Meer informatie over restaurant De Dagvisser

Maandag t/m Zondag 11:30 - 23:30 de gehele dag geopend
- Lunch vanaf 11:30

frances J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
het is een hele goede formule op maandagavond. Het toetje vond ik matig. Mijn vis was een beetje droog. Bij de anderen viel dat mee. Verder alles prima
Brynhild en Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
,,,
Werner S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Mijn vriendin en ik hebben samen heerlijk genoten van een dorade met zeezoutkorst, die door de vriendelijke medewerker kundig werd gefilleerd! Zowel de locatie als het eten was uitstekend!
Fred_en_Maja B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Van te voren gevraagd, om zo zoutarm mogelijk en bij binnenkomst nogmaals herhaald. Uitstekend opgevolgd door de bediening en ik kreeg een extra waarschuwing over het zout bij het nuttigen van "Rondje Scheveningen" met haring, zalm en garnalen, dat overigens heerlijk was. Mijn vrouw had "Scheermessen" en had deze nog nooit gegeten en dat viel haar qua smaak tegen. Hoofdgerecht van de "Vangst van de dag" was voor mijn vrouw en zij vond deze nogal zout, maar wel genoeg en toch wel lekker. Mijn Zeebaars met Pastinaak was erg lekker, maar ik had nog wel iets meer Pastinaak en/of andere groete verwacht. Mijn vrouw had iets met flensjes toe en ik Dame Blanche. De flensjes vielen tegen, maar mijn Dame Blanche was erg lekker en leuk opgemaakt. Tenslotte een gewone koffie en een Cappuccino voor mij, die erg leuk was opgemaakt, maakte de avond compleet.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ondanks aanmaningen eindeloos wachten op voor-, hoofd- (ruim een uur!) en nagerechten.
Als gevolg van de bijzonder lange wachttijden moesten we bijna drie (3!) uur in de Dagvisser toeven.
Op onze klachten werden we door de eigenaar van de Dagvisser uiterst onbehoorlijk bejegend.
Op maandagavond heeft de Dagvisser speciale seniorenmenu's in de aanbieding. Het overvolle restaurant leek
gisteravond dan ook meer op een bejaardensociëteit. Het personeel is op zo'n avond niet op de grote toeloop berekend.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Arrogante bedieningsmedewerkster - zij had moeite met ons te praten en simpel vragen te beantwoorden.
Andre bedieningsmedewerkers ( heren)
aardig en behulpzaam .
Eten lekker- echt tevreden !!
Mooi uitzicht op Scheveningse Haven.
Dorine N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima en gastvrij restaurant, goede prijs-kwaliteit en op een mooie plek aan de Schevingse haven gelegen.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We wilden "eerlijke vis- zonder poespas "prima? gelukt.
Hartelijke ontvangst - vlotte afwikkeling!
Komen zeker terug.
frances J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
prima gegeten. heerlijke verse vis en aardige bediening. De hond kreeg gelijk een bakje water daar werd niet moeilijk over gedaan en wij hoefden het niet eens te vragen. Prijs kwaliteit heel goed. Hier kun je eeten tegen een zeer redelijke prijs. Komen zeker weer terug.
Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten op het terras met mooi uitzicht over de haven van scheveningen! De bretonse vissoep is zeker een aanrader! Verder is de bediening vlot en attent.
Annemijne J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Super restaurant, bediening en eten! Vriendelijke en spontane bediening. Sjanet is altijd aanwezig om iedereen op te vangen en naar een plekje te brengen! Het eten is heerlijk! En de nieuwe gin tonics zijn te gek!! Heerlijk. Tot snel!
Annemijne J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Niks op aan te merken, top restaurant! Jonge maar super leuke en vriendelijke bediening. Sjanet die altijd aanwezig is en iedereen altijd vriendelijk ontvangt! Uitstekende gerechten! Lekker en bijpassende wijnen. De nieuwe gin tonic die ze hebben is ook erg lekker en ze weten er een hoop bij te vertellen. Als er iets verkeerd is gegaan, weten ze het altijd op de lossen. Niks is te gek bij de Dagvisser. Ik kan niet wachten tot zaterdag, dan kom ik weer lekker eten!!
P V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met veel plezier altijd bij de Dagvisser gegeten voor lunch en diner. Zeker na de verbouwing een leuke plek geworden. Redelijk geprijsd, eten ok tot goed. Wijn prima.
Afgelopen weekend voor lunch geweest en dat bevestigde de recente 'negatieve geruchten'. Kibbeling was vet en als een grote klont aan elkaar gebakken. Friet een tikkeltje slap. Taaie scheermessen uit de oven, vongole ok, sushi redelijk. Wellicht te wijten aan een nieuwe kok?

Ondanks veel personeel op de vloer, werd er niet goed opgelet. Wat op den duur ergerlijk wordt. Als klap op de vuurpijl heeft 1 van ons in de avond het eten niet binnen kunnen houden.
Voor ons, na jaren met veel plezier gegeten, geen dagvisser meer.
Goedemiddag meneer/ mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor u recensie, helaas is deze niet goed, en kan ik op dit moment deze middag niet voor u goedmaken, u bent vaste gast van de Dagvisser, u heeft met plezier hier altijd gekomen, graag wil ik u toch uitnodigen voor een lunch of diner, u was zondag met vier personen graag wil ik u deze lunch aanbieden hoop van u te horen , dat u ons nog een kans geef om te laten zien dat wij het wel kunnen.
Team de Dagvisser en Sjanet Schot
harry J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Top gegeten heerlijke wijn
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele team de Dagvisser
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere oesters en zeetong op terras gegeten. Service was redelijk snel, maar waarschijnlijk door de drukte niet bijzonder aandachtig te noemen!
Hartelijk dank voor u recensie, namens het gehele team de Dagvisser.
stephan F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
De formule van de Dagvisser kan werken. Maar dan moet wel alles kloppen. De bediening was rommelig, telkens anderen, waardoor er dingen worden vergeten. N fles wijn open maken met n kurkentrekkker mag geen probleem zijn voor de bediening, dat was het wel en kennelijk wordt de staf niet of nauwelijks getraind. De porties zijn klein en daardoor zijn de gerechten navenant duur. De bereiding is niet bijzonder en de geserveerde gebakken makreel ronduit vies. De zaak zat redelijk vol wat gegeven de prijs kwaliteitsverhouding opvallend is.
Carlà D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Dit restaurant is een aanrader.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele Dagvisser team.
Arnoldiens V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, met professionele bediening. En dat voor een redelijk prijs.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele Dagvisser team.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was perfect, originele gerechten. Voldoende vlot geserveerd.

Echter, als ik reserveer verwacht ik dat er op ons gerekend wordt en niet, dat ik aan de bar moet wachten tot er 'ergens' een tafeltje vrij komt. En dat was toevallig net naast de deur naar de toiletten. Voelt niet goed als je ruim twee weken tevoren hebt gereserveerd! Er werd niet naar naam, noch res.nr gevraagd dus binnenlopers kwamen in dezelfde wachtrij.
Losse vragen, wijn, dessertkaart, kwamen niet. Onze tafeldame was gelukkig alerter dan de dame en heer (v.d. leiding?) die de bestelling opnamen.
Mijn advies: één tafeldame/heer die alles doet (uitgezonderd wellicht het uitserveren) i.p.v. in ons geval zeker 4 verschillende. Weg met die ouderwetse hiërarchie bij de bediening. Voorbeeld: in de US verschijnt één persoon aan je tafel, stelt zich voor als je gastvrouw/heerr en bekommert zich het hele 'diner' om jou. Zelfs bij de gewone ketens! Dat werkt!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hebben in het verleden wel leuk gegeten. Deze keer behoorlijk tegengevallen. Matige kwaliteit van het eten en zeer lange wachttijden tussen de gangen, keueken en bediening liepen achter. In totaal hebben we er bijna vier uur gezeten. Als gevolg daarvan teveel wijn en water etc.
Kortom: stevige tegenvaller. Lijkt ons een personeelsporbleem
Goedemiddag Carla,Allereerst hartelijk dank voor u recensie, wij vinden het erg vervelend dat u deze avond te lang heeft moeten wachten op u eten, helaas kan ik deze avond niet meer goed maken, hoop u toch nog een keer terug te zien en dat u zich dan meld bij Sjanet Schot
Deze avond gingen er zeker dingen fout, daar hebben wij als team aan gewerkt, en ook hiervan te leren.
Graag tot de volgende keer met vriendelijke groet Sjanet Schot