De Comedie

Maandag t/m Zondag

Duur
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijk geluncht in het zonnetje op het terras. Garnalenkroketten met brood. Mooie opmaak met lekker verse spullen en lekkere kroketjes. Lekker glaasje rosé van het huis erbij, kortom top!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Leuke ambiance. ziet er gezellig uit om te borrelen, alleen meer dan borrelen zou ik niet doen. De gerechten zijn niet royaal maar matig en erg simpel. De prijs kwaliteit verhouding is een dikke onvoldoende. Met een beetje creativiteit en misschien een andere chef kan het cijfer van een 4 naar een 8 gaan.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Hier een lunch gehad. De gerechten zijn lekker maar we vinden de prijs aan de erg hoge kant. Prijs/kwaliteit vinden we niet in orde.
Jackstar .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een heerlijke avond in de Comedie. De oesters waren de verrassing van de avond, Vitella Tonato en pasta scampi's waren ook heerlijk. Daarbij de byzonder leuke bediening en entourage maakten de avond compleet. En dan het weer nog: terrasweer. dus koffie op het terras in november ! Een heerlijk weekend in Maastricht.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Met man en dochter hier geluncht. Gegeten: clubsandwich zalm en -kip en garnalenkroketten. Alle drie prima gegeten. Vooral mijn dochter zat te smullen van de clubsandwich zalm. Een hele hap, maar alles op. Vriendelijke bediening.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Aardig restaurantje, lekker gegeten, wel wat basic, fijn was de limburgse wijn die geschonken werd. De service was vriendelijk en correct, het decor wat basic.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Het kan aan mij liggen, maar De Comedie gaat achteruit. Ik vind het nog steeds een van de fijnste terrassen om te zitten als het zonnetje schijnt, maar de service en het eten gaat hard achteruit. Het valt mij telkens weer op dat de glazen ruiken naar afwasmiddel, de bediening alle tijd heeft om iets te brengen en dat ze nog steeds geen dienbladen gebruiken. Gistermiddag een tapasplankje besteld (gemengd vlees en vis). We kregen een plankje met dadels, olijven, kaas en wat kippenvleugels, inktvisringen (2 porties) en dun vlees. Naar mijn mening allemaal diepvries. Echt een smakeloos plankje. Gelukkig werd deze van de rekening gehaald, want dit was niet wat ik ervan verwacht had. Ik hoop dat ze er snel iets aan gaan doen bij De Comedie.
Peet070 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wat een warm ontvangst! Zowel gastvrouw Ellen als alle goed geklede mannen achter de bar in de zaak weten de definitie van gastvrijheid! We zijn tijdens ons weekend Maastricht 3 x hier geweest! Echt meteen favoriet! Wil je een heerlijke middag/avond ga hier zeker naar binnen of strijk neer op het mooie terras! Gr. Petra & Marcel
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
De Comedie... een van mijn favoriete zaken voor een lekker hapje en drankje op het OLV in Maastricht. Toch gaat de kwaliteit de laatste tijd erg achteruit. In de zomer een heerlijk terras met lekkere wijnen en goede service. Vraag me wel af of ze er dienbladen hebben? Ziet toch netter uit dan alles los in de hand. Afgelopen week twee keer langs geweest voor een lunch, twee keer teleurstellend. Eten is gewoon prima, maar de service en bediening valt tegen. Als je je eten eerst krijgt en daarna pas je drankjes klopt er ergens iets niet. Ik kijk ook alweer uit naar de terrasmaanden, want dan is De Comedie een leuke zaak.
MyriamB .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Hier met vriend geluncht. Een uien-soep en een salade met scampi. Uiensoep had een gekke bijsmaak en niet bijzonder. Salade met scampi was prima. Bediening was slecht. Moesten lang wachten om eten te bestellen en kregen niet de aandacht van hen om nogmaals drinken te bestellen. Hun focus lag vooral op het terras buiten, wat vol zat.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
In Maastricht is werken in de horeca nog echt een vak en niet zo maar een bijbaantje!!
En dat voel je hier ook; de bediening is snel, professioneel, herkent de vaste gasten en jaagt toeristen niet de tent uit.
Mooi interieur, goed onderhouden.
Goede keuken.
Kortom, een prima lunchplek op de rand van het mooiste plein van Nederland
Renevz .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Lekker gelunched vandaag wel wat aan de prijs voor wat je krijgt maar het eten is goed! Bediening is wat plichtmatig en niet echt vriendelijk
Fairtaster .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Mooie modern ingerichte zaak, eigentijds maar toch gezellig. Mooi terras maar het was net iets te fris. Binnen genoten van een heerlijke salade vitello tonato met een goed glas witte wijn, prima verzorgd. Bedienend personeel had verstand van zaken. Een absolute top tent in Maastricht.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
zien en gezien worden, dat heerst bij de comedie, het personeel wordt er een beetje arrogant van. het eten was beter dan andere zaken op het onze lieve vrouwenplein, maar heel spectaculair was het nou ook weer niet, clubsandwich en biefstuk waren ok, maar toch stevig aan de prijs. wel een erg mooie zaak en een goed glas wijn waarbij ook geen kleine standaard cafe glaasjes gebruikt worden!
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
We hebben hier heerlijk gegeten. Ondanks het feit dat het een maandagavond was, was het redelijk druk. De bediening was vlot, attent en snel. Kortom, een aanradertje!