De Colonie

Loodijk 18a 1243 JB 's-Graveland Nederland Kaart

Over restaurant De Colonie

Geen tijd te verspillen

Een piano als stralend middelpunt. Bloemen op donker hout onder het plafond van glas-in-lood. In de tijdloze ambiance van De Colonie voel je je thuis, het verschil is dat je niet hoeft te koken. Er worden in deze keuken verrassende combinaties uit de pan getoverd. Als de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven!

Meer informatie over restaurant De Colonie

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
inger.kirchner .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dickys .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zondagavond hier gegeten op uitnodiging dus ik kan niets vertellen over de prijs kwaliteit verhouding maar het eten was prima. Ik had voorad de wildpate met een klein stukje brood, Het stukje brood had iets meer mogen zijn. Hoofdgerecht was hertenbiefstuk deze was prima gebakken en zeer smaakvol. Deze werd geserveerd met spruitjes en aardappelpuree met schorseneren. Bord zag er mooi stoer uit. Als dessert nam ik het kaasplankje. Deze was smaakvol en een redelijke grote portie (misschien iets te veel) Wij dronken een heerlijke huis chardonnay. Bediening is correct en netjes. De ambiance straalt warmte uit ziet er gezellig uit. Kortom een prima restaurant voor de zondagavond, als we weer eens in de buurt zijn stappen wij zeker nog eens naar binnen.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij de wildschotel was slechts een vleugel van een eend. Later vernam ik, dat er ook twee stukjes gereserveerd konden worden. Tevens was de zuurkool en de puré beperkt.
Jammer om dit later te vernemen Gelukkig had mijn partner genoeg, zodat ik toch wel voldoende heb gehad.
Menu was verder goed
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
je kan hier hier redelijk eten wel vreemd dat het restaurant honden toe laat die ook nog aan tafel mogen schuiven met hun kont op de stoel waar jij daarna op mag zitten.
de prijs was met kortingsbon (tweede driegangen menu gratis) 56,50 euro twee personen drie gangen en vier wijn dat is een mooi prijsje, zonder die korting moet ik er nog even over na denken om weer terug te komen
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij vinden het een prima restaurant. Hadden ditmaal het wildmenu genomen. Ook een vriendelijke bediening. Echt ren aanrader!
marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellig restaurant, altijd lekker eten.leuke kaart, vooral de proeverij als voorgerecht vanaf 2 personen zeer aan te bevelen. Het grand dessert leuk gepresenteerd echter te weinig variatie, veel ijs waardoor te duur voor wat je krijgt, (het ijs is overigens wel van zeer goede kwaliteit). prima huiswijnen en goed geprijsd.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed restaurant eten was voortreffelijk bediening vriendelijk.
zeker voor herhaling vatbaar.
De vrienden met wie ik was waren zeer te vrede.
Ikea01 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening. Alleen jammer dat de muziek wat hard staat terwijl het druk in de zaak was. Beetje storend.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik had de salade Colonie. 16,50! Presentie erg slecht, smaak ook slecht. Wij zijn vaste klanten. Maar na deze ervaring, erg duur gerecht en ook nog eens zeer slecht gaan wij voorlopig niet meer. De sfeer is top, personeel ook geweldig. Jammer.
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zeer goed restaurant, heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Voor de eerste keer hier geweest en geweldig goed bevallen! Prachtig terras, heerlijk gegeten, saté en vegetarische courgette-spaghetti en een heel erg vriendelijk meisje dat ons hielp! Ook leuk dat de kippetjes en hanen van de buren los rondliepen, persoonlijk vind ik dat een aanradertje, veel gasten vonden dit erg leuk! Verder ook een prachtig uitzicht, een complete aanrader!
Fransrinavanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Met 4 personen dinsdag 6 september 2016 met de AH restaurantactie bij De Colonie gegeten. Geen speciaal AH menu maar gewoon drie gangen kiezen uit de gehele kaart. Karaf water werd zonder te vragen al op tafel gezet. Klasse. Goed gegeten, (gegratineerde oester viel wat tegen), bediening goed en interieur erg gezellig. Restaurant goed gelegen aan de N236 en luxe dat er een grote gratis parkeerplaats is.
Aanrader vooral met de AH kaart!.
TB56 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met de AH restaurantactie daar gegeten. Niks moeilijk doen over een bepaald menu maar gewoon kiezen uit de hele kaart. Dat is dus top! Voorgerecht samen een mix gegeten van alle voorgerechten en allebei een vegetarisch hoofdgerecht. Gewoon thee/koffie als afsluiter. We zaten in de achtertuin en als het donker wordt gaan de lampjes en kaarsen aan. Echt een aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het was goed weer, dus wij hebben buiten in de tuin gegeten waar het gezellig vertoeven is. Het eten was heerlijk en de bediening TOP. Ze zijn attent, vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader om gezellig uit eten te gaan.
Lindacolijn .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
dit keer via de AH actie. we hebben heerlijk in de tuin gezeten aan de achterkant. wat een fijne plek. het eten was allemaal erg goed. bediening gezellig en relaxed. kortom een top avondje.
Mijnnaamiscorrie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We zaten lekker buiten heerlijk windje zalig! Bediening was top en het eten ook maar dat is bij de Colonie altijd goedHet enige minpuntje was dat de tafels te dicht opelkaar stonden. Hinderlijk ivm gesprekken voeren want je buurman kon meeluisteren en er werden telefoongesprekken gevoerd met lyidspreker aan. Dat vond ik knap irritant. Maar daar kan de Colonie niets aan doen dat is de ongemanierdheid van de gasten!
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuke plek, maar jammer genoeg is de kwaliteit van het eten benden peil. Twee personen namen saté en die was niet te eten. Zeer slechte kwaliteit vlees. De derde persoon nam (onbeperkt) gamba's en hij was wel tevreden. Het personeel is verre van attent. Vieze lege borden lieten ze nog ruim een uur op de tafel staan. Ze brachten de verkeerde drank en geen excuus, maar een boos gezicht. Bij het uitserveren had een serveerster twee borden in haar hand en hield de schaal met salade tegen haar kleding aan. Bepaald geen aanrader.
K.deruiter D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
prettige ontvangst,ondanks verkeerde boeking.Ruime keuze uit voor,hoofd en dessertgerechten.Rustige bekwame bediening. Heel lekker eten met ruime pauzes tussen de gangen,
Al eens eerder geweest voor high tea.Deze zaak in 'sGraveland is een aanrader.
Jreijn .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De ontvangst en bediening was goed ook het decor was prima.
Het eten was ook goed, alleen was er weinig keus op de kaart!!
alles bij elkaar genomen is het aan te raden om eens bij de Colonie te gaan eten!!!