De Croissanterie

Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten
JanGlad .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Op donderdagmiddag hebben wij hier heerlijk en ontspannen geluncht.
We kozen voor de proeverij, volgens de bediening kon dat wel even duren omdat er net een gezelschap van 12 personen hun bestelling had gedaan.
Tot onze verbazing stond er al na 10 minuten de complete proeverij op tafel.
De proeverij bestond uit 2 kleine soepjes, een stukje stokbrood met gebakken champignons en een stukje stokbrood met brie en noten en het volgende beleg voor het mandje met twee soorten stokbrood: zalm, brie, beenham, rosbief, kipfilet, filet american, geitenkaas, eiersalade, tonijnsalade en kipsalade.
Daarbij ook nog 4 verschillende sausjes.
Dit was meer dan wij op konden en hadden verwacht voor deze prijs.
En alles vers.
De koffie was van goede kwaliteit en ook de bediening was uiterst vriendelijk en correct.
Jammer dat we niet in de buurt wonen, voor Deventer en omgeving een aanrader.

Soso D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Eten is lekker vers, zeer vriendelijke bediening. Porties zijn absoluut niet karig. Kwaliteit prijsverhouding is goed! Zeker een aanrader
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
we hebben hier niet zolang geleden gegeten we hebben de proeverij geprobeerd die was heerlijk en we hebben er twee smoozie,s een mango banaan en een zwarte bes het deze waren erg lekker dit was allemaal op zijn frans genieten .
ben en rik
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Hier een tijd geleden geluncht met zijn twee. Ik had het broodje carpaccio, welke erg goed was! Lekkere carpaccio op een knapperig broodje met lekkere dressing, pijnboompitjes etc. De bediening was gewoon goed en vanaf het terras kon je lekker "wegkijken". De rekening viel ons erg mee.
Wat ons wel opviel dat toen we een half uur later weer langs het terras liepen, we het meisje dat ons hielp op het terras zaten zitten met een sigaretje terwijl er nog gasten zaten.