Glas champagne

- Lunch vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant De Dagvisser

Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een heel leuke ambiance. Als je van vis houdt, is dit restuarant beslist een aanrader!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een welkome plek en een gezellige atmosfeer een ruime menu keuze van hoge kwaliteit en een uitstekende service. Ik kom er graag!
sandra C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel gastvrij en gezellig visrestaurant met heerlijke gerechten. Kom er al jaren!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mosselen waren ok. Wat me stoort is dat het personeel haast heeft, stagiaire (?) mag alleen de drankjes brengen en heeft nog niet geleerd hoe je met klanten omgaat. Maar dat is ook geen wonder want de eigenaresse heeft ook geen idee. Zelfs een gesprekje daarover wordt niet gewaardeerd: oh, nou sorry! Klap op de vuurpijl: kaasplankje (kaas direct uit de koeling) met de uitleg oo een papiertje erbij. Stel je voor dat je dat zelf aan de klant uit moet leggen. Jammer, van zo'n mooi plekje!
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Uitstekend gegeten! Vriendelijk personeel en een fijne sfeer.
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk visrestaurant, ruime keuze / goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke en vlotte bediening, we komen er regelmatig en blijven dat zeker doen.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Waarom zo weinig patat?
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Was erg speciaal. Misverstand afspraak hebben in de Dagvisser met iemand in Maastricht . Lachaeee
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Als visliefhebber heb je hier vele smaakvolle keuzes. Alles oogt en smaakt heerlijk vers. Goede klantgericht personeel. Een aanrader!
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn hier super blij mee, graag tot een volgende keer Team de Dagvisser
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk verse vis zonder poespas!
Ondanks drukte vlotte afwikkeling
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
vlotte en snelle bediening; porties zijn niet groot, extra frites wordt in rekening gebracht; aankleding is functioneel, binnen wel veel geluid van andere tafels
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prettige en snelle bediening, lekker eten, goede kwaliteit-prijs verhouding
henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke tarbot gegeten, lekkere huiswijn, ontspannen zitten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, graag tot een volgende keer, team de Dagvisser
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verse producten in een gezellige sfeer en op een prachtplek.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig, en lekker gegeten. Mag iets meer verse groenten bij wat mij betreft.
Lorenzo W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ik kom al jaren graag bij De Dagvisser als ik in de buurt ben. Gisteren wilde mijn man telefonisch een tafel reserveren terwijl ik dat al online aan het doen was. Wat schetst mijn verbazing dat mijn man afgepoeierd werd op een niet heel vriendelijke manier zonder reservering terwijl mijn seatme app nog alle timeslots aanbood. Hierna twijfelden we of we nog zouden gaan, maar hebben dat toch gedaan. Hoewel we bij aankomst eerst niet werden geholpen, werd onze tafel gereed gemaakt na een drankje aan de bar en was de overige ervaring - ook qua service - prima. En de hele gelegenheid zat inderdaad vrij vol. Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. We blijven terug komen!
Goedendag meneer en mevrouw, Hartelijk dank voor u recensie vind het erg vervelend dat u man werd afgepoeierd door de telefoon, dat is zeker niet de bedoeling, daarvoor mijn excuses u heeft zelf ook gezien dat het druk was die avond ook met partijen, vandaar dat wij om een bepaalde tijd géén reserveringen meer aan hebben genomen, maar fijn dat u een prettige avond heeft gehad, graag tot een volgende keer team de Dagvisser
Titus H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De bemanning kon de drukte niet aan. Gerookte zalm in voorgerecht was te warm, gamba's te lang gebakken, wijn werd niet met of voor de gerechten geserveerd en de hoofdgerechten van mij en mijn disgenoot met 5 minuten tussenpauze.
bart T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten!
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellige sfeer, goed eten, leuke bediening.
Carel N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
aardappel fritjes smakeloos
Goedendag Carel Nieuwenhuis, hartelijk dank voor u recensie ik vind het erg vervelend dat u de friet niet lekker heeft gevonden, hoop u toch nog een keertje terug te zien zodat wij kunnen laten proeven dat wij wel lekkere friet hebben. onze excuses team de Dagvisser