Meer informatie over restaurant De Dagvisser

Maandag t/m Zondag 11:30 - 23:30 de gehele dag geopend
- Lunch vanaf 11:30

P V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met veel plezier altijd bij de Dagvisser gegeten voor lunch en diner. Zeker na de verbouwing een leuke plek geworden. Redelijk geprijsd, eten ok tot goed. Wijn prima.
Afgelopen weekend voor lunch geweest en dat bevestigde de recente 'negatieve geruchten'. Kibbeling was vet en als een grote klont aan elkaar gebakken. Friet een tikkeltje slap. Taaie scheermessen uit de oven, vongole ok, sushi redelijk. Wellicht te wijten aan een nieuwe kok?

Ondanks veel personeel op de vloer, werd er niet goed opgelet. Wat op den duur ergerlijk wordt. Als klap op de vuurpijl heeft 1 van ons in de avond het eten niet binnen kunnen houden.
Voor ons, na jaren met veel plezier gegeten, geen dagvisser meer.
harry J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Top gegeten heerlijke wijn
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele team de Dagvisser
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere oesters en zeetong op terras gegeten. Service was redelijk snel, maar waarschijnlijk door de drukte niet bijzonder aandachtig te noemen!
Hartelijk dank voor u recensie, namens het gehele team de Dagvisser.
stephan F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
De formule van de Dagvisser kan werken. Maar dan moet wel alles kloppen. De bediening was rommelig, telkens anderen, waardoor er dingen worden vergeten. N fles wijn open maken met n kurkentrekkker mag geen probleem zijn voor de bediening, dat was het wel en kennelijk wordt de staf niet of nauwelijks getraind. De porties zijn klein en daardoor zijn de gerechten navenant duur. De bereiding is niet bijzonder en de geserveerde gebakken makreel ronduit vies. De zaak zat redelijk vol wat gegeven de prijs kwaliteitsverhouding opvallend is.
Carlà D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Dit restaurant is een aanrader.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele Dagvisser team.
Arnoldiens V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, met professionele bediening. En dat voor een redelijk prijs.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele Dagvisser team.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was perfect, originele gerechten. Voldoende vlot geserveerd.

Echter, als ik reserveer verwacht ik dat er op ons gerekend wordt en niet, dat ik aan de bar moet wachten tot er 'ergens' een tafeltje vrij komt. En dat was toevallig net naast de deur naar de toiletten. Voelt niet goed als je ruim twee weken tevoren hebt gereserveerd! Er werd niet naar naam, noch res.nr gevraagd dus binnenlopers kwamen in dezelfde wachtrij.
Losse vragen, wijn, dessertkaart, kwamen niet. Onze tafeldame was gelukkig alerter dan de dame en heer (v.d. leiding?) die de bestelling opnamen.
Mijn advies: één tafeldame/heer die alles doet (uitgezonderd wellicht het uitserveren) i.p.v. in ons geval zeker 4 verschillende. Weg met die ouderwetse hiërarchie bij de bediening. Voorbeeld: in de US verschijnt één persoon aan je tafel, stelt zich voor als je gastvrouw/heerr en bekommert zich het hele 'diner' om jou. Zelfs bij de gewone ketens! Dat werkt!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hebben in het verleden wel leuk gegeten. Deze keer behoorlijk tegengevallen. Matige kwaliteit van het eten en zeer lange wachttijden tussen de gangen, keueken en bediening liepen achter. In totaal hebben we er bijna vier uur gezeten. Als gevolg daarvan teveel wijn en water etc.
Kortom: stevige tegenvaller. Lijkt ons een personeelsporbleem
Leen K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eerlijke gerechten, verfijnd aangeboden menu.
Hartelijk dank voor u recensie, namens het gehele Dagvisser team.
marjo200958 D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !
Hartelijk dank voor u recensie, namens het gehele team de Dagvisser
Oebele Hedzer V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een gunstige prijs - kwaliteitsverhouding, doordat de kwaliteit bijzonder goed was. Een deel van de groep is voor de aanbeveling (tong) gegaan en dit was een ruime portie van zeer verse en goede kwaliteit. De Ambiance ziet er leuk uit en voor een zakelijk diner was het een prima locatie. De medewerkers waren vriendelijk en beheersten de Engelse taal ruim voldoende. De wachttijd werd ruim gecompenseerd door de kwaliteit van de gerechten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, namens het gehele team de Dagvisser
hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
verse produkten aan zeer scherpe prijs! top
Hartelijk dank voor u recensie, graag tot de volgende keer team de Dagvisser.
Dirtsa2001 H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een vertrouwde plek. Het eten is er bijzonder goed en er is een ruime keuze aan gerechten in verscillende prijsklassen dus voor iedere portemonnee wat wils.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, graag tot de volgende keer team de Dagvisser.
frank C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fijn restaurant, ontspannen en vriendelijke bediening. Snelle service (voorafgaand naar theaterbezoek).
Gaan snel een keer terug!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima service. Aanrader.
Hartelijk dank voor u recensie graag tot de volgende keer team de Dagvisser
M.A.G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel fijn restautant. Prima bediening. Lekker eten.
Goedendag, hartelijk dank voor u recensie, we zijn daar erg blij mee.
Graag tot de volgende keer team de Dagvisser.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekkere gerechten, Haring met toast niet zo mooi opgemaakt maar wel lekker. Noordzeetong was heel lekker bereid. Salade was een matig bijgerecht.
Claudine C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuk concept, heel gezellig, mooie inrichting. We hadden gereserveerd maar waren een kwartier te laat en onze plaats was al ingenomen. Logisch want het was er echt druk. Na een 10tal minuutjes, kregen we toch nog een plaatsje. Ik at de vis in zoutkorst, lekker en puur eten. Een vriend bestelde de sliptongen en die waren toch wat de veel gebakken om nog echt lekker te zijn. Wel heel vriendelijke bediening.
Annabelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vorige week heb ik toevallig twee keer bij de Dagvisser gegeten en twee keer werd ik aangenaam verrast. Het restaurant heeft een erg gezellige inrichting, de bediening was bijzonder vriendelijk en het eten echt heerlijk! En daarnaast goed betaalbaar. Ook de ligging in de haven is heel leuk.
De tweede avond was ik er o.a. met mijn (kleine) kinderen en ook daarvoor leent het restaurant zich prima. Ze hebben twee kindermenu's, kleurplaten en leuke ronde tafels met banken eromheen, waar je als gezin erg goed kunt zitten. Doordat er ook wat geroezemoes is in het restaurant (overigens totaal niet storend of hard), hoeven de kids zich niet stil te houden.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn daar super blij mee, graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet, team de Dagvisser.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg goed restaurant waar we met enige regelmaat komen. De kwaliteit van de gerechten is goed. Het petsoneel vriendelijk, vlot en attent. In zschevevingrn een van de betere restaurants waar je als visliefhebber heerlijk kunt genieten.
Hartelijk dank voor u mooie recensie, wij zijn hier super blij mee, graag tot een volgende keer.<br />
Met vriendelijke groet team de Dagvisser.