De Cuijt

Burgemeester Termeerstraat 50 5731 SE Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Cuijt

Authentiek restaurant, voormalige herberg, in het Brabantse landschap van Mierlo. Te midden van velden en aan de rand van het Eindhovens kanaal een plek waar u heerlijk kunt lunchen en dineren. Traditionele gerechten met heel vaak een originele en verrassende twist. Surprisemenu’s in verschillende prijsklassen waarmee de kok zijn kunnen graag aan u laat zien. Bourgondisch genieten op het Brabantse platteland.

Meer informatie over restaurant De Cuijt

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Cuijt

vankesteren33 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was veer boven verwachting super super lekker met alles, ook de service was super vriendelijk TOP TOP TOP.
Deze restaurant komen wij zeker terug.
carla V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Enkele gerechten die op de kaart stonden waren op, maar dat werd goed opgelost, voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Echte Brabantse horeca gelegenheid goede sfeer prima bediening soort veredelde huiskamer knus informeel.
Vanwege de nieuwbouw is de bereikbaarheid ondanks het gebruik van een vrij nieuwe navigatie erg problematisch gebleken. Wegen die normaal open zijn waren nu afgesloten. De bewoners aan wie wij uiteindelijk de weg hebben gevraagd en ons konden helpen beaamden de problematiek ergo het enige minpuntje
R. B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben lekker gegeten bij Restaurant De Cuijt en de bediening was prima. De inrichting is erg sober met een huiselijke sfeer. Qua locatie is het voor ons net iets te ver rijden.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
mooie gelegenheid, eten goed, was er aangenaam, rustig en je eten kwam op tijd zodat je ook gezellig wat kon kletsen.
De kwaliteit prijs verhouding was uitstekend.
Louisa P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik kwam 50 jaar geleden al daar en het was altijd goed en dat is nog altijd zo,fijn om zo te worden ontvangen en de
kwaliteit is altijd goed.Ik kan er niet zo vaak meer naar toe,sinds mijn man is overleden,dat vind ik echt jammer.
De sfeer,gezelligheid,de knusheid alles!!!!!Top Tien
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten , alle was helemaal af van voorgerecht tot nagerecht , goede bediening en fijne sfeer, voor herhaling vatbaar
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was voor ons de eerste keer bij de Cuijt, wij vonden het erg goed, de porties waren van de juiste afmeting, en de bereiding was perfect. Wij komen zeker nog een keer terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede en snelle bediening - heel lekker gegeten. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we bij de Cuyt hebben gegeten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een echte aanrader,sfeer bediening en natuurlijk het eten zeer goed en gezellig.
Knap hoe men met een beperkte club in de bediening zo een goede service geeft.
Kortom PRIMA.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Altijd gezellig om bij de Cuijt te gaan eten.
Gaan normaal voor verrassing menu. Nu even iets anders, waren zeer tevreden.

Graag tot volgende keer. Groet John en Mieke.
henk377 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We zijn bij restaurant de Cuijk geweest voor drie gangen menu
eten was goed en smakelijk en de sfeer redelijk alleen de stoelen waren van hout, dit vonden wij een minpuntje.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Volgens afspraak de gewenste tafel aan het raam gekregen. Het Ah menu bood voldoende variatie.
De porties waren ruim voldoende en lekker. De bestelde wijn was niet uit jaar wat op de kaart staat maar jonger. De opmerking hierover werd slechts aanhoort. De wijn smaakte prima.
De koffie als afsluiter was royaal voorzien van lekkernijen .
Een gezellig Bourgondisch restaurant.
Odette M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fijn gegeten en fijn personeel. alles zag er goed uit en het eten was lekker. Tot ziens maar weer.
We komen graag nog eens terug.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De gerechten waren uitstekend. Zeer aan te raden. De keuzemenu's bij zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren voor ied3r wat wils.
JacquelinePepels .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, salade brie erg goed en ook de vis was lekker klaargemaakt met knapperige warme groenten erbij. Zeker een aanrader!
m.vroenhoven .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een gelegenheid met sfeer,vriendelijke ontvangst en zeer goed eten dat mooi opgediend word.Het zou leuk zijn als er nog iets van de geschiedenis(het verleden) van het gebouw verteld of terug te vinden is.
H D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was echt prima. maar.... de prijs voor het menu leek toch wel opgeschroefd. Aan vrolijkheid geen gebrek, maar niet die avond. Wat een sjaggerein. Neen, zo gedraag je je toch niet naar de gasten als eigenaren. Wij denken dat juist de medewerker nog het meest beantwoorde aan vriendelijkheid. Hoe bestaat het. Ondanks het eten dat prima was, een 4 voor deze gelegenheid. Puur vanwege het niet kunnen laten zien van een vrolijke uitstarling die wij daar misten.
hansvancleef .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed van eten en drinken in een ontspannen en huiselijke sfeer met vriendelijke bediening. Een ambiance waar je je op je gemak voelt en kunt genieten van een heerlijk avondje uit.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk buiten op het terras kunnen eten.
Vriendelijke bediening. Heerlijke en goed gekozen gerechten.
Een feest om er te zijn!!