De Chinese Muur

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Chinese Muur

PSeten .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Rondrijdend in de omgeving kwamen we toevallig De Chinese Muur tegen. Ruime parkeergelegenheid. Gastvrij ontvangen, vriendelijk behulpzaam personeel. Rustige tafel met mooi aangeklede stoelen. Laag vlak plafond waardoor je veel verstaat van wat er aan andere tafels gezegd wordt. Menukaart met ruime keuze, vooral gericht op Chinese rijsttafels. We kozen a la carte Tjiun Ka Fuk en Ha Lok De Chinese Muur. De kok heeft rekening gehouden met onze dieetwensen. Tjiun Ka Fuk was met verschillende soorten vlees die goed bereid waren, ruim genoeg vlees maar helaas weinig groente. Ha Lok was met grote garnalen die met schaal en al in de saus gedaan waren, bij het pellen haalde je de meeste saus er af. Het was wel lekker maar wat eentonig zoet, weinig gekruid en niet zo verrassend. Toe een bord met gevarieerd fruit, heerlijk maar niet Oosters. Prijs/kwaliteit verhouding goed.
Missiedonna ..
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
hebben hier al vele keren afgehaald. in het begin was het eten heel goed, echt een van de betere zelfs, maar sinds een tijdje is het eten minder. Het lijkt erop of dat er een andere kok staat of dat ze andere producten inkopen want de kwaliteit is gewoon achteruit gegaan. De bediening (aan de afhaal) is erg vriendelijk, de sfeer is niet veel bijzonders. qua prijs kwaliteit verhouding vonden wij hem altijd goed maar nu dus niet meer.
David S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Goede Chinees restaurant . Mooi gerechten en smaakvol. Eend een aanrader. Want tan soep en Thaise soep geweldig , zeker een aanrader. Bediening attent en goed bezig. Ga weer zeker terug