Meer informatie over restaurant De Dagvisser

Maandag t/m Zondag 11:30 - 23:30 de gehele dag geopend
- Lunch vanaf 11:30

Leen K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eerlijke gerechten, verfijnd aangeboden menu.
marjo200958 D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !
Hartelijk dank voor u recensie, namens het gehele team de Dagvisser
Oebele Hedzer V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een gunstige prijs - kwaliteitsverhouding, doordat de kwaliteit bijzonder goed was. Een deel van de groep is voor de aanbeveling (tong) gegaan en dit was een ruime portie van zeer verse en goede kwaliteit. De Ambiance ziet er leuk uit en voor een zakelijk diner was het een prima locatie. De medewerkers waren vriendelijk en beheersten de Engelse taal ruim voldoende. De wachttijd werd ruim gecompenseerd door de kwaliteit van de gerechten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele team de Dagvisser
hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
verse produkten aan zeer scherpe prijs! top
Hartelijk dank voor u recensie, graag tot de volgende keer team de Dagvisser.
Dirtsa2001 H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een vertrouwde plek. Het eten is er bijzonder goed en er is een ruime keuze aan gerechten in verscillende prijsklassen dus voor iedere portemonnee wat wils.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, graag tot de volgende keer team de Dagvisser.
frank C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fijn restaurant, ontspannen en vriendelijke bediening. Snelle service (voorafgaand naar theaterbezoek).
Gaan snel een keer terug!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima service. Aanrader.
Hartelijk dank voor u recensie graag tot de volgende keer team de Dagvisser
M.A.G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel fijn restautant. Prima bediening. Lekker eten.
Goedendag, hartelijk dank voor u recensie, we zijn daar erg blij mee.
Graag tot de volgende keer team de Dagvisser.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekkere gerechten, Haring met toast niet zo mooi opgemaakt maar wel lekker. Noordzeetong was heel lekker bereid. Salade was een matig bijgerecht.
Claudine C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuk concept, heel gezellig, mooie inrichting. We hadden gereserveerd maar waren een kwartier te laat en onze plaats was al ingenomen. Logisch want het was er echt druk. Na een 10tal minuutjes, kregen we toch nog een plaatsje. Ik at de vis in zoutkorst, lekker en puur eten. Een vriend bestelde de sliptongen en die waren toch wat de veel gebakken om nog echt lekker te zijn. Wel heel vriendelijke bediening.
Annabelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vorige week heb ik toevallig twee keer bij de Dagvisser gegeten en twee keer werd ik aangenaam verrast. Het restaurant heeft een erg gezellige inrichting, de bediening was bijzonder vriendelijk en het eten echt heerlijk! En daarnaast goed betaalbaar. Ook de ligging in de haven is heel leuk.
De tweede avond was ik er o.a. met mijn (kleine) kinderen en ook daarvoor leent het restaurant zich prima. Ze hebben twee kindermenu's, kleurplaten en leuke ronde tafels met banken eromheen, waar je als gezin erg goed kunt zitten. Doordat er ook wat geroezemoes is in het restaurant (overigens totaal niet storend of hard), hoeven de kids zich niet stil te houden.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn daar super blij mee, graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet, team de Dagvisser.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg goed restaurant waar we met enige regelmaat komen. De kwaliteit van de gerechten is goed. Het petsoneel vriendelijk, vlot en attent. In zschevevingrn een van de betere restaurants waar je als visliefhebber heerlijk kunt genieten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn hier super blij mee, graag tot een volgende keer.<br />
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige sfeer en atmosfeer, leuke inrichting. Geweldig personeel, erg vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het eten goed/zeer goed. Scampi's en roodbaars en kabeljauw.......hmmmm. Top!
Klaske D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
ik vind 1 grietfillet, zo'n 100 gram, erg matige portie voor een hoofdgerecht - daardoor is de prijs €16- aan de hoge kant ook gezien de karige garnering. Goed klaar gemaakt, maar royalere portie gewenst.
Ook irritant dat je voor kraanwater moet betalen, ook al is het maar €1.50.
De Dame Blanche als toetje was wel royaal en goed van smaak met ouderwets lekkere avokaat.
Hartelijk dank voor u recensie op Iens.<br />
Wij vinden het erg vervelend dat u maar 100 gram Grietfilet heeft gehad, daar moet dan iets mis gegaan zijn. Onze excuses hiervoor.<br />
De vis van de Dag specialiteit wordt geportioneerd op 160 gram.<br />
Het water waar u € 1.50 voor heeft betaald is gefilterd water uit een speciaal gekoeld tap systeem dit heet O water dit staat bij ons op de drankkaart, u kunt het bestellen in plat & bruisend water.<br />
Graag zien wij u nog een keertje terug bij restaurant de Dagvisser met vriendelijke groet Sjanet Schot.
Paul Q.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Weer een keer met 5 vrienden op bezoek geweest na een nare ervaring met ongeïnteresseerd personeel de vorige keer. Het restaurant is leuk en het eten lekker dus het voordeel van de twijfel. Ik was voor een goed goed plaatsje speciaal weken te voren met de fiets op lokatie geweest en (voor ons) de leukste plek gereserveerd. Geen probleem zei de vriendelijke dame. Hoe anders werd het toen wij arriveerden. We werden naar een tafel geleid waar ik helemaal niet wilde zitten. Ik maakte bezwaar en wees naar 'mijn' plek waar een groot gezelschap het leuk had. 'Helaas mijnheer, een groter gezelschap.' En daarmee was de kous kennelijk afgedaan. Omdat ik voor mijn gezelschap de sfeer niet wilde verpesten ben ik akkoord gegaan en ik moet zeggen de kwaliteit en bediening was goed, maar waarom niet even een belletje met excuses en of we een andere tafel wilden accepteren. Dan hadden we zelf kunnen kiezen in plaats van dit onaangename fait accompli. Jammer dat hoffelijkheid zo'n probleem blijft.
Hartelijk dank voor u reactie op iens, onze excuses van dit misverstand,helaas was het bij mij niet goed doorgekomen dat u deze tafel echt beloofd was, dat u speciaal langs was geweest om deze tafel te reserveren, ik zal het met mijn bedienend personeel overleggen,dat dit beter gecommuniceerd gaat worden.Dank u wel in ieder geval voor het aangeven, ik hoop wel dat u verder een leuke gezellige avond heeft gehad, en dat de ronde tafel waar u deze avond heeft gezeten, het een beetje goed heeft gemaakt.Graag tot ziens.met vriendelijke groet Sjanet Schot.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat kun je nou verwachten van een "Seniorenmenu"? In mijn beleving niet echt veel. Maar.....daar hebben ze bij De Dagvisser maling aan! Een uitstekend menu, alleen op maandag, met een voortreffelijke en zeer attente bediening. De prima ambiance maakt het plaatje compleet. Toppie dus! Het zit dan ook erg vol. Terecht! Ga het maar eens proberen........een aanrader!
Goedendag de heer Ammerlaan, Hartelijk dank voor u mooie recensies, tot gauw!

team de Dagvisser
Angbad .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst hier gestopt. Ook naar aanleiding van de positieve recensies. Bestelling gedaan....ik bedacht me eens om toch een wijn te nemen...wachten tot je een ons weegt om oog contact te krijgen met de heen en weer vliegende bedieningsmederwerkers. Zelfs de eigenaar liep heen en weer zonder echt om zich heen te kijken. Toen kwam het hoofdgerecht en spreken de dame meteen aan om de bestelling op te nemen. Het leek alsof ze hier geen tijd voor had. Zo vlug zonder enig aandacht speert ze weg. Ik wilde graag frietsaus of mayonaise bij mijn friet...en ga zo maar door! Eerlijk gezegd het eten was geweldig lekker geen opmerking om aan te merken. Maar de bediening was moeilijk te bereiken. Een glimlach is zeldzaam. Hier mag wel aandacht aan geschonken worden want je bent afhankelijk van de bediening om je bestelling te doen en met een voldaan gevoel weg te gaan.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Over het algemeen een positieve indruk leuk restaurant. We werden erg gastvrij verwelkomd maar sindsdien ging de service erg achteruit. We moesten erg lang wachten op alles. Konden niet bestellen omdat het personeel de vis bij een andere tafel ontleden en bijna een uur tussen de gangen. De smaak van het eten was goed, alleen de risotto dood gekookt en je herkende er geen rijstkorrel in terug. Daarbij was de zalm tot het bot dood gebakken, erg zonde van zo'n stuk vis. Maar over het algemeen een mooi restaurant maar de service kan stukken beter.
Goedendag de heer Bunck,hartelijk dank voor u recensie onze excuses voor de lange wachttijden erg vervelend, wij hopen dat wij u nog een keer mogen ontvangen, dat wij wel kunnen laten zien dat we gastvrij zijn en de kwaliteit van het eten goed is, kan het helaas niet meer goed maken van deze avond.

Graag toch tot een andere keer, met vriendelijke groet Sjanet Schot
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Attente service, geweldige dorade gegeten in een sfeervol restaurant. Komen graag terug!
Goedendag de heer de Nooijer, hartelijk dank voor u mooie recensie graag tot de volgende keer.

met vriendelijke groet Team de Dagvisser.
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van jullie eten en de bediening was heel correct en snel. Jullie kerstboom was ook heel mooi. Wij gaan er zeker nog een keer eten. We zijn ook hartelijk verwelkomt en dat waarderen wij ook enorm.