De Coeswaerde

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Met onze band zijn we voorafgaand aan ons optreden in het Brinkhuis hier wezen eten. De anderen namen allemaal een pannenkoek, maar die eet ik zelf liever 's ochtends. Ik ging dus maar voor de hamburger. Deze was vers gemaakt, smaakte heerlijk en garnituur was ook dik in orde. De bijbehorende frites leken eerder gebakken dan gefrituurd, want het smaakte totaal niet vet. Gewoon als goed gebakken aardappelen. Tof!
Mijn bandcollega's hadden naar eigen zeggen ook heerlijk gegeten.
Service zeer goed en decor heel mooi en sfeervol.
Allerliefste .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Waren met z'n tweeën. Een spekpannenkoek en een naturel. Daarbij aparte potjes stroop, honing, suiker en ik geloof iets van jam. Prima en kwam (niet te) snel. Toe dame blanche en tarte tatin. Alles lekker klaargemaakt en goed verzorgd. De kaar biedt veel keuzemogelijkheden en niet alleen pannenkoeken. Witte huiswijn sauvignon blanc en rode huiswijn merlot. Allebei goed. Nette prijs-kwaliteitsverhouding. Charmante bediening voorkomend, gezellig zonder echt familiair te worden.
Warme gastvrije sfeer met indeling en outillage die de ruimte een soort van intimiteit geeft.
Zowel voor volwassenen als kinderen een goede plek om naar toe te gaan.
Letty F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Een goede pannenkoek in een pannenkoekenrestaurant, is dat te veel gevraagd? Op een doordeweekse dag spontaan zin in pannenkoeken en met de kinderen naar de Coeswaarde. Vroeger zat je hier heerlijk ouderwets in een bruine kroeg met rood-geruite lampjes. Nu is het allemaal wat moderner, maar ook prima comfortabel. De meiden in de bediening zijn uiterst vriendelijk, maar niet zo snel en attent. Ook al waren er maar 3 tafeltjes bezet, we moesten extreem lang op onze pannenkoeken wachten en tussendoor uitgebreid zwaaien of we nog een drankje mochten bestellen. Maar het ergste: na 3 kwartier kwamen de pannenkoeken (2 naturel en 2 boeren) en die waren dik, niet gaar en super smakeloos. Dit doen we nooit, maar we hebben de drankjes betaald en zijn weg gegaan! Zaten we uiteindelijk om 21.00 uur aan een heerlijk patatje bij Beo (die krijgt voor ons een dikke 10!)
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Met onze jongste zoon (oudste was zich elders aan het amuseren) even een pannenkoekje geprikt in Laren. Voor onze zoon dan. Zelf ons tegoed gedaan aan een clubsandwich en pompoensoep. Zeer nette prijzen en behoorlijke hoeveelheden. Borden zijn netjes opgemaakt en eten is goed op smaak. Het aanbod aan pannenkoeken is zéér divers en buiten de gebaande paden. Ook voor de niet-liefhebber (zoals wij beiden) is er genoeg om tot je te nemen en ook dat is allemaal piekfijn in orde.

Het was rustig, maar ook ruim opgezet in een huiskamerachtige sfeer (moderne huiskamer, dat wel). Bediening was snel en vriendelijk en dan heb je een uitstekende gelegenheid om nog eens terug te komen; zullen we ook zeker doen.
Estelle86 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Vroeger kwamen wij altijd bij de Coeswaerde voor de traditionele pannenkoeken.
Inmiddels is de Coeswaerde veel meer dan alleen een goede pannenkoek!
De attente bediening is ingespeeld op kinderen en weten ze te vermaken met kleurplaten, een kinderruimte en een grijpmachine met kleine 'cadeautjes' ( Echt heel leuk!!)
Wij hebben genoten van een heerlijke pompoensoep en vervolgens een goed bereide biefstuk.
De kinderen waren helemaal tevreden met een pannenkoek en een vrolijk ijsje!
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en de open keuken is een leuke bijkomstigheid! De kok heeft nog even aan de kids laten zien hoe je pannenkoeken bakt. Heel indrukwekkend natuurlijk!
Al met al, Top! Tot snel!