De Colonie

Loodijk 18a 1243 JB 's-Graveland Nederland Kaart

Over het restaurant De Colonie

Geen tijd te verspillen

Een piano als stralend middelpunt. Bloemen op donker hout onder het plafond van glas-in-lood. In de tijdloze ambiance van De Colonie voel je je thuis, het verschil is dat je niet hoeft te koken. Er worden in deze keuken verrassende combinaties uit de pan getoverd. Als de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven!

Meer informatie over restaurant De Colonie

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We waren redelijk op tijd en zaten aan een tafeltje vlak bij de bar. Qua inrichting lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan, maar goed; smaken verschillen. Mijn man en ik probeerden een gesprek te voeren maar werden ongevraagd en ongewild afgeleid door de gesprekken tussen het bedienend personeel over:
- Werktijden van een andere collega
- De hoeveelheid die zij zelf at maar dat niemand aan haar kon zien
Mijn man had een prima voorgerecht, een lekkere salade. Terwijl ik net mijn slakken kreeg als voorgerecht vertelden de collega's aan elkaar dat zij er altijd ziek van wordt en vroegen zich af of dat kwam omdat de slakken niet vers zijn.
De sate was ok, de groenten erg lekker. De spareribs hadden meer gemarineerd mogen zijn en het vlees was moeilijk van de botten te krijgen en moeilijk te kauwen. Niet lekker mals dus.
De frietjes waren prima gefrituurd (maar dat is niet koken natuurlijk)
Onze conclusie: zeer redelijk gegeten, wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
We missen de passie van de koks en de bediening. We missen de bezieling voor het horeca vak. Dit was ons eerste en tevens laatste bezoek aan de Colonie.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het eten was goed,erg druk,maar de bediening deed het snel
al met al een prima zaak die service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan
Lieselotte G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige knusse sfeer. Lekker degelijk eten, goed klaargemaakt. Prima porties. Jammer dat de locatie wat verder weg is.
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Het voorgerecht was oké, alleen was de soep wat aan de koude kant. Wij hadden als hoofdgerecht gekozen voor slibtongetjes. Die waren erg lekker en pakten zo overdadig uit dat we van een nagerecht maar hebben afgezien. De begeleidende frietjes waren helaas veel te zout en een beetje taai, maar na een klacht hierover werd meteen een nieuwe verse bak friet gebracht die in orde was.
Al met al hebben we toch lekker en gezellig gegeten tegen een prijs, die met de AH-bon laag te noemen was. Zonder die bon zou het aan de dure kant zijn geweest.
philip T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezellige omgeving. Ontvangst en bediening heel correct en erg vriendelijk. En ondanks dat we er kwamen vanwege de ah-actie, geen enkel probleem met wat aanpassingen in het menu. Prima! Zeker een aanrader.
twingo .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
met de actie kon er gewoon een keuze gemaakt worden uit de kaart.
Snelle bediening en vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Komen hier vaker, dus dat zegt genoeg. Nu voor een diner. Leuk, vriendelijk en goed op elkaar ingespeeld personeel. Afwijken van de kaart: ander sausje of ander vlees, in mijn geval geen varkensvlees, geen probleem. Kortom aanrader. Ook honden zijn welkom en in de zomer na een wandeling is het daar dan ook prima vertoeven om een heerljke lunch te nuttigen.
N M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De Colonie geeft voor de AH-actie keuze uit het hele menu en brengt per twee personen het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht niet in rekening. Uitgebreide keuze dus. We hebben lekker gegeten alleen het grand dessert viel tegen: sorbetijs was heerlijk maar overige gerechten waren smakeloos (panna cotta, dame blanche en chocolade soufflé).
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten.
Samen met onze dochter van 6. lekker kindermenu.
Gezellife amiance en aardig personeel.
Kortom top..........................................................
Ivonne G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hadden allemaal het wild menu genomen en dat was prima!
We hadden een van de twee rode huiswijnen gekozen en die was ook goed op dronk.
Kortom een leuke avond met ex-collega's.
Pieter Q.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten, zeer vriendelijke bediening en prima sfeer. Als je geen halve porties wil, moet je niet het goedkope wild menu van 25 euro nemen.
inger.kirchner .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was erg gezellig om er eens te eten. Lastig in het donker want de weg is niet verlicht.
De sfeer was goed, de aankleding ook al in kerstsfeer. We werden snel geholpen en de bediening was vriendelijk, er was van te voren opgegeven dat ik een dieet moest volgen en dat was geen enkel probleem.
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij De Colonie te 's Graveland. Altijd gezellig, zeker nu de kerstboom er ook weer staat en vriendelijk personeel.
dickys .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zondagavond hier gegeten op uitnodiging dus ik kan niets vertellen over de prijs kwaliteit verhouding maar het eten was prima. Ik had voorad de wildpate met een klein stukje brood, Het stukje brood had iets meer mogen zijn. Hoofdgerecht was hertenbiefstuk deze was prima gebakken en zeer smaakvol. Deze werd geserveerd met spruitjes en aardappelpuree met schorseneren. Bord zag er mooi stoer uit. Als dessert nam ik het kaasplankje. Deze was smaakvol en een redelijke grote portie (misschien iets te veel) Wij dronken een heerlijke huis chardonnay. Bediening is correct en netjes. De ambiance straalt warmte uit ziet er gezellig uit. Kortom een prima restaurant voor de zondagavond, als we weer eens in de buurt zijn stappen wij zeker nog eens naar binnen.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij de wildschotel was slechts een vleugel van een eend. Later vernam ik, dat er ook twee stukjes gereserveerd konden worden. Tevens was de zuurkool en de puré beperkt.
Jammer om dit later te vernemen Gelukkig had mijn partner genoeg, zodat ik toch wel voldoende heb gehad.
Menu was verder goed
jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
je kan hier hier redelijk eten wel vreemd dat het restaurant honden toe laat die ook nog aan tafel mogen schuiven met hun kont op de stoel waar jij daarna op mag zitten.
de prijs was met kortingsbon (tweede driegangen menu gratis) 56,50 euro twee personen drie gangen en vier wijn dat is een mooi prijsje, zonder die korting moet ik er nog even over na denken om weer terug te komen
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij vinden het een prima restaurant. Hadden ditmaal het wildmenu genomen. Ook een vriendelijke bediening. Echt ren aanrader!
marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellig restaurant, altijd lekker eten.leuke kaart, vooral de proeverij als voorgerecht vanaf 2 personen zeer aan te bevelen. Het grand dessert leuk gepresenteerd echter te weinig variatie, veel ijs waardoor te duur voor wat je krijgt, (het ijs is overigens wel van zeer goede kwaliteit). prima huiswijnen en goed geprijsd.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed restaurant eten was voortreffelijk bediening vriendelijk.
zeker voor herhaling vatbaar.
De vrienden met wie ik was waren zeer te vrede.
Ikea01 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening. Alleen jammer dat de muziek wat hard staat terwijl het druk in de zaak was. Beetje storend.