Meer informatie over restaurant De Dagvisser

Maandag t/m Zondag 11:30 - 23:30 de gehele dag geopend
- Lunch vanaf 11:30

Annabelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vorige week heb ik toevallig twee keer bij de Dagvisser gegeten en twee keer werd ik aangenaam verrast. Het restaurant heeft een erg gezellige inrichting, de bediening was bijzonder vriendelijk en het eten echt heerlijk! En daarnaast goed betaalbaar. Ook de ligging in de haven is heel leuk.
De tweede avond was ik er o.a. met mijn (kleine) kinderen en ook daarvoor leent het restaurant zich prima. Ze hebben twee kindermenu's, kleurplaten en leuke ronde tafels met banken eromheen, waar je als gezin erg goed kunt zitten. Doordat er ook wat geroezemoes is in het restaurant (overigens totaal niet storend of hard), hoeven de kids zich niet stil te houden.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg goed restaurant waar we met enige regelmaat komen. De kwaliteit van de gerechten is goed. Het petsoneel vriendelijk, vlot en attent. In zschevevingrn een van de betere restaurants waar je als visliefhebber heerlijk kunt genieten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn hier super blij mee, graag tot een volgende keer.<br />
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige sfeer en atmosfeer, leuke inrichting. Geweldig personeel, erg vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het eten goed/zeer goed. Scampi's en roodbaars en kabeljauw.......hmmmm. Top!
Klaske D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
ik vind 1 grietfillet, zo'n 100 gram, erg matige portie voor een hoofdgerecht - daardoor is de prijs €16- aan de hoge kant ook gezien de karige garnering. Goed klaar gemaakt, maar royalere portie gewenst.
Ook irritant dat je voor kraanwater moet betalen, ook al is het maar €1.50.
De Dame Blanche als toetje was wel royaal en goed van smaak met ouderwets lekkere avokaat.
Hartelijk dank voor u recensie op Iens.<br />
Wij vinden het erg vervelend dat u maar 100 gram Grietfilet heeft gehad, daar moet dan iets mis gegaan zijn. Onze excuses hiervoor.<br />
De vis van de Dag specialiteit wordt geportioneerd op 160 gram.<br />
Het water waar u € 1.50 voor heeft betaald is gefilterd water uit een speciaal gekoeld tap systeem dit heet O water dit staat bij ons op de drankkaart, u kunt het bestellen in plat & bruisend water.<br />
Graag zien wij u nog een keertje terug bij restaurant de Dagvisser met vriendelijke groet Sjanet Schot.
Paul Q.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Weer een keer met 5 vrienden op bezoek geweest na een nare ervaring met ongeïnteresseerd personeel de vorige keer. Het restaurant is leuk en het eten lekker dus het voordeel van de twijfel. Ik was voor een goed goed plaatsje speciaal weken te voren met de fiets op lokatie geweest en (voor ons) de leukste plek gereserveerd. Geen probleem zei de vriendelijke dame. Hoe anders werd het toen wij arriveerden. We werden naar een tafel geleid waar ik helemaal niet wilde zitten. Ik maakte bezwaar en wees naar 'mijn' plek waar een groot gezelschap het leuk had. 'Helaas mijnheer, een groter gezelschap.' En daarmee was de kous kennelijk afgedaan. Omdat ik voor mijn gezelschap de sfeer niet wilde verpesten ben ik akkoord gegaan en ik moet zeggen de kwaliteit en bediening was goed, maar waarom niet even een belletje met excuses en of we een andere tafel wilden accepteren. Dan hadden we zelf kunnen kiezen in plaats van dit onaangename fait accompli. Jammer dat hoffelijkheid zo'n probleem blijft.
Hartelijk dank voor u reactie op iens, onze excuses van dit misverstand,helaas was het bij mij niet goed doorgekomen dat u deze tafel echt beloofd was, dat u speciaal langs was geweest om deze tafel te reserveren, ik zal het met mijn bedienend personeel overleggen,dat dit beter gecommuniceerd gaat worden.Dank u wel in ieder geval voor het aangeven, ik hoop wel dat u verder een leuke gezellige avond heeft gehad, en dat de ronde tafel waar u deze avond heeft gezeten, het een beetje goed heeft gemaakt.Graag tot ziens.met vriendelijke groet Sjanet Schot.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat kun je nou verwachten van een "Seniorenmenu"? In mijn beleving niet echt veel. Maar.....daar hebben ze bij De Dagvisser maling aan! Een uitstekend menu, alleen op maandag, met een voortreffelijke en zeer attente bediening. De prima ambiance maakt het plaatje compleet. Toppie dus! Het zit dan ook erg vol. Terecht! Ga het maar eens proberen........een aanrader!
Goedendag de heer Ammerlaan, Hartelijk dank voor u mooie recensies, tot gauw!

team de Dagvisser
Angbad .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst hier gestopt. Ook naar aanleiding van de positieve recensies. Bestelling gedaan....ik bedacht me eens om toch een wijn te nemen...wachten tot je een ons weegt om oog contact te krijgen met de heen en weer vliegende bedieningsmederwerkers. Zelfs de eigenaar liep heen en weer zonder echt om zich heen te kijken. Toen kwam het hoofdgerecht en spreken de dame meteen aan om de bestelling op te nemen. Het leek alsof ze hier geen tijd voor had. Zo vlug zonder enig aandacht speert ze weg. Ik wilde graag frietsaus of mayonaise bij mijn friet...en ga zo maar door! Eerlijk gezegd het eten was geweldig lekker geen opmerking om aan te merken. Maar de bediening was moeilijk te bereiken. Een glimlach is zeldzaam. Hier mag wel aandacht aan geschonken worden want je bent afhankelijk van de bediening om je bestelling te doen en met een voldaan gevoel weg te gaan.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Over het algemeen een positieve indruk leuk restaurant. We werden erg gastvrij verwelkomd maar sindsdien ging de service erg achteruit. We moesten erg lang wachten op alles. Konden niet bestellen omdat het personeel de vis bij een andere tafel ontleden en bijna een uur tussen de gangen. De smaak van het eten was goed, alleen de risotto dood gekookt en je herkende er geen rijstkorrel in terug. Daarbij was de zalm tot het bot dood gebakken, erg zonde van zo'n stuk vis. Maar over het algemeen een mooi restaurant maar de service kan stukken beter.
Goedendag de heer Bunck,hartelijk dank voor u recensie onze excuses voor de lange wachttijden erg vervelend, wij hopen dat wij u nog een keer mogen ontvangen, dat wij wel kunnen laten zien dat we gastvrij zijn en de kwaliteit van het eten goed is, kan het helaas niet meer goed maken van deze avond.

Graag toch tot een andere keer, met vriendelijke groet Sjanet Schot
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Attente service, geweldige dorade gegeten in een sfeervol restaurant. Komen graag terug!
Goedendag de heer de Nooijer, hartelijk dank voor u mooie recensie graag tot de volgende keer.

met vriendelijke groet Team de Dagvisser.
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van jullie eten en de bediening was heel correct en snel. Jullie kerstboom was ook heel mooi. Wij gaan er zeker nog een keer eten. We zijn ook hartelijk verwelkomt en dat waarderen wij ook enorm.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was lekker. Moesten alleen lang wachten tot het eten kwam. Wel vriiendelijk personeel.
Gezellige inrichting van het restaurant.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisterenavond gegeten met 4 personen. Wat was het lekker en goed! Dagvangst schol en dorade als hoofdgerecht, sushi en oesters als voorgerecht. Goede smaken, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit in orde. Toch nog iets wat beter kan?. Ja, het zou mooi zijn als ze verse friet met zelfgemaakte mayonaise zouden hebben.
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met een groep van 10 hier zondag gegeten. Allemaal zeer tevreden en voor herhaling vatbaar. Snel en vriendelijk personeel, onwijs lekker eten, leuk opgemaakt en zeer sfeervol.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met 9 personen op borreltijd geweest, vooraf gereserveerd. Pas na 30 minuten (!) wordt ons gevraagd wat we willen drinken. Later mandje brood en oesters met wachttijd ruim 45 minuten. Klagen had geen zin, werd van kwaad tot erger. Uiteindelijk werd ons verzocht van tafel te wisselen, aangezien er was gereserveerd. Wij dus ook! Kortom, dramatische ervaring. Wij gaan er nooit meer terug en vrienden/kennissen kring dus ook niet. Zonde van zo'n zaak op deze lokatie!!! PS zaak was slechts 10-15% bezet, terwijl 5 man bediening, dus druk met klanten hadden ze het niet
Beste heer,
Wij willen graag onze excuses aanbieden voor dit ongelukkige voorval.
Dit gaat zeker besproken worden, en we betreuren dat u deze ervaring gehad heeft bij ons.
Graag zouden wij in contact met u komen voor het aanbieden van een compensatie.
Wij horen graag van u,
Met vriendelijke groet,
Team de Dagvisser.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima eten, maar traag tempo. Met name voor kind aan tafel was het geen feest. Zijn gerecht pas toen volwassenen aan het eten waren. Anderhalf uur wachten op hoofdgerecht - volwassenen hadden voorgerecht - is voor kinderen te lang. En personeel attent maken dat tafel kan worden afgeruimd hoort ook niet bij taak van gasten. Wel lekker gegeten.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vrienden van ons uit Frankrijk wilden heel graag de zee weer eens zien en het leek ons een goed idee om ze na de strandwandeling te trakteren op een vismaaltijd in Scheveningse sfeer. Dat is bij de Dagvisser prima gelukt. Hoewel de Dagvisser ook veel exquise gerechten op de kaart heeft staan, zoals Perle Blanche oesters, hielden wij het “eenvoudig”. Een van ons nam het aantrekkelijke driegangenmenu met zeeduivel als hoofdgerecht, een ander de gegrilde tonijnsteak en twee konden de aantrekkelijkheid van een dampende pan vol gekookte mosselen niet weerstaan. Misschien niet een heel spannende keuze dus, ook niet wat het nagerecht betreft (zoals een Dame Blanche), maar alle vier waren we gewoon tevreden over de maaltijd. Dat gold ook voor de goede huiswijn. De omgeving is een genoegen, zowel de mooie rustige inrichting van de zaak zelf als het uitzicht over de jachthaven. Bediend worden we door jonge mensen die dat keurig en vriendelijk doen. Waar ze wel nog op moeten letten, is dat ze ook later op de avond, als hun werk er al bijna op zit, nog af en toe eens naar de tafels kijken waar nog gasten zitten.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima restaurant met een gezellige sfeer
O..W B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Goed ontvangen,een heel vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog een keer terug.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij eten regelmatig bij De Dagvisser en dat doen wij met veel plezier. Goede visgerechten lekker geprepareerd met daarbij prima wijnen en een uitstekende service. Ga erheen je zult er geen spijt van hebben.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik(we) kom(komen) regelmatig bij de Dagvisser eten en zoals alle voorgaande keren was het bezoek ook deze keer prima,de gastheer en gastvrouw laten ook echt merken dat ze je kennen.
We kregen een tafeltje aan het raam,na snel schoongemaakt te zijn omdat het vorige bezoek net weg was,met een mooi uitzicht op de binnenhaven.

Op deze zondagavond (4 september j l.) was het restaurant redelijk bezet wat weer de mogelijkheid gaf om rustig om je heen te kijken.
De tafels staan niet te dicht op elkaar zodat je niet met gedempte stem hoeft te converseren,en dat is een prettige bijkomstigheid.
Het interieur is eigentijds met mooie grote afbeeldingen op de muur.
We genoten van het voorgerecht,gewokte mosselen in een lekker pittige kerriesaus.
Zo ook het hoofdgerecht : gebakken tonijn (iets aan de lauwe kant weliswaar) met pasta in een ook al zo lekkere saus.
Kortom, met de heerlijk koele wijn (sauvignon) was het weer een geslaagde avond.
We sloten af met een heerlijke,smaakvolle espresso,goed van temperatuur.

Een klein minpuntje tot slot : jammer dat gewoon kraanwater niet gratis standaard op tafel geserveerd kan worden,hoewel voor ons dit geen reden is om niet terug te keren.
Daar is het een te goed restaurant voor.