De Cuijt

Burgemeester Termeerstraat 50 5731 SE Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Cuijt

Authentiek restaurant, voormalige herberg, in het Brabantse landschap van Mierlo. Te midden van velden en aan de rand van het Eindhovens kanaal een plek waar u heerlijk kunt lunchen en dineren. Traditionele gerechten met heel vaak een originele en verrassende twist. Surprisemenu’s in verschillende prijsklassen waarmee de kok zijn kunnen graag aan u laat zien. Bourgondisch genieten op het Brabantse platteland.

Meer informatie over restaurant De Cuijt

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Cuijt

Marga M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De gerechten waren uitstekend. Zeer aan te raden. De keuzemenu's bij zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren voor ied3r wat wils.
JacquelinePepels .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, salade brie erg goed en ook de vis was lekker klaargemaakt met knapperige warme groenten erbij. Zeker een aanrader!
m.vroenhoven .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een gelegenheid met sfeer,vriendelijke ontvangst en zeer goed eten dat mooi opgediend word.Het zou leuk zijn als er nog iets van de geschiedenis(het verleden) van het gebouw verteld of terug te vinden is.
H D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was echt prima. maar.... de prijs voor het menu leek toch wel opgeschroefd. Aan vrolijkheid geen gebrek, maar niet die avond. Wat een sjaggerein. Neen, zo gedraag je je toch niet naar de gasten als eigenaren. Wij denken dat juist de medewerker nog het meest beantwoorde aan vriendelijkheid. Hoe bestaat het. Ondanks het eten dat prima was, een 4 voor deze gelegenheid. Puur vanwege het niet kunnen laten zien van een vrolijke uitstarling die wij daar misten.
hansvancleef .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed van eten en drinken in een ontspannen en huiselijke sfeer met vriendelijke bediening. Een ambiance waar je je op je gemak voelt en kunt genieten van een heerlijk avondje uit.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk buiten op het terras kunnen eten.
Vriendelijke bediening. Heerlijke en goed gekozen gerechten.
Een feest om er te zijn!!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Carpaccio was waterig en smaakloos. Champagnesaus had weinig smaak. Aankleding koffie was goedkoop. Geen menu van
35 €!
louis M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben lekker buiten op terras gezeten onder de overkapping .
Zacht muziekje op de achtergrond .
Het eten was heerlijk , prima service !
Wij voelde ons helemaal gast .
In een woord geweldig , een echte aanrader !
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Er heerst een gezellige sfeer en de omgeving is heerlijk rustig. We hebben lekker gegeten. De bediening is prettig en in voor een grapje.
henniek .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met AH actie geweest. tartaar van zalm en carpaccio gegeten vooraf. daarna scholfilet met lekkere knapperige warme groente en een schaaltje rauwkost met frites en gebakken aard. ijs na. Heerlijk gegeten.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooie locatie, gezellige omgeving, vriendelijk personeel, goede sfeer, lekker eten, rustige avond.
Eigenares liet ons nog de tuin zien.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten op een mooi terras, het was helemaal vol dat zegt genoeg over het restaurant. Er was een keuzemenu , voor ieder wat wils
Marchise .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Verassende interieur gezien dat een bruine café is. Heel vriendelijk ontvangst en goed gegeten in een mooi tuin. Zeker de moeite waard om terug te komen .
peter K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
alleen jammer dat de gastvrouw alleen bij gasten langs kwam de kennissen of goede contacten waren of mensen die meerdere keren waren gekomen.als je dat waarneemt is dit voor je eerste keer niet klantvriendelijk.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn gaan eten met de AH bon. De menukeuze is erg beperkt. Nadat we een heerlijke amuse hebben gehad,, hebben we een hele poos moeten wachten op het eten, maar dat was dan ook de moeite waard, het eten was heel erg lekker. De borden waren mooi en professioneel opgemaakt, lekker wijntje erbij. Heel mooi terras, jammer dat er onder de overkapping gerookt mocht worden. De bediening is heel erg ingetogen, mag wat enthousiaster.
Wim en Rikie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Alles ver boven verwachting.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is zeker voor herhaling vatbaar, het was er zeer aangenaam vertoeven. Het enige wat ons een beetje stoorde was dat er buiten op het terras naast ons gerookt werd.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Jammer, misschien lag het aan de AH aktie, maar hele kleine porties.
Bediening was al weg voordat het schaaltje op tafel stond.
Heel lang moeten wachten.
Terras was wel gezellig ingericht.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw, ze vroeg of we buiten wilde zitten en dat wilde we.
Gauw kwam de ober om een drankje op te nemen, en we kregen een soepje als amuse.
Het eten was eerlijk en puur geen hoogstandje maar goed.
Gr. Jolande
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mooie ligging aan het kanaal, vanuit Eindhoven via mooi pad in dik half uur te fietsen. Mooi klassiek bruin café-achtig ingericht. Mooi gedekte tafels. Goede huiswijnen. Bediening heel goed, niet te snel. En, men kent nog de hoffelijkheid de vrouw aan tafel als eerste haar gerechten op te dienen. Kom daar in Eindhoven eens om!