefdes-van-de-zee menu. Dat is een tamelijk goedkoop menu van drie gangen. Het eten was heel goed. Er zit echter nauwelijks groente bij. Begrijpelijk voor die prijs, maar men zou het beter direct duidelijk kunnen maken, door bijvoorbeeld bij het bestellen al daarop te wijzen en dan de mogelijkheid te bieden een salade extra te nemen. De bediening was vriendelijk, maar warrig, speelde het klaar om na het opnemen van zes bestellingen aan een tafel van zes, maar vijf orders aan de keuken door te geven; dat kwam uit bij het opdienen, en werd redelijk snel hersteld. Later werd er in plaats van een bestelde pils een triple geleverd. Nou ja, wel vriendelijk dus.
Het decor is OK, wij zaten binnen waar het niet druk was, maar het buitenterras was op deze zonnige dinsdag behoorlijk vol (nadeel: rokers).
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Na een heerlijk zonnig dagje Scheveningen hier een menu gegeten. Eigenlijk kiezen we er altijd voor om hier te eten na een dagje Scheveningen. De gerechten zijn eerlijk en lekker en de prijzen zijn prima. Het schijnt dat ze op maandag senioren dag hebben en dat ze dan en speciaal menu hebben incl glas wijn en koffie voor 17,50. Het menu zag er goed uit. Helaas ben ik nog lang niet 55+ haha. Voor het menu liefdes van de zee gekozen en gevraagd of we het hoofdgerecht van het bazenmenu konden krijgen. Dit was geen probleem tegen een meerprijs van 4,50. Het voorgerecht een roullaux van schol en zalm tegen meerpijs van 2,50. De verwachting was hoog, helaas viel dit gerecht zwaar tegen en was flauw van smaak. Toen het meisje vroeg of het smaakte en wij hier eerlijk op reageerde zei ze "ok" en daar bleef het bij. Erg teleurstellend. Het hoofdgerecht 2 slibtongen met een pompoenmousse en mosselen in een heerlijke beurre blanc saus was heerlijk. Inmiddels hebben we wel al 2 uur gezeten na 2 gerechten. Gelukkig kun je hier een karaf wijn bestellen 9 euro halve liter en 18 euro een liter. Het dessert liet wederom erg lang op zich wachten. Het meisje was het vergeten door te geven. Daarna werd het vlot naar onze tafel gebracht. lemoncurd met rood fruit. Klein dessert, lekker maar weinig bijzonder. Wij komen hier doorgaans graag, mar als je geen senior bent zal ik zeker afraden om op maandag hier te gaan eten. De gerechten lijken minder goed dan andere dagen of er wordt minder aandacht aan geschonken omdat het zo druk is. We kregen verder ook geen excuses of een goedmakertje. Het zal ons niet weerhouden hier weer terug te komen omdat het doorgaans wel goed is. Met de meerprijs in het menu en een liter wijn kwam de rekening op 65 euro voor 2 personen wat natuurlijk schappelijk is.
Mickborst89 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, prima prijs / kwaliteit verhouding en een erg leuk en gezellig restaurant. Service was goed en de vis van de dag (makreel) was echt heel erg lekker. Hier komen wij zeker nog een keertje terug.