De Collse Hoeve

Collse Hoefdijk 24 5674 VK Nuenen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Collse Hoeve

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het is een chique restaurant. Onze verwachtingen waren daarom hoog gespannen. Het eten was heerlijk. We hadden een 5 gangen menu. De smaken waren super. Combinaties die wij zelf nooit zouden klaarmaken (zalm met zuurkool bijvoorbeeld), maar het was wel heerlijk. Je kreeg brood vooraf. Heerlijk warm en super vers. Jammer dat je hier dan alleen maar boter bij krijgt. Geen kruidenboter, tapenade of wat olijfjes. Bij vergelijkbare restaurants krijg je dit vaak wel. Toen na het apperetief het brood al op was, werd ons niet gevraagd of we nog wat wilde. Helaas bleef het lege mandje nog drie gangen op tafel staan. Ook jammer dat er wel vaak langs je tafel wordt gelopen, maar ikzelf na toch een behoorlijke poos te hebben gewacht, toch echt nog iets wilde drinken maar dit niet aan mij werd gevraagd. Kortom heerlijk eten (mag ook wel voor dat geld), maar ik had toch net iets meer verwacht van zo'n restaurant.
Elinevdhurk .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Dit restaurant, maar ook de zalen en de lounge/lobby zijn zo sfeervol. Lekker een aperitief drinken bij de open haard in een donkerbruin leren bank of fauteuil, heerlijk! Het eten was ook verrukkelijk, vooraf had ik de kreeftensoep met een loempiaatje erbij. Daarna de grietbot die aan tafel werd gefileerd met heerlijke limoensaus en kreeftensaus. Beide klassieke gerechten maar met een moderne twist. Het dessert, de crêpes Suzette die aan tafel werden geflambeerd, super zacht en geweldig van smaak. Ik vind het een hele prettige plek waar je het gevoel hebt dat je er eventjes helemaal 'uit' bent geweest. Met een eigen identiteit, goede klassieke gerechten en decor, die niet mee waait met elke trend die maar voorbij komt.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Met zes personen gegeten ter ere van een verjaardag. Een deel van het gezelschap nam het menu, een ander deel a la carte. De keukenbrigade had geen enkele moeite om alle verschillende gerechten tegelijk te serveren. De staf was hartelijk en deed alle mogelijke moeite om het ons (en de twee aanwezige babies) naar de zin te maken. Service met een grote S. Het eten was uitermate smaakvol.