De Coockpit

- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Budels .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was goed verzorgd en de bediening was wel rommelig.
We hebben gegeten in de brasserie. De inrichting lijkt meer op een kantine. Je krijgt een papieren placemat op je tafel en bestek en papieren servetje in setje verpakt. Het eerste glas wijn was half gevuld, het tweede en derde glas slechts voor 1/4 terwijl je hiervoor wel even € 4,20 betaalde! Voor mij geen aanrader om nog terug te gaan in deze brasserie. Er valt veel winst te behalen door meer te investeren in aankleding, aandacht en waar voor je geld(wijn) te geven.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij hebben gegeten in de Brasserie, het decor van de brasserie laat te wensen over door veel ruimte en niet veel aankleding. De locatie maakt dit echter goed. De service was afentoe rommelig, de aandacht dwaalde vaak af naar het restaurant. Het eten was goed, je kreeg waarvoor je kwam en betaalde daar ook naar.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Toen we aankwamen was de deur van het restaurant dicht, dus zijn we omgelopen via de brasserie. Bij aankomst op het terras verrast door deze leuke locatie.

Uiterst vriendelijk bediend door bedienend personeel, wat de service erg goed maakte.

Het eten daarentegen was echt om te janken! We kwamen hier via Groupon voor een 5 gangen diner bereid en ondersteund met Budelse biertjes.

Voorgerecht Sushi van te kleverige rijst en harde korrels, waarbij je als je een sushi gerecht serveert de wasabi en soja saus toch echt een essentieel onderdeel zijn.

Toen de soep met een schuim van radler, goed op smaak maar een haar in je soep is behoorlijk smerig. Nieuw soepje gekregen en excuses van het bedienend personeel. Goed opgelost dus verder ga ik niet zeuren.

Derde gang was kalfswang het woord alleen al had ik mijn bedenkingen bij. Nu ben ik geen groot fan van wild, en sterke smaken. Misschien goed bereid maar voor mij niet te eten. Heb het garnituur gegeten maar het vlees gelaten voor wat het is.

Toen vierde gang entrecote daar zat ik me op te verheugen..! Eenmaal geserveerd en de eerste hap stond het huilen mij nader dan het lachen. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte entrecote, als het dat al was op!
Het leek op samengesteld, waterig vlees en qua structuur klopte het ook niet.
Ik vond het gelijkwaardig aan een diepvries biefstuk die je in de supermarkt tegen kunt komen. Mijn man heeft dit gerecht niet opgegeten en ook teruggestuurd.
Er werd ons medegedeeld dat de smaak door de bereiding op de grill kwam, ja en ik ben van gisteren en heb geen verstand van eten... Juist

Dit gerecht veranderde het idee van restaurant, naar brasserie, naar kantine.

Nagerecht was lekker, het ijs smaakvol, de mousse en cake prima, slagroom leek niet vers

Deze avond was qua eten echt een domper zelden zo slecht gegeten, ondanks de deal echt gigantisch teveel betaald.

Locatie is tof, misschien gaan we er ooit nog een drankje doen met een bittergarnituurtje, maar raadt de chef echt aan een andere carrière te kiezen dit is echt beneden peil. De ober heeft onze klachten overgebracht, mijn inziens als een tafel zoveel klachten heeft en je hebt hart voor je zaak, kom je aan tafel bij de mensen om verhaal te halen.

Als chef lijkt het mij zaak dat je trots bent op de gerechten die je serveert, en waar je voor wil gaan staan en achter staat. Hou het simpel maar smaakvol..
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Bij de Coockpit hebben we genoten van een exclusieve vijf-gangen Budels Bier proeverij menu. Door onze enthousiaste gastheer Hans zijn we door de 5-gangen heen geloosd.
Met uniek uitzicht op de op de startende en landende privé vliegtuigjes.
De 5 gangen:
- Tonijncarpaccio, sushi van zalmtartaar en komkommer, rucolasalade,
- Budels Witte Parel dressing Grotchampignoncrème met Budels Radler schuim
- Gestoofde kalfswang, Budels Batavier, gewokte kool
- Runder entrecote van de grill gerookte spek, rozemarijnaardappeltjes
- Budels Capucijn Proeverij bruine chocolade, koffiesabayon en Budels Oud bruin roomijs
met als rode draad doorheen steeds een ander Budels Biertje van de plaatselijke brouwerij. Heerlijk bier waarbij het biertje wel steeds zwaarder werd ben ik slechts tot 3 soorten gekomen om toch heelhuids thuis te kunnen komen.
Het Budels witte parel biertje was voor mij de topper.
De gerechten waren zeer smakelijk waarbij de rijst van de sushi wel wat droger zou moeten.
Dit restaurant is echt een aanrader en een omweg waard.
Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Gegeten in de brasserie op het terras wat erg leuk is (vooral voor het uitzicht op de landingsbaan en vliegtuigjes). Broodjes zijn prima maar niet super. Bediening wel vriendelijk en behulpzaam. Zijn niet in het restaurant geweest maar dat zag er erg sober uit, zou wel wat leuke aankleding kunnen gebruiken.Wel een leuke kaart.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
We zijn afgelopen week nog gaan lunchen bij de Coockpit (eetcafé), ook voor het diner zijn we hier een aantal keren geweest. Het eten is altijd goed geweest. Lekkere gerechten, vaak net iets variërend van de 'normale' eetcafé gerechten. Wel verschilden de porties deze keer heel erg: clubsandwich was enorm en de proeverij van drie broodjes was relatief weer aan de kleine kant. De bediening is vriendelijk, sommigen komen wel wat ongeïnteresseerd en afstandelijk over. De locatie is natuurlijk erg leuk, vooral in de zomer wanneer je buiten naar landende en opstijgende vliegtuigjes kan kijken. Wel is het terras niet echt gezellig, het kan een opknapbeurtje gebruiken. Binnen ziet het er netjes uit en ook het restaurant is een mooie locatie voor bijv. een feestje.