De Colonie

Loodijk 18a 1243 JB 's-Graveland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Colonie

Geen tijd te verspillen

Een piano als stralend middelpunt. Bloemen op donker hout onder het plafond van glas-in-lood. In de tijdloze ambiance van De Colonie voel je je thuis, het verschil is dat je niet hoeft te koken. Er worden in deze keuken verrassende combinaties uit de pan getoverd. Als de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Colonie

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Colonie

De tafel van Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellig druk. Vlotte bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuke avond gehad.
Anne-Mieke H.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker gegeten samen met mijn zonen
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Vriendelijke en attente bediening. Gerechten zijn gewoon goed. Sfeer was gezellig druk.
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wij komen al jaren bij De Colonie. Altijd gezellig en lekker eten. Personeel altijd attent en vriendelijk. Dit keer iets minder attent voor de gasten. Maar het voor, hoofd en nagerecht waren zoals altijd prima. Kortom gezellige avond.
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Top service en heerlijk eten. Carpaccio is een echte aanrader!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
L.S.

Sinds een jaar of 16 zijn wij met regelmaat te gast geweest. Samen met onze honden (middenslag wit/zwarte zwerver en wit bruine Parson Russell) kwamen wij voor of na de wandeling ons vaste recept nuttigen, een sateetje en een Osakabeef.

Vorige week overleed onze Samantha (de grootste) en het leek ons een fijn idee om even te wandelen en daarna onze vaste stek te bezoeken.

Echter, bij binnenkomst werden wij staande gehouden door een jong arrogant meisje die op vervelende toon vroeg waar wij naartoe wilden (wij liepen richting ons vaste tafeltje) Toen ik dat aangaf, gaf ze ons te verstaan ‘we zitten vol’ en liep weg. Een ander meisje zei ons dat ze niet vol zaten maar dat ze het diner wilde voorbereiden (het was 16.20 uur, de tijd dat wij altijd kwamen)

We zijn weggegaan en komen nooit meer terug.

Peter, Jacqueline en Zenda.

30 september 2018
Brons10 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Afgelopen weekend heerlijke gegeten bij dit restaurant. Wat een prachtige ambiance. Je moet ervan houden. Bij binnenkomst werd er gevraagd of we onze jassen wilde meenemen of dat de dame ze mocht ophangen in de garderobe. We werden naar een tafeltje in het " benedengedeelte" begeleid. Nadat het drankje op tafel werdt gezet kregen we de kaart. De dame vertelde ons dat de dagsoep uiensoep is en dat er mosselen buiten de kaart om zijn als dayspecial. Mijn vrouw nam de carpaccio en de sliptongetjes en ikzelf nam de uiensoep en de sate. Alles was heerlijk en goed op temperatuur. Ook de wachttijden tussen de gerechten door zijn goed. Zeer vriendelijke personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
was wel veel vragen, bv voor een water bakje bij de scampi's, (verschillende keren), een schaaltje voor de hulsels, voor een glas wijn. Heel vriendelijk personeel.
Arda N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Wij hebben gegeten met de AH actiekaarten. Er wordt geen onderscheid gemaakt. Dat is echt heel bijzonder.
Keuze uit de geheel kaart. Het eten was fantastisch en de bediening erg aardig. Een aanrader!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het eten was prima, de bediening en de sfeer ook.
Het geluid was zeker aan het begin wel wat hard maar dat kwam wsl omdat we dicht bij een box zaten.
Voor de rest was het prima en gezellig.
Di.grootendorst G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
uitstekend geholpen aanbeveling waard
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Gelukkig stonden de waterglazen weer op tafel! Het eten was heerlijk! Wij gingen voor de vega burger! Een toppertje! Alice
J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het is een zeer mooie locatie wel zonde van de weg die er vlak langs loopt. Het eten is heel lekker en het personeel is zeer bekwaam en snel!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Gezellige avond gehad met familie. Eten zoals gewoonlijk lekker.
Wilhelmina G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het personeel heeft ons zeer kundig en prettig geholpen.
Ze bleven in de gaten houden of het geserveerde ons beviel.
Beste Wilhelmina,

Bedankt voor je positieve en enthousiaste reactie!

Graag tot een volgende keer.

Elly S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heel erg lekker gegeten en bediening was erg vriendelijk. Héle fijne sfeer, kom er zeker snel terug.
Elly,

Fijn om te vernemen dat jullie lekker gegeten hebben bij ons :-)

Tot een volgende keer!

Harriet F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten met vrije keuze van de menu kaart (AH aktie)
Hoi Harriet,

Bedankt voor je maximale score!! :-)
We hopen jullie snel weer een keer te mogen verwelkomen.

Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk bij De Colonie gegeten. Ditmaal met de AH restaurantactie.
Er heerst altijd een leuke sfeer en het personeel is attent en vriendelijk. Kortom, een aanrader.
Hoi Nellie,

Wederom weer bedankt voor je positieve feedback!

Tot een volgende keer.

Wendy
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Een pretentieloos restaurant , vriendelijke bediening, die echter weinig tijd aan de gasten besteedt. De kaart is vrij simpel.
Prijzen zijn vrij pittig t.o.v het gebodene. Bijv het gerecht Wokki wokki: daar kun je voor 2,50 extra een toevoeging van garnalen verkrijgen. Uiteindelijk levert je dat 5 kleine garnalen op.
Beste Henk,

Bedankt voor het delen van je avondje uit in ons restaurant.
Wij serveren zeer ruime porties en misschien zaten er bij u net iets minder garnalen in de wokki dan de bedoeling was. Graag een volgende keer even een handje in de lucht zodat wij u op het moment van ontevredenheid direct kunnen ingrijpen ( even extra garnalen wokken :-) ).

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijke kreeftsoep vooraf en saté van de haas als hoofdgerecht. Met wat diverse gewokte groenten. Goed van smaak. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Jos48
Ha Jos!

Bedankt voor je feedback!

Tot een volgende keer.