De Cuijt

Burgemeester Termeerstraat 50 5731 SE Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Cuijt

Authentiek restaurant, voormalige herberg, in het Brabantse landschap van Mierlo. Te midden van velden en aan de rand van het Eindhovens kanaal een plek waar u heerlijk kunt lunchen en dineren. Traditionele gerechten met heel vaak een originele en verrassende twist. Surprisemenu’s in verschillende prijsklassen waarmee de kok zijn kunnen graag aan u laat zien. Bourgondisch genieten op het Brabantse platteland.

Meer informatie over restaurant De Cuijt

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Cuijt

Annie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Een beetje teveel tijd tussen voor- en hoofdgerecht.
Bijzonder aardige bediening met gevoel voor humor!
Super leuk, gezellig terras.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Tuin is mooi binnen minder vooral bij veel mensen erg gehorig
Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Een smakelijke ontdekking.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Complimenten voor de kok en het bediend personeel. Voor herhaling vatbaar.
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Altijd geweldig eten met een gezellige prettige bediening.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gezellig restaurant. Het aspergemenu was uitstekend. Eendenborst met ganzenlever lekker. Prima soep. Asperges op traditionele wijze prima. Dessert lekker.
Service vriendelijk en correct. Sfeer leuk in oude herberg stijl.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk genoten op het terras in de achtertuin van een verrassingsmenu met asperges. Het was weer een feestje!
Ook fijn dat ze op tijd de warmtelampen aan doen, zodat we comfortabel buiten zaten, terwijl de zon al onder ging.
Als je iets te vieren hebt of een andere speciale gelegenheid hebt zou ik zeker aanraden naar de Cuijt in Mierlo te gaan.
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Brabantse gastvrijheid en hartelijkheid op een heerlijk terras
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Sfeervolle, authentieke ambiance - helaas van een uitstervend soort. (Als er ooit een interieurontwerper met adviezen komt: jaag hem het pand uit!) Gelegen op een mooi plekje aan het water tussen Helmond en Mierlo. En het belangrijkste: er wordt gewoon heel goed gekookt. Herkenbare gerechten, met zorg en vakmanschap bereid en gelukkig niet te modern. Als er al zoiets als een "Nederlandse keuken" bestaat, dan komt de kaart van van restaurant De Cuijt hier heel dicht in de buurt. Complimenten!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het is was lekker. De inrichting en sfeer is wat oudbollig. De ober nam iets te enthousiast snel de glazen mee terwijl ze bog niet leeg waren. Omgeving is erg lawaaiig. Daardoor ga je steeds harder praten. Dat is jammer
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was veer boven verwachting super super lekker met alles, ook de service was super vriendelijk TOP TOP TOP.
Deze restaurant komen wij zeker terug.
carla V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Enkele gerechten die op de kaart stonden waren op, maar dat werd goed opgelost, voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Echte Brabantse horeca gelegenheid goede sfeer prima bediening soort veredelde huiskamer knus informeel.
Vanwege de nieuwbouw is de bereikbaarheid ondanks het gebruik van een vrij nieuwe navigatie erg problematisch gebleken. Wegen die normaal open zijn waren nu afgesloten. De bewoners aan wie wij uiteindelijk de weg hebben gevraagd en ons konden helpen beaamden de problematiek ergo het enige minpuntje
R. B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben lekker gegeten bij Restaurant De Cuijt en de bediening was prima. De inrichting is erg sober met een huiselijke sfeer. Qua locatie is het voor ons net iets te ver rijden.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
mooie gelegenheid, eten goed, was er aangenaam, rustig en je eten kwam op tijd zodat je ook gezellig wat kon kletsen.
De kwaliteit prijs verhouding was uitstekend.
Louisa P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik kwam 50 jaar geleden al daar en het was altijd goed en dat is nog altijd zo,fijn om zo te worden ontvangen en de
kwaliteit is altijd goed.Ik kan er niet zo vaak meer naar toe,sinds mijn man is overleden,dat vind ik echt jammer.
De sfeer,gezelligheid,de knusheid alles!!!!!Top Tien
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten , alle was helemaal af van voorgerecht tot nagerecht , goede bediening en fijne sfeer, voor herhaling vatbaar
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was voor ons de eerste keer bij de Cuijt, wij vonden het erg goed, de porties waren van de juiste afmeting, en de bereiding was perfect. Wij komen zeker nog een keer terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede en snelle bediening - heel lekker gegeten. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we bij de Cuyt hebben gegeten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een echte aanrader,sfeer bediening en natuurlijk het eten zeer goed en gezellig.
Knap hoe men met een beperkte club in de bediening zo een goede service geeft.
Kortom PRIMA.