De Coeswaerde

Brink 18A 1251 KW Laren Nederland Kaart

Over het restaurant De Coeswaerde

Pannenkoeken en à la carte: dit van oudsher, Pannenkoekenhuis is een prima plek om te genieten van een goed bereide maaltijd. Vlees- en visgerechten waar je al zin van krijgt als je het op de menukaart leest en pannenkoeken waar je kinderen – of jij zelf – van zullen smullen! Van binnen stijlvol en ruim ingericht. Genoeg plek voor een groep hongerige wandelaars of lekkerbekken die zin hebben in een culinaire traktatie. Een ideaal plekje in het Gooi!

Meer informatie over restaurant De Coeswaerde

Maandag 12:00 - 20:30
Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 20:30

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super bediening snel en heel attent
Heerlijk gegeten
r.n.valkenier .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Borden hoofdgerecht was voor 2/3 gevuld met frites en de gebakken vis was erg vet. Het voorgerecht en de koffie was prima. De bediening was zeer goed en vriendelijk
M.N I.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Restaurant is gelegen aan de Brink in Laren ligt op een prachtige locatie in het centrum
Bij binnen komst viel ons op dat dit een beschaafde eetgelegenheid is met een frisse inrichting erg vriendelijk personeel
En een jonge kok voortreffelijk
PBMPost .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met de ah-restaurantactie hier heerlijk gegeten. De menukaart heeft een goed keuze-aanbod voor een redelijke prijs. Een klein maar gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Hier kom je graag nog een keer terug!!
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig en knus restaurant met zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten van de AH-actiebon. Waren i.v.m het slechte weer een uur te vroeg, maar dit maakte niet uit.
johij .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed gegeten. We hadden als voorgerecht de carpaccio en die was echt heerlijk. Daarna de spareribs en de Fish en chips. Spareribs waren heerlijk Fish en chips waren wat machtig en lagen niet echt lekker op de maag misschien toch iets te vet? Als toetje de dame blance en de coffee ameretinno allebei heerlijk. Dus goed gegeten en goede bediening
Meindert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Was top!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
leuke en aardige sfeer die je het gevoel geeft welkome te zijn als gast...
De meisjes vd. bediening ware erg aardig en voorkomend en vroegen zelfs of we de gangen vh. diner achterelkaar opgediend wilde hebben of een beetje tijd er tussen wilde nemen... Allemaal heel netjes... Zeker een aanrader waard...
sita_1111 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goed menu, zeer vriendelijke en gastvrije bediening. En een geweldige speelzolder voor de kinderen. Aanrader!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gezellig en schoon familie-restaurant. Bediening snel en correct en een vriendelijke enthousiaste kok in de open keuken. Aangepast AH-menu. Borden zijn netjes van opmaak en ruim voldoende. We gingen voldaan weer naar huis!
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben bij de Coeswaerde gegeten met de AH-actie 2e menu gratis. We konden kiezen van de kaart voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De gerechten waren niet origineel (bv carpaccio en spareribs), maar niemand van ons had een probleem met de keuze. We hebben allen genoten van het voorgerecht. De fish en chips waren aan de vette kant, maar de spareribs waren heerlijk. De bijgaande frites was niet evenredig verdeeld, maar het gaf geen probleem om dit bij te bestellen.
voor ons kleinkind was er pannenkoek en kleurpotloden en kleurplaat. Het restaurant is goed geschikt voor bezoek met kleine kinderen.
Vol van de eerste twee gangen bestelden wij als 3e gang koffie ipv koffie met amandelsiroop en slagroom of een andere koffievariant. De andere vier namen wel een dessert.
Voor het driegangenmenu betaalden we een vaste prijs.
Ik was uitermate verbaasd dat ik apart moest betalen voor de koffie. Ik heb geprotesteerd, maar dit mocht niet baten.
Hoewel ik dus goed heb gegeten is dit voor mij een principiële reden om de eerste tijd niet weer naar dit restaurant te gaan.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
super gegeten erg verzorgd zeer vriendelijke bediening ruime porties (voor mij teveel) het is zeker aan te bevelen wij gaan er zeker weer naartoe.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten met kaarten van de AH restaurantactie. Er werd een mooi driegangendiner geserveerd.De voorgerechten carpachio en de zalmsalade waren heerlijk, de hoofdgerechten, spareribs, fish and chips en vegetarische pasta waren van hoge kwaliteit. En het ijs toe was voortreffelijk. We kregen ook een leuk plaatsje bij het raam. De bediening was erg vriendelijk en servicegericht. Absoluut voor herhaling vatbaar!
dinner2 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met z'n vieren van de Albert Heijn kaarten geweest. Was een prima menu met keuze voor vis, vlees en vegetarisch. Carpaccio was erg goed en verrassend met noten erbij. Hoofdgerecht fish and chips ook lekker, alleen wat veel twee stukken vis. Nagerecht ook keuze uit een koffie met likeur alcohol vrij erg fijn! Het was erg rustig ongeveer 6 tafels voor een zaterdagavond, maargoed was wel mooi weer. Zeer vriendelijke bediening en geheel oogt gewoon netjes. We hebben voor erg weinig gegeten en gedronken.
kluvers53 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima gegeten met de AH actie. Eigenlijk niets op aan te merken. Het AH menu lag al klaar op tafel, wel zo duidelijk. En menu gaf voldoende keus. Vooraf met Zalm was royaal en goed. De carpaccio was mooi opgemaakt en smakelijk. Hoofdgerecht pasta/vegetarisch zeer smakelijk. Bediening was correct en vriendelijk.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten met vrienden. De menukaart van AH-actie zag er verzorgd uit. Je kon kiezen tussen meerdere gerechten. Persoonlijk vond ik de carpaccio als voorgerecht echt heel erg lekker ????. Dames in de bediening heel vriendelijk en allert????
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, mooi en gezellig restaurant. Ondanks Ah actie toch een mooi plekje aan het raam gekregen. Wij komen zeker nog eens terug.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik heb hier al vaker met familie gegeten. We doen dit 2 à drie keer per jaar vanwege de pannenkoeken voor. Mijn zoons en zodat ik een maaltijdsalade kan eten. Wij zijn allemaal GEEN grote eters.. De jongens hebben ieder twee pannenkoeken gehad en ik een maaltijdsalade. Thuis hebben we nog wat gegeten aangezien we alledrie nog trek hadden. De maaltijdsalade was voornamelijk sla. Ik ben gewend dat er brood bij zit (eigenlijk overal waar ik dit bestel) maar helaas. De kinderen kregen pannenkoeken op een kleiner bord terwijl ik gewoon van de normale kaart had besteld. Na de tweede pannenkoek voor allebei vond ik het wel genoeg. NOOIT weer
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Volledig verrast door de kwaliteit van het eten. Absolute top kwaliteit. Prettige bediening die niet storend en altijd op tijd service verlenen. We komen hier zeker terug. Absolute aanrader !
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Met onze band zijn we voorafgaand aan ons optreden in het Brinkhuis hier wezen eten. De anderen namen allemaal een pannenkoek, maar die eet ik zelf liever 's ochtends. Ik ging dus maar voor de hamburger. Deze was vers gemaakt, smaakte heerlijk en garnituur was ook dik in orde. De bijbehorende frites leken eerder gebakken dan gefrituurd, want het smaakte totaal niet vet. Gewoon als goed gebakken aardappelen. Tof!
Mijn bandcollega's hadden naar eigen zeggen ook heerlijk gegeten.
Service zeer goed en decor heel mooi en sfeervol.