De Clown

• Terras
7,2
IrenevdS .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016

Wij zijn bij toeval beland in de Clown. Een hele leuk restaurant, vriendelijke bediening.
Wij hebben het menu genomen. Beide soepen waren smakelijk met verse ingrediënten.

De pannenkoeken waren uitstekend klaargemaakt.

Het dessert (dame blanche) is heel mooi opgemaakt maar je kon het ook vervangen door thee of koffie.

Wij hadden niet gekeken naar de openingstijden en pas na 20 uur het restaurant verlaten terwijl het maar tot 19.30 was geopend.
Kortom een zeer goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Jm S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Voor niet pannenkoekenliefhebbers hebben ze ook een kleine kaart met andere zaken.
Het menu van hen is interessant - jammer dat je dan beperkte keuze hebt uit de pannenkoeken. De menukaart meldt niet of het mogelijk om uit de andere pannenkoeken te kiezen tegen een meerprijs. Ook biedt de menukaart geen informatie over het zelf samenstellen of toevoegen van een extra ingrediënt. Dit had mij nl over kunnen halen om alsnog een pannenkoek te nemen. Dit heb ik nu als enige vd tafel niet gedaan.
Alles werd netjes tegelijk uitgeserveerd op het toetje na. Ze waren 1 vd 5 desserts vergeten, dit kwam pas nadat de anderen zo goed als klaar waren zonder excuses! Ook is de gevraagde ketchup bij het hoofdgerecht niet geleverd maar wel gerekend. Daar kwamen wij pas na ons vertrek achter. Porties en pannenkoeken waren wel groot genoegd voor ons en onze tieners - wij zaten met soep vooraf en toetje bommetje vol.
Wel complimenten voor frietjes - erg lekker gekruid.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
We waren op vakantie bij de golden tullip , omdat we graag wat anders wouden eten en wel trek hadden in een pannenkoek zijn we naar De clown gegaan. De toko kan wel een opknapbeurt gebruiken desalniettemin werden we snel geholpen pannenkoek was wel te doen maar toch werdt het op het laatste smaakloos. Cola vergeten waardoor we extra moesten vragen , zeg je niks tegen ze doen ze ook niks voor je. Maargoed , Ik ga er niet vannuit er weer eens te eten.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Tijdens ons verblijf alvast gespiekt op iens. Echt een pannenkoekenhuis. Simpel ingericht, leuke ballenbak en springkussen voor de Kids. Pa had shoarma schotel (prima) ma een doublé burger (kaas vergeten!, kwaliteit van een platgeslagen frikadel). Heerlijk goudgele frites in royale portie. Pannenkoeken van de kinderen waren prima voor kinderen, maar niet overal even gaar. De soepjes vooraf waren duidelijk huis-af-gemaakt met verse ingrediënten. Prima te eten geserveerd met lekkere kruidenboter / stokbrood. Het interieur kan wel een make-over gebruiken. Wij denken dat met simpele aanpassingen in het interieur en iets betere kwaliteit van pannenkoeken en vleesgerecht het echt een leuke tent is
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Bij "De Clown" een pannenkoek en een broodje gezond gegeten.
Bij toeval eerst een rondje om het restaurant gelopen, de aanblik van o.a. de keuken stemde ons niet erg hoopvol. De pannenkoek was inderdaad niet super, te dik en daardoor niet echt gaar. Het broodje gezond leek eigenlijk nergens op, dikke plakken ham en kaas met lukraak wat "groen voer" er op gegooid.
Hier rijden wij de volgende keer door.
Elle V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Inderdaad leuk voor kinderen om te spelen, vooral het springkussen buiten vonden ze erg leuk. De pannenkoeken waren erg slecht; heel dik en de dikke plakken brie waren er op het laatst opgelegd. Toen begrepen we waarom de meeste volwassenen een alternatief dan pannenkoek besteld. De bediening is erg jong, maar doet haar best. Helaas 1 keer en nooit meer.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
De eerste pannenkoek van m'n neefje. De locatie is super en de speeltuin ook, maar het eten is niet fantastisch.
We werden geholpen door een zeer onvriendelijke serveerster. Ze gooide het bestek op tafel, schoof de glazen over de tafel naar de andere kant en gaf ons neefje geen blik waardig, terwijl het toch een kinderrestaurant is.

De volgende keer maar ergens anders heen.