De Cuijt

Burgemeester Termeerstraat 50 5731 SE Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Cuijt

Authentiek restaurant, voormalige herberg, in het Brabantse landschap van Mierlo. Te midden van velden en aan de rand van het Eindhovens kanaal een plek waar u heerlijk kunt lunchen en dineren. Traditionele gerechten met heel vaak een originele en verrassende twist. Surprisemenu’s in verschillende prijsklassen waarmee de kok zijn kunnen graag aan u laat zien. Bourgondisch genieten op het Brabantse platteland.

Meer informatie over restaurant De Cuijt

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Terras , Wi-Fi
peter K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
alleen jammer dat de gastvrouw alleen bij gasten langs kwam de kennissen of goede contacten waren of mensen die meerdere keren waren gekomen.als je dat waarneemt is dit voor je eerste keer niet klantvriendelijk.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn gaan eten met de AH bon. De menukeuze is erg beperkt. Nadat we een heerlijke amuse hebben gehad,, hebben we een hele poos moeten wachten op het eten, maar dat was dan ook de moeite waard, het eten was heel erg lekker. De borden waren mooi en professioneel opgemaakt, lekker wijntje erbij. Heel mooi terras, jammer dat er onder de overkapping gerookt mocht worden. De bediening is heel erg ingetogen, mag wat enthousiaster.
Wim en Rikie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Alles ver boven verwachting.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is zeker voor herhaling vatbaar, het was er zeer aangenaam vertoeven. Het enige wat ons een beetje stoorde was dat er buiten op het terras naast ons gerookt werd.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Jammer, misschien lag het aan de AH aktie, maar hele kleine porties.
Bediening was al weg voordat het schaaltje op tafel stond.
Heel lang moeten wachten.
Terras was wel gezellig ingericht.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw, ze vroeg of we buiten wilde zitten en dat wilde we.
Gauw kwam de ober om een drankje op te nemen, en we kregen een soepje als amuse.
Het eten was eerlijk en puur geen hoogstandje maar goed.
Gr. Jolande
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mooie ligging aan het kanaal, vanuit Eindhoven via mooi pad in dik half uur te fietsen. Mooi klassiek bruin café-achtig ingericht. Mooi gedekte tafels. Goede huiswijnen. Bediening heel goed, niet te snel. En, men kent nog de hoffelijkheid de vrouw aan tafel als eerste haar gerechten op te dienen. Kom daar in Eindhoven eens om!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een teleurstelling. Geboekt via AH restaurantactie.
Carpaccio als voorgerecht was smakeloos en ijskoud (hoort op kamertemperatuur te zijn). Vervolgens een klein uur op hoofdgerecht moeten wachten. Scholfilet, welke je op het bord moest zoeken, zo klein. Bijgerechten waren prima. Nagerecht was ook goed.
Bediening was ook niet prima. Mijn leeg glas werd weggenomen en er werd niet eens gevraagd om iets nieuws. Vond de bediening niet echt sympathiek, behoudens de gastvrouw.
Wij komen hier niet meer terug en raden dit dan ook aan iedereen af.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vond het personeel zeer ongeïnteresseerd naar de gasten toe, behalve als ons kent ons binnenkwam. Vriendelijkheid scoort wat ons betreft een "bijna" onvoldoende. Dit is dan ook het enige minpuntje. Jammer.
Broos S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voor ons was het heel aangenaam genieten in een sfeer die je op weinig plaatsen nog aan kan treffen.
elsie_l .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Carpaccio (wat aan de koude kant) en zalm als voorgerecht en scholfilet als hoofdgerecht. Lekker gegeten, mooi opgemaakt borden. Koffie met vele lekkernijen als toetje. Lang geleden dat we hier gegeten hadden maar was de moeite waard.
Jaap en Tien V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een heel gezellige locatie ,goed verzorgd en heerlijk eten. Zeker een aanrader om er een keer naar toe te gaan! We komen er zeker nog een keer terug.
desiree H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik vond het vegetarische menu erg weinig voor een hoofdgerecht vandaar de score prijs_kwaliteitverhouding kan beter. De andere gasten die het vleesgerecht namen waren prima tevreden.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fijn buiten kunnen eten op het terras. De prijs van 35 euro voor een 3 gangen menu is aan de hoge kant met de ah actie is het ok. Je wordt niet begeleid naar de tafel en er is geen uitleg over het eten. Het verrassingmenu smaakt lekker zowel vlees Vis of vegetarisch
Bij koffie zit lekkers bij
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een aanrader om hier met AH formule te eten.
Je wordt net zo goed behandeld als de a ka carte gasten.
Dank zij het mooie weer konden we lekker buiten zitten.
Anne-Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Al eerder wezen dineren maar vandaag voor het eerst geluncht. Ook nú weer alles tot in de puntjes verzorgd. We waren met vrienden die vooral de relaxte sfeer geweldig vonden! Tot gauw weer.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen in de gezellige tuin. Binnen zag het er ook gezellig uit. Je kon ùit 3 menu's kiezen. Was super, prijs kwaliteit heel goed. Kregen ook nog een amuse en brood.bediening erg aardig. Zeker een aanrader.
Fay123 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Er heerst een gezellige huiskamersfeer, de bediening is aardig. Het eten was gewoon goed, niet echt spectaculair. Erg mooie locatie. Met goed weer kun je in de tuin zitten. Wij zijn begonnen in de tuin en naar binnen gegaan toen het frisser werd.
José V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het was ons eerste bezoek bij de Cuijt, het is een aanrader wij gaan zeker terug. Wij hebben o.a gekozen voor een heerlijk voorgerecht met brie en mijn hoofdgerecht met vis was voortreffelijk .
marjodecorte .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten. O.a. champagnesaus bij de zeer malse vis was verrassend. De koffie als afsluiting wordt vergezeld door lekkernij. Kortom voor herhaling vatbaar