Meer informatie over restaurant De Dagvisser

bus en tram
  • : vanaf 18.00 uur betaald parkeren in de haven.

Maandag t/m Zondag 11:30 - 22.00 de gehele dag geopend
- Lunch vanaf 11:30 de gehele dag geopend.

Jouw recensie over het restaurant De Dagvisser

Frances J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
wij hebben er vaak gegeten en altijd prima.
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Voor het eerst bij de Dagvisser gegeten.
De bediening was erg stug, legde niets uit, we moesten overal naar vragen. Later werd dat wel beter, ze informeerde toen een paar keer of alles naar wens was.
Het eten was prima, heerlijke voorgerechten en daarna 3 verschillende soorten vis, erg goed klaar gemaakt.
Maar hier werd ook weer niet vermeld dat er geen groente bij zat, weer moesten we hier zelf om vragen.
Wat ons het meeste stoorde, was dat er €1,50 voor een fles kraanwater werd gerekend.
Jovita W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Fijn gastvrij personeel, heel attent en snel. Heerlijk eten die coquilles met paté . Was niet voor het eerst dat ik er was en zeker niet voor het laatst
Bieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Slechts een uurtje op voorhand online geboekt via Trip Advisor. Warme welkom, heel vriendelijke bediening, mooi interieur, lekker eten
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuke sfeer, het enige wat ik jammer vond is dat je tussen de andere gasten zit aan een tweepersoons tafeltje!! Het eten was echt superlekker!!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Altijd goed is dit gastvrije restaurant.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
goed
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wd worden elke keer weer verrast met heerlijke gerechten die we nog niet hebben uitgeprobeerd. En de service is zeer klantvriendelijk en die te vergeten er is daadwerkelijk contact met jouw als klant. Top!!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Wij hebben voor het eerst ons Kerstdiner genoten bij De Dagvisser, ècht genoten.
Zeer goede kerst-maaltijd. En onverweldigend gastvrij!
Hadden gevraagd of we ook onze hond Victor mee konden nemen en we kregen een plek waar hij heel rustig "uit-de-loop" naast de stoel van mijn man kon liggen. En hij kreeg meteen een bak water.
We komen gauw terug.
J Md D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het was zoals altijd weer lekker eten????????
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima geluncht op eerste kerstdag. Alle vis supervers en goed bereid. Heerlijke gebakken Noordzeetong bijvoorbeeld. Alleen de frietjes waren wat slap. Wel een opmerking over de bediening, die leek nogal samengeraapt. Een beetje te familiair optreden, en in de kleding zat geen enkele lijn: een met een (te) kort leren rokje, een ander met een non-descript overhemd uit de broek, hier kan nog wel een puntje op de i.
Maar over het algemeen zeker een aanrader.
Ireen S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Ik was er met mijn man. Een verrassing voor mijn huisband die jarig was. Heel gezellig knus hoekje en werden prima geholpen. We zijn al een paar keer bij jullie geweest. Voor ons was het dus thuiskomen en lekker eten. BedadBedankt ervoor!

Familie G.R.Stout
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Vriendelijk personeel, prima ‘lichte’ lunch. Verdeling van de gasten over de ruimte kon beter (alle tafels naast elkaar in gebruik, terwijl 75% leeg stond).
K. V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Het menu was goed, de gerechten lekker, maar de boerenkoolstamppot die we bij het hoofdgerecht kregen was miniem. We kregen een kleine quenelle boerenkool. De andere gasten kregen mintens 3x zoveel. We hadden dus pech met de kok die ons eten bereidde. Het was gewoon niet genoeg.
Stanley P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gastvrij en dan bedoel ik ook Gastvrij met een hoofdletter G. Reservering met speciaal verzoek was bekend en werd rekening mee gehouden.
Yavuz A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een zeer prima dagje uit met mijn vrouw gehad, goed ontvangen en lekker gegeten. Weinig op aan te merken.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Super goed ingericht restaurant. Vriendelijke sfeer straalt het uit. Welkom gevoel.
Parkeren voor de deur op deze dinsdag avond. Goed toegankelijk voor oudere mensen
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Meerdere malen en op verschillende momenten geweest. Op de een of andere manier altijd een plezierige sfeer. Hoewel een grote zaak verzuip je niet in de ruimte als het rustig is. Als het druk is het levendig maar je kunt normaal blijven praten. Eten komt in goed tempo en is altijd warm. Je kan goedkoop eten en duur, bediening blijft even vriendelijk. Ik vind het een toprestaurant.
Frances J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
meerdere keren gegeten en altijd prima. vriendelijk personeel. Wij hebben een B&B en raden altijd onze gasten aan om daar te eten. iedereen komt enthousiast terug. Voor de niet viseter is er niet zoveel dat is wellicht een puntje van aandacht.
Ambienta A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijke vis vd dag. Prijs kwaliteit goede verhouding