De Compleminte! van Sint Fiet

Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vriendelijke ontvangst, gezellig en sfeervol Limburgs eetlokaal, uitstekende service, goed eten en drinken voor een prima prijs.
Marjon01 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat een leuk restaurant, wij kregen de tip van een juwelier in de binnenstad, wat een goede keuze! We werden heel vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. We hebben (natuurlijk) de Maastrichtse specialiteit gekozen écht Zoervleis met lekkere frieten en zelfgemaakte mayonaise. We hadden geen voorgerecht genomen dus verrast toen we een leuk glaasje Kervelsoep kregen van het huis (heel smakelijk). Het toetje was ook al heerlijk: caramel, hazelnoot ijs in een grote coupe en cheesecake met een iets te zoet sausje erover. Kortom heerlijk gegeten voor nog geen € 25,- per persoon.
Milou S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
We gingen met een gemengd gezelschap van 8 personen. We bestelden een diversiteit aan voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Iedereen was erg te spreken over de smaak en de kwaliteit van het eten. Hele vlotte, vriendelijke bediening. Wij gaan beslist vaker terug!
Tc58 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Met 4 personen hier gegeten. Bediening was hartelijk en goed maar het eten was geen echte hoogvlieger. Kabeljauw was zelfs nog bevroren van binnen. We moesten voor de sauzen,die volgens de kaart toch gewoon bij het vlees en de vis hoorden, apart betalen. Evenals de mayonaise waar we niet om vroegen. Kortom, prijs-kwaliteit verhouding uiteindelijk ver zoek. Vraag me af of ze op deze wijze lang stand kunnen houden in een culinaire omgeving waar de concurrentie toch groot is.
Meerdanetenalleen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Le boillon chartier (parijs) van maastricht .
Lekkere lokale keuken goede basisprodukten
Prachtige sfeer samen met maastrichtenaren en Anderen

Rosemarie S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Het eten was heerlijk, de service was ook echt goed. Wij waren erg tevreden. Konijnenbout hadden we nooit eerder op, en die stoofpot was ook to die for!
TD W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Alleen voor de aparte naam zou je al bij 'De Compleminte! van Sint Fiet' gaan eten. De inrichting van het restaurant is die van een soort rommelige huiskamer. Niets past bij elkaar en daarom is het toch weer een soort geheel.
Het eten bij Sint Fiet is eenvoudig en goed. Vooraf had het gezelschap escargots, salade Niçoise en scampi met knoflook die allemaal prima in orde waren. Voor het hoofdgerecht ging vrijwel iedereen voor de kroketten 'van Gér', waarbij je kon kiezen uit kalfsvleeskroketten, garnaalkroketten, kaaskroketten of viskroketten. Ook kon je een combinatie krijgen en als je een andere combinatie dan op de kaart wilde was dat geen probleem. Wat mij betreft krijgt Gér alle lof: prima garnaalkroketten met gefrituurde peterselie en aan de commentaren van de tafelgenoten te merken waren de andere soorten ook zeer smakelijk. E.e.a. geserveerd met een eenvoudige salade, frieten en een smakelijke 'Compleminte saus', die veel weg heeft van een sauce tartare.
Verwacht geen opsmuk, liflafjes en versiersels maar wel ambachtelijk gemaakte kroketten en een no-nonsense stijl van koken... en dat mag best, zo op zijn tijd!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Vanavond geschoffeerd door de Compleminte van Sint Fiet. Om kwart over 7 binnen gekomen hebben we als vooraf kroketten besteld en 2 tournedos als hoofdgerecht. De kroketten kwamen rond 8 uur, maar daarna bleef het stil. Twee flessen wijn verder, om half 10 nog steeds geen spoor van de biefstukken. De ober schrok zichtbaar dat we nog geen hoofdgerecht hadden gehad. Wij gaven aan dat we ze ook niet meer hoefden, want we waren inmiddels over de eetlust heen geraakt. Niettemin verscheen 3 minuten later alsnog het hoofdgerecht, gevolgd door een verhitte meneer uit de keuken, die ons sommeerde om alles te betalen, want "anders moeten we het weggooien". Volgens hem waren alle bestellingen op volgorde behandeld. Dat was niet waar, zo verzekerden ons de gasten aan de omringende tafeltjes, die allen allang hun hoofdgerechten hadden gehad, terwijl zij later waren binnen gekomen. Een serveerster trachtte de boel te verzachten, door te vermelden dat er wegens een sterfgeval te weinig personeel aanwezig was. Enfin, we hebben niet betaald voor de biefstukken, maar alleen de wijn en het voorgerecht betaald, ondanks de hysterische meneer uit de keuken. Het is jammer: verschillende keren met veel plezier hier gegeten. Dat gaan we niet meer doen voorlopig. U moet niet de compleminte van Sint Viet hebben.
Cleefp .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Met 2 gegeten op donderdagavond. Als voorgerecht garnalen- en viskroketten, als hoofd de bouillabaise. De kroketten waren niet geweldig, we hebben ze wel beter gehad en de viskroketten hadden een muffige geur. De bouillabaise is wel rijkelijk gevuld, maar voornamelijk met zalm, heb er weinig anders in kunnen ontdekken. Bovendien is de prijs van 24 euro veel te veel voor slechts één bord, we hadden eigenlijk wel een ketel verwacht. De bediening deed zijn best, helaas werd er niets gedaan met de opmerking over de bouillabaise.
Karl6405 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Het eten was eigenlijk best goed.. Oke, de zaak zat vol en ze waren maar met twee om te bedienen, maar dat hoeft niet ons probleem te zijn. We kwamen 10 minuten voor de afgesproken tijd aan en werden de verzocht om elders iets te gaan drinken, onze tafel was nog niet vrij. Dat hebben we nog niet meegemaakt. Na een kwartiertje weer terug gekomen, werden we bij binnenkomst genegeerd, mijn vrouw is gaan vragen of dat lege tafeltje met vier stoelen soms voor ons was, dat bleek zo te zijn. We werden niet naar de plaatsen gebracht, de tafel was niet schoon en na een kwartiertje kwam de bediening enigszins op gang. We werden steevast in dialect aangesproken, ondanks dat we Nederlands terug spraken. Overdreven joviaal, dat kon ik op dat moment niet meer zo waarderen. Ik schaamde me voor onze vrienden.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Mooi gelegen aan Rechtstraat. Goede tournedos gegeten. Men is nogal karig met de saus en het bord is relatief leeg. Weinig poespas. Huisgemaakte mayonaise waar je apart voor moet betalen (je mag de pot wel mee naar huis nemen). Dames in de bediening zijn vriendelijk al komt het niet helemaal over. Niet lang hoeven te wachten op eten, wel op de rekening. Al met al: best goed gegeten, niet heel bijzonder.
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Weekendje Maastricht.
Ik had een leuk restaurant gezien in district Wyck. Het heet “De Complimente! Van Sint Fiet”. Het is een gezellig, decoratief restaurant.
Het was al over negenen toen we binnenkwamen. (Keuken sluit om 21:00 uur).
Gevraagd of wij nog konden dineren. Zou moeilijk worden. Aan de keuken gevraagd of het nog mogelijk was. Dit kon gelukkig nog.
We hebben een voor-, hoofd- en nagerecht genomen.
Het hoofdgerecht was bijzonder. Een stoofschotel van konijnenbout. Iets wat je midden in de zomer niet op het menu verwacht. De konijnenbout was mals en zacht van smaak en met de zoete saus erover is dit een heerlijk gerecht.
We hebben het ons goed laten smaken.
Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Ze hebben absoluut ‘de Complimente’ verdiend!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Zuurvlees licht van kleur maar verrassend lekker. Selectie van het lam was heerlijk. Bediening was vriendelijk en attent zoals het moet zijn. Het enige dat me stoorde was mijn vrouw die elke 5 minuten "heerlijk" riep.
Pegasus6200 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Na een vliegende start afgezakt naar een startende vlieg. Helaas.
Eten is oke, maar over de bediening valt weinig goeds te zeggen.
"Een amuse van het huis, kip ananas of zoiets", de bediening bemoeit zich met een gesprek dat wij hebben.
"Traditioneel zuurvlees, dat is er niet (een van dè gerechten waarvoor iedereen komt. Red) eigenlijk willen we dat van de kaart halen". Of je haalt het van de kaart of je hebt het!
Dit is reeds de tweede keer dat de bediening quasi joviaal is. Deze dames van middelbare leeftijd zouden beter moeten weten, chagrijn laat je thuis in de horeca. Geen zin om te werken? Jammer dan maar je gasten zijn een avondje uit.
Werk hieraan anders vrees ik het ergste. Voor mij de eerstkomende tijd even geen Compleminte meer
CIndy M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heerlijk gegeten, prima wijn en attente bediening. Kroketten zijn om je vingers bij af te likken. Bouilabaise heerlijk!
Gezellige sfeer kortom: een aanrader
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
decor: helemaal passend bij de doelstelling van het restaurant, ongedwongen gezellig eetcafé/brasserie
Bediening : goed, correct en zeer vriendelijk
Keuken: de kroketten, garnaal/vlees en kaas waren zoals ze behoren te zijn, zelfgemaakt ,prima ingrediënten mijn complimenten hiervoor
Tempurabeslag om de groentenspies mag beter, knapperiger en niet zo compact
Huiswijnen : goed glas wijn geserveerd in stijlvolle glazen
Totaalindruk: zeer goede prijs kwaliteitsverhouding
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Dit restaurantje/eetcafe zit bijna elke dag vol. Niet voor niks, want er is een goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij aten een trio van kroketten en konijn in het zuur op traditionele wijze, met heerlijke frietjes en saus. Niet hoogstaand, maar prima voor je wat verwacht! Aanrader voor een 'hapje eten in de stad na het winkelen' bijvoorbeeld!
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Het eten en de wijnen waren voortreffelijk. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Ook de inrichting is leuk gedaan. Een minpuntje, de tafels staat wel heel erg dicht op elkaar, waardoor de bewegingsruimte tussen de tafels minimaal is.
Tip richting de kok: doe standaard ook groenten bij het hoofdgerecht, dit doet echt geen afbreuk aan de aandacht voor het vlees
Jeanny .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Het eten was super lekker en de sfeer heel gezellig en ongedwongen. Geweldige bediening en borden goed gevuld en een goed glas wijn. Chapeau aan het team van de compeminte van Sint Fiet
Ab21nl .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Eten zonder poespas, prima prijs kwaliteit verhouding. Maar of je nu alleen of met 4 man bent, je krijgt dezelfde portie friet, lijkt wel. Extra friet kan, maar daar betaal je extra voor, heel raar!
Service mag wat vriendelijker, het is allemaal wel hartig maar... komt niet over.
Decor leuk en gezellig ook het zitten aan een lange tafel met andere mensen, leuk.
Zou best vaker willen gaan, maar ze zullen eerst wat aanpassingen moeten doen.