Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Colonie

Geen tijd te verspillen

Een piano als stralend middelpunt. Bloemen op donker hout onder het plafond van glas-in-lood. In de tijdloze ambiance van De Colonie voel je je thuis, het verschil is dat je niet hoeft te koken. Er worden in deze keuken verrassende combinaties uit de pan getoverd. Als de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Colonie

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Colonie

Arda N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Samen met mijn familie uit Canada hebben wij heerlijk gegeten. Wij hebben de AH zegelkaarten ingeleverd. Het fijne van dit restaurant is dat er geen onderscheid word gemaakt. Volledige menukaart en perfecte bediening.
Kortom een aanrader.
Zwanette D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Erg lang wachten op hoofdgerecht, vervolgens te lang wachten op toetje. Dat kwam omdat er een grote groep voor ons was.
Snjezana J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Bediening was erg beleefd, de sfeer gewoon weer erg goed
Goedendag!

Heel erg bedankt voor je positieve en enthousiaste recensie op onze Iens pagina!

Graag tot een volgende keer.

C. J. K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Vlotte, accurate bediening. Mo nonsens menu, prima gerechten en goed bereidt
Goedendag C,

Bedankt voor uw recensie! Daar houden wij ook van: No nonsens! :-)

'Mike K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Super lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. En heerlijke wijnen En fijne bediening We komen zeker terug met de familie
Beste Mike,

Heel erg bedankt voor je enthousiaste en positieve recensie!
Het was inderdaad erg gezellig!

Tot een next time!

Groetjes,
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een heerlijke carpaccio gegeten. Er werd snel uitgeserveerd en het personeel was vriendelijk. De sfeer is wat donker, daardoor minder gezellig.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
24/1 . We hadden een tafeltje bij de piano gereserveerd . Voor, hoofd en nagerecht was heerlijk en de juiste wijn erbij, onze avond was geslaagd .dankjewel .
Beste Renee,

Bedankt voor je positieve recensie :-)

Tot een volgende keer!

Wendy
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We komen hier al vele jaren en ook nu weer heerlijk gegeten bij de Colonie, de gegratineerde oesters waren fantastisch en de hertenbiefstuk zonder meer goed. Maar het personeel was vrij nieuw en wat onervaren en de wachttijd langer dan normaal.
Desalniettemin, toch een aanrader om hier te komen
Beste Mike,

Bedankt voor je positieve recensie.
Uiteraard moeten onze nieuwe collega's goed ingewerkt worden en dat gaat zeker goed komen met gasten zoals jullie :-)

Graag tot een volgende keer!

Wendy
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Op mijn verjaardag (17 december) wederom met een groot gezelschap bij De Colonie gegeten. Hoewel iedereen iets anders van de kaart had gekozen werden de gerechten toch gelijktijdig opgediend, lekker warm en prima bereid.
Komend uit alle windstreken waren de gasten lovend over de sfeer en de warme, gezellige uitstraling van het restaurant. Verder was men buitengewoon tevreden over de bediening en de kwaliteit van het eten.
Ieder jaar vragen wij ons af of we nu toch niet eens ergens anders....
Maar nee. Het bevalt te goed. Tot december 2018!
Beste Barbara,

Bedankt voor je positieve en enthousiaste feedback!
Erg fijn om te vernemen dat jullie weereen hele fijne avond bij ons hebben gehad.

Tot december!!

Wim M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
nvt
Beste Wim,

Bedankt voor je positieve feedback!

Bedrijfsleider
carolinenieboer .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Weer erg lekker gegeten bij De Colonie. Dit keer met 7 mensen. Voor ieder wat wils. Voorafjes allemaal erg lekker (coloniale tapas, linguine met gambas, carpaccio). Ook de hoofdgerechten vielen bij iedereen in de smaak. Perfect gebakken hertenbiefstukjes met aardappelpuree, rode kool en stoofpeer natuurlijk. Parelgort met paddestoelen ware prima en ook de kabeljauwfilet was goed. Kortom weer een erg gezellige avond gehad in De Colonie. Na 10 jaar dit restaurant begin dit jaar weer herontdekt en dit jaar al een aantal keren bezocht. De Colonie staat vanaf dit jaar in onze Top 5 eetadressen.
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten en gezellige sfeer
RR T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Onze tafel werd bediend door jong minder ervaren personeel waardoor weinig aandacht en voortgang was voor het opnemen van het menu en het vullen van legen glazen.
Goedemorgen Renburgh,

Bedankt voor uw recensie.

Jammer om te vernemen dat de avond niet geheel naar wens was verlopen.
Wij werken elke dag aan de verbetering van onze gerechten en de service.
Ik heb het desbetreffende team van deze avond uw feedback laten lezen en zij zullen hier in het vervolg beter op letten.

Uw feedback is dan ook meer dan waardevol om dit te bewerkstelligen.

We zien jullie graag weer terug!

Wendy Oosterwijk​​​​​
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We werden bij binnenkomst meteen begroet en naar onze tafel gebracht. De saté die ik besteld had was zo lekker gemarineerd dat ik er helemaal geen saus bij heb gegeten. Fijn ook dat er 2 soorten groente (warm en koud) bij waren en goed gebakken frieten met echte mayo en natuurlijk de pindasaus van het vlees. Ook de trifle toe (eigenlijk Eton mess) was heerlijk, zo ook de pinot grigio. Mijn man vond zijn kippetje en chocoladetaartje met zachte kern ook weer erg lekker. De bediening was attent en had een lekker tempo, niet te langzaam, maar zeker niet te snel. Ik vind de ouderwetse en koloniale inrichting altijd erg knus en gezellig.

Het was weer een heerlijk en gezellig avondje uit!
Beste Sveen,

Bedankt voor uw mooie recensie! Wat goed om te lezen dat u zo te spreken bent over de gerechten, de wijn en onze inrichting. Zien we u snel weer?

^Stijn
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk genoten van onze lunch .heerlijke Italiaanse club sandwich en een malse saté met oosterse groente .plus was goed geadviseerd met de juiste wijn.
Beste Rene,

Bedankt voor uw mooie recensie! Fijn dat het u zo goed gesmaakt heeft en het advies voor de bijpassende wijn zo goed is uitgepakt! Graag tot de volgende keer bij De Colonie!

^Stijn
Viev V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk onbeperkt gamba's gegeten! Een aanrader.
carolinenieboer .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vrijdag 28 juli weer eens bij de Colonie gegeten. De bediening was voortreffelijk. Het eten prima. Vooraf linguine met zeevruchten, als hoofdgerecht wokki wokki voor mij (met heerlijk malse ossehaasstukjes en kip) en voor mijn partner de zeebaars van de gril. Beide hoofdgerechten zeer smakelijk bereid. Als nagerecht een voortreffelijke citroenpannacotta. De wijn (sauvignon blanc uit Nieuw Zeeland) heerlijk fris. Kortom we komen gauw weer eens terug.
Hoi Caroline,

Het klinkt alsof jullie een heerlijke avond hebben gehad! Dankjewel voor de mooie recensie en heel graag tot de volgende keer!

^Stan
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Altijd leuke kaart en geregeld nieuwe gerechten. Vroeg in seizoen asperges gegeten hier die waren verrukkelijk met vriendelijke bediening en sfeer. Hoewel je misschien gemakkelijk voorbij rijdt toch echt een restaurant om eens voor te stoppen
louwhelderop L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
als vanouds, lekker gegeten. Bediening vriendelijk en attent
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten. Voldoende porties. Vriendelijk personeel. Jammer dat we moesten vragen waar het 2e bestelde wijntje bleef, kan gebeuren.