De Coeswaerde

Brink 18A 1251 KW Laren Nederland Kaart

Over het restaurant De Coeswaerde

Pannenkoeken en à la carte: dit van oudsher, Pannenkoekenhuis is een prima plek om te genieten van een goed bereide maaltijd. Vlees- en visgerechten waar je al zin van krijgt als je het op de menukaart leest en pannenkoeken waar je kinderen – of jij zelf – van zullen smullen! Van binnen stijlvol en ruim ingericht. Genoeg plek voor een groep hongerige wandelaars of lekkerbekken die zin hebben in een culinaire traktatie. Een ideaal plekje in het Gooi!

Meer informatie over restaurant De Coeswaerde

Maandag 12:00 - 20:30
Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 20:30

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben bij de Coeswaerde gegeten met de AH-actie 2e menu gratis. We konden kiezen van de kaart voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De gerechten waren niet origineel (bv carpaccio en spareribs), maar niemand van ons had een probleem met de keuze. We hebben allen genoten van het voorgerecht. De fish en chips waren aan de vette kant, maar de spareribs waren heerlijk. De bijgaande frites was niet evenredig verdeeld, maar het gaf geen probleem om dit bij te bestellen.
voor ons kleinkind was er pannenkoek en kleurpotloden en kleurplaat. Het restaurant is goed geschikt voor bezoek met kleine kinderen.
Vol van de eerste twee gangen bestelden wij als 3e gang koffie ipv koffie met amandelsiroop en slagroom of een andere koffievariant. De andere vier namen wel een dessert.
Voor het driegangenmenu betaalden we een vaste prijs.
Ik was uitermate verbaasd dat ik apart moest betalen voor de koffie. Ik heb geprotesteerd, maar dit mocht niet baten.
Hoewel ik dus goed heb gegeten is dit voor mij een principiële reden om de eerste tijd niet weer naar dit restaurant te gaan.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
super gegeten erg verzorgd zeer vriendelijke bediening ruime porties (voor mij teveel) het is zeker aan te bevelen wij gaan er zeker weer naartoe.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten met kaarten van de AH restaurantactie. Er werd een mooi driegangendiner geserveerd.De voorgerechten carpachio en de zalmsalade waren heerlijk, de hoofdgerechten, spareribs, fish and chips en vegetarische pasta waren van hoge kwaliteit. En het ijs toe was voortreffelijk. We kregen ook een leuk plaatsje bij het raam. De bediening was erg vriendelijk en servicegericht. Absoluut voor herhaling vatbaar!
dinner2 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met z'n vieren van de Albert Heijn kaarten geweest. Was een prima menu met keuze voor vis, vlees en vegetarisch. Carpaccio was erg goed en verrassend met noten erbij. Hoofdgerecht fish and chips ook lekker, alleen wat veel twee stukken vis. Nagerecht ook keuze uit een koffie met likeur alcohol vrij erg fijn! Het was erg rustig ongeveer 6 tafels voor een zaterdagavond, maargoed was wel mooi weer. Zeer vriendelijke bediening en geheel oogt gewoon netjes. We hebben voor erg weinig gegeten en gedronken.
kluvers53 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima gegeten met de AH actie. Eigenlijk niets op aan te merken. Het AH menu lag al klaar op tafel, wel zo duidelijk. En menu gaf voldoende keus. Vooraf met Zalm was royaal en goed. De carpaccio was mooi opgemaakt en smakelijk. Hoofdgerecht pasta/vegetarisch zeer smakelijk. Bediening was correct en vriendelijk.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten met vrienden. De menukaart van AH-actie zag er verzorgd uit. Je kon kiezen tussen meerdere gerechten. Persoonlijk vond ik de carpaccio als voorgerecht echt heel erg lekker ????. Dames in de bediening heel vriendelijk en allert????
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, mooi en gezellig restaurant. Ondanks Ah actie toch een mooi plekje aan het raam gekregen. Wij komen zeker nog eens terug.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik heb hier al vaker met familie gegeten. We doen dit 2 à drie keer per jaar vanwege de pannenkoeken voor. Mijn zoons en zodat ik een maaltijdsalade kan eten. Wij zijn allemaal GEEN grote eters.. De jongens hebben ieder twee pannenkoeken gehad en ik een maaltijdsalade. Thuis hebben we nog wat gegeten aangezien we alledrie nog trek hadden. De maaltijdsalade was voornamelijk sla. Ik ben gewend dat er brood bij zit (eigenlijk overal waar ik dit bestel) maar helaas. De kinderen kregen pannenkoeken op een kleiner bord terwijl ik gewoon van de normale kaart had besteld. Na de tweede pannenkoek voor allebei vond ik het wel genoeg. NOOIT weer
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Volledig verrast door de kwaliteit van het eten. Absolute top kwaliteit. Prettige bediening die niet storend en altijd op tijd service verlenen. We komen hier zeker terug. Absolute aanrader !
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Met onze band zijn we voorafgaand aan ons optreden in het Brinkhuis hier wezen eten. De anderen namen allemaal een pannenkoek, maar die eet ik zelf liever 's ochtends. Ik ging dus maar voor de hamburger. Deze was vers gemaakt, smaakte heerlijk en garnituur was ook dik in orde. De bijbehorende frites leken eerder gebakken dan gefrituurd, want het smaakte totaal niet vet. Gewoon als goed gebakken aardappelen. Tof!
Mijn bandcollega's hadden naar eigen zeggen ook heerlijk gegeten.
Service zeer goed en decor heel mooi en sfeervol.
allerliefste .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Waren met z'n tweeën. Een spekpannenkoek en een naturel. Daarbij aparte potjes stroop, honing, suiker en ik geloof iets van jam. Prima en kwam (niet te) snel. Toe dame blanche en tarte tatin. Alles lekker klaargemaakt en goed verzorgd. De kaar biedt veel keuzemogelijkheden en niet alleen pannenkoeken. Witte huiswijn sauvignon blanc en rode huiswijn merlot. Allebei goed. Nette prijs-kwaliteitsverhouding. Charmante bediening voorkomend, gezellig zonder echt familiair te worden.
Warme gastvrije sfeer met indeling en outillage die de ruimte een soort van intimiteit geeft.
Zowel voor volwassenen als kinderen een goede plek om naar toe te gaan.
Letty F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Een goede pannenkoek in een pannenkoekenrestaurant, is dat te veel gevraagd? Op een doordeweekse dag spontaan zin in pannenkoeken en met de kinderen naar de Coeswaarde. Vroeger zat je hier heerlijk ouderwets in een bruine kroeg met rood-geruite lampjes. Nu is het allemaal wat moderner, maar ook prima comfortabel. De meiden in de bediening zijn uiterst vriendelijk, maar niet zo snel en attent. Ook al waren er maar 3 tafeltjes bezet, we moesten extreem lang op onze pannenkoeken wachten en tussendoor uitgebreid zwaaien of we nog een drankje mochten bestellen. Maar het ergste: na 3 kwartier kwamen de pannenkoeken (2 naturel en 2 boeren) en die waren dik, niet gaar en super smakeloos. Dit doen we nooit, maar we hebben de drankjes betaald en zijn weg gegaan! Zaten we uiteindelijk om 21.00 uur aan een heerlijk patatje bij Beo (die krijgt voor ons een dikke 10!)
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Met onze jongste zoon (oudste was zich elders aan het amuseren) even een pannenkoekje geprikt in Laren. Voor onze zoon dan. Zelf ons tegoed gedaan aan een clubsandwich en pompoensoep. Zeer nette prijzen en behoorlijke hoeveelheden. Borden zijn netjes opgemaakt en eten is goed op smaak. Het aanbod aan pannenkoeken is zéér divers en buiten de gebaande paden. Ook voor de niet-liefhebber (zoals wij beiden) is er genoeg om tot je te nemen en ook dat is allemaal piekfijn in orde.

Het was rustig, maar ook ruim opgezet in een huiskamerachtige sfeer (moderne huiskamer, dat wel). Bediening was snel en vriendelijk en dan heb je een uitstekende gelegenheid om nog eens terug te komen; zullen we ook zeker doen.
Estelle86 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Vroeger kwamen wij altijd bij de Coeswaerde voor de traditionele pannenkoeken.
Inmiddels is de Coeswaerde veel meer dan alleen een goede pannenkoek!
De attente bediening is ingespeeld op kinderen en weten ze te vermaken met kleurplaten, een kinderruimte en een grijpmachine met kleine 'cadeautjes' ( Echt heel leuk!!)
Wij hebben genoten van een heerlijke pompoensoep en vervolgens een goed bereide biefstuk.
De kinderen waren helemaal tevreden met een pannenkoek en een vrolijk ijsje!
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en de open keuken is een leuke bijkomstigheid! De kok heeft nog even aan de kids laten zien hoe je pannenkoeken bakt. Heel indrukwekkend natuurlijk!
Al met al, Top! Tot snel!