De Coeswaerde

Brink 18A 1251 KW Laren Nederland Kaart

Over het restaurant De Coeswaerde

Pannenkoeken en à la carte: dit van oudsher, Pannenkoekenhuis is een prima plek om te genieten van een goed bereide maaltijd. Vlees- en visgerechten waar je al zin van krijgt als je het op de menukaart leest en pannenkoeken waar je kinderen – of jij zelf – van zullen smullen! Van binnen stijlvol en ruim ingericht. Genoeg plek voor een groep hongerige wandelaars of lekkerbekken die zin hebben in een culinaire traktatie. Een ideaal plekje in het Gooi!

Meer informatie over restaurant De Coeswaerde

Maandag 12:00 - 20:30
Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 20:30

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Coeswaerde

Fiene L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed eten, netjes verzorgd en vriendelijke bediening. We werden vriendelijk ontvangen en hebben het menu voor de AH dineractie was goed verorgd en in balans.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
vriendelijke bediening, de sfeer in het restaurant gezellig. het is een goede keuken. Ook zonder AH bonnen voor herhaling vatbaar.
jose218 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aardige, klantvriendelijke medewerkers, gezellige sfeer en snelle bediening.
Prima kaart en voor herhaling vatbaar.
Helemaal TOP!!!!!!
lagrand.wildervank .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden hier het AH keuze menu. En ik moet zeggen dat we heerlijk hebben gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk en attent. Ik vind het best een aanrader,bij gelegenheid zal ik hier zeker nog wel eens gaan eten.
Luci N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
heerlijk gegeten ! vriendelijke bediening! hele gezellige avond gehad! bedankt ! met de aheijn aktie bonnen ook zeer voordelig! we komen zeker weer een keer!
jose218 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Alles was TOP. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super!
De gerechten waren vers en erg smakelijk klaargemaakt.
Voor herhaling vatbaar.
aharmsen1 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bijzonder gezellige avond, heerlijk gegeten, goede service en zeer vriendelijk personeel
Mooi ingericht, gezellige hoekjes en ruimer dan je eerst van buiten doet denken.
yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een heel gezellig restaurant, veel groter dan je zou denken. Ze hebben een lekkere toegankelijke kaart. Prettige bediening en royale porties. Wat je niet mag missen zijn hun ijsdesserts!!!!! En alles zeker niet duur....
Hilly O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
gastvriendelijke bediening
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Qua gerechten mooi keuze: vis, vlees of vegetarisch.
Erg vriendelijk en gezellig personeel.
Stoelen die uitstekend zitten.
Melinda R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super leuk en gezellig restaurant. Leuke plaats, leuke inrichting, lekker eten en leuk personeel. Kortom een echte aanrader.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat we heel overzichtelijk vonden, was dat ze de ah gerechten op een aparte kaart hadden staan. Heel overzichtelijk. Vroegen geregeld vriendelijk of het naar wens was. En of we meteen het volgende gerecht wilden of dat we even wilden wachten. Keurig.
Het enige minpuntje vond ik dat mijn spareribs te zwart gebrand waren. Dat zwarte is kankerverwekkend.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was erg lekker, we moesten wel lang wachten Op drankjes en eten .... de bediening was niet erg vriendelijk en leek ook strijd te hebben onderling !
jolita.klepper .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gerechten super vers en zeer goed op smaak. Een ware smaakexplosie. Jong personeel; ontzettend betrokken en enthousiast. Goed wijnadvies. Een aanrader, wij komen zeker terug, wat een heerlijk eten!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super bediening snel en heel attent
Heerlijk gegeten
r.n.valkenier .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Borden hoofdgerecht was voor 2/3 gevuld met frites en de gebakken vis was erg vet. Het voorgerecht en de koffie was prima. De bediening was zeer goed en vriendelijk
M.N I.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Restaurant is gelegen aan de Brink in Laren ligt op een prachtige locatie in het centrum
Bij binnen komst viel ons op dat dit een beschaafde eetgelegenheid is met een frisse inrichting erg vriendelijk personeel
En een jonge kok voortreffelijk
PBMPost .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met de ah-restaurantactie hier heerlijk gegeten. De menukaart heeft een goed keuze-aanbod voor een redelijke prijs. Een klein maar gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Hier kom je graag nog een keer terug!!
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig en knus restaurant met zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten van de AH-actiebon. Waren i.v.m het slechte weer een uur te vroeg, maar dit maakte niet uit.
johij .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed gegeten. We hadden als voorgerecht de carpaccio en die was echt heerlijk. Daarna de spareribs en de Fish en chips. Spareribs waren heerlijk Fish en chips waren wat machtig en lagen niet echt lekker op de maag misschien toch iets te vet? Als toetje de dame blance en de coffee ameretinno allebei heerlijk. Dus goed gegeten en goede bediening