De Cuijt

Burgemeester Termeerstraat 50 5731 SE Mierlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Cuijt

Loonix .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met vier personen ter gelegenheid van een verjaardag hier gegeten. Het was lekker. Verwacht geen liflafjes of bijzondere bereidingen maar gewoon goed en lekker eten. De carpaccio zag er prima uit. Bij de biefstuk zat weinig groente in tegenstelling tot bij de hoofdgerechten van het verrassingamenu. Het schaaltje groente was wat karig voor vier. Het in verband met allergieën vervangende voorgerecht van het verrassingsmenu was eenvoudig. De gerechten waren wat aan de zoete kant, de sauzen, de eerste iets met gember en de tweede honing thijm, overheersten.
De bediening keurig maar de ruimte vind ik te klein voor het aantal personen, het wordt al snel rumoerig.
Claartje V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Met acht vrouwelijke koorleden aten we afgelopen dinsdag bij De Cuijt.
De entourage was perfect. Mooie aangelegde tuin, dus het beloofde veel voor wat het eten betreft.
De bediening was kakkineus. Een van onze koorleden werd, ondanks hun chique-doenerij, afgekat omdat ze op het verkeerde moment om soep vroeg. Het lange wachten op drankjes werd beloond door heerlijke cappuccino. Het eten was goed, maar voor de prijs die we ervoor moesten betalen veel te weinig. Als voorbeeld; de salade met kip en ananas € 9,75 met slap stokbrood en misschien 30 gr aan zéér dungesneden kipfilet en een paar blaadjes sla.
Kortom: veel blabla voor weinig eten, wat wel smaakte, overigens.
WilcoVS .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
De cuijt is een oud cafè dat is omgebouwd tot sfeervol restaurant. De gerechten op de kaart zijn allen met zorg klaargemaakt en de bediening is attent en correct, zo niet soms wat aan de stijve kant. We komen zeker nog een keer terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Met 3 vrienden hier gegeten (2 dames, 2 mannen). Bij binnenkomst proef je al de authentiek sfeer van dit oude gebouw, heel gezellig. De amuse was een soep van waterkers, erg smakelijk. 1 dame koos voor 2 voorgerechten, salade van bospaddestoelen en lasagne met zalm en griet. Ze was hier erg tevreden over. De man koos voor een prima uiensoep en als hoofdgerecht ossenhaas met pepersaus. Ikzelf koos de kalfshaas met truffelsaus, een prima keus! Het laatste hoofdgerecht was varkenshaas in parmaham met portsaus, en ook daar viel weinig over te klagen. De bijgaande frites, groenten en aardappelen waren ook erg lekker, hetgeen ook het geval was met het brood met boter en kruidenboter, gevarieerd en lekker. De rode huiswijn was een prima begeleider!
Als dessert kwamen we niet verder dan koffie soorten met lekkernijen. Deze laatsen riepen herinneringen op aan grootmoeders tijd, rumbonen, sinaasappel met chocoladekorst, caramel etc. Heel leuk en smakelijk. Kortom, ben je in de buurt, dan is De Cuyt zeker een bezoek waard!
Suusdevries .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Een heerlijk Brabants restaurant, met een fantastisch echt ouderwets interieur. Bediening en eigenaren vriendelijk en oprecht. Overheerlijk gegeten waarbij manlief koos voor 5 gangen verrasings diner, ging ik voor 3 gangen a la carte. Begonnen met een mooieProeverij van voorgerechten met Hollandse garnaaltjes, gerookte zalm en heerlijke Iberico ham. Als hoofdgerecht een prachtige kabeljauw (viel mooi uit elkaar) met mosterd creme/saus. Verrassend toen ik het op de kaart zag en nog verrassender toen ik het proefde. Als dessert een heerlijke flan met Frangelico creme en ijs. Ook het verrassings menu was zeer goed bevallen en de bijpassende wijnen idem dito. Smaakvol, prachtig opgemaakte borden. Kortom, wij komen graag gauw terug!